Hälvik-autojuhid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
Elessar

Lugemata postitus Postitas Elessar »

Aga ehk oleks lahenduseks mingid vestid. Seda mõtet on siin foorumis küll varem lahatud, aga ikkagi. Kui tunned, et ei ole valmis kiiresti sõitma, kuna kogemust napib, siis on mõtekam ka teistele liikleiatele näidata, et tegu algajaga. autodel töötavad vahtrallehed ilusti. Kui ikka näen, et roolis noor tütarlaps ja taga vahtraleht, siis ei hakka ma tema ees võibolla nii nappe reastumisi tegema või siis ridade vahelt läbi sõeluma. Vaeseke ehmatab veel ära ja põrutab kellegile otsa. Tsikli algajatel oleks soovituslik kanda siis veste.
---
Ma siis vihjasin selle poste
Liikleja, kelle jaoks +10 km/h on kihutamine, ei ole sobilik liiklusesse – ta sõidab ilmselt oma võimete piiril ja võib iga hetk olla iseendale ja teistele ohtlik, kuna tal puudub nn. "oskuste varu".
Point selles, et ei saa ju ära keelata kellegil sõitmist. Aga ohtu kujutavad nad endast kindlasti suuremat kui kogenud sõitjad.



Teema algataja
cyber

Lugemata postitus Postitas cyber »

spinna kirjutas:
Kindlasti ei ole mõtet ilkuda, kui keegi sõidab 30-ne alas 30-ga.
Noh, ilkuda vast ei maksa, aga ärgu siis see kodanik ka ise virisegu, et sellisel juhul teised tal perses ja temast mööda sõidavad, näpu näitamisest rääkimata.
Ma ei õigusta liiklushuligaane, aga mündil on alati kaks poolt ja kui Sa ikka oled ebakindel siis ära provotseeri. Tuues paralleeli baarielust, siis peksa saavad enamasti ikka need, kes küsivad :P
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1094
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas scryth »

Elessar kirjutas:
Kui ikka näen, et roolis noor tütarlaps ja taga vahtraleht, siis ei hakka ma tema ees võibolla nii nappe reastumisi tegema või siis ridade vahelt läbi sõeluma. Vaeseke ehmatab veel ära ja põrutab kellegile otsa.
Vaat neid manöövreid ei tohiks teha ühelegi liiklejale. :evil: Või arvad, et mitte-vahtraleheinimestel on jube tore, kui neile nibin-nabin ette keeratakse või külje alt läbi sõelutakse?
Vesti teemat on siin lahatud risti ja põiki.
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Eriti armsad on need ontlikud p***, kes sõidavad 50 alas 30-ga võttes enda alla 2 sõidurida, ehk siis valge joon käib kenasti 2 ratta vahel :twisted:

Kui inimene sõidab üldisest liiklusvoolust aeglasemalt on tal selleks ilmselt mingi põhjus, las sõidab, aga ta teeb seda kõige parempoolses sõidureas eks? Ja sedasi et teised temast soovi korral mööda pääseksid. Mitte keset teed selliselt et temast paremale jääb rohkem ruumi, kui temast vasakule.
Imho ei keela keegi olla seadusekuulekas, aga seda võiks ikka selliselt teha, et sellega teistele ajudesse ei käidaks.
Kui ikka tunned, et maanteel ainus ohutu viis on sõita keset teed 60ga peaks ilmselt ennast kriitilise pilguga vaatama ja bussipileti ostma, mitte auto (või mõne muu sõiduki) rooli ronima.
Kui mõni rekkamees sisuliselt kõrvalteelt ette keerab oma käru ja täislastis rekkaga, siis ma saan sellest aru, sest selline rong pole just eriti sportlik ja vahel peaks ilmselt tunde ootama, et leida auk, kus kedagi ei häiriks, seega on see suhteliselt normaalne, kui ta seda teeb, kui aga sedasi teeb mõni sõiduka juht ja siis jääb rõõmsalt 60 ga ette töllama kisub küll ropendama.

