kes huvituvad bike trikkidest!!!!!!

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

wheeler kirjutas:
3kuuga suutsin nii kaugele,et esiratast hoidsin u.100m õhus ja kukkus alla siis kui pöörded läksid piirajani,kiirus kasvas 130km/h -ni,kui suudaks samal ajal käiku vahetada,võiks vist kilomeetri sõita
Ei saa kahjuks aru, et mis takistab sul käigu vahetamist samal ajal kui ratas püsti on?


Kasutaja avatar

cool200
Postitusi: 657
Liitunud: 15 Okt 2005, 13:19
Asukoht: tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas cool200 »

käiku ei saa siis vahetada kui ei istu sadulas :roll: ,
või kui pöörded juba nii kõrgel et siis on julm,
ma olen ikka yle ka tõmmanud ja hirm natsa nahavahel--enam teise käiguga ei proovi--eriti,siis oli R1--nyyd uue tsikliga piirdun aint 1 käiguga ja olen pysti ja yritan pikalt lasta--nii et kaaslinlastel ka hea oleks--s.t. et pole mega kiiruseid lõpus.
Kasutaja avatar

Fredy.ee
Postitusi: 273
Liitunud: 28 Mär 2004, 22:41
Asukoht: EESTI
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Fredy.ee »

Ei lähe küll otseselt teemasse, aga kui keegi peaks oma Gixxeri puruks kukkuma suure harjutamise käigus, siis mul oleks kohe pakkuda mitmeid varuosi heade hindadega.
Varuosad on siis pärit 2004 Suzuki GSXR 1000 -lt
Pakkuga oleks tutikas K&N öhufilter, originaal külje kondlid [Motobot: õige on "gondlid"], lenksud koos absoluutselt kõige sinna juurde kuuluvaga (va. piduri vedeliku anum), tagu piduri pump koos anumaga, originaal suunakad, originaal numbri hoidja koos valgustiga, geneks staator, Ram-Airi torud ja palju muud.

Fredy
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

Mul selline küsimus. Sõidan hetkel Suzuki GSX750R iga passis 93kw. aga ma ei saa aru mis jama on. sõber sõidab honda cbr 600f 92a ja laseb gaasiga tagarattase. Ma üritan ja üritan ja ei tõsta mitte otsa ülesse??? kas on mehes asi või masinas? bike on muidu läheb väga nobeks jne. esirattale saab iga kell aga just tahaks ka tagarattale saada:S mida teha ehg proffid aitavad :oops:
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612
Kasutaja avatar

Piats
Postitusi: 137
Liitunud: 08 Dets 2006, 01:20
Asukoht: Florida,Fort Lauderdale

Lugemata postitus Postitas Piats »

Asi on harjutamises ja julgemises.

davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

To Suzu-poiss:
Abiks on väike trikk - gaas peale - gaas maha - gaas põhja.
Esimese gaasiga saad amordid veidi välja, gaasi maha lastes surud amordid kokku ja siis uuesti kõvasti peale keerates on ots püsti nagu tahad. Toimib igal rattal. Enda enduroka ja sõbra 107kw bikega - sama trikk ikka. Saad oluliselt väiksema hoo pealt esiratta maast lahti kui tugevalt kiirendades.

Edu harjutamisel ja ettevaatust;)

Teema algataja
ollu23

Lugemata postitus Postitas ollu23 »

Tere!
Mul on olemas enamus täispikad videod mis siin postituses mainitud. Kellel huvi, võin plaadile panna 5175418! (Servin-It-Up-2, Stunts Gone Wild, Judgment Day 1-2, LVX vegas knights, LVX girls, LVX leap of faith, Adrenalin Crew: 100% Illegal jne...

Kui rääkida tagarattal või esirattal sõitmisest, siis on see enamus bike tüüpi ratastega võimalik, asi on sõitjas mitte rattas!
Kasutaja avatar

Telempe
Postitusi: 120
Liitunud: 15 Juul 2003, 22:28
Tsikkel: Triumph Sprint ST 1050 (2008)
Asukoht: Tallinn (QTH:KO29HJ)

Lugemata postitus Postitas Telempe »

Minu 25kilovatine rida 4 ei jaksa isegi "gaas peale - gaas maha - gaas põhja" trikiga üles tõsta. Oleks tsikkel 30-40 kilo kergem, siis ehk juba tuleks.
ATGATT, but not invincible
Kasutaja avatar

