Karterituulutus tagarattal sõites

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
munaz
Postitusi: 200
Liitunud: 16 Veebr 2007, 14:43
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas munaz »

Kuidas lahendada karterituulutus, kui pikalt tagarattal sõites hakkab sealt päris hoogsalt õli välja ajama?

Kas tasuks kuskile mitte-nii-häirivasse kohta suunata see õli ja lihtsalt aeg-ajalt õli peale valada? Või panna hästi kõrgele vooliku ots lihtsalt? Või mingi filter või koguja või üldse mingi muu süsteem?

Kindlasti pole ma selle murega üksi. Ratas mul KTM LC4 620.



Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas mx77 »

tsekka igaks juhuks, et su õlipump pikalt tagarattas olles kuivale ei jää.

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Rohkem õli kindlasti käigukasti ja osta või meisterda kogumisanum.
http://4.bp.blogspot.com/_fzgXRVZHfqw/R ... 440541.jpg
aegajal kallad siis kogumisanumast õli tagasi käigukasti.


kalha
Postitusi: 32
Liitunud: 18 Mär 2010, 09:48
Tsikkel: lc4
Asukoht: Hiiumaa

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas kalha »

Mul lc-4 600 ja kui tippkiirusel sõita,viskab ka karterituulutsest õli.See on mul otsapidi õhupuhasti küljes nii et lööb suure suitsupilve taha kohe.Viimati jäi üldse seisma ja pidin kõik ära puhastama et käima läheks.Äkki sama pull mis tagarattal sõites !?


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

Võtaks vana teema siis uuesti üles. Rattale sai peale pandud lc4 640 mootor ning nüüd niriseb tagarattal söites ohtralt öli välja. Olen pannud kordamööda karterituulutusi kinni, pannud pikema vooliku,isegi ümber roolikannu aga kasu pole midagi. Öli ei ole sees liiga palju ja karteris rõhku ei teki.

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

võta 0.5l pudel tee korgile samasuur auk kui voolik.Kinnita pudel kuskile raami külge,nii et saad hiljem ka pudeli eemaldada.Voolik sisse.ja pane pudel sellisesse asendisse et sealt tagarattal sõites ja niisama sõites midagi välja ei tuleks.Paar korda nädalas tühjendad pudelit ja korras.

Kasutaja avatar

makuke
Postitusi: 1097
Liitunud: 03 Mai 2005, 20:30
Tsikkel: enduro ja asfalt
Asukoht: Anija vald
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas makuke »

Lihtsalt pakun varinati, et kas karteri tuulutuse jaoks saaksid suurema läbimõõduga toru ja pikemat voolikut kasutada?


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

pudeli areng ei sobi sel põhjusel, et sõiduga lööb liiga palju õli välja, alla min normi jääb sisse ja seda ühe-kahe väikese ringiga. torusi olen proovinud vahetada, pikim neis oli vast 1,3m, tegin sellele kõikvõimalike ´´usse´´ sisse, aga kasu pole midagi, ikka lööb välja. eelmistel mootoritel seda muret pole olnud. ehk on kellelgi mingi idee kuidas see probleem lahendada. :|

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

karterituulutus teise koha peale teha.Ettepoole ntx.


davidsoniharald
Postitusi: 1488
Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
Tsikkel: GasGas EC300
Asukoht: Eesti, mu kodu.
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 7 korda
Kontakt:

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas davidsoniharald »

Tuulutus peaks olema lahendatud niimoodi, et vahepeal on mingisugune pais, kuhu õli mootori töötamise ajal koguneda saab ja pärast ise tagasi voolaks kui mootor ei tööta. Mootorist tuleks voolik välja ja siis vahepeal on mingi suurem anum, kus lenduv õli ja õhk omavahel eralduvad ja siis jälle miski voolik mis kuskile põhja alla viidud. Asi peaks asetsema niimoodi, et kui ratas on normaalasendis siis seisma jättes voolaks õli ise tagasi mootorisse.

Üks mõte on veel see, et võib olla on mootori seest midagi puudu? Tavaliselt on karteri tuulutuse ava ees miskit labürint, mis kuigivõrd õli/õhu eraldab.


rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

endal tekkis mõte, et ehk on mootoril mingine rõhutasandaja vms, mis võib jukerdada. aga ei oska öelda milline see võiks olemasolu korral välja näha :) . igaksjuhuks sirvin veel manuali läbi, äkki on midagi tähelepanemata jäänud.

Kasutaja avatar

yeekim
Toetajaliige
Postitusi: 6608
Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
Tsikkel: VT1300CX
Asukoht: Head mõtted
Tänanud: 649 korda
Tänatud: 399 korda

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas yeekim »

Minu õliraamiga 640ccm KTM'i karterituulutus läheb raami sisse-seal ei ole mingit probleemi! Ei tea, kuda teistel Lc4 'jadel on?

edu

Saadetud kettaga lauatelefonist!