IMHO on nii, et kui ükspäev tundub, et kõik teised peale enda kihutavad ja on hirmsad liiklushuligaanid, tuleks ilmselt asuda ühistransporti kasutama, mitte vinguda ja hakata maailma parandama.
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

Teema algataja
Elessar

Lugemata postitus Postitas Elessar »

scryth kirjutas:
Elessar kirjutas:
Kui ikka näen, et roolis noor tütarlaps ja taga vahtraleht, siis ei hakka ma tema ees võibolla nii nappe reastumisi tegema või siis ridade vahelt läbi sõeluma. Vaeseke ehmatab veel ära ja põrutab kellegile otsa.
Vaat neid manöövreid ei tohiks teha ühelegi liiklejale. :evil: Või arvad, et mitte-vahtraleheinimestel on jube tore, kui neile nibin-nabin ette keeratakse või külje alt läbi sõelutakse?
Vesti teemat on siin lahatud risti ja põiki.
Ma ise olen suht rahuliku sõidumaneeriga. PÄRISELT! Aga mõte oli rohkem selles, et olen vahtralehe suhtes eriti ettevaatlik ja hoian distantsi. Näide tuli selline, nagu tuli. Sorry kehva fantaasia lennu pärast, et paremat näidet ei osanud tuua. Rohkem mu posti enam kommenteerida ei ole vaja, sest seda vesti teemat on tõesti läbi ja lõhki arutatud. Lihtsalt võibolla uuemad foorumlased pole veel lugend ja nati tähelepanu võib ju sellele tõmmata.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

StreetMoto kirjutas:
Minu loogika ütleb, et kui inimene ei julge sõita üldises liiklusvoolus kuna see on 10km/h kiiremini kui märk lubab, siis ohuolukorras on selline sõiduoskus ülimaks ohuks nii iseendale kui teistele!
Samas, näiteks mina, ju siis kah vana p***, jobu ja molutaja, nagu siin eelnevatest postidest selgus, ei pea tihti mõtetut kiiruseületamist lihtsalt vajalikuks. Oma läbitud ~500000km ja nooruses ka natukene motospordis käsi proovinuna ei saa ma kuidagi enda kohta väita, et ei suuda või ei julge. Ma lihtsalt ei taha. Üldises liiklusvoolus püsimine on samuti väga tark tegevus ja kõige ohutum nii endale kui ka teistele... aga kui reedel õhtul Tallinnast väljuvad maanteedel "üldine liiklusvool" on tihti ~135-140kmh, ja enamus inimesi sõidab väga agresiivselt ja närviliselt... et saaks ruttu-ruttu rahu ja puhkuse juurde... siis see on küll 110% nende probleem ja psüühiline hälve, mitte minu oma.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

cyber kirjutas:
Tuues paralleeli baarielust, siis peksa saavad enamasti ikka need, kes küsivad :P
Mul hea näide : 2004 oli vist, kui suvel Saaremaal pikem teelõik pinnatud sai. Ja mul sealtkaudu igal hommikul ja õhtul tööle-koju teekond sõita. KOLM korda vahetasin alla aasta vanusel autol esiklaasi!!! Esimese raksu peale vahetasin ära, teise klaasiga ootasin suve lõpuni ja kogusin pragusid ning vahetasin siis sügisel ja sain ikka veel korra vahetada. Esimesed kaks klaasi läksid konkreetselt selle peale, et äraütlemata suur grupp seltsimehi tundusid teedemeestest oluliselt täpsemalt teadvat millise kiirusega millal võib pinnatud lõigul sõita. Eks halb õnn oli ka ilmselt tol suvel, aga no "tule taevas appi". Krt, sügisel tõstis kindlustus makset kah veel, muidu ma olevat kahjumlik klient.

Nii et see märkide mõjualas kiiruste valik on vägagi hall teema ja mustvalgelt seda vaadelda ei saa. Tegelikult ei juhtuks ka midagi kui kõik neist piiranutest kinni peaks. Ja noh, peksa võib ilma küsimata kah saada, kui seda minu näidet vaadata. Mina isiklikult õppisin seal küll piirangust kinni pidama. Vaatad aga klaasis pragu ja mõtled vastutulija peale ning saadki rahulikult kulgetud.
Suzuki GSX 750 Inazuma

petz
Postitusi: 1443
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: KMZ sidecar, Super Tenere
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas petz »

