Hälvik-autojuhid

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2821 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 13:30

urmas66 kirjutas:P.S Selle unustasin lisada eelmises postis,et ring ei olnud seal oluliseks pidurdajaks,seal on suuremad teetööd juba läbi ja ringile ning sealt edasi ummikut polnud.Ummik oli hull sellest Volvost tagapool,mitte eespool.

Äkki tädil oli rekkajuhiga mingi deitimise värk :mrgreen:


Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2822 Postitas urmas66 » 29 Okt 2016, 13:35

wicked kirjutas:Järelikult pead veel rohkem aastas sõitma. See praegune number pole mingi näitaja.
Alustan siis uuesti - kui ei ole " kõige kiiremaid" ja lipsajaid, siis sellistesse kohtadesse korki ei teki. Kõnealune kork tekibki teisest sõidureast esimesse pressivate " lipsajate" ja esimeses reas, ma ei tea kas ehmunud/arglike või omast arust superviisakate juhtide, kes mingil teadmata põhjusel selle kõige reaktsioonina pidurdavad, koostöös.
Oma üle ühe jutt, mis sinul palju näinud ja palju sõitnud inimesena välismaal silma on hakanud, unusta meie kohalikes tingimustes ära. Mõne aja pärast muutub see tänu nahaalsusele juba kaks üle ühe etc.


....ja selle pärast ,et meil on nahhaalid,peaks ka normaalsed inimesed alandlikult ühte ritta võtma nagu lambad ja siis on kõik ilus?
Ei mina seda ei tee,ma olen oma peaga mõtlev inimene ja teen nagu peaks tegema ,mitte arvestama nahhaalidega.Veelkord ütlen,et kui see ühte ritta minek toimub seal ridade kokkusaamise kohas,siis on ummik kõige lühem.Muidu on igal indiviidil oma koht kus aegsati ümber reastuda ja see halvabki kogu selle edasi mineva rea liikluse.Need read on mujal maailmas ka olemas ja igalpool need töötavad.Ummikud on,aga selliste väikeste auto hulkade puhul nagu meil, seal isegi ei teki ummikut.Meie "lambukestele" on need muidugi suht uued asjad ja puudub arusaam,et mis ja kuidas.
Kõige hullem ongi see "aegsasti" esimesse ritta minek,igal ühel oma "õige aeg" vastavalt sõiduoskusele ja närvikavale.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3697
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 293 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2823 Postitas reimps » 29 Okt 2016, 13:36

urmas66 kirjutas:Mina ei keera never ever rekkale lampi ette,et ta pidurdama peaks,kui keeran,siis ka kaon eest.Minul on nende meeste vastu suur respekt,olenemtta sellest,et ka sellesse seltskonda on viimastel aastatel igasugu hulle sattunud.
Ma olen selles suhtes ammu märganud, et kui autojuhil ongi vaid B-kat taskus, siis ta muude liiklejate omapäradest pole kuulnudki ega suuda läbi hammustada, miks rekkad ei taha väga pidurdada maanteel, miks neil kiirendamine ei ole nagu B-kati jobu Lexusel või miks tsiklimehed teevad neid asju, mida nad teevad. Kohustuslik võiks olla autokoolis sundida neid B-tasemele jäävaid abordijäänukeid (mhm, täpselt õige sõna) teiste kattidega ka proovida, kasvõi platsil. Samas ise D või CE asjaga liigeldes on kohe näha, et mõne sõiduauto roolis on kas vähe värvilisem printer või ehk isegi vastava katiga kokkupuutunu; ise väikeste kökatsitega suurtele vastutulelik olles on näha, et neilgi hea meel vahelduseks. Eriti "meeldivad" mulle D või mõne kaheksarattalise C asjaga sõites naisterahvad oma linnamaasturitega - no nad ei hammusta vist üldse läbi, kus, kes, miks ja misasjaga nad on. No aga samas pole ma oma kategooriad välja imenud kah :mrgreen:

Pärast D ja E tegemist sain eriti hästi aru, kuivõrd isegi tavaline C on erinev neist, rääkimata B-kati asjadest. A ei lähe arvesse, ma registreeriud hälvik ja niikuinii tsikliga inimese moodi sõita ei oska.
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2824 Postitas urmas66 » 29 Okt 2016, 13:38

M.T. kirjutas:
urmas66 kirjutas:P.S Selle unustasin lisada eelmises postis,et ring ei olnud seal oluliseks pidurdajaks,seal on suuremad teetööd juba läbi ja ringile ning sealt edasi ummikut polnud.Ummik oli hull sellest Volvost tagapool,mitte eespool.

