99. leht 99-st

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 02 Juun 2017, 17:49
Postitas arendaja
yeekim kirjutas:Hoi!

Selmet' siin teoretiseerida, tuleks sellised videod otse Politseisse saata.
Kui number on loetav, toimub vähemalt vestlus auto omanikuga(eeldavasti ka ise roolis) ning "märge" jääb maha :evil:

edu


On keegi politseile video edastanud ja on see vastu võetud ja ka reaalselt miskit selle tagajärjel toimunud?

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 02 Juun 2017, 18:01
Postitas mx77
Minu teada on päris mitmel korral helistatud ja vesteldud ja vähemalt ühel korral väärteomenetlus algatatud

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 02 Juun 2017, 22:35
Postitas urmas66
arendaja kirjutas:
yeekim kirjutas:Hoi!

Selmet' siin teoretiseerida, tuleks sellised videod otse Politseisse saata.
Kui number on loetav, toimub vähemalt vestlus auto omanikuga(eeldavasti ka ise roolis) ning "märge" jääb maha :evil:

edu


On keegi politseile video edastanud ja on see vastu võetud ja ka reaalselt miskit selle tagajärjel toimunud?


Saatsin umbes aasta tagasi pulli pärast ja arvasin,et ei tule midagi,aga kutsuti Rahumäe teele ja pidin ütlusi ka andma.Tegemist oli siis tegelasega ,kes sõitis langeva(peaaegu alla langenud tegelikult) tõkkepuu alt läbi ,Pääsküla raudtee ületus kohas.Mina juba seisin esimesena ja minu tagant veel kahest autost lasi fraier mingi igivana raipega mööda.Pollar väistis,et saab ka see oma osa,kes punasega minu eest üle lipsas(tegelikult 3-4 lipsas,aga nende nr-d polnud nähtavad).

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 04 Juun 2017, 02:38
Postitas simp
Minule helistati kunagi seoses ühe mu sõiduki ja kellegi poolt saadetud videoga.

Olevat neljarealisel teel mingeid trikke teinud(ilmselt mingist teises reas passivast tropist mööda paugutanud). Videot ei olnud nad valmis mulle saatma, täpseid asjaolusid ka ei selgitanud. Väitsid, et video nägemiseks tuleb rahumäele minna. Seda ma tegema ei hakanud, niiet minupoolt(sõiduki omanik) jäi juht "tuvastamata" ja sinnapaika see asi jäigi.

Kogu asjast jäi selline mulje, et eesmärk oli kedagi Rahumäele kohale saada ja siis loengut pidada.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 04 Juun 2017, 08:05
Postitas urmas66
Mulle ka helistati ja menetleja küsis,et kas ma ikka tulen,sest muidu ta ei saa sellele tegelasele midagi teha.Ainult videost ei pidavat piisama.Sinu puhul siis ilmselt rikkumist kui sellist ikkagi polnud,aga oli solvatud tropp,kes tahtis "kättemaksu" ja saatis video sinna.Ma neile videot,kui sellist ei saatnud vaid panin ondrive-i lingi.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 07 Juun 2017, 11:06
Postitas Madlobster

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 08:25
Postitas Tort
Täna sai olude sunnil autol ratast vahetades selgeks, et vähemalt veerandi autojuhtide kolbas loksub aju asemel puder või mida iganes neile 9 klassi (võimalik, et isegi 12 klassi ja Peda pehme eriala) ajal lehtriga kõrvast sisse kallati. Tundmatu on kontseptsioon, et kui keegi vihmas teepoolset ratast vahetab, siis võiks vähe suurema kaare võtta. Need on need samad tranäod ilmselt, kes Järvevanal 70ga viimases reas liiklevad, ristimikud punasega kinni sõidavad ja siis sulle otsa ei julge vaadata, ummikus seistes vahesid sisse ei jäta et keegi kuskilt kuhugi keerata ei saaks jumala pärast, telefoniga rääkides sirgel teel 80-100 liiguvad ja kiiruskaamerate ees järsult pidurdavad.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 09:00
Postitas Krl
Su paigaldatud ohukolmnurk sõideti ka teelt minema?

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 09:18
Postitas Tort
Nice try. Ma ei olnud teepervel, vaid tee kõrval joonitud parkimiskohal.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 10:41
Postitas tln1
Tort kirjutas:Järvevanal 70ga viimases reas liiklevad


Loen siit välja, et oled ka ise hälvik-autojuht?