vot sellises olukorras, nagu spinna kirjutas, ajab küll harja punaseks. värske lahtine kild teele puistatud 30 piirang,enamik sõidab enam vähem lubat. piiri eriti ületamata ja siis leidub keegi jobu, kes peab kindlasti lendama teistest kordi kiiremi. pole suurt vahet enam, kas siis päri või vastassuunas. kivirahega saavad kõik üle külvatud. sellised tüübid peaksid kindlasti karistuse saama. samuti muude põhjendatud piirangute alas kaasliiklejatest tunduvalt kiiremini liikujaid tuleks korrale kutsuda.
ja veel...ükskõik, mis põhjusel aeglasemalt liikuva sõiduki juht peaks ikka kaasliiklejatest niipalju lugu pidama, et tema taha kolonni tekkides võtaks veidikinegi kõrvale ja sellega võimaldaks ja muudaks temast möödasõidu ohutumaks.see nõue ka eeskirjades muideks. sageli on aga tunne, et need juhid nagu sõidaks omas mullis, ja ümbritsevaga pole neil mingit pistmist.

oma postitusega ei propageeri LE rikkumist

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus Postitas cyber »

spinna kirjutas:
Mul hea näide : 2004 oli vist, kui suvel Saaremaal pikem teelõik pinnatud sai. Ja mul sealtkaudu igal hommikul ja õhtul tööle-koju teekond sõita. KOLM korda vahetasin alla aasta vanusel autol esiklaasi!!!
Sama palju kui kihutavad seltsimehed on süüdi tegelikult lauspindamine kui selline. Andke andeks, aga ma pole lääne-euroopas kuskil näinud sellist teede "parandamise" viisi. Vähe sellest, et see vihmaga marulibe on ja mootorratturitele veel eriti ohtlik, isegi lubatud kiirusega sõites taovad lendavad kivid autodel värvi maha.
Mina võrdleks pindamist umbes sarnase tegevusega, et kaevame keset maanteed suure augu, paneme sinna ette hoiatavad märgid ja siis itsitame vaikselt pihku, kui inimesed sinna sisse sõidavad. Õigust jääb veel ülegi: "Aga märgid olid ju väljas!"
Vähe sellest, et pindamine ei ole sugugi mitte odav lõbu: pindamise hind on vähemalt 50% asfaltkatte asendamise hinnast, paraku kestab pinnatud teelõik ka ca. kaks korda vähem. Mõttetu tegevus ühesõnaga. Meil aga sellest aru ei saada, kune meie "meistrid" muud moodi ei oska ja poliitikutel on vaja majandada üheks aastaks tehtud eelarve piires ning selle eest võimalikult palju teekilomeetreid "korda" teha.

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus Postitas cyber »

Kihutada ei tohi, aga liikluskorraldajad ei tohi ka lollusi teha. Selleks pole isegi vaja psühholoogiat õppida, et mõista: tee-ehitusest tingitud kiirusepiirangud tekitavad frustratsiooni, see omakorda aga tõukab inimesi piiranguid eirama.
Saksamaal, UK-s ja Austrias, kus ma päris palju sõitnud olen, töötavad teetöömasinad ööpäeva ringselt ja tee tehakse nii kähku korda kui võimalik. Meil "ehitatakse" ühte kärnast teelõiku aasta otsa, kusjuures enamuse ajast teerullid jm. masinad lihtsalt seisavad tee ääres või pole neid üldse näha. Töö on pooleli, märgid üleval ja sõitjad kannatagu. Ning siis käib see nutt ja hala meie liikluskultuur ümber. Sorry, aga kui sõidate piisavalt Euroopas ringi saate aru, et tegelikult pole meie kultuuril häda midagi. Kui vahest rahvuslikust eripärast tingitud egoism välja arvata.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

cyber kirjutas:
Vähe sellest, et pindamine ei ole sugugi mitte odav lõbu: pindamise hind on vähemalt 50% asfaltkatte asendamise hinnast, paraku kestab pinnatud teelõik ka ca. kaks korda vähem. Mõttetu tegevus ühesõnaga. Meil aga sellest aru ei saada, kune meie "meistrid" muud moodi ei oska ja poliitikutel on vaja majandada üheks aastaks tehtud eelarve piires ning selle eest võimalikult palju teekilomeetreid "korda" teha.
WTF??

Mis sa arvad ,et asfaltkatte vahetus on odav lõbu ja lahendab probleemi ? Kui sa nii palju ringi sõidad siis peaksid aru saama ,et ega pelgalt asfaltkatte vahetus ei aita mitte kui midagi (EESTIS). Sest enamus teede muldkehad on jätkuvalt igivanad. Ja kui sa muldkeha ei uuenda,ei saavuta sa mitte kui midagi.Lisaks on eesti teede muldekehades kasutatud ju vapsee ime asju.






