Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Stunt'n'stuff

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Üks vahe on ka see et bikel on jõudu palju rohkem kui pitil aga minul tõi see ainult naeratuse kõrvuni kuna pitbikel tundus mulle et see stunt tuleks palju paremini välja kui saaks seda gaasirutskat ligi 2 täispööre veel keerata.
Krahvi eelnevat kogemust tsiklitega arvestades, soovitaks enne midagi kergemat proovida.




Teema algataja
mart211

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Sul ei jäänud ju muud üle ka, sest tsiklit polnud. Oleks sul olnud f4i garaažis oleksid sa endale pitbike'i ostnud, et f4i on liiga hirmus? :mrgreen: Pitbike'i saad alati hiljem ju osta ja jooksvalt saad quadiga ka harjutada, kuid mina ei näe põhjust miks peaks f4i seniks ära peitma. :D


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

jätan vist siis piti ikkagi ostmata ja kui juba natuke asfalti kuskilt paistma hakkab lähen kohe proovima ja ennem järgi ei jäta kui asfalt jälle lume all on :D seda oli kyll lohutav kuulda,et neid kukkumisi väga vähemaks ei jää :mrgreen: aga no see on juba selline ala kus tuleb selle kõigega arvestada. :cry: Mul terve arvuti juba igasuguseid "õppevideosid" täis tõmmatud ja katsun siis meelde jätta mida vanad proffid räägivad. Kas on mingi selline kirjutamata seadus ka olemas,et millest tuleks alustada ja mida järgmiseks proovida v see ei mängi mingit erilist rolli? Kõigepealt muidugi pean ma sellega niisama sõitmise käppa saama :D ,aga hirmsasti tahaks tegelikult juba driftida :D suur asi oleks ka muidugi alustada A-kategooriast :D


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

andrezoo9 kirjutas:

Üks vahe on ka see et bikel on jõudu palju rohkem kui pitil aga minul tõi see ainult naeratuse kõrvuni kuna pitbikel tundus mulle et see stunt tuleks palju paremini välja kui saaks seda gaasirutskat ligi 2 täispööre veel keerata.
Krahvi eelnevat kogemust tsiklitega arvestades, soovitaks enne midagi kergemat proovida.

ega stuntimise kohalt kogemus puudub tõesti aga kui ma mingi asja selga ronin siis kõik ütlevad,et see vend küll päris korras ei ole :D krossika ja quadiga ikka nii palju kui tuleb metsateedel :D Loodan siis,et bike ka väga ära ei hirmuta kuna stuntimise juures u kiirused suhteliselt väikesed ja plats on ka enamasti suur ja avar võrreldes kitsaste ja käänuliste metsaradadega :P


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

siin pilt minu stuntimis oskustest :p


Teema algataja
mart211

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas mart211 »

krahv88 kirjutas:

jätan vist siis piti ikkagi ostmata ja kui juba natuke asfalti kuskilt paistma hakkab lähen kohe proovima ja ennem järgi ei jäta kui asfalt jälle lume all on :D seda oli kyll lohutav kuulda,et neid kukkumisi väga vähemaks ei jää :mrgreen: aga no see on juba selline ala kus tuleb selle kõigega arvestada. :cry: Mul terve arvuti juba igasuguseid "õppevideosid" täis tõmmatud ja katsun siis meelde jätta mida vanad proffid räägivad. Kas on mingi selline kirjutamata seadus ka olemas,et millest tuleks alustada ja mida järgmiseks proovida v see ei mängi mingit erilist rolli? Kõigepealt muidugi pean ma sellega niisama sõitmise käppa saama :D ,aga hirmsasti tahaks tegelikult juba driftida :D suur asi oleks ka muidugi alustada A-kategooriast :D

