Vajan abi ratta transpordiga.

See on kommuuni see osa, kus saab motovaba juttu ajada.

Moderaator: Moded


Teema algataja
fomoco
Postitusi: 199
Liitunud: 02 Dets 2012, 19:56
Tsikkel: Jawa 360
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 20 korda

Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas fomoco »

Oleks vaja liigutada üks motikas Ida-Virumaalt Põlvamaale.
Kas on kellelgi kogemusi kulleriga, milline firma saaks sellega hakkama või ehk on siin foorumis kedagi, kes võtaks masina peale ja viiks kohale?
Kui palju selline "lõbu" maksma läheb?



Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas pühak »

Võta rendist kerghaagis ja vii ära. Suvaline konksuga sõiduauto tuleb sellega toime. Säästad kaubikumehe palga. Aja küll kaotad.
Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks. Kui transpordid tsiklit küljejalal, siis esiratas suru käru nurka.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas mella »

See väga usaldusväärne meetod ei ole, kui rihma otsad eri suundadesse jooksevad.
See "mitu ringi" võib hakata läbi libisema ja raam vahetab rihma suhtes asukohta, kui vähegi lõdvemaks kinnituse põrutab.

pühak kirjutas:

Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks.

Kasutaja avatar

KorK
Postitusi: 27
Liitunud: 20 Okt 2014, 11:52
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas KorK »

Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 7197
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Saue vald
Tänanud: 1859 korda
Tänatud: 517 korda

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas urmas66 »

See kulleri lõbu maksab raudselt rohkem,kui ise seda mingi haagisega teha.
Mis kinnitamisse puutub,siis ise kasutan kahest puuklotsist esiratta fikseerimiseks hoidjat ja kahte koormarihma prillide tagant ning ratas seisab iseaalselt.Kui rendihaagis siis lase akudrelliga kaks 50x100mm puduklotsi kruvidega põhja külge ja ongi asi lahendatud.Kindluse huvides võid ka tagaratta põhjakülge kinni tõnmmata,aga suurt vajadust pole.
Kui kondlis [Motobot: õige on "gondlis"] ratas ,siis peab vaatama,kust kinnitada võib ka lenksu või klipponite tagant vöö panna.Point on selles,et esiratas oleks fikseeritud ja siis kahvlist asi kahele poole kinni.
Mingil juhul ei tohiks kerghaagise peal ratas külje jalal või ka keskhargil vedada.Võid lõhkuda ära nii ratta kui ka haagise põhja.

Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.

nilsleven
Postitusi: 69
Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas nilsleven »

mella kirjutas:

See väga usaldusväärne meetod ei ole, kui rihma otsad eri suundadesse jooksevad.
See "mitu ringi" võib hakata läbi libisema ja raam vahetab rihma suhtes asukohta, kui vähegi lõdvemaks kinnituse põrutab.

pühak kirjutas:

Kinni sidumisel keera iga koormarihm paar ringi ümber raamitoru, et tsikkel rihma alt pikali ei libiseks.

Kinnitan. Piinlik küll, aga oma kogemuse kaudu :P Üks koormakas peab kinnituma ühele poole ratast, teine teisele poole.

Kasutaja avatar

pühak
Postitusi: 1811
Liitunud: 08 Okt 2012, 10:26
Tsikkel: Kawasaki VN1500
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 217 korda
Tänatud: 88 korda

Re: Vajan abi ratta transpordiga.

Lugemata postitus Postitas pühak »

Ise olen oma ja teiste rattaid korduvalt vedanud kas kaubikus või haagises kahe rihmaga kinni tõmmatult. Keeran rihma ümber raami sellise koha pealt, et ilma rihma ja tsikli olulise liikumiseta pole lõtvumine võimalik. Seni on kõik püsti jäänud, mis püsti on pandud. Rihma pingutamisel tuleb vaadata, et ilma pingutajata ots ka pingule saaks. Selleks olen ratast alguses pingutaja suhtes teisele poole natuke kaldu hoidnud ja pärast kontrollinud, et rihm tõesti ikka pingul on.

Alati pole klotside põhja külge kruvimine võimalik, sellega tuleb ka arvestada. Mul on kõik tsiklid transpordi ajal jala peal olnud, jalale panen ainult midagi alla. Kui plekkpõhi, siis paksu kummitüki, muidu vähemalt 10mm vineeri.

Ise olen ainult Eesti piires vedanud. Pikka maad vedades on tõesti mõistlik kahest prussist "rööbas" teha ja tsikkel oma ratastele fikseerida.

"Kui miski väärib kasutamist,
siis väärib see ka väärkasutamist!"
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Vaba teema”