Ja see ,et pindamine tapab tee katet,siis dude sa eksid ikka täiega. BTW pinnatakse ka mujal maailmas (Inglismaal jne)


Pindamine on teekatte säilitamise juures üks parimaid tegevusi sh ka odavamaid tegevusi.
Kasutaja avatar

Bad Boy
Postitusi: 523
Liitunud: 03 Apr 2007, 09:24
Tsikkel: jah
Asukoht: siin ja seal
Tänanud: 44 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Bad Boy »

Sõidan Viimsist linna poole ja toimub seal teatavasti teeremont. Tagant läheneb kiiresti auto ja jääb sõitma minule kui algajale hirmuärataval kaugusel, nii umbes 4m minu taga. Teeremondi tõttu on seal kiirus 30 ja ise ka taolise kiirusega liikusin. Tee teeb vasakule väikese jõnksu ja pidurdan kiirust veelgi kuna ei saa aru kas tahetaks mööda minna või ei, tunne on juba et varsti sõidetakse mulle sisse. Sõidan teeremondi alas siis veidi vasakule, nagu tee pöörab ja siis jälle paremale

See tüüp minust mööda ei saa ja hakkab märatsema signaaliga! Arusaamatuses et olen midagi valesti teinud ja kuna juba enne tüüp ebanormaalselt ülbelt käitus mootorratturiga (pikivahe) siis näitan keskmist sõrme.
jutt hakkab juba teemast ikka mööda minema :D
aga kes asfaldi rattaga sõidab see peaks teadma kui vägev on sõta kruusal ja värskelt pinnatud teel.. ei ütleks et mul väga rrrrrr baik tagumiku all oleks aga mõnikord üle 20-30 täitsa ohtlik sõita kuna taguots ujub. seda ka peagu uue rehviga.. nii et võibolla teema algataja ei sõitnudki asjata 30 alas 30-ga :roll: ennast ajavad kah mõnikord närvi juhmardid ja uimerdajad keset teed, aga samat volvot olen ka ise näinud teel kadriorust piritani imetrikke ja manöövreid tegemas. sellist mudelit ei liigu veel palju ja tunneb ilusti ära..
aga mis tee remonti ikka puutub siis see on nii pees kui võimalik..
hea näide eelmisest aastast: kui viljandi poolt tahad wändra sõita siis tee viib läbi suure jaani. ja mis te arvate nii kui jõudsin vajalikus kohas viljandi-imavere mnt.lt ära keerata (ainuke tee mis viib wändra) oli ilus punane silt telliskiviga mis teatas et suure-jaani sild suletud!! ja kõik, rohkem ei mingit infot. sild lahti võetud, üle ei saa, mingeid muid silte ei ole, nu tee mis tahad.. mis seal ikka mõtlesin et sõidan kabala kaudu türi poole.. seal aga ilusti sildid üleval et tee remont ja soovitati ümbersõitu Paide (!!) kaudu.. mõtlesin et mis siis ikka lähen vaatan kui hull asi on, baik ju kruusa ei armasta.. seal sain oma 5 meetrit sõita kui esiratas oli amordini killustikku vajunud, ja üldse paistis et see paraja telliskivi suuruse kiviga killustik oli lahtiselt kogu tee kuna eemal oli näha kuidas mõned autod on zigzagi sõitnud... kes nüüd viitsib võib kokku arvutada ümbersõitude pikkust..
lahe, ja suured tänud teedeehitajatele lõhutud klaaside, kriibitud värvi, loendamatu hulga vahetatud šarniiride ja muude pukside eest.. :evil:
mine nende tööst ei tea midagi aga arvan et saab ka kudagi teisiti, sama soome kes pikka aega eeskujuks oli saab ju hakkama..
ärge nüüd kõvasti lööge :D
tuttav kukkus mingi kuu aega tagasi majade vahele keerates väikese hooga ja enduurokaga kah, ja ei ole mingi algaja kah..
_________________
Just Do it,

http://badtolka.tumblr.com

:mart:
Postitusi: 16
Liitunud: 08 Okt 2006, 16:58
Tsikkel: XL1000V
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas :mart: »