Mingit põhitõde kui sellist ei tea küll öelda võibolla ainult kaks sõna, mis usa foorumites rõhutatakse: "Seat time". Ilma sõitmata ei tule midagi välja ja 3-5 korda nädalas sõites arened kiiresti. Rohkem ei tea mingeid tõdesi, pigem on igal asjal miljon erinevat nippi kuidas asju teha. Näiteks driftiminegi on selline vägagi keeruline ja täppisteadus ning tsikkel lõpetab pea iga kord külili. Kiirus peab olema piisavalt suur, sis tagapidur plokki ning lahti lased koos siduriga ning siis gaasi, kõik need asjad peavad väga korrektselt käima. Samas on driftimine üks kiiremini sõltuvust tekitav asi, korra proovid ja siis ei taha enam mitte midagi muud tehagi :D Minul kulus kuskil aasta aega, et jõuda selleni:
[youtube][/youtube]
Lihtsalt maini, et kui esimeste kuudega midagi välja ei tule, siis see on normaalne, kõik võtab aega, peaasi et harjutades lõbus on :D
Ja usu mind, mida rohkem sõidad seda lõbusamaks läheb. Praegu annaks kõik, et saaks niimoodi peale anda nagu sügisel sai:
[youtube][/youtube]
Ja oma põhitõed kirjutad endale aja jooksul ise. Mõni peab meeles pidama gaasi anda, teine peab meeles pidama pidurit vajutada jne. Mina soovitaks vaikselt pihta hakata(eriti kui muidu oled harjunud hirmasti peale andma), kiiret pole kuskile ja kõik tuleb kui sõidad.


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

krahv88 kirjutas:

siin pilt minu stuntimis oskustest :p

sellega asi piirdub :D


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

mart211 kirjutas:
krahv88 kirjutas:

jätan vist siis piti ikkagi ostmata ja kui juba natuke asfalti kuskilt paistma hakkab lähen kohe proovima ja ennem järgi ei jäta kui asfalt jälle lume all on :D seda oli kyll lohutav kuulda,et neid kukkumisi väga vähemaks ei jää :mrgreen: aga no see on juba selline ala kus tuleb selle kõigega arvestada. :cry: Mul terve arvuti juba igasuguseid "õppevideosid" täis tõmmatud ja katsun siis meelde jätta mida vanad proffid räägivad. Kas on mingi selline kirjutamata seadus ka olemas,et millest tuleks alustada ja mida järgmiseks proovida v see ei mängi mingit erilist rolli? Kõigepealt muidugi pean ma sellega niisama sõitmise käppa saama :D ,aga hirmsasti tahaks tegelikult juba driftida :D suur asi oleks ka muidugi alustada A-kategooriast :D

Mingit põhitõde kui sellist ei tea küll öelda võibolla ainult kaks sõna, mis usa foorumites rõhutatakse: "Seat time". Ilma sõitmata ei tule midagi välja ja 3-5 korda nädalas sõites arened kiiresti. Rohkem ei tea mingeid tõdesi, pigem on igal asjal miljon erinevat nippi kuidas asju teha. Näiteks driftiminegi on selline vägagi keeruline ja täppisteadus ning tsikkel lõpetab pea iga kord külili. Kiirus peab olema piisavalt suur, sis tagapidur plokki ning lahti lased koos siduriga ning siis gaasi, kõik need asjad peavad väga korrektselt käima. Samas on driftimine üks kiiremini sõltuvust tekitav asi, korra proovid ja siis ei taha enam mitte midagi muud tehagi :D Minul kulus kuskil aasta aega, et jõuda selleni:
[youtube][/youtube]
Lihtsalt maini, et kui esimeste kuudega midagi välja ei tule, siis see on normaalne, kõik võtab aega, peaasi et harjutades lõbus on :D
Ja usu mind, mida rohkem sõidad seda lõbusamaks läheb. Praegu annaks kõik, et saaks niimoodi peale anda nagu sügisel sai:
[youtube][/youtube]
Ja oma põhitõed kirjutad endale aja jooksul ise. Mõni peab meeles pidama gaasi anda, teine peab meeles pidama pidurit vajutada jne. Mina soovitaks vaikselt pihta hakata(eriti kui muidu oled harjunud hirmasti peale andma), kiiret pole kuskile ja kõik tuleb kui sõidad.

süda tilgub verd kui selliseid videosid vaatad :D Päris hea!! mitmes aasta sul läheb? Tuleks juba see aeg kättye kus ise selliseid videosid saaks kuskile riputama hakata :D


Teema algataja
mart211

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas mart211 »

krahv88 kirjutas:
krahv88 kirjutas:

siin pilt minu stuntimis oskustest :p

sellega asi piirdub :D

Kuu aja pärast saad juba pihta hakata :D

Kasutaja avatar

andrezoo9
Postitusi: 581
Liitunud: 20 Sept 2007, 19:40
Tsikkel: S1000RR

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas andrezoo9 »