Äkki tädil oli rekkajuhiga mingi deitimise värk :mrgreen:


Kui aus olla,siis mul käis seal seistes ka sama mõte peast läbi,Volvo oli täpselt veoka kabiini kõrval. :mrgreen:
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2825 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 13:58

reimps kirjutas:Ma olen selles suhtes ammu märganud, et kui autojuhil ongi vaid B-kat taskus, siis ta muude liiklejate omapäradest pole kuulnudki ega suuda läbi hammustada, miks rekkad ei taha väga pidurdada maanteel, miks neil kiirendamine ei ole nagu B-kati jobu Lexusel või miks tsiklimehed teevad neid asju, mida nad teevad. Kohustuslik võiks olla autokoolis sundida neid B-tasemele jäävaid abordijäänukeid (mhm, täpselt õige sõna) teiste kattidega ka proovida, kasvõi platsil. Samas ise D või CE asjaga liigeldes on kohe näha, et mõne sõiduauto roolis on kas vähe värvilisem printer või ehk isegi vastava katiga kokkupuutunu; ise väikeste kökatsitega suurtele vastutulelik olles on näha, et neilgi hea meel vahelduseks. Eriti "meeldivad" mulle D või mõne kaheksarattalise C asjaga sõites naisterahvad oma linnamaasturitega - no nad ei hammusta vist üldse läbi, kus, kes, miks ja misasjaga nad on. No aga samas pole ma oma kategooriad välja imenud kah :mrgreen:

Pärast D ja E tegemist sain eriti hästi aru, kuivõrd isegi tavaline C on erinev neist, rääkimata B-kati asjadest. A ei lähe arvesse, ma registreeriud hälvik ja niikuinii tsikliga inimese moodi sõita ei oska.

Absoluutselt nõus (w) ja kui nüüd päris ideaalmaailma laskuda, siis peaks kõik autojuhid mingi aja tagant ka jalakäija elu läbi tegema, nii kasvõi 1kuu. Jalakäijatele oleks samuti kohustuslik mingi autosõidu kogemus, a'la linnasõidu imiteerimine kusagil ohutul platsil, ning siis mõistaksid ka need 2 erinevat maailma teineteist tunduvalt paremini. Aga see on ideaalmaailm ja niikaua kui tavaline juht piirdub ainult oma kategooriaga ehk B-ga, ei maksagi väga loota, et ta hakkab mõne muu kategooria esindajat mõistma.
Väljaspool meie provintsi sõitmine tuleb ka alati kasuks. Seda näen enda pealgi, teispool piiri muutub käitumine kuidagi viisakamaks alati ning on seda ka mõnda aega pärast tagasitulemist. Kuid kui pikalt ainult Eestis liigelnud, siis hakkab vaikselt jälle :evil: seespool kasvama :wack:
Kasutaja avatar

efendi
Mode
Postitusi: 946
Liitunud: 23 Dets 2004, 17:12
Tsikkel: KTM
Asukoht: Tartu
Tänanud: 8 korda
Tänatud: 43 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2826 Postitas efendi » 29 Okt 2016, 14:37

Pilt
i am not totally useless, i can be used as a bad example.

Kes mett teeb, see mett sööb!
Kasutaja avatar

wicked
Postitusi: 220
Liitunud: 27 Veebr 2004, 10:41
Tsikkel: Bastard
Asukoht: tln
Tänatud: 2 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2827 Postitas wicked » 29 Okt 2016, 14:52

Selles probleem seisnebki, et igal juhil on "õige aeg" vastavalt oma sõiduoskustele ja närvikavale.
"Master jedit" on alati sõitnud rea lõppu ning siis pressib jõuga vahele. Seisvalt positsioonilt. Kui seda teha aegsasti, ei ole probleemi.
Meie külades ongi see häda, et meil on liikluses vaid kaks äärmust - "Masterid" ja äpud.
Mul on poh mida ütleb Liiklusseadus suunatule kasutamise ja reastumise kohta kuni seda kõike kurjalt kasutatakse.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4159
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 348 korda
Tänatud: 322 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2828 Postitas Macintosh » 29 Okt 2016, 15:02

M.T. kirjutas:... viimati oli liiklusseaduses minu teada küll punkt, kus sinust eespool olija ja suunatule kasutaja tuli enda ette lubada. Või on miskit muudetud vahepeal? Ühtlase liiklusvoo tagab üldine viisakus, mitte isehakkanud m.nnidest liikluskorraldajate mõtlemine ja teistele ärapanemine.