Ok ei hakka siin tsiteerima kõiki eelmisi poste mis teedeehitust puudutasid, aga kes seda tööd ise pole teinud siis nendel paluks küll mitte sõna võtta. Kuna ise selle ala peal tegelen siis võin omast kogemusest väita et ega neid piiranguid tee peale asjata üles ei panda ja üldjuhul lastakse neid ikka kõvasti vähem panna kui tegelikult tarvis oleks. Näiteks need merivälja piirangud on vajalikud selleks seal tegeltakse haljastuse ja muu viimistlusjärgu töö lõpetamisega ning kui seal oleks 70 märk siis enamus(sorry kui kedagi solvan) kihutaks 100ga ja varsti oleks õhtulehes suur artikkel kuidas keegi sõitis ennast manööverdava teemasina alla surnuks, et miks piiranguid ei olnud. Mis puudutab pindamisi ja ka asfalteerimist siis julgen väita et selles et uued teed teatud kohtades kole kiirelt p.rse läinud tunduvad olevat on tihti süüdi just süüdimatud auto/mootorratta/misiganesjuhid. 100ga värskelt pinnatud tee peal kihutades piisab üsna vähestest autodest, et kogu töö ära rikkuda, rääkimata nendest tõbrastest kes leiavad et värske asfalt on nende jaoks maha pandud ja selle peale tasub kohe peale asfaldilaoturit sõitma minna.
Liiklusreguleerijad on tee peal ikka asja pärast ja ega see koonuste rivi tee keskel pole ilu pärast pandud. Mõnel tolgusel jääb veel õigust ülegi kui ta sealt pealt autoga minema ajada, nii et tuleb lõugama et miks teda ei lasta 200-ga tartusse sõita. Ega teedeehitajad neid teid endale ei ehita vaid ikka TEILE head liiklejad. Kui tahate et oleks hea sõita tsikliga ilma et teed kohe rööpas oleksid siis võiks natuke märke jälgida ja mitte kihutada töötavate inimeste kõrval nii kuidas autost välja tuleb. Kes ei usu tulgu seisku mu kõrval tartu mnt-l kui mingisugused ahvid otsustavad seal kiirendusvõistlust korraldada.

Ühesõnaga
Pikk jutt s**t jutt aga ega need piirangud pole asjata välja pandud.

terv
Mart
Kasutaja avatar

matukas
Postitusi: 44
Liitunud: 16 Nov 2006, 16:28

Lugemata postitus Postitas matukas »

Olen ise väikesest poisist saati teetöödega isa kõrvalt tuttav olnud (vaatamise osas) ja respect töömeeste suunas. Töö on raske ja papp ka muidugi hea kui tööd on. Aga sellegipoolest ei kipu seda tööd ise tegema.

Kindlasti on selliseid liiklusmärke, mis võiks üle vaadata, et kas on ikka õiged ja õiges kohas, aga enamus märke on ikkagi omal kohal ning sõitjate/liiklejate ohutuse pärast üles pandud. Olen isegi kildu esiklaasi saanud aga proovi tõestada pärast, et see sell seal kihutas ja tema auto alt see klaasi lendas. 'Uroode' liikluses leidub ja tuleb soovida kõigile kainet pead selles džunglis ellu jäämiseks.
Keep momentum
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

riceboy: ei midagi isiklikku, aga kas ei ole natukene overkill osta ratast (su avatari järgi vfr750), kui ta ikka tõsiselt üle jõu sulle käib ? Kui linnas 50km/h on sinujaoks koguaeg piiri peal sõitmine, siis oled sa ju üsna ohtlik eksemplar ?

Peace.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Teema algataja
riceboy

Lugemata postitus Postitas riceboy »

Kust sa selle totaalselt ülejõu ja 50 piiri välja lugesid? :) 50 on aga linnas sõitmise piirkiirus sellegipoolest

See on väga hea ja vigu andestav matkaratas. Mulle meeldib et masinal on suur jõu varu, et ma ei peaks a-sotsiaalselt kõrgete tuuridega liikuma...meeldib kruiisida ja tunda teatavat austust masina jõu vastu. Gaasi eriti andma ei kipu ja jõudu on ka madalalt. Kindlasti kujutate ka ette Mercedes 600 omanikku kes pidevalt gaasi vastu põrandat ei hoiagi, siis järgmine kord soovitate tal endale Peugeot osta? Minu valik esimeseks rattaks oli kas VFR750 või CBR900, valisin esimese. Kiirustega mul on üsnagi soe suhe tegelt, lihtsalt tsikli seljas uus ja linn on võõras tsiklimehe vaatenurgast. Umbes kolmandal päeval ei tundunud tegelt masin enam ulmevõimas, see aga ei tähenda ju et ma peaks hakkama järjest rohkem gaasi andma linnavahel

Teema algataja
loomha

Lugemata postitus Postitas loomha »

Lingil http://www.camo-store.com/images/Articl ... turers.jpg on antud teemas käsitletavate hälvikutega toime tulemiseks 10 lahendust. Igaüks võib valida endale kõige meeldivama, jõukohasema.

