1. leht 1-st

Rooliamort ebayst

Postitatud: 10 Mär 2017, 13:14
Postitas eriksinine

Tere
Kas keegi on tellinud ebayst neid nö odavaid rooliamorte, kas ja kuidas toimivad jne? Mis kogemused kellegil on ?


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 10 Mär 2017, 13:38
Postitas RasmusL

Tere. Tellisin paar aastat tagasi aliexpressist niiöelda katsetuse jaoks ühe scotti lenksuamordi koopia. Töötas terve suve asjalikult, peale seda müüsin sõbrale koos prillidega edasi ning töötas temalgi see edukalt. Maksis ta 100e versus scotti oma 600e. Kuid eks see oli suht koba peale saadud hea eksemplar. Kõigil nii hästi vedanud pole, st närvi ja rahakulu säästmiseks soovitan osta kohe korraliku asja nt LSL, Öhlins, Bitubo vms tuntud tootja oma. Neile on saada varuosi samuti kui midagi juhtuma peaks.


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 10 Mär 2017, 19:03
Postitas RaulK

See leksuamort ei tee enam koostööd. Toimib küll aga jäikust regullida ei saa. :D


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 10 Mär 2017, 19:38
Postitas Gixxer750

Mis rattale vaja?
mul üks kasutatud amort riiulil seismas ( 150 eur)
http://www.matrisdampers.com/
Tehniliselt heas korras, reguleeritav 13 astmes.


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 10 Mär 2017, 20:47
Postitas Ardilla

Pigem ma ostaks selle mida siin pakutakse või kasutaud öhlinsi mis ei ole kõver kui uue ebay käki. Ei usu ma, et alla 100 euri saab korraliku tüki nendelt kes vaevalt, et teavad isegi mis tüüpi õli sinna käib. Hiinlased on nagu Leedukad == kasum. Ebayst saab ka head kraami, aga siis ta maksab ka suht turuhinda ja ei ole üldiselt tehnoloogiline.

Ei leia seda videot kus süüp tellis ebayst endale reguleeritava amordi, millel see regu klikkija oli eraldi klik klik tükk millest äga midagi ei sõltunud.

Kas julged endale rooli külge panna asja mis võib väga olulisel hetkel kinni kiiluda? Minul on kahjuks siiski hirm sees.

Muiudgi ka kõikidel brändikatel on pool õhku sees (raha mõistes), aga vähemalt nende tegemisel pannakse rõhku kvaliteedile ja tegemist on siiski aastakümneid tegutsevate brändiega + igasugu serdid ala ISO jne. Mis peaks siiski midagi tähendama.

Ma olen päris mitmeid asju tellinud e-bayst, kui teema alguse juurde tulla. Plastikud 50/60 kvaliteet. Elektroonika - ainult see mis kallis aga siis on mõistlik lähtuda tagasisidel. Näiteks tellisin endale seiklus kaamera milla hinnad algasid 15 eurost. Ma ise ostsin 80 kanti ja seda ka foorumlase tagasiside põhjal. Täitsa hea (pilt ilus ja terav) ainult, et aku kestab 10 minutit ja ma kasutan teda parda- kaamerana :D

Vanasõna: Koonerdamine ei ole kokkuhoid.

Ehk küsimus on veidi fundmentaalsem... Kas sa tahad OEM-i välha vahetada või sul ei ole htkel üldse midagi. Kui olemasolev pigistab siis miks? Äkki vaja talle hooldus teha? Kui tahad lihtsalt midagi ilusat ratta külge siis alusta piduriheeblitest :D


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 11 Mär 2017, 10:34
Postitas puna
RasmusL kirjutas:

närvi ja rahakulu säästmiseks soovitan osta kohe korraliku asja nt LSL, Öhlins, Bitubo vms tuntud tootja oma. Neile on saada varuosi samuti kui midagi juhtuma peaks.

Täpselt nii nende asjadega on WP ja ilmselt ka veel miskeid korralikke olemas
Need odavad on oma hinnaklassi väärtusega töötavad alguses
Kui tellid võta siis mitu tk need lähevad ajajooksul sul kõik ära
Samas on mõtekas võtta kohe korralik ei ole hiljem erilist muret ja ka lihtne neid hooldada
https://get.google.com/albumarchive/106 ... vjf2udlMBW
Mul ka üks seisma jäänud pakkuda


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