Räägiks keevitusseadmetest

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas aprill »

Üks nali keevitajatest.
Kolhoosis vajatakse keevitajat. Tuleb sinna siis üks, kiidab et on igati kobe keevitaja. Pannakse mees atra keevitama. Traktor läheb kündma ja tuleb poole tunni pärast tagasi ader sama kohapealt puru. Heakene küll juhtub vahest. Keevitab siis uuesti ära. Traktor läheb uuele katsele põllul ja poole tunni pärast jälle tagasi ader sama kohapealt puru. Ülem saab pahaseks ja hurjustab "mis kuradi keevitaja sa oled, kui 2 korda ühte ja sama ämbrisse astud" Mees ikka kiidab ennast ja taob rusikaga vastu rinda "ma olen kõva keevitaja. sõjaväes sai alvelaevu keevitatud - ükski ei tulnud tagasi"



Kärbseid teile hammastevahele.Forte
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas spinna »

aprill kirjutas:

... sõjaväes sai alvelaevu keevitatud - ükski ei tulnud tagasi"

Vat NÜÜD ma hakkasin küll muretsema. Ma rohkem pealveelaevukestega tegelen, aga pole kah pikemat aega klientidelt tagasisidet saanud :shock:
:lol:

Suzuki GSX 750 Inazuma

piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kui juba keevitajatest "naljameeste" peale jutt läks:
Peale vene kroonut töötasin teedevalitsuses, kus oli keevitajatega nagu tooaeg tavaliselt, et võta üks ja viska teist :wink:
Nuuh, tuli siis üks, jutu järgi kõvemat keevitajat pole olemaski, laevu keevitanud ja puha. Üks vennike palus tal miski detaili kokku keevitada, sai jupi kätte ja oma masina poole punuma, kuna see oli kuumem, kui ta arvata oskas, tuli see poole tee peal maha visata ja jälle kaheks tükiks, vennike vaatab jumala nõutu näoga ja siis kommenteerib: "Oleks pidanud vist keevitamise ajaks vee alla panema" :twisted:
Mõne aja möödudes tuli järgmine - veel kõvem, kui eelmine. Nii kõva vend, et siiani oli teisi ainult välja õpetanud ja kilpi pole talle üldse vaja. Peale lõunat oli kadund... :wack:
Kolmas vennike oli vist enne ikka keevitusega tegelenud, peale esimest palgapäeva hakkas kuradikesi nägema ja nii ta põgenes - kuradikesed karjas kannul :mrgreen:

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas aprill »

Oma silmaga näinud kuidas löödi plaat IPE küljest lahti. Õmbluse suurus silmajärgi hinnates oli kuskil a6,5-7 ühepoolne. Peale küljest löömist plaati vaadates, oli näha, et plaat oli IPE küljes ainult mõnest punktist.
Tehke järgi.

Kärbseid teile hammastevahele.Forte

allan27

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas allan27 »

Tere. Oskab keegi öelda kas tavalise MIG/MAG-i külge annab "spotterit" aretada millega saaks mõlke välja sikutada.

Kasutaja avatar

aprill
Postitusi: 245
Liitunud: 25 Juul 2007, 22:39
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: viljandi, holstre nõmme taga metsas

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas aprill »

allan27 kirjutas:

Tere. Oskab keegi öelda kas tavalise MIG/MAG-i külge annab "spotterit" aretada millega saaks mõlke välja sikutada.

Mida iganes moodi se "spotter" neid mõlke välja sikutab :?: Kui ta vajab selleks analoogset vooluallikat, siis peaks saama küll, kuid vaata, et su keevitusagregaat lahjaks ei jää.
Samas annab MIG-i külge panna ka kraapsuga TIG-i käpa.
Olen MIG-i kasutanud ka startlaadia asemel.
HEAD UUT ja meeldivat leiutamist aretamist :bsmile:

Kärbseid teile hammastevahele.Forte

roppjakarvane

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas roppjakarvane »

Tere. kui kellegi vedeleb väiksem argooni balloon (10-20L) kusagil, siis ostaks hea meelega ära, sest rendiballoon läheb liiga kalliks kui oma tarbeks aeg ajalt kasutada.

roppjakarvane@hotmail.com
5294434
Harri

Kasutaja avatar

kaarli
Postitusi: 17
Liitunud: 11 Jaan 2008, 22:58
Tsikkel: Suzuki Bandit N600
Asukoht: Eesti

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas kaarli »

Tere!