Ok-ok, rohkem naljaga pooleks. Tsikliga sõites ma vajutan sellistel juhtudel pigem korraks gaasi ning kaon. Paar sekundit. Täna sõitsin tööbussiga, üks idioot keeldus mul rida vahetada laskmast, kuigi mul oli reavahetuseks ainult loetud meetrid järele jäänud. Tegin siiski otsustava manöövri ning hetk hiljem, manööver sooritatud, jäin peaaaegu seisma 10 sekundiks. Lasin taga pusklejal järele mõelda. Pold tark tegu, aga mingi õppetund peab jääma.

Ükspäev sõitis Tartu maanteel minust mööda tsiklisist kiirusega 115 km/h... ning tema taga tihedalt mingisugune sõiduauto. Tsiklisist tegi juba ise möödasõitu, ta ei saand võimaldada sõiduautole veel omakorda möödumist (kaks rida ühes sõidusuunas). Autojuht üritas vasakult teepeenralt mööduda, tsiklisist näitas talle rusikat. Siis hakkas autojuht suisa trügima, ma ei kannatand enam, keerasin rutskat ning sõitsin tsiklivenna kõrvale. Kahest mehest see autojuht enam üle trügida ei julenud. Lõpetasime oma manöövri, vahetasime rida ning autojuht sai oma rahulduse lendu tõusta.

triplekix
Postitusi: 851
Liitunud: 23 Mai 2005, 17:06
Tsikkel: Suzuki GSX-R 1000 K8 2008a.
Asukoht: Tallinn, WSK
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas triplekix »

loomha kirjutas:
Lingil Tegin siiski otsustava manöövri ning hetk hiljem, manööver sooritatud, jäin peaaaegu seisma 10 sekundiks. Lasin taga pusklejal järele mõelda. Pold tark tegu, aga mingi õppetund peab jääma.
ka ise sama taktikat kasutan jobude korrale kutsumiseks. Kes ikka ajusid põhjendamatult k...pib, siis selle kotti sõidan ja seisma sunnin.
Kui sa ikka kõike oskad, siis ei ole karta miskit.

Õigusabi.

Perekonnaõiguslike probleemide (elatise määramine, suhtluskorra määramine, elukoha määramine jms) puhul, saate abi siit:
http://www.puurits.ee
Hagide koostamine, konsultatsioonid, kohtus esindamine jms.
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ht99 »

loomha kirjutas:
keerasin rutskat ning sõitsin tsiklivenna kõrvale. autojuht sai oma rahulduse .
Vot see oli õige tegu(Y)
Endal väiksed kogemused"hälvikute autojuhtidega", aga mingi vend on külavahel selline, et näitab rusikat kogu aeg, ilma, et ma oleks talle kunagi midagi teinud.
Mida Te teha soovitate, sõidan tal aeglaselt ees ja mööda ei lase või siis näitan tallegi rusikat.
Kasutaja avatar

oldmoped
Postitusi: 2418
Liitunud: 02 Sept 2004, 10:42
Tsikkel: Misasi see veel on?
Asukoht: Läänemaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas oldmoped »

RaPtile kirjutas:
mingi vend on külavahel selline, et näitab rusikat kogu aeg, ilma, et ma oleks talle kunagi midagi teinud.
Mida Te teha soovitate, sõidan tal aeglaselt ees ja mööda ei lase või siis näitan tallegi rusikat.
Äkki lõpetaks pitbikega avalikul teel ja majade vahel sõitmise lihtsalt ära ja läheks sinna, kus selle koht on.
Kasutaja avatar

ht99
Postitusi: 681
Liitunud: 26 Apr 2007, 10:51
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas ht99 »

oldmoped kirjutas:
RaPtile kirjutas:

Äkki lõpetaks pitbikega avalikul teel ja majade vahel sõitmise lihtsalt ära ja läheks sinna, kus selle koht on.