Pole sellist punkti.
Üldse, nõudke vähem õigusi ja tutvuge rohkem oma kohustusega. Võib (ootamatult) selguda, et nimekiri neist on märkimisväärselt pikem. Kõik, kes ei mäleta siis kohustuste osa algab nii: "Liikleja peab olema viisakas ja arvestama teiste liiklejatega ...". Ära tatistatud sisküljega esiklaase oleks kohe märksa vähem. Rohkem sõbralikku suhtumist on alti etem.
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2829 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 15:15

wicked kirjutas:Selles probleem seisnebki, et igal juhil on "õige aeg" vastavalt oma sõiduoskustele ja närvikavale.
"Master jedit" on alati sõitnud rea lõppu ning siis pressib jõuga vahele. Seisvalt positsioonilt. Kui seda teha aegsasti, ei ole probleemi.
Meie külades ongi see häda, et meil on liikluses vaid kaks äärmust - "Masterid" ja äpud.
Mul on poh mida ütleb Liiklusseadus suunatule kasutamise ja reastumise kohta kuni seda kõike kurjalt kasutatakse.

Kui on ummik, siis on ka paratamatult vahest seisvad positsioonid. Seega nagu ei tohikski vasakust reast enam paremasse saada või kuidas seda mõista? Ja kui sind ükski vahele ei lase ka hoolimata sinu viisakast ootamisest ning suunatulega oma soovist märku andmisest, siis tulebki ühel hetkel n.ö. jõuga vahele pressida. Tihti on olukordi, kus sa paned suuna aegsasti sisse ja mitte keegi ei tee ruumi ja nii jõuadki ühel hetkel oma sõidurea lõppu. Seega peaks sinna jääma kuni liiklus hajub või mis? Või peaks alati paremasse ritta juba siis reastuma kui näed seal viimast autot? Ja seda hoolimata sellest, et näiteks 1km ulatuses on ees vasak rida veel vaba. Pikaks me selle ummiku sedasi venitame? Varsti ei saa niimoodi ka kõrvalteedelt enam välja ju.
Alati ei ole see lõpunisõitja nahhaal, vaid äkki inimene kes üritab ummikurida hoopis lühemaks tõmmata, et see kilomeetrite pikkune poleks. Aga parema rea juhid ei suuda oma kastist väljapoole mõelda ja kipuvad kohe sildistama.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2830 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 15:16

Macintosh kirjutas:
M.T. kirjutas:... viimati oli liiklusseaduses minu teada küll punkt, kus sinust eespool olija ja suunatule kasutaja tuli enda ette lubada. Või on miskit muudetud vahepeal? Ühtlase liiklusvoo tagab üldine viisakus, mitte isehakkanud m.nnidest liikluskorraldajate mõtlemine ja teistele ärapanemine.


Pole sellist punkti.

Krt, nüüd läks huvitavaks. Peab minema LE-d otsima.
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: gsf600, pre-div xj600, 2x Iz
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2831 Postitas claw » 29 Okt 2016, 15:45

M.T. kirjutas:
Macintosh kirjutas:
M.T. kirjutas:... viimati oli liiklusseaduses minu teada küll punkt, kus sinust eespool olija ja suunatule kasutaja tuli enda ette lubada. Või on miskit muudetud vahepeal? Ühtlase liiklusvoo tagab üldine viisakus, mitte isehakkanud m.nnidest liikluskorraldajate mõtlemine ja teistele ärapanemine.


Pole sellist punkti.

Krt, nüüd läks huvitavaks. Peab minema LE-d otsima.



Otsi jah. LE ei kehti enam ammu. Liiklusseadus on meil.

