2. leht 3-st

Postitatud: 15 Okt 2005, 11:33
Postitas Fredy.ee
wheeler kirjutas:
3kuuga suutsin nii kaugele,et esiratast hoidsin u.100m õhus ja kukkus alla siis kui pöörded läksid piirajani,kiirus kasvas 130km/h -ni,kui suudaks samal ajal käiku vahetada,võiks vist kilomeetri sõita
Ei saa kahjuks aru, et mis takistab sul käigu vahetamist samal ajal kui ratas püsti on?

Postitatud: 15 Okt 2005, 13:36
Postitas cool200
käiku ei saa siis vahetada kui ei istu sadulas :roll: ,
või kui pöörded juba nii kõrgel et siis on julm,
ma olen ikka yle ka tõmmanud ja hirm natsa nahavahel--enam teise käiguga ei proovi--eriti,siis oli R1--nyyd uue tsikliga piirdun aint 1 käiguga ja olen pysti ja yritan pikalt lasta--nii et kaaslinlastel ka hea oleks--s.t. et pole mega kiiruseid lõpus.

Postitatud: 15 Okt 2005, 14:01
Postitas Fredy.ee
Ei lähe küll otseselt teemasse, aga kui keegi peaks oma Gixxeri puruks kukkuma suure harjutamise käigus, siis mul oleks kohe pakkuda mitmeid varuosi heade hindadega.
Varuosad on siis pärit 2004 Suzuki GSXR 1000 -lt
Pakkuga oleks tutikas K&N öhufilter, originaal külje kondlid [Motobot: õige on "gondlid"], lenksud koos absoluutselt kõige sinna juurde kuuluvaga (va. piduri vedeliku anum), tagu piduri pump koos anumaga, originaal suunakad, originaal numbri hoidja koos valgustiga, geneks staator, Ram-Airi torud ja palju muud.

Fredy

Postitatud: 07 Mai 2007, 22:47
Postitas Suzu-poiss
Mul selline küsimus. Sõidan hetkel Suzuki GSX750R iga passis 93kw. aga ma ei saa aru mis jama on. sõber sõidab honda cbr 600f 92a ja laseb gaasiga tagarattase. Ma üritan ja üritan ja ei tõsta mitte otsa ülesse??? kas on mehes asi või masinas? bike on muidu läheb väga nobeks jne. esirattale saab iga kell aga just tahaks ka tagarattale saada:S mida teha ehg proffid aitavad :oops:

Postitatud: 07 Mai 2007, 23:09
Postitas Piats
Asi on harjutamises ja julgemises.

Postitatud: 07 Mai 2007, 23:40
Postitas davidsoniharald
To Suzu-poiss:
Abiks on väike trikk - gaas peale - gaas maha - gaas põhja.
Esimese gaasiga saad amordid veidi välja, gaasi maha lastes surud amordid kokku ja siis uuesti kõvasti peale keerates on ots püsti nagu tahad. Toimib igal rattal. Enda enduroka ja sõbra 107kw bikega - sama trikk ikka. Saad oluliselt väiksema hoo pealt esiratta maast lahti kui tugevalt kiirendades.

Edu harjutamisel ja ettevaatust;)

Postitatud: 08 Mai 2007, 08:46
Postitas ollu23
Tere!
Mul on olemas enamus täispikad videod mis siin postituses mainitud. Kellel huvi, võin plaadile panna 5175418! (Servin-It-Up-2, Stunts Gone Wild, Judgment Day 1-2, LVX vegas knights, LVX girls, LVX leap of faith, Adrenalin Crew: 100% Illegal jne...

Kui rääkida tagarattal või esirattal sõitmisest, siis on see enamus bike tüüpi ratastega võimalik, asi on sõitjas mitte rattas!

Postitatud: 08 Mai 2007, 14:56
Postitas Telempe
Minu 25kilovatine rida 4 ei jaksa isegi "gaas peale - gaas maha - gaas põhja" trikiga üles tõsta. Oleks tsikkel 30-40 kilo kergem, siis ehk juba tuleks.