Kruusa peal sõitmine keelatud? Lähimad majad ca 250 meetrit.
Kasutaja avatar

Raitz
Postitusi: 544
Liitunud: 13 Aug 2003, 23:59
Asukoht: Rakvere / MT10 dnepr

Lugemata postitus Postitas Raitz »

Siin teede ehitusele juba jutt läks, siis Ukraina märgistus rokkis täiega. Asjatult pold ühtegi märki ja kui kuskil nägid seda labidaga meest, siis teadsid, et järgneva 50m jooksul kaob tee rataste alt. Mingeid kiirust piiravaid märke pold tarvis, kui oli labidaga mehe märk, pidurdasid kõik kiirusele momentaalselt 10-30km/h. Toimis.
Liiga ekstreemne meile?
Kui und ei tule loen lambaid ja nende 125cm3 postitusi

vilosius
Postitusi: 2066
Liitunud: 16 Aug 2006, 10:56
Tsikkel: R1200C
Asukoht: +3725045480

Lugemata postitus Postitas vilosius »

Tulistan siitsamast edasi, seekord autojuhi seisukohalt(või tuleks eraldi teema teha?). Ma liiklen tsikliga ja autoga umbes 50/50. Sellel aastal ja eriti viimastel nädalatel on mul 4-5 juhust, kui oleks mootorrattale ette keeranud. Vaatan tagavaatepeeglisse, vasakpeeglisse, kedagi pole ja keeran.. Mul on autojuhistaazhi ca 20 aastat ja siiamaani pole ühtegi avariid olnud. Kusjuures tsiklimehena jälgin autoroolis eriti, et "väiksematele" jumalapärast liiga ei teeks. Kulla kaasmotoristid, meid tõesti pole autojuhi peeglitest näha. Pidage silmas põhimõtet, et teid pole olemas - nähtamatud oleme!!
"Suicide Hotline...please hold."
+358458693818
Kasutaja avatar

ulmo
Postitusi: 382
Liitunud: 15 Veebr 2007, 23:40
Tsikkel: Suzuki V-Strom 650
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas ulmo »

Tulin just koju ja koduteel ühe auto järel sõites visati autost tühi õllepurk välja, õnneks ei saanud ma sellega pihta.

Teema algataja
cyber

Lugemata postitus Postitas cyber »

Raigo kirjutas:
Ja see ,et pindamine tapab tee katet,siis dude sa eksid ikka täiega. BTW pinnatakse ka mujal maailmas (Inglismaal jne)
Esiteks ma ei öelnud, et see katet tapab, ma ütlesin, et see ei ole eriti odav lõbu ja uus kate kestab kauem kui pindamine. Ning see, mida inglismaal tehakse on ikka kordades korralikum töö.
Nimelt kasutatakse seal üllatus-üllatus, kivikeste teekatte sisse surumiseks teerulli ja alla pannakse korralik bituumenikiht, mitte ei puistata kivikesi lihtsalt teele laiali ja ei oodata millal autod need asfalti sisse või teelt ära sõidavad, nagu meil. Niipea kui bituumen on hangunud, pühitakse tee lahtistest kivikestest puhtaks, mitte ei jäeta "ragulkamoona" mitmeks kuuks teele vedelema. Kogu protsessi nimetatakse "Surface dressing".

Sorry, aga olles näinud mis moodi tegutsevad teedeehitajad arenenud euroopa riikides ei arva ma meie "meistritest" tõesti midagi. Töömehed võivad ju tublid olla, kuid kui ikka juhtimine on vale ja süsteem on mäda, siis ei saa ju tee ääres tegelikku tööd tegev mees korralikku tulemust saavutadagi.
Aga, kui siin juba ehitajad sõna võtsid, siis äkki selgitate "lollidele".

1. Miks on Merivälja tee rekonstrueerimine veninud juba peaaegu aasta? Mida kuradit seal nii palju teha on? Saksamaal remonditakse 50km kiirtee lõik kahe nädalaga.
2. Miks ei ole Merivälja teel näha mitte ühtegi teemasinat? Täna sõitsin kaks korda sealt läbi, ei olnud näha ei haljastajaid (kelle pärast need märgid pidid olema) ega tee ehitajaid. Millest selline venitamine? Mida kuradit ehitajad ootavad? Sügist ja vihma?
3. Miks on asfalteerimata lühike 50m lõik vahetult peale Randvere tee ristmikku ja seda juba mitu kuud. Kas pikka aega üles freesitud pinna peal sõitmine ei lõhu teie arvates tee muldkeha? Äkki selgitate miks ei lõhu, minu talupojamõistus küll tõrgub seda uskumast.