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas piloot »

yeekim kirjutas:

Minu õliraamiga 640ccm KTM'i karterituulutus läheb raami sisse-seal ei ole mingit probleemi! Ei tea, kuda teistel Lc4 'jadel on?

edu

Yeekim jõudis juba ette, enne kui targutama jõudsin hakata :D
Mu endisel LC4-l käis ka tuulutus läbi raami ja jõudis lõpuks õhupuhastaja kopsikusse välja

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

piloot kirjutas:
yeekim kirjutas:

Minu õliraamiga 640ccm KTM'i karterituulutus läheb raami sisse-seal ei ole mingit probleemi! Ei tea, kuda teistel Lc4 'jadel on?

edu

Yeekim jõudis juba ette, enne kui targutama jõudsin hakata :D
Mu endisel LC4-l käis ka tuulutus läbi raami ja jõudis lõpuks õhupuhastaja kopsikusse välja

kõik on täpselt sama moodi. ja õlimöllu lõpptulemus on see, et õhupuhastaja kopsik on õlist pime. :?


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas piloot »

Ma enam ei mäleta aga see tuulutus vist tuleb kusagilt altpoolt (käigukasti pealt äkki).
Leidin ühe vana foto, kui sai mootorit lammutatud ja sellelt paistab vist see tuulutuse toru.
Pilt

Kui tõesti see siis pikalt tagarattal paugutades vbl tõesti õlitase tõuseb tuulutuse toruni ja siis ei aita ka see, kui panna või 5m voolik 6x ümber kaela :twisted:
Selle vastu aitab, kui tuulutus võtta ülevalt, kõige lihtsam väiksele klapiregullimiskaanele stuts külge aretada.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

Tollel ongi 2 tuulutust,üks klapireguleerimis luugi küljes ja üks karburaatori all...


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas piloot »

Kui ülemisest läbi käia ei jõua, et hakkab alumisest ka koos õliga välja puhuma siis peab karteris juba korralik surve sees olema ja viga hakkab vist sinna rõngaste kanti kiskuma.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

Õlirõngas on uus, kolb ja silinder möötus. Enne mootori lahtivötmist ei olnud seda viga.


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas piloot »

Õlirõngas seda ei mõjutagi, kui sul asi lahti käis ja vanade surverõngastega kokku tagasi läks siis vaevalt, et need samasse asendisse tagasi juhtusid. Kui nüüd silinder vähe ellipsis siis võtab aega, enne kui uuesti sisse töötavad. Rõnga pilud ikka mõõtsid ära?

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!

rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

Jah. Arvad et peaksin siis niimoodi söitma ja läheb korda?


Supermoto stunts
Postitusi: 127
Liitunud: 11 Aug 2009, 18:18
Asukoht: Tallinn

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas Supermoto stunts »

Pane tuulutus avade vahele kolmik siis selline asi (õliseparator


) ja otsa spets karterituulutuse filter, võimalik kolmiku ja separaatori vahele panna mingi plastmassanum (nt ziguli piduriõli potsik).


piloot
Postitusi: 2130
Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
Asukoht: Rakvere

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas piloot »

rutska kirjutas:

Jah. Arvad et peaksin siis niimoodi söitma ja läheb korda?

Ennustamine on tänamatu tegevus. Üks mikidemaa pastor üritab idioodi järjekindlusega maailmalõppu ennustada aga no ei tule :wack:

Üldiselt uus rõngas peaks end kiiremini sisse töötama, vanal rõngal võib jällegi õnnestuda end endisesse asendisse keerata, võta nüüd kinni, mida ta seal täpselt teeb.

Pilt
Suzu GSF 600S - Totaalne banditism! Fazer 1000, KTM LC4 620 SC, Varadero 1000, XR650R, WR250F, Husaberg FE 570+explorer snow kit
citius,altius,coitus!
Kasutaja avatar

TDM
Postitusi: 349
Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
Asukoht: Keila

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas TDM »

rutska kirjutas:

Õlirõngas on uus, kolb ja silinder möötus. Enne mootori lahtivötmist ei olnud seda viga.

Ega sa mingeid voolikuid valesti tagasi ei pannud?
Kuigi kui ma õigesti mäletan, siis olid surve ja õhutus voolikud erinevad ja segi ajada ei saa!

Kaldun ka arvama, et surve karteris, kui ka 1,3 m pikast voolikust ja nii kiiresti välja ajab kõik õli!

Kas normaalsel sõidul ei aja õli välja?

Ei midagi . . . peale tuule!

rutska
Postitusi: 223
Liitunud: 31 Jaan 2008, 17:15
Tsikkel: ON
Asukoht: lenksus

Re: Karterituulutus tagarattal sõites

Lugemata postitus Postitas rutska »

TDM kirjutas:
rutska kirjutas:

Õlirõngas on uus, kolb ja silinder möötus. Enne mootori lahtivötmist ei olnud seda viga.

Ega sa mingeid voolikuid valesti tagasi ei pannud?
Kuigi kui ma õigesti mäletan, siis olid surve ja õhutus voolikud erinevad ja segi ajada ei saa!

Kaldun ka arvama, et surve karteris, kui ka 1,3 m pikast voolikust ja nii kiiresti välja ajab kõik õli!

Kas normaalsel sõidul ei aja õli välja?

tavalisel sõidul välja ei aja. endal ka kahtlus et surve peab sees olema, muidu ei teeks nii.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Stuntriding”