Postitatud: 08 Mai 2007, 15:51
Postitas Suzu-poiss
No eks ma üritan aga kas 1996 aasta masin mis on 230kg liiga vana ja rasge pole?

Postitatud: 08 Mai 2007, 23:57
Postitas ollu23
Minu 25kilovatine rida 4 ei jaksa isegi "gaas peale - gaas maha - gaas põhja" trikiga üles tõsta.
Kui Nii ei saa siis siduriga peaks ikka saama!
Ja kui siis ka ei mõika, tõuse püsti, vasak jalg tagumise jalaraua peale ja gaas peale - gaas maha - gaas põhja"

Postitatud: 09 Mai 2007, 00:34
Postitas saqants
küsimus nüüd,mida teha,kui esiratas maast üleval juba,et kas ainult gaasiga korregeerida seda?
teineküsimus,kuidas saadakse ratas libisema nii,nagu supermotole kohane?

Postitatud: 09 Mai 2007, 00:34
Postitas Ercki
Üldiselt on üks põhiline nippe rahulikult tagarattal kulgemiseks, lihtsalt suurem hammasratas tagarattale panna. Et kui tasakaalu tunnetus pole veel nii hea saab väikse vaevaga tagarattasse ja kiirus pole ka väga suur.

Postitatud: 09 Mai 2007, 07:28
Postitas saqants
põhimõtteliselt tagarattasse ma saan,jalgraattaga tagarattal võin sõita mingi 2km järjest vast isegi,aga kasutan tagumist pidurit,link on käe all,aga kuidas tsikkliga esiotsa alla lastakse kui surnud seisust hakkab ratas üle minema?

Postitatud: 09 Mai 2007, 07:34
Postitas Primo
Samuti tagapiduriga

Postitatud: 09 Mai 2007, 09:26
Postitas asdf123
Jalgratas ja SM on ikka hoopis erinevad asjad, sõber sõidab ka jalgrattaga kilomeetreid, sm'iga punnitab 100m (aprilia mx). Ma nüüd ei oska jalgrattaga absull sõita tagarattal aga SM'ga on see pidurimäng ja nurk ikka palju kergem :) alla põhismõtteliselt ei kukugi. ;)

Postitatud: 09 Mai 2007, 11:44
Postitas saqants
ja teineküsimus,kuidas saavutatakse asvaldil see nn külglibisemine?kas kurvi minnes esipiduriga tagaots kergeks pidurdades ja käik allavahetades?

Postitatud: 09 Mai 2007, 16:38
Postitas remy
... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.

Postitatud: 09 Mai 2007, 18:18
Postitas .:LiveToRide:.
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)

Postitatud: 09 Mai 2007, 19:22
Postitas bash
.:LiveToRide:. kirjutas:
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)
Tähtsal kohal on siin tsikli kaalujaotus. Baigiga ei peagi eriti nagu midagi tegema peale esipiduri all hoidmise ja kergelt lenksule toetumise. Aga kui esiots sõitma hakkab siis võid jalad jalaraudade ette panna ja tugemalt lenksule suruda.

Postitatud: 09 Mai 2007, 20:55
Postitas erikthazidrider
ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?

Postitatud: 09 Mai 2007, 21:15
Postitas unlimited
erikthazidrider kirjutas:
ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Ära kohapealt alguses ürita, sidurdamisega tõmbad üle, kui ei oska.
Proovi nii, et võta väike hood, tõuse püsti ja tõmba kätega lenksu ja samal ajal anna täiega gaasi, nii õpib selle "tasakaalu tunde" ära. Koguaeg nii teed siis pikapeale hakkad kaugemale ja "kõrgemale" minema. :wink:

Postitatud: 09 Mai 2007, 21:53
Postitas Ints
.:LiveToRide:. kirjutas:
Kasutaks veel juhust kuni teema aktuaalne on. Nimelt tahaks teada pisut burnoutimise kohta. Kui sidurit suhteliselt aeglaselt päästa ja gaasi nii parajalt anda siis hakkab esimest ratast edasi lükkama, mitte ei hakka tagumine ringi käima. Kas selleks, et asi normaalselt välja tuleks peaks rohkem gaasi andma ja sidurit pisut järsemini päästma? Oleks hea kui keegi viitsiks pisut seletada :)
siduri peab jah kiirelt ja vastava gaasiga lahti laskma, sest füüsikaseaduste kohaselt 0 kiiruse juures kõige suurem hõõrdejõud, kui ratas juba ringi käib on hõõrdejõud palju väiksem

Postitatud: 09 Mai 2007, 22:12
Postitas saqants
Yamu kirjutas:
... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
aga kuidas ta terve kurvi ühtlaselt libisemises on?

Postitatud: 09 Mai 2007, 22:16
Postitas asdf123
saqants kirjutas:
Yamu kirjutas:
... nuh kurvi minnes sa ju ometigi pidurdad... ja siis lähebki tagaots sul veidi kõrvale ära.
aga kuidas ta terve kurvi ühtlaselt libisemises on?
4T mootoripidurdusjõud on piisavalt suur siiski peaks ka kubatuur olema piisavalt suur, vajutad 2 käiku alla enne kurvi minekut ja ongi külglibisemine saavutatud gaasiga hoiad pöördeid üleval (see on kunst, ei ole nii kerge kui videost paistab) ;)

Postitatud: 09 Mai 2007, 23:18
Postitas janis
Ma kasutan oma xt 600 mootorpidurdust ka tagarattal sõites ehk siis mängin gaasiga, ühe silindrilise 600cc pidurdus võime on päris hea. Aga küsimus selles et kui ma tahan käiku vahetada tagarattal siis kas ma peaks tegema seda ilma sidurita või siduriga? Püsti saan ma palja väändega, ilma sidurita.

Postitatud: 10 Mai 2007, 00:26
Postitas Magimees
ei hakka uut teemat tegema...masin on siis zid pilot täielikult stock. olen igatmoodi proovinud nokka üles saada. koguaeg kas ei saagi või tõmban üle(kohapeal) kuidas siis tati peal saaksin sõita? mõtlen just nii, et kui kohalt lähen siis nokk õhus. keegi zidi-vendadest oskaks öelda?
Mul endal 110cc dirtbike , alguses proovid näiteks teise käiguga lihtsalt lenksu tõmmata ja siis gaasi anda, peaks alguses natuke tõstma ikka. Siis kõvasti harjutamist kuni see täiest selge ja edasi näiteks siduri libistamisega (vajab rohkem harjutamist)

Muide ,ise kasutan kiirelt sõites imelikku tehnikat :P , kui neljanda käiguga pöörded umbes 3-4 tuhat, siis olen püstasendis, surun amordid alla ja gaas põhja, kuna praegusel mootorrattal jõudu vähe, et niimoodi üle tõmmata , siis suht riskivaba ka.... saab umbes max 40m tagarattal ja normaalse kalde all sõita...

Need ,kes tahtsid külglibisemisse minna... soovitan ennem kurvi natuke pidurdada... käik alla.... kui juba natuke keerad kurvis, siis surud gaasi põhja... muidugi pead ka kurvis tsiklit kallutama, kui kurvi lähed :P , vähemalt ise kasutan niisugust taktikat.

Ei saa aru , miks viimast tavalises liikluses vaja läeb, aga mulle on kasuks tulnud, kui keegi autoga taga ajab :?

Postitatud: 10 Mai 2007, 12:31
Postitas saqants
kes siin üldse liiklusest mainis midagi?

Postitatud: 10 Mai 2007, 13:37
Postitas Magimees
kes siin üldse liiklusest mainis midagi?
Ei, ma lihtsalt arvasin, et keegi tahab "kõvatada" liikluses...

Postitatud: 10 Mai 2007, 16:07
Postitas kalew
Tagarattal gaasiga ka vahest natuke piduriga, külglibisemine käikudega.

Postitatud: 16 Jaan 2008, 21:10
Postitas blackpanters

125 ei jää elusees nõrgaks..
tuleb osata mootorit tuunida;)