Ühtlasi vahele laskmine muutus umbes samal ajal, kui tuli see jalgratta sõidutee ületamine.
Ei pea kedagi vahele laskma enam.
Viimati muutis claw, 29 Okt 2016, 15:49, muudetud 2 korda kokku.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2832 Postitas urmas66 » 29 Okt 2016, 15:46

wicked kirjutas:Selles probleem seisnebki, et igal juhil on "õige aeg" vastavalt oma sõiduoskustele ja närvikavale.
"Master jedit" on alati sõitnud rea lõppu ning siis pressib jõuga vahele. Seisvalt positsioonilt. Kui seda teha aegsasti, ei ole probleemi.
Meie külades ongi see häda, et meil on liikluses vaid kaks äärmust - "Masterid" ja äpud.
Mul on poh mida ütleb Liiklusseadus suunatule kasutamise ja reastumise kohta kuni seda kõike kurjalt kasutatakse.


Selles see häda ju ongi,et iga mats ujub sinna rivisse suvalise kohapealt sisse ja tekitab pidurdamist,mis oma korda kandub ju iga kord edasi(tagasi), sinna rivi lõpu poole.Sinu arust õige käitumine, ju ongi see,mis selle rivi närviliseks teeb.Kui muidu rivi liiguks aeglaselt(see on ülioluline veokite jaoks),siis see poole pealt vahele ujumine tekitab 30-40 auto puhul juba pidevaid peatumisi rivi lõpus.See omakorda pikendab seda rivi koguaeg.Koolis käinud inimene peaks sellest ju aru saama.
Kui oleks ainult seal radade kokku sulamise kohas sujuv vahele tulemine,siis sealt saab ju eelnev auto juba kiiremini liikuma ja ei tekita tahapool olijatele pidurdamise vajadust.Kas sellest on nagu raske aru saada või suudad sa selle kuidagi teisti meile selgeks teha,et peab suvalise koha peal vahele trügima.
Kes on sõjaväes kolonnis sõitnud,siis teavad kindlasti,et kui kolonni pea sõidab 70-ga,siis lõpus on kiirus hoopis teine ja see sama asi on ka ummikus liikudes.Ummik liigub seda sujuvamalt ,mida vähem aeglustamisi ja kiirendamisi kolonnis toimub.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3697
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 293 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2833 Postitas reimps » 29 Okt 2016, 16:12

claw kirjutas:Ühtlasi vahele laskmine muutus umbes samal ajal, kui tuli see jalgratta sõidutee ületamine.
Ei pea kedagi vahele laskma enam.

Ma nagu mäletan (ei saa kontrollida hetkel), et kui kõrvutisõitvad masinad tahavad omavahel ridu vahetada, siis parempoolsel on eesõigus. Pole päris see teema, sest mugavalt on miskit analoogset pandud sinna LS-i, et "manöövri sooritaja vastutab ka selle ohutuse eest", seega ongi olemas - keegi pressib, las paneb paugu - süüdi peaks ikkagi tema jääma..
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: gsf600, pre-div xj600, 2x Iz
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2834 Postitas claw » 29 Okt 2016, 16:19

reimps kirjutas:
claw kirjutas:Ühtlasi vahele laskmine muutus umbes samal ajal, kui tuli see jalgratta sõidutee ületamine.
Ei pea kedagi vahele laskma enam.

Ma nagu mäletan (ei saa kontrollida hetkel), et kui kõrvutisõitvad masinad tahavad omavahel ridu vahetada, siis parempoolsel on eesõigus. Pole päris see teema, sest mugavalt on miskit analoogset pandud sinna LS-i, et "manöövri sooritaja vastutab ka selle ohutuse eest", seega ongi olemas - keegi pressib, las paneb paugu - süüdi peaks ikkagi tema jääma..


Aitan sind:

§ 47. Sõiduraja ja -rea vahetamine
(1) Kõrvuti sõitvate sõidukite juhtide vastastikusel sõiduraja ja -rea vahetamisel peab juht andma teed temast paremal oleva sõiduki juhile.
(2) Teel, kus pärisuunas on kaks või enam teekattemärgistega tähistatud sõidurada, ei tohi juht tiheda liikluse korral, kui kõik rajad on ühtlaselt koormatud, ees sõitvatest sõidukitest mööda sõita.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2835 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 16:28

claw kirjutas:Ühtlasi vahele laskmine muutus umbes samal ajal, kui tuli see jalgratta sõidutee ületamine.
Ei pea kedagi vahele laskma enam.