Suzu-poiss
Postitusi: 124
Liitunud: 19 Veebr 2007, 15:06
Tsikkel: Yamaha XJR1300
Asukoht: tallinn

Lugemata postitus Postitas Suzu-poiss »

No eks ma üritan aga kas 1996 aasta masin mis on 230kg liiga vana ja rasge pole?
Jawa 634, Honda CM 400, Kawasaki zx6r, Suzuki GSXR 750, Yamaha XJR1300
53300612

Teema algataja
ollu23

Lugemata postitus Postitas ollu23 »

Minu 25kilovatine rida 4 ei jaksa isegi "gaas peale - gaas maha - gaas põhja" trikiga üles tõsta.
Kui Nii ei saa siis siduriga peaks ikka saama!
Ja kui siis ka ei mõika, tõuse püsti, vasak jalg tagumise jalaraua peale ja gaas peale - gaas maha - gaas põhja"
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

küsimus nüüd,mida teha,kui esiratas maast üleval juba,et kas ainult gaasiga korregeerida seda?
teineküsimus,kuidas saadakse ratas libisema nii,nagu supermotole kohane?

Ercki
Postitusi: 471
Liitunud: 04 Mai 2007, 23:54
Tsikkel: XJ700X CBR929RR CRF450R CB919
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ercki »

Üldiselt on üks põhiline nippe rahulikult tagarattal kulgemiseks, lihtsalt suurem hammasratas tagarattale panna. Et kui tasakaalu tunnetus pole veel nii hea saab väikse vaevaga tagarattasse ja kiirus pole ka väga suur.
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

põhimõtteliselt tagarattasse ma saan,jalgraattaga tagarattal võin sõita mingi 2km järjest vast isegi,aga kasutan tagumist pidurit,link on käe all,aga kuidas tsikkliga esiotsa alla lastakse kui surnud seisust hakkab ratas üle minema?
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2924
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Primo »

Samuti tagapiduriga
Challenge the Adventure.Ride The World

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

Jalgratas ja SM on ikka hoopis erinevad asjad, sõber sõidab ka jalgrattaga kilomeetreid, sm'iga punnitab 100m (aprilia mx). Ma nüüd ei oska jalgrattaga absull sõita tagarattal aga SM'ga on see pidurimäng ja nurk ikka palju kergem :) alla põhismõtteliselt ei kukugi. ;)
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

ja teineküsimus,kuidas saavutatakse asvaldil see nn külglibisemine?kas kurvi minnes esipiduriga tagaots kergeks pidurdades ja käik allavahetades?
Kasutaja avatar

remy
Postitusi: 350
Liitunud: 07 Juul 2004, 00:56
Asukoht: Reval/Kristiine

Lugemata postitus Postitas remy »

... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
SV1000N, 525SX, Rajad
Kasutaja avatar

.:LiveToRide:.
Postitusi: 103
Liitunud: 07 Nov 2004, 19:36
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus Postitas .:LiveToRide:. »

Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)
Yamaha XT 600

Autoga on lahe kulgeda,nokid nina,keerad rooli ja raadiot ning haigutad. Tsikliga keerad gaasi ja tunned, kuidas hing kinni jääb...
Kasutaja avatar

bash
Postitusi: 786
Liitunud: 13 Mai 2005, 15:23
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas bash »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)
Tähtsal kohal on siin tsikli kaalujaotus. Baigiga ei peagi eriti nagu midagi tegema peale esipiduri all hoidmise ja kergelt lenksule toetumise. Aga kui esiots sõitma hakkab siis võid jalad jalaraudade ette panna ja tugemalt lenksule suruda.
Just enjoy ... nothing less, nothing more

Teema algataja
erikthazidrider

Lugemata postitus Postitas erikthazidrider »

ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?

unlimited
Postitusi: 203
Liitunud: 17 Okt 2005, 18:47
Tsikkel: Kawasaki EN500
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas unlimited »

erikthazidrider kirjutas:
ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Ära kohapealt alguses ürita, sidurdamisega tõmbad üle, kui ei oska.
Proovi nii, et võta väike hood, tõuse püsti ja tõmba kätega lenksu ja samal ajal anna täiega gaasi, nii õpib selle "tasakaalu tunde" ära. Koguaeg nii teed siis pikapeale hakkad kaugemale ja "kõrgemale" minema. :wink:
Mopeed V-50 - Dirtbike-110cc - GasGas SM50 - Honda CBR125R - Kawasaki EN500