Oleks sul olnud f4i garaažis oleksid sa endale pitbike'i ostnud, et f4i on liiga hirmus? :mrgreen:

Oleks oleks aga oleks on paha poiss.Aga ikkagi kipuks arvama et oleks ikkagi alguses vähemalt paar kuud pitiga harjutanud,kuna sellel ajal võrdus minu puhul juba tsikli tõstmine pükste täissittumisega. :mrgreen:
Toon siukse näite väljaspoolt ka ,nimelt Dimal oli ka f4i
garaazis palju enne pitbiket ja ikka ta ostis piti.
Aga jh kui krahv on selline julgemapoolsem tüüp miks siis mitte suurega alustada.
Aga jah nagu öeldakse iga hea asjaga tulevad ka miinused. Nii on ka pitbike puhul kaotad aega ja raha aga suurema rattaga kergem alustada.


krahv88
Postitusi: 19
Liitunud: 10 Veebr 2013, 15:01
Tsikkel: Honda CBR 600 (Dima vana)

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas krahv88 »

eks ta ole jh kuidas kellelegi täpselt. kuid kuna meil seda harjutamise aega siin eestis suht vähe siis tahaks ikkagi kohe kangemaga pihta hakata. Seda enam et mul bikei kogemus täielikult puudub. ehk saan sügiseks juba midagi selgeks ja viskan siia juba äkki mõned videod :D optimist nagu ma olen :D

Kasutaja avatar

Yerba
Postitusi: 1225
Liitunud: 09 Juun 2006, 00:42
Tsikkel: Honda VFR800X Crossrunner '13

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas Yerba »

Mardi videosid vaadates tuli kut välk selgest taevast minu jaoks selgus teemal: miks küll Mart igas kasutatud rehvi müügiteemas on väga aktiivne 8)
Kaua üks kasutatud (mustrit 1-3mm) rehv kestab sellise driftivideos nähtud andmise juures? 10 min, 30 min, tund?
Täiesti huvipakkuv ja tõsine küsimus minu poolt.

www.lapik.ee - parima hinnaga patareid!

Teema algataja
mart211

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas mart211 »

Yerba kirjutas:

Mardi videosid vaadates tuli kut välk selgest taevast minu jaoks selgus teemal: miks küll Mart igas kasutatud rehvi müügiteemas on väga aktiivne 8)
Kaua üks kasutatud (mustrit 1-3mm) rehv kestab sellise driftivideos nähtud andmise juures? 10 min, 30 min, tund?
Täiesti huvipakkuv ja tõsine küsimus minu poolt.

Kui on kulumisjäljeni on rehv kulunud, siis kestab sellise sõidu juures 2-3 trenni ehk kokku 6-9 tundi. Driftimine on tegelikult füüsiliselt väga kurnav, ei jaksa üle 20 minuti niiviisi lasta, siis teeb midagi muud. Samas kulutame rehvi ära igast küljest. Mul on paar pilti vist kus rehvist ongi alles ainult traat. Terve rehvi laiuses sai kumm maha lastud :D
Kaks põhjust miks me enamjaolt kasutatud rehvidega sõidame on see, et tutika rehviga on keerulisem sõita(rehv käitub hoopis teisiti) ja tutikas rehv kestab meil max 2 trenni rohkem, seega ei tasu lihtsalt ära. Eelmine aasta kulus mul 40 rehvi, nendest 10 olid tutikad või peaaegu uued. Ei ütleks et kauem oleks sõita saanud :D Pigem oleneb palju rehvist, mõni peab kauem vastu ja on parem sõita kui teised, olgu nii sügava mustriga kui tahes.

Kasutaja avatar

kev124
Postitusi: 50
Liitunud: 20 Aug 2012, 23:22

Re: Uurimus.Kuidas stuntimisega alustada.

Lugemata postitus Postitas kev124 »

Ise alustasin pitiga sõitmist selle suve lõpul , ütleme nii et paari nädalaga hakkasid juba vaikselt ringid tulema , alguses tulid poolikud ainult vahepeal õnnestus rohkemgi , aga hiljem tuli juba 3-4. Harjutamas käisin nii palju kui aega oli. Plaan hiljem suure peale üle minna , vanust ka veel vähe nii et aega on sellega harjutada .

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Stuntriding”