Ja tuleb välja, et ma olen lihtsalt viisakas olnud. Deem, kui palju neid lapse muinasjutu minuteid, millest keegi rääkis, ma aastatega raisanud olen :wack: Selge, homsest alates liiklen teisiti :mrgreen:
Kasutaja avatar

Madlobster
Postitusi: 705
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2836 Postitas Madlobster » 29 Okt 2016, 16:42

:shock: 50-60k km aastas ja nägid sellist asja esimest korda :shock:
See on teeremontide jms sarnaste ummikute juures ülitavaline asi väga palju tehakse nii. Teevad nii rekkad kui sõidukad. (kalamehed jms) lasevad seal ka paremalt mööda kui mõni ise hakkanud reguleerija ees on.

Mina kogu kaardipakki lauale ei lööks väitega, et mõlemad read täis sõites asi kiiremini liiguks. Vbl oleks kogu pikkus väiksem jah aga ka kõige viisakamate juhtide (kõik teevad tõmblukku) puhul mahub lõpust ikkagi läbi üks auto korraga. Pigem ma olen arvamusel, et asi liigub kiiremini stange stanges kui kordamööda. Minu arvamus ei ole lõplik tõde :)
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 934
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2837 Postitas simp » 29 Okt 2016, 18:59

http://trafficwaves.org/seatraf.html

Osades riikides on lõpus isegi ekstra "merge zone"d
Kasutaja avatar

Henn
Postitusi: 103
Liitunud: 23 Dets 2006, 13:07
Tsikkel: Honda ST1100
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 8 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2838 Postitas Henn » 29 Okt 2016, 19:06

simp kirjutas:http://trafficwaves.org/seatraf.html

Osades riikides on lõpus isegi ekstra "merge zone"d


See nõuab oma ego allasurumist, et selline tõmbluku meetod saaks toimida. Mingi Vello, raibe, saab ju varem koju, tööle, selga... jne.
Aga järgmisel päeval vbla satud ise teisele rajale ja jõuad enne Vellot.



Urmase endise kolleegina olen Rootsis näinud liikluskorraldusvahendeid miss suunavad liikluse nn tõmluku-meetodil käima.
Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 4159
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Tsikkel: Triumph Tiger 800 ja Kawa w800
Asukoht: Tallinn, Tondi
Tänanud: 348 korda
Tänatud: 322 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2839 Postitas Macintosh » 29 Okt 2016, 20:13

M.T. kirjutas:Ja tuleb välja, et ma olen lihtsalt viisakas olnud. Deem, kui palju neid lapse muinasjutu minuteid, millest keegi rääkis, ma aastatega raisanud olen :wack: Selge, homsest alates liiklen teisiti :mrgreen:


Viisakus on liiklusseaduse §16-ga nõutav, seega järgisid ikka seadust. :mrgreen:
Senised sõiduriistad: Riga 13 → Riga 13 → Minsk MMVZ-3.111 → Voshod K175→→→ Honda Hornet 2002 → Honda Hornet 1998 →Honda CBF500→Kawasaki Versys 650.
Hetkel garaazis: Kawasaki w800 + Triumph Tiger 800
---
Tarkvaraarendus mobiili ja veebi, UI-UX. http://www.digitalfruit.ee
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2840 Postitas M.T. » 29 Okt 2016, 20:28

Macintosh kirjutas:
M.T. kirjutas:Ja tuleb välja, et ma olen lihtsalt viisakas olnud. Deem, kui palju neid lapse muinasjutu minuteid, millest keegi rääkis, ma aastatega raisanud olen :wack: Selge, homsest alates liiklen teisiti :mrgreen:


Viisakus on liiklusseaduse §16-ga nõutav, seega järgisid ikka seadust. :mrgreen:

No ma oskan viisakalt EI ka soovijale öelda :mrgreen:
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2841 Postitas AzA » 29 Okt 2016, 23:02

Madlobster kirjutas:Mina kogu kaardipakki lauale ei lööks väitega, et mõlemad read täis sõites asi kiiremini liiguks.


Põhiprobleem on start stopid, seisma jäädes venib stardihetk pikaks ... muidugi on ärksaid, aga rnamik jätab 2-3 auto vahe rahulikult ja kiirendab järgi ning see eskaleerub - põhi põhjus, miks ummikud tekivad.
Sestap tegelikult ilmselt vahet pole, kui seisma ei jäädaks ja juletaks ka vahele reastuda, peamine, et kompott pidevalt liiguks.
Aga mulle meeldib.
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2842 Postitas urmas66 » 30 Okt 2016, 14:30

Henn kirjutas:Urmase endise kolleegina olen Rootsis näinud liikluskorraldusvahendeid miss suunavad liikluse nn tõmluku-meetodil käima.