Kas kellegil on kogemusi ilma gaasita täidistraadi kasutamisel MIG/MAG aparaadiga? Kuna ballooni leidmine suht keeruline ja rendikat ei taha võtta siis tekkis mõte seda asja proovida, aga enne mõtlesin, et äkki keegi on kasutanud sellist asja ja oskab natuke tagasisidet anda.

Gaasita traadiks leidsin sellise: http://194.204.59.3/images/fsrv/noom/pd ... 2-O_ee.pdf

Terv.
kaarli

'97 Bandit 600
Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas Prii »

kaarli kirjutas:

Kas kellegil on kogemusi ilma gaasita täidistraadi kasutamisel MIG/MAG aparaadiga?

Üks tuttav vanamees, kes aegade algusest autode keresid teinud, kiidab taevani, et ei ole seda suurt ballooni ja hea lihtne igale poole kaasa vedada. Keevisõmbluse kvaliteet pidavat isegi päris hea jääma. Miinuseks tõi selle, et täidistraat on oluliselt kallim, kui tavatraat.
Eelnev jutt on siis selle vanamehe käest kuuldu. Eks iga mees kiidab oma seameid ja tegusid, aga kuna tal tööd on kõvasti, siis järelikult väga kehv ei saa olla.

Braap..


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas tazavi »

aga mis vahe on erinevatel reduktoritel? kas sobiks kasutada atsetüleeni või hapniku reduktorit co2-ga võui see on väga halb mõte?

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas mx77 »

tazavi kirjutas:

aga mis vahe on erinevatel reduktoritel? kas sobiks kasutada atsetüleeni või hapniku reduktorit co2-ga võui see on väga halb mõte?

Ei saa kasutada, keermed on erinevad.


mattias
Postitusi: 69
Liitunud: 11 Aug 2008, 19:44
Tsikkel: Honda XL1000 Varadero
Asukoht: Eesti

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas mattias »

tazavi kirjutas:

aga mis vahe on erinevatel reduktoritel? kas sobiks kasutada atsetüleeni või hapniku reduktorit co2-ga võui see on väga halb mõte?

Hapniku oma sobib co2-le,keere on üks,atsi oma ei sobi,hapniku reduktor ei sobi segugaasi või argooni balloonile,nendel keere suurem.Ka ei sobi vene reduktor AGA balloonile ja vastupidi.Edu!

Kasutaja avatar

Prii
Postitusi: 170
Liitunud: 10 Nov 2005, 16:30
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 11 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas Prii »

mattias kirjutas:

Hapniku oma sobib co2-le,keere on üks,atsi oma ei sobi,hapniku reduktor ei sobi segugaasi või argooni balloonile,nendel keere suurem.Ka ei sobi vene reduktor AGA balloonile ja vastupidi.Edu!

Ei ole küll reduktorite spets, aga olen oma käega keeranud keevitussegu balloonile vene hapniku reduktori külge. Ei pidanud jõud kasutama ning keermed olid mõlemal pool korras. Ja päris kindlasti oli segugaas, mitte tavaline CO2. Töötas ideaalselt.

Braap..

Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 3010
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas spinna »

Ega äkki ei ole nii, et ühte sorti reduktorid on varustatud kelladega mis näitavad rõhku mõlemal pool reduktorit ja teist tüüpi reduktoril on enne seadet rõhu näit ja peale seadet vooluhulga näit? Pead ei julge panti panna, aga mingi selline jama vist oli. Meie keevitajad nõuavad neid voolhulga näiduga asju ja kontrollivad aeg ajalt põleti otsast sellise gradueeritud klaastoruga milles liigub gaasi survel kuul, näitude õigsust. Muus osas on ju reduktor nagu reduktor ikka ja otsamutrid on vahetatavad. Seda on meie majas kah tehtud. AGA'l ja Messeril on ju tõepoolest erinevad keermed.