Ints
Postitusi: 137
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus Postitas Ints »

.:LiveToRide:. kirjutas:
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)
siduri peab jah kiirelt ja vastava gaasiga lahti laskma, sest füüsikaseaduste kohaselt 0 kiiruse juures kõige suurem hõõrdejõud, kui ratas juba ringi käib on hõõrdejõud palju väiksem
take the corner, join the crash
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

Yamu kirjutas:
... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
aga kuidas ta terve kurvi ühtlaselt libisemises on?

asdf123
Postitusi: 146
Liitunud: 21 Juun 2005, 01:34

Lugemata postitus Postitas asdf123 »

saqants kirjutas:
Yamu kirjutas:
... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
aga kuidas ta terve kurvi ühtlaselt libisemises on?
4T mootoripidurdusjõud on piisavalt suur siiski peaks ka kubatuur olema piisavalt suur, vajutad 2 käiku alla enne kurvi minekut ja ongi külglibisemine saavutatud gaasiga hoiad pöördeid üleval (see on kunst, ei ole nii kerge kui videost paistab) ;)
CPI Arn 125cc -> GasGas SM 125cc -> GasGas SM 450cc :)

janis
Postitusi: 729
Liitunud: 17 Dets 2004, 10:11
Tsikkel: Kawasaki GTR1000
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 6 korda

Lugemata postitus Postitas janis »

Ma kasutan oma xt 600 mootorpidurdust ka tagarattal sõites ehk siis mängin gaasiga, ühe silindrilise 600cc pidurdus võime on päris hea. Aga küsimus selles et kui ma tahan käiku vahetada tagarattal siis kas ma peaks tegema seda ilma sidurita või siduriga? Püsti saan ma palja väändega, ilma sidurita.
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Lugemata postitus Postitas Magimees »

ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Mul endal 110cc dirtbike , alguses proovid näiteks teise käiguga lihtsalt lenksu tõmmata ja siis gaasi anda, peaks alguses natuke tõstma ikka. Siis kõvasti harjutamist kuni see täiest selge ja edasi näiteks siduri libistamisega (vajab rohkem harjutamist)

Muide ,ise kasutan kiirelt sõites imelikku tehnikat :P , kui neljanda käiguga pöörded umbes 3-4 tuhat, siis olen püstasendis, surun amordid alla ja gaas põhja, kuna praegusel mootorrattal jõudu vähe, et niimoodi üle tõmmata , siis suht riskivaba ka.... saab umbes max 40m tagarattal ja normaalse kalde all sõita...

Need ,kes tahtsid külglibisemisse minna... soovitan ennem kurvi natuke pidurdada... käik alla.... kui juba natuke keerad kurvis, siis surud gaasi põhja... muidugi pead ka kurvis tsiklit kallutama, kui kurvi lähed :P , vähemalt ise kasutan niisugust taktikat.

Ei saa aru , miks viimast tavalises liikluses vaja läeb, aga mulle on kasuks tulnud, kui keegi autoga taga ajab :?
Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc
Kasutaja avatar

saqants
Postitusi: 298
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:02

Lugemata postitus Postitas saqants »

kes siin üldse liiklusest mainis midagi?
Kasutaja avatar

Magimees
Postitusi: 369
Liitunud: 18 Juul 2006, 23:06
Tsikkel: Aprilia Shiver 750cc
Asukoht: Nõmme

Lugemata postitus Postitas Magimees »

kes siin üldse liiklusest mainis midagi?
Ei, ma lihtsalt arvasin, et keegi tahab "kõvatada" liikluses...
Võrr-> Stella 50cc -> Moskva 125cc ->Dirt bike 110cc ->Kawasaki KMX 125cc -> Aprilia Shiver 750 cc

kalew
Postitusi: 120
Liitunud: 18 Aug 2004, 16:42

Lugemata postitus Postitas kalew »

Tagarattal gaasiga ka vahest natuke piduriga, külglibisemine käikudega.
Kasutaja avatar

blackpanters
Postitusi: 38
Liitunud: 09 Dets 2007, 18:12
Tsikkel: Suzuky GSX600F

Lugemata postitus Postitas blackpanters »

125 ei jää elusees nõrgaks..
tuleb osata mootorit tuunida;)

Mõtle enne kui keerad.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Stuntriding”