Ma ka tänapäeval juba endine ja sõidan enamuse ajast ikka sõiduauto või tsikliga,aga käin ikka igal aastal mujal ja näen kuidas mujal asjad käivad.
See tõmbluku meetod on uuringutega tõestatud,et toimib.Ja ka teooorias ehk matemaatiliselt on see kiireim variant.
Saksamaal on see liiklus seaduses lausa eraldi punktina kirjas ja ilmselt mingil põhjusel on see seal sees,mitte niisama.Võibolla on see ka kuskil mujal riigis nii.Sõnastust täpselt ei oska öelda,aga tuttav kes on saksamaal autojuhiks õppinud väitis,et see on nii.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 455
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Africa Twin
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 19 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2843 Postitas randel » 30 Okt 2016, 14:46

Kogu selle vaidluse juures on ära unustatud fakt, et ühe sõiduraja läbilaskevõime on lõplik, arvutuslikult 1500 autot tunnis. Kui nüüd kahelt realt saabub rohkem sõidukeid, tekibkI ummik ja see, mismoodi enne seda ühte ritta reastutakse, ei oma erilist tähtsust. Hoolimata sellest, kui sujuvalt ühte ritta reastutakse, ei jätka ju juhid sõitu eelnevast poole väiksema pikivahega.
Ja loomulikult ei jätku pärast ridade ühinemist enam ummik, kui kuskil eespool just uut takistust ei tule.
Kasutaja avatar

simp
Toetajaliige
Postitusi: 934
Liitunud: 27 Aug 2006, 23:25
Tsikkel: Honda cbr600f2
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 32 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2844 Postitas simp » 30 Okt 2016, 15:21

randel kirjutas:Kogu selle vaidluse juures on ära unustatud fakt, et ühe sõiduraja läbilaskevõime on lõplik, arvutuslikult 1500 autot tunnis. Kui nüüd kahelt realt saabub rohkem sõidukeid, tekibkI ummik ja see, mismoodi enne seda ühte ritta reastutakse, ei oma erilist tähtsust. Hoolimata sellest, kui sujuvalt ühte ritta reastutakse, ei jätka ju juhid sõitu eelnevast poole väiksema pikivahega.
Ja loomulikult ei jätku pärast ridade ühinemist enam ummik, kui kuskil eespool just uut takistust ei tule.

Tõmbluku meetod justnimelt seda nõuabki, et kõik juhid jätkaks sõitu eelnevast(kahe auto ruum) poole väiksema pikivahega(ühe auto ruum) ja siis pärast tõmbaks pikivahe uuesti sujuvalt suureks.
Kasutaja avatar

AzA
Mode
Postitusi: 1238
Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
Tsikkel: Kawaspa
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 279 korda
Tänatud: 94 korda
Kontakt:

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2845 Postitas AzA » 30 Okt 2016, 15:43

Probleem ongi start stopis. Jah ühtlaselt liikuv 1 rida on parim, aga startiv 1 rida on kehvem kui startiv 2 rida.
Pärnus vahetult enne vanale sillale Tallinna poolt minev foori alune on ehe näide. Kui munejaid pole, siis 1 rida 10 autot, kui 2 rida siis 20 läheb läbi sel õnnelikul juhul, kui paremas reas ükski parempööret ei tee.
Aga mulle meeldib.

rooli.keeraja
Postitusi: 7
Liitunud: 29 Juun 2016, 12:56

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2846 Postitas rooli.keeraja » 30 Okt 2016, 19:08

randel kirjutas:Kogu selle vaidluse juures on ära unustatud fakt, et ühe sõiduraja läbilaskevõime on lõplik, arvutuslikult 1500 autot tunnis. Kui nüüd kahelt realt saabub rohkem sõidukeid, tekibkI ummik ja see, mismoodi enne seda ühte ritta reastutakse, ei oma erilist tähtsust. Hoolimata sellest, kui sujuvalt ühte ritta reastutakse, ei jätka ju juhid sõitu eelnevast poole väiksema pikivahega.
Ja loomulikult ei jätku pärast ridade ühinemist enam ummik, kui kuskil eespool just uut takistust ei tule.

