Vajan abi ratta transpordiga.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 199
- Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
- Tsikkel: Jawa 360
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Vajan abi ratta transpordiga.
Oleks vaja liigutada üks motikas Ida-Virumaalt Põlvamaale.
Kas on kellelgi kogemusi kulleriga, milline firma saaks sellega hakkama või ehk on siin foorumis kedagi, kes võtaks masina peale ja viiks kohale?
Kui palju selline "lõbu" maksma läheb?
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Vajan abi ratta transpordiga.
Võta rendist kerghaagis ja vii ära. Suvaline konksuga sõiduauto tuleb sellega toime. Säästad kaubikumehe palga. Aja küll kaotad.
Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks. Kui transpordid tsiklit küljejalal, siis esiratas suru käru nurka.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Re: Vajan abi ratta transpordiga.
See väga usaldusväärne meetod ei ole, kui rihma otsad eri suundadesse jooksevad.
See "mitu ringi" võib hakata läbi libisema ja raam vahetab rihma suhtes asukohta, kui vähegi lõdvemaks kinnituse põrutab.
pühak kirjutas:Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Vajan abi ratta transpordiga.
See kulleri lõbu maksab raudselt rohkem,kui ise seda mingi haagisega teha.
Mis kinnitamisse puutub,siis ise kasutan kahest puuklotsist esiratta fikseerimiseks hoidjat ja kahte koormarihma prillide tagant ning ratas seisab iseaalselt.Kui rendihaagis siis lase akudrelliga kaks 50x100mm puduklotsi kruvidega põhja külge ja ongi asi lahendatud.Kindluse huvides võid ka tagaratta põhjakülge kinni tõnmmata,aga suurt vajadust pole.
Kui kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] ratas ,siis peab vaatama,kust kinnitada võib ka lenksu või klipponite tagant vöö panna.Point on selles,et esiratas oleks fikseeritud ja siis kahvlist asi kahele poole kinni.
Mingil juhul ei tohiks kerghaagise peal ratas külje jalal või ka keskhargil vedada.Võid lõhkuda ära nii ratta kui ka haagise põhja.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Vajan abi ratta transpordiga.
mella kirjutas:See väga usaldusväärne meetod ei ole, kui rihma otsad eri suundadesse jooksevad.
See "mitu ringi" võib hakata läbi libisema ja raam vahetab rihma suhtes asukohta, kui vähegi lõdvemaks kinnituse põrutab.pühak kirjutas:Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks.
Kinnitan. Piinlik küll, aga oma kogemuse kaudu Üks koormakas peab kinnituma ühele poole ratast, teine teisele poole.
-
- Postitusi: 1811
- Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
- Tsikkel: Kawasaki VN1500
- Asukoht: Lääne-Virumaa
- Tänanud: 217 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Vajan abi ratta transpordiga.
Ise olen oma ja teiste rattaid korduvalt vedanud kas kaubikus või haagises kahe rihmaga kinni tõmmatult. Keeran rihma ümber raami sellise koha pealt, et ilma rihma ja tsikli olulise liikumiseta pole lõtvumine võimalik. Seni on kõik püsti jäänud, mis püsti on pandud. Rihma pingutamisel tuleb vaadata, et ilma pingutajata ots ka pingule saaks. Selleks olen ratast alguses pingutaja suhtes teisele poole natuke kaldu hoidnud ja pärast kontrollinud, et rihm tõesti ikka pingul on.
Alati pole klotside põhja külge kruvimine võimalik, sellega tuleb ka arvestada. Mul on kõik tsiklid transpordi ajal jala peal olnud, jalale panen ainult midagi alla. Kui plekkpõhi, siis paksu kummitüki, muidu vähemalt 10mm vineeri.
Ise olen ainult Eesti piires vedanud. Pikka maad vedades on tõesti mõistlik kahest prussist "rööbas" teha ja tsikkel oma ratastele fikseerida.
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.