Suzuki GSX 750 Inazuma
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 176
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 8 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas Hiid »

Keevituskursusest mäletan et ei tohi kasutada erinevate gaaside kasutamisel samu reduktoreid ega voolikuid, sest nendes sisalduvad jäägid võivad tekitada ohtlikke kooslusi. Sellepärast just on nende kasutamine mehaaniliselt blokeeritud. Ka on balloonid ja reduktorid värvitud vastavalt gaasi tüübile. Puhas ohutustehnika ja see ei ole mitte narrimiseks tehtud. Seega ei soovita väga sellise leiutamisega tegeleda. Katsuge muud moodi pauku teha.

Viimati muutis Hiid, 24 Nov 2009, 09:14, muudetud 1 kord kokku.
Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Kasutaja avatar

sverchik
Postitusi: 96
Liitunud: 26 Juul 2006, 18:36
Tsikkel: FZS 600
Asukoht: Tallinn

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas sverchik »

Hiid kirjutas:

Keevituskursusest mäletan et ei tohi kasutada erinevate gaaside kasutamisel samu reduktoreid ega voolikuid, sest nendes sisalduvad jäägid võivad tekitada ohtlikke kooslusi. Sellepärast just on nende kasutamine mehaaniliselt blokeeritud. Seega ei soovita väga sellise leiutamisega tegeleda.

Kas hobikeevitajatele ka mingisuguseid kursuseid on? Kas üldse metallitööd asjaarmastajate tasemel ja vajadusteks õppida saaks. Huvi on suur ja tahaks kuskil õpetust saada, aga ei tea kus.

per asfalt ad astra
Kasutaja avatar

Hiid
Postitusi: 176
Liitunud: 17 Nov 2008, 19:34
Asukoht: Tallinn, Hiiu
Tänatud: 8 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas Hiid »

On ikka, kutsekoolide ja täiendõppekeskuste juures tehakse neid. Minul oli see tehnikumis tavaõppe osaks. Keevitusseadmete müüjad ka kindlasti teevad selliseid asju. Siin on ohutusjuhend gaaskeevitamise jaoks.

http://valgamaa.kok.ee/index.php?option ... Itemid=127

Biker.ee. Mootorratturite kohkumispaik.
Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas randel »

Erinevaid regulaatoreid üldjuhul omavahel vahetada ei saa ja kindlasti ei tohikski.
Atsetüleeni balloonis on rõhk kuni 15bari ja väljundrõhk kuni 1,5bar, hapniku ja keevituse segugaasi (argoon/co2) balloonis kuni 200bar, co2 balloonis sõltuvalt temperatuurist ca 50-60bari.
Lisaks kasutatakse keevitamisel fikseeritud rõhku (2,5bar) ja gaasihulga reguleerimist (l/min), samas kui teistel regulaatoritel reguleeritakse rõhku (bar).
Hapnikuregulaator on õlivaba, kuna õli ja hapniku kokkupuutel tekib plahvatus. Kui nüüd kasutada hapnikuregulaatorit mingil teisel balloonil ja seejärel keerata uuesti hapnikuballooni otsa, on suur võimalus korralik plahvatus korraldada ja oma näppudest või elustki ilma jääda. See, et ma kunagi nii tegin ja midagi ei juhtunud, ei tähenda, et järgmine kord ka kõik hästi läheb.
Õnneks on keermed tehtud erinevatel gaasiballoonidel erinevad ja niisama lihtsalt neid omavahel vahetada ei saa.
Paraku on meie hulgas erinevaid leidureid, kes kasutavad erinevaid vahetükke jms, peaasi et asja kuidagi tehtud saaks.
Enne kui midagi teha, tasub mõelda, kas ma ka tean, mida ma teen. Ja kui ei tea, siis küsida kelleltki kes teab :)

tervitustega AGAst,
randel


tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas tazavi »

tänud korraliku vastuse eest, toimetan siis normaalsete juppidega :)

aga ikkagi on kodukeevitaja elu raskeks tehtud esialgse suure investeeringu ja tekkivate püsikulude näol :P

Kasutaja avatar

randel
Postitusi: 670
Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
Tsikkel: Beta 390
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 202 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas randel »

Selline see elu on, mootorrattaga sõit eeldab ka suurt investeeringut ja püsikulud on ka korralikud :D

Samas ehk saan esialgse investeeringu osas natuke aidata mis puudutab AGA seadmeid, kui minna Kuressaare Stokkerisse ja mainida minu nime.
Või mõnda teise AGA teeninduspunkti.

Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas kornholio »

tazavi

tänud korraliku vastuse eest, toimetan siis normaalsete juppidega :)

aga ikkagi on kodukeevitaja elu raskeks tehtud esialgse suure investeeringu ja tekkivate püsikulude näol :P

Kodukeevitaja võib endale soetada isikliku ballooni ja käia seda vajadusel täitmas. Nii jääb ballooni renditasu ära.
(http://www.saaregaas.ee/ peaks täitma eraisiku ballooni, küsi üle kui soovi)

Ja kõlbab ka hapniku reduktor keevitamiseks ,kui sa seda just kunagi hiljem hapniku balloonile ei hakka toppima!!!

Kodukeevitajale kärab isearetus küll 8) :D

Mul selline aretus TIG keevitamiseks:
Pilt

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome

tazavi
Postitusi: 725
Liitunud: 23 Okt 2006, 17:12
Tsikkel: iž jupiter 3
Asukoht: Kuressaare
Tänatud: 2 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas tazavi »

käöisin saare gaasis, ja sealt saadeti mind minema selle küsimusega. Ainult tallinnas pidavat see võimalik olema, aga firmat ei tahetud täpsustada. Ju ma siis tulen tallinna piirile ja hakkan järjest asutusi läbi käima :wack: Aga eks näis, praegu sai soetatud stokkerist räbustiga traati aj see tundub olema täitsa hea. Keevitan muidu lincolni inverterkeevitusega.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6614
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 400 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas yeekim »

tazavi kirjutas:

käöisin saare gaasis, ja sealt saadeti mind minema selle küsimusega. Ainult tallinnas pidavat see võimalik olema, aga firmat ei tahetud täpsustada. Ju ma siis tulen tallinna piirile ja hakkan järjest asutusi läbi käima :wack: Aga eks näis, praegu sai soetatud stokkerist räbustiga traati aj see tundub olema täitsa hea. Keevitan muidu lincolni inverterkeevitusega.

Tallinas on BLRT'e http://www.elmemesser.ee/
Nemad peaksid ka vana Vene baloone täitma.
AGA puudus ongi see, et eiratakse hobikasutajat ja üritatakse temast rendiori teha.

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!

Kasutaja avatar

kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas kornholio »

tazavi kirjutas:
käöisin saare gaasis, ja sealt saadeti mind minema selle küsimusega. Ainult tallinnas pidavat see võimalik olema, aga firmat ei tahetud täpsustada. Ju ma siis tulen tallinna piirile ja hakkan järjest asutusi läbi käima :wack: Aga eks näis, praegu sai soetatud stokkerist räbustiga traati aj see tundub olema täitsa hea. Keevitan muidu lincolni inverterkeevitusega.Kohapeal elmemesseris

Siis on saare gaas enda nina lihtsalt püsti ajanud.

Mina käin oma ballooni Asterek OÜ-s (Artelli 10a) vahetamas.
See on samasugune elmemesser-i edasimüüja nagu saare gaas aga vahetab ka hobikeevitaja ballooni :D

Muidugi võib ka kohapeal koplis elmemesseris vahetada, aga seal ei ole riigikeele oskajaid, nii et asjaajamine on raskendatud :evil:
Vähemalt aasta tagasi pidin ma tõlgi ise kaasa võtma :shock:

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome
Kasutaja avatar

Margusxx
Mode
Postitusi: 902
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
Asukoht: Rootsi
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 34 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas Margusxx »

randel kirjutas:

Erinevaid regulaatoreid üldjuhul omavahel vahetada ei saa ja kindlasti ei tohikski.
Atsetüleeni balloonis on rõhk kuni 15bari ja väljundrõhk kuni 1,5bar, hapniku ja keevituse segugaasi (argoon/co2) balloonis kuni 200bar, co2 balloonis sõltuvalt temperatuurist ca 50-60bari.
Lisaks kasutatakse keevitamisel fikseeritud rõhku (2,5bar) ja gaasihulga reguleerimist (l/min), samas kui teistel regulaatoritel reguleeritakse rõhku (bar).
Hapnikuregulaator on õlivaba, kuna õli ja hapniku kokkupuutel tekib plahvatus. Kui nüüd kasutada hapnikuregulaatorit mingil teisel balloonil ja seejärel keerata uuesti hapnikuballooni otsa, on suur võimalus korralik plahvatus korraldada ja oma näppudest või elustki ilma jääda. See, et ma kunagi nii tegin ja midagi ei juhtunud, ei tähenda, et järgmine kord ka kõik hästi läheb.
Õnneks on keermed tehtud erinevatel gaasiballoonidel erinevad ja niisama lihtsalt neid omavahel vahetada ei saa.
Paraku on meie hulgas erinevaid leidureid, kes kasutavad erinevaid vahetükke jms, peaasi et asja kuidagi tehtud saaks.
Enne kui midagi teha, tasub mõelda, kas ma ka tean, mida ma teen. Ja kui ei tea, siis küsida kelleltki kes teab :)

tervitustega AGAst,
randel

Näppudest poleks hullu, kui hapniku pudelile õli ligi satub siis on näpud väikseim mure, kui ma ei eksi siis tartus pärmitehase ehitamisel juhtus selline kooslus, kõik kes läheduses olid said otsa, sa ei pea samas ruumiski olema, ülerõhk pressib siseelundid sodiks.

Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

andrias
Postitusi: 263
Liitunud: 08 Jaan 2007, 19:37
Tsikkel: Zx9r, kx250f, DS650X
Asukoht: Võru/Tartu

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas andrias »

Kas keegi teab rääkida mig'iga alumiiniumi keevitamisest, annab selline viis ka tulemusi?

Annaks jumal häda- küll abi ikka saab!
Võrr->Jawa 638->Dnepr 650->Suzuki GSX600F->Kawasaki ZX6R->Kawasaki ZX9R ja KX250f
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Kui on polaarsust vahetav Mig siis saab päris hästi,õmblus jääb nagu terase keevitamisel.Kui on ainult tava polaarsus siis keevitadsa saab aga õmbluse välimus pole just kiita,kinni saab.Kõlbab paremini sellistesse kohtadesse kus saab pärast lihvida,poleerida.

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8375
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 317 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas mx77 »

Kasutaja avatar

kaarli
Postitusi: 17
Liitunud: 11 Jaan 2008, 22:58
Tsikkel: Suzuki Bandit N600
Asukoht: Eesti

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas kaarli »

alumiiniumi keevitamiseks (kui on vähe vaja keevitada) siis piisab ka sellisest abinõust: http://video.google.com/videoplay?docid ... 0479269460#

stokkeris maksid mingi 300 eeku vist

'97 Bandit 600

lermo
Postitusi: 471
Liitunud: 13 Veebr 2006, 19:41
Tsikkel: BMW R45|FT500"Krants"|XT600
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Tänatud: 13 korda
Kontakt:

Re: Räägiks keevitusseadmetest

Lugemata postitus Postitas lermo »

Tõstaks vana teema ülesse. Kodukasutusse (loe: tsikli, jalgratta jm koduste rauast vidinate kallal nikerdamiseks) oleks aeg keevismasin hankida.
Mida asjatundjad arvavad järgmistest valikutest:
1) hinnasõbralik ja eestis, aga kasutatud: http://www.soov.ee/tartumaa/Kempkeevitu ... m?ca=1&w=3
2) hinnasõbralik, aga natuke kallim ja mitte eestis: http://www.ebay.co.uk/itm/Sealey-MIGHTY ... 35c3f33598
3) mitte enam nii hinnasõbralik ja mitte eestis, ga võimsam ja võimlus vajadusel ka gaasi kasutada: http://www.ebay.co.uk/itm/Sealey-MIGHTY ... 4861464f69

Muud taskukohased soovitused MIG vallas on samuti oodatud.

M: Honda FT500 Cafe-racer '84
Tel: 53453529
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”