Täpselt! Lõpuks tuleb ju takistus. 221, "Anna teed" tuleb enne suurt ringi. Ummikut ei tekita mitte Volvo juht, "naisterahvas, välimuse järgi selline 30-40 tuuri, veits matsakam kontori tädi" vaid Liiklusmärk 221, "Anna teed".
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2847 Postitas urmas66 » 30 Okt 2016, 21:11

rooli.keeraja kirjutas:
randel kirjutas:Kogu selle vaidluse juures on ära unustatud fakt, et ühe sõiduraja läbilaskevõime on lõplik, arvutuslikult 1500 autot tunnis. Kui nüüd kahelt realt saabub rohkem sõidukeid, tekibkI ummik ja see, mismoodi enne seda ühte ritta reastutakse, ei oma erilist tähtsust. Hoolimata sellest, kui sujuvalt ühte ritta reastutakse, ei jätka ju juhid sõitu eelnevast poole väiksema pikivahega.
Ja loomulikult ei jätku pärast ridade ühinemist enam ummik, kui kuskil eespool just uut takistust ei tule.

Täpselt! Lõpuks tuleb ju takistus. 221, "Anna teed" tuleb enne suurt ringi. Ummikut ei tekita mitte Volvo juht, "naisterahvas, välimuse järgi selline 30-40 tuuri, veits matsakam kontori tädi" vaid Liiklusmärk 221, "Anna teed".


Kui te nüüd tähelepanelikult lugesite,siis tookord vähemalt, peale ühte ritta kokku minemist, sai hooga edasi anda ja seal ringile ootavaid autosid ei olnud,aga oli meeletu ummik selle Volvo taga ja siis juba mõlemas reas.Anna teed märk antud juhtumi korral ei omanud mingit tähtsust,sest "tütarlaps neljakümnendates" läks ringile juba reipalt 40-50km/h.Mina ei pidanud samuti seal kellelegi teed andma ja läksin hooga ringile,minu oli ees vaid see veokas,kellega Volvo kõrvuti sõitis ja ka tema sai hooga edasi minna.
Ma ei oleks seda teemat siia kirjutanud,kui seal oleks igapäevaselt selline ummik.Tegelikult liigub seal ummik suht reipalt mõlemas reas,aga tookord tegi üks inimene selle asja hullemaks just enda tagaolijate jaoks.Temast 300-500m eespool olijatele tekkis hetkeks jah lahedam hetk,aga just niipalju kui seal vahepeal vasakus reas autod otsa lõppesid ja siis kui meie sinna kokku saamise kohta jõudsime jätkus kõik topelt hullemini,sest mõlemad read olid pea Kiili pealesõiduni ühtlaselt hõivatud.
Reaalselt on seal tõsisem ummik ainult emaspäeva hommikuti,aga teistel päevadel mitte eriti suur.
Ma ei tea kas see on tõsi või mitte,aga Moskavas Sadovoje Koltso peal(üldiselt 4-5 rida ühes suunas)pidi 2 min seisev auto ühes reas ,tekitama ummikut kaheks tunniks.Üks postimiilits väitis seda omal ajal.Ilmselt oli seal sel hommikul sama asi,sest ma ju reaalselt sõidangi sealt pea igapäev läbi ja ei ole seal hullu midagi.
Ma muideks tulen tööle suht hilja ,kui enamus massist on juba tööl ehk siis umbes 8.45 -9.15 paiku.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

2slow
Postitusi: 7
Liitunud: 17 Sept 2009, 22:18

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2848 Postitas 2slow » 30 Okt 2016, 22:16

Urmase postituste kokkuvõtteks võib siis järeldada seda, et seal ummikus esimeses reas 20-ndas või 50- ndas autos olevad juhid on sinna tulnud hoopis kohvi jooma. Ja neil pole nagunii kella peale minekut, ega kiirendavat autot, las ootavad. Liigeldes hommikuti samal suunal olen korduvalt näinud ka sellist pilti kuidas vasakust reast sõidetakse lõpuni ja kokkumineku kohas kukutakse vilgutama, et a la tavai mul kiire andke teed. Huvitav kas poe kassa järjekorras võiks samamoodi toimetada?
Kasutaja avatar

claw
Postitusi: 226
Liitunud: 23 Juul 2013, 02:24
Tsikkel: gsf600, pre-div xj600, 2x Iz
Asukoht: Tartu
Tänanud: 51 korda
Tänatud: 27 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2849 Postitas claw » 30 Okt 2016, 22:34

Niikaua kuni leidub lambaid, kes trügijad vahele lasevad, leidub ka trügijaid. Seadus annab vabad käed kedagi mitte vahele laskma ja vastutus kogu manöövri eest jääb trügijale andale.