Ning lõpetuseks: Mille kuradi pärast oli vaja puistata eelmisel suvel Õismäel teele kohati 2cm paksune vihmaga ülilibe lahtine graniitkillustiku kiht. Kas bituumen sai otsa, millega seda fikseerida?
Selle sama lahtise graniitkillustiku tõttu kukkus kaks suve tagasi üks mu sõber, kellele Rahumäe teele Energia tänavalt auto ette keeras. Selle pasa peal on väga lihtne blokki pidurdada ka suhteliselt väikesel kiirusel.
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas spinna »

Jep, Cyber, soomes elades nägin samasugust pindamistehnoloogiat. Kogu toiming võttis aega mingi 3 päeva ja siis oli töödest ja kiiruspiirangust ainult mälestus. Aga see ei tähenda, et meil peaks liiklejad ise kiirusevalikuga tegelema. Näe, Mart kirjutab, et remondi ajal piiratakse kiirus juba kohe selle arvestusega, et kõik sõidavad niikuinii kiiremini, eelpool oli juttu sellest, et politsei on tolerantne soft ülekiiruse suhtes ja autokoolis suisa õpetatakse, et kui mass laseb ülekiirusega, siis tuleb asjaga kaasa minna. Kui sügavalt järele mõelda, siis on selline olukord ülimalt totter. Tegelikult selline lambakarja mentaliteet ja piire nihutatakse aina kaugemale kuni mingi jõud neid toorelt tagasi suruma hakkab, heaga ei loovuta lambakari mitte sõratäitki võidetud maad.
Ma tean küll, ma olen ise ka sealt karjast :?
Suzuki GSX 750 Inazuma

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Olles ise igapäevaselt seoses pindamiste jne töödega ,mis eelnevad sellele võin öelda,et pindamise tehnoloogia on sama,mis UK-s. Alla emulsioon,siis peale kild ja kinni rullimine. Kildu ei hakata ära kohe nügima ,sest autod mängivad suurt rolli just selle lahtise killu kinni vajutamises. Aga see on ikka vale teema.
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Merivälja teest rääkides, siis nüüdseks on peale mähe risti vist uuesti liiklus suunatud vastaspoole, kui sõita linna poole.Paistab, et linnapoolen suund on täiesti pees ja tõmmatakse aga kogu asfalt uuesti üles.Tea, kas pole tore raharaiskamine?
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1674
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 435 korda
Tänatud: 127 korda

Lugemata postitus Postitas AzA »

Tervitused teerullidele ka minu poolt.
Huvitav, mis saaks kohtukeisist - rahvas nõuab palka enda tehnikaga teerulli töö eest?

Teemasse ka, minulegi istub aegajalt spidomeetri järgi 50 või suisa 40/30 sõita, aga teen seda alati tee paremas servas ja pole mulle siiani keegi keskmist näidanud ega muul moel oma viha valanud.
Ma ei usu ka, et kaaspensionär Oldmoped eriliseks vihaobjektiks muutunud oleks.
Seega arvan siiski, et las oinad lähevad oma teed, vana koera naguinii tantsima ei õpeta, aga sellegipoolest peaks liiklusvoolust kinni pidama ning Järvevanal kenasti teeääres 70 sõitma või 80 teises reas liiklust rahustama :P
Liikluses aitab kenasti toime tulla see pisike mõtteterake:
Ära aja enda õigust taga.
Aga mulle meeldib.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Primo kirjutas:
Merivälja teest rääkides, siis nüüdseks on peale mähe risti vist uuesti liiklus suunatud vastaspoole, kui sõita linna poole.Paistab, et linnapoolen suund on täiesti pees ja tõmmatakse aga kogu asfalt uuesti üles.Tea, kas pole tore raharaiskamine?
Kui midagi on pees ja freesitakse üles,siis võiks eeldada,et üles freesitakse ning vigade parandus tehakse töö teostaja kulul,kuna teel peaks veel garantii olema.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”