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 10:49
Postitas pühak
Järvevanal teises reas on norm 85-90km/h. Alles eile sattusin seal sõitma ja 85-ga liikudes läks kolonn vaikselt eest ära. Õnneks taga polnud kedagi nii, et ise vähemalt kogemata troppi ei mänginud.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 11:49
Postitas Macintosh
Tort kirjutas:Need on need samad tranäod ilmselt, kes Järvevanal 70ga viimases reas liiklevad, ristimikud punasega kinni sõidavad ja siis sulle otsa ei julge vaadata, ummikus seistes vahesid sisse ei jäta et keegi kuskilt kuhugi keerata ei saaks jumala pärast, telefoniga rääkides sirgel teel 80-100 liiguvad ja kiiruskaamerate ees järsult pidurdavad.


Come on, mehed, sõimata kedagi selle eest hälvikuks, et ta liiklusseadusest juhindub on uus tase. Muidugi käivad juhid, kes piirangu alas täpselt märgist juhinduvad tiba närvidele aga nad ei tee midagi valesti. Teistsuguse sõidukiiruse valik pole ju mitte nende vaid sinu probleem. :)
Ristmikud sõidavad tavaliselt kinni need vennad, kel alati kuhugi kiire on, mitte need, kes Järvevevanal 70kmh tiksuvad. Ja kaarega porilombist sõitmast keelduvad just need venand, kes rismiku kinni sõidavad, manööverdades telefoni kõrva ääres hoavad ning Järvevanal 90kmh lasevad. Neil on alati kiire ja nad on priviligeeritumad, kui ülejäänud liiklejad.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 12:09
Postitas mx77
Selles osas Mäkiga nõus, et hälvikud on jah vähe teistsugused autojuhid, kes tegelikult kogu liikluse peesse oma ülbusega keeravad.
Eelmine nädal sain just ühe sellisega kokku, miski X5-e mees oli mul selja taga. Kui õhtusel tipptunnil Suur-Ameerika tänava jäin seisma, et ühte autot Toom-Kuningast lasta peateele pööre teha, siis hakkas mul taga tuututama. Näitasin talle rahvusvahelise märgiga, mis ma ta tuututamisest arvan, selle peale hakati autos relvataolise asjaga vehkima. Politsei oli üpris õnnelik mu kõne peale. Ja ei olnudki mingi jämeda kuldketiga vene oss, vaid ülikonna ja halli peaga vanem mees.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 12:16
Postitas simp
Macintosh kirjutas:Come on, mehed, sõimata kedagi selle eest hälvikuks, et ta liiklusseadusest juhindub on uus tase. Muidugi käivad juhid, kes piirangu alas täpselt märgist juhinduvad tiba närvidele aga nad ei tee midagi valesti. Teistsuguse sõidukiiruse valik pole ju mitte nende vaid sinu probleem. :)


liiklusseadus keelab ka liikluse takistamise, mida teises reas tiksumine teeb. Mul pole midagi nende vastu kes aeglasemalt(sh piirangust allapoole) liiguvad. Eriti kui seda tehakse esimeses reas. Samamoodi pole mul midagi selle vastu kui keegi soovib tavalisel kahesuunalisel teel aeglasemalt liigelda, igaüks oma võimetele vastavalt - minu võimalus on tast mööduda, aga neljarealisel on voolust aeglasemalt liikumiseks ettenähtud esimene rida.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 12:46
Postitas Macintosh
simp kirjutas:liiklusseadus keelab ka liikluse takistamise, mida teises reas tiksumine teeb. Mul pole midagi nende vastu kes aeglasemalt(sh piirangust allapoole) liiguvad. Eriti kui seda tehakse esimeses reas. Samamoodi pole mul midagi selle vastu kui keegi soovib tavalisel kahesuunalisel teel aeglasemalt liigelda, igaüks oma võimetele vastavalt - minu võimalus on tast mööduda, aga neljarealisel on voolust aeglasemalt liikumiseks ettenähtud esimene rida.


Mhm, keelab küll aga linnas, teises reas vastavalt liiklumärgi nõuetele sõita pole liikluse takistamine. Täpsemalt ütleb liiklusseadus, et "Juht ei tohi: põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;".
Mul on natuke raske aru saaada, kuidas 70 alas nõuetele vastav liiklemine on põhjendamatult aeglane. ;) Ja see nõue sõita äärmises paremas reas ning kasutada vasakut vaid möödasõiduks. See kehtib maanteel, linna piires sõida millises reas tahes.

PS: Kui ausa olla, ma norin, sest ei kiida heaks liiklusvoolust oluliselt aeglasemat sõitu teises reas aga minu point on: sellele probleemile on ka teisi vaatenurki ja meie oma on vale (mis sest, et suurele kogusele siinsetele lugejatele-kirjutajatele meeldib see rohkem).

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 12:50
Postitas Piipz
Liiklusviisakus ei ole alati liiklusseadusega kooskõlas.
Sest tegelikult on väga hästi aru saada, kui keegi teeb "neid asju" ainult sellepärast, et sind närvi ajada, selles vist oligi point.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:06
Postitas Tort
Täpselt nii. Võime ning soov koos üldise vooluga või ka ummikus turvaliselt liigelda ja lasta teistel liigelda ei kaasne automaatselt lubade saamise ning seaduse tundmisega. Küll aga leidub alati peast mente või siis vaimselt vähemvõimekaid. Neist viimased ehk küll tahaks, aga ei oska mingites situatsioonides teistega arvestada. Selles osas annan isiklikult andeks ja enamasti saab aru, kummaga tegu.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:22
Postitas tln1
Tunnistan, et olen vaimselt vähevõimekas peast ment tranägu, sest sõidan vasakus reas 70-80km/h ja tahan K-rautasse keerata ja jään takistama X5 maasturit, kes tuleb 0.5m pikivahe peale ja vilgutab tuledega.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:22
Postitas simp
Macintosh kirjutas:Mhm, keelab küll aga linnas, teises reas vastavalt liiklumärgi nõuetele sõita pole liikluse takistamine. Täpsemalt ütleb liiklusseadus, et "Juht ei tohi: põhjendamatult aeglase sõiduga takistada teisi sõidukeid;".
Mul on natuke raske aru saaada, kuidas 70 alas nõuetele vastav liiklemine on põhjendamatult aeglane. ;) Ja see nõue sõita äärmises paremas reas ning kasutada vasakut vaid möödasõiduks. See kehtib maanteel, linna piires sõida millises reas tahes.


Jah, maanteel on see eraldi määratletud ja selgem, linnas pole otseselt teises reas tiksumine keelatud, kuid liikluse takistamine on.
Kui täpne olla, siis pidasin silmas seda puntki, mitte seda põhjendamatult aeglast sõitu:
§ 16. Liikleja kohustused
(1) Liikleja peab olema viisakas ja arvestama teiste liiklejatega ning oma käitumises hoiduma kõigest, mis võib takistada liiklust, ohustada või kahjustada inimesi, vara või keskkonda.

Aeglaselt võib täiesti vabalt sõita, see ei ole otseselt liikluse takistamine. Teises reas voolust aeglasemalt sõitmine on aga juba liikluse takistamine.

Macintosh kirjutas:PS: Kui ausa olla, ma norin, sest ei kiida heaks liiklusvoolust oluliselt aeglasemat sõitu teises reas aga minu point on: sellele probleemile on ka teisi vaatenurki ja meie oma on vale (mis sest, et suurele kogusele siinsetele lugejatele-kirjutajatele meeldib see rohkem).

Saan aru, ja mul pole ka selle vastu midagi kui keegi lihtsalt poindi pärast teist vaatepunkti esindab. Vaidluses selgub tõde :)

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:23
Postitas simp
tln1 kirjutas:Tunnistan, et olen vaimselt vähevõimekas peast ment tranägu, sest sõidan vasakus reas 70-80km/h ja tahan K-rautasse keerata ja jään takistama X5 maasturit, kes tuleb 0.5m pikivahe peale ja vilgutab tuledega.

Ja selleks reastud juba raudteeülesõidul teise ritta?

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:26
Postitas tln1
simp kirjutas:Ja selleks reastud juba raudteeülesõidul teise ritta?


Linnas reastun nii vara, kui tahan.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:30
Postitas Tort
tln1 kirjutas:Tunnistan, et olen vaimselt vähevõimekas peast ment tranägu, sest sõidan vasakus reas 70-80km/h ja tahan K-rautasse keerata ja jään takistama X5 maasturit, kes tuleb 0.5m pikivahe peale ja vilgutab tuledega.


Tunnista parem, et sa oled paljuvõimekas troll. Sirgel soovitan sul üldse 70-ga sõita, selleks on eriti hea digispido olemasolu. Kui hetkeks 71 tuleb, siis sõida ise jaoskonda ja pane käed raudu panemiseks letile.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:33
Postitas simp
tln1 kirjutas:
simp kirjutas:Ja selleks reastud juba raudteeülesõidul teise ritta?


Linnas reastun nii vara, kui tahan.

Ma ütlen siinkohal ainult seda, et sujuva liikluse üks alustalasid on koostöö liiklejate vahel.
Olgu nad siis aeglasemad või kiiremad, ummikus kesklinnas või järvevana teel liikumas.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 13:46
Postitas Krl
Kogu see järvevana on suures plaanis nii lühike jupp, et selle võiks ka 50ga ilma ennast emaseks närvitsemata suuta läbi tiksuda, kui vaja.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 14:38
Postitas Jesper
Pluss veel tee on piisavalt lai, et võid mööda splittida nii vasakult, paremalt kui keskelt, olenevalt kuidas tuju parajasti on. See teiste inimeste kiiruse teema on rohkem selline enese üles kütmine, umbes et üks päev ajab närvi kui keegi on aeglane, teine päev kui keegi on kiire, kolmas päev kui on liiga külm, neljas päev kuna on liiga palav, viies päev kuna kellelgi on kole auto, jne.

Ok, tõsi, Škodad on tõesti nii koledad et nende järel tiksudes võtab endalgi kergelt kupli all boosti üles :)

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 15:21
Postitas urmas66
Meil on hälvikuid ikka ilmselgelt rohkem ,kui viisakaid kiireid liikujaid(aeglane liikuja on minu jaoks hälvik,sest nad üldjuhul ei julge-oska kiiremini sõita).See,et teel remondiks või rattavahetuseks peatunud autost meetri kauguselt mööda kimatakase on pigem reegel kui erand.
Olen ka vahel mõnda veokat käinud tee peal aitamas ja see probleem on ka siis kui on juba hiline õhtu,tee tühi,aga kaugemale ei võta ikka keegi.
Samas,kui on vaja möödasõitu teha traktorist,mis liigub osaliselt teepeenral,siis on seal sabas vaja oodata,kuni silmapiiri tagant ka kedagi näha pole.Mina samas saan neist mööda ilma vastasuuna vööndisse minemata või siis äärmisel juhul lähen rataste jagu üle joone.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 16:10
Postitas ElectroMoto
Ma olen täheldanud, et mida enam ma ise hälvikuna käitun liikluses, seda rohkem märkan teisi selliseid. Ja vastupidi: mida enam liiklen sõbralikult ja mõistvalt, seda enam näivad enamus samaväärsed.

Re: Hälvik-autojuhid

Postitatud: 12 Sept 2017, 16:15
Postitas Henn
urmas66 kirjutas:Meil on hälvikuid ikka ilmselgelt rohkem ,kui viisakaid kiireid liikujaid(aeglane liikuja on minu jaoks hälvik,sest nad üldjuhul ei julge-oska kiiremini sõita).See,et teel remondiks või rattavahetuseks peatunud autost meetri kauguselt mööda kimatakase on pigem reegel kui erand.
Olen ka vahel mõnda veokat käinud tee peal aitamas ja see probleem on ka siis kui on juba hiline õhtu,tee tühi,aga kaugemale ei võta ikka keegi.
Samas,kui on vaja möödasõitu teha traktorist,mis liigub osaliselt teepeenral,siis on seal sabas vaja oodata,kuni silmapiiri tagant ka kedagi näha pole.Mina samas saan neist mööda ilma vastasuuna vööndisse minemata või siis äärmisel juhul lähen rataste jagu üle joone.


Enda ohutuse seisukohast (kindlasti on mingi seadusega vastuolus), pane tagavararatas auto kõrvale maha. Need napikategijad mängivad selle peale, et sa hüppad eest ära, aga maaslamavale rattale nad väga otsa sõita ei taha.