Isiklikult olen arvamusel, et kõik ei peaks vahtima ka ühes pikas reas, vaid tuleks ikka mõlemas reas sõita suhteliselt lõpuni ja siis tõmblukuna reastuma.
Sellistes olukordades, kus on pikk saba, ma ise ka tervet kilomeetrit küll ootama ei jää, eriti tsikliga. Küll aga aga ise autoga olles panen nii öelda "ukse kinni" neile, kes ilma suunatuleta üritavad järsku vahele trügida. Ma ei pea vahele laskma. Kes võtab kiiruse maha ja varakult suuna viisakalt sisse paneb, saab vahele ka.
Kasutaja avatar

M.T.
Postitusi: 950
Liitunud: 23 Aug 2011, 17:12
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner
Tänanud: 38 korda
Tänatud: 93 korda

Re: Hälvik-autojuhid

Lugemata postitus #2850 Postitas M.T. » 30 Okt 2016, 23:14

2slow kirjutas:Urmase postituste kokkuvõtteks võib siis järeldada seda, et seal ummikus esimeses reas 20-ndas või 50- ndas autos olevad juhid on sinna tulnud hoopis kohvi jooma. Ja neil pole nagunii kella peale minekut, ega kiirendavat autot, las ootavad. Liigeldes hommikuti samal suunal olen korduvalt näinud ka sellist pilti kuidas vasakust reast sõidetakse lõpuni ja kokkumineku kohas kukutakse vilgutama, et a la tavai mul kiire andke teed. Huvitav kas poe kassa järjekorras võiks samamoodi toimetada?

Ja sinu arvamuse järgi peaksid seal kõik ühes reas passima ning selle saba Kiili ristmikust kaugemale venitama või? Milleks kurat 2 rada siis teel on? Samasuguse loogikaga ei tohiks sa enne Jüri ringi 110-ga veokast mööda ka sõita, sest niimoodi jõuad sa sappa temast varem. Aga krt, veokamehel on kiire ja ta on sinu tõttu nüüd 1 auto võrra jälle tagapool. (togi)
Sõidab tüüp vasakus reas lõpuni ja siis näitab ilusti suunda, mida ta valesti tegi? Peaks ilma märguandeta jõuga vahele pressima w? Ja uskumatu küll, aga vahest mõnel ongi kiirem kui sul. Äkki jääb lennujaama hiljaks või on mõni erakorraline olukord, ei tohiks ju nii uskumatu tunduda. Mul näiteks ei ole hommikuti enamasti kiiret ja lasen viisakalt vahele, kui sellest soovist viisakalt märku antakse. Aga vahest on kiire, jah tõesti on. Olen küll planeerinud oma sõiduaja ilusti jne, aga siis tuleb välja, et keegi on avarii teinud või miskil muul põhjusel on ummik. Ja kuigi mul on seejuures natuke piinlik teiste ees, siis sellest hoolimata trügin sel juhul mööda nii kuis võimalik. Ja annan oma manöövritest ka suunatulega ilusti märku. Tundub nagu jõhker teistele pähe k.semine või? Mõtle natuke oma kastist välja ka ja ära ole nii kibestunud hommikuti.
Mis poes kassasabasse puutub, siis miks mitte. Oled väikse lapsega ja hakkab kassajärjekorras jaurama, vahet pole mis põhjusel, kasvõi hambavalu või mis iganes. Aga nutab hüsteeriliselt ja maha ei rahune. Mida siis teha? Seista rahulikult edasi ja lasta kõigil kannatada? Jätta ostukäru sinna ja lahkuda? Pole nagu viisakas, sest keegi peab nüüd kaubad tagasi panema või on kodus tõesti külmkapp tühi ja seda toitu on ikkagi vaja. Või võtad julguse kätte ja küsid eespool olijate käest kas võid esimeseks liikuda ja kõigi piinu vähendada? Saan aru, et sinust mööda ei saaks.




Mine “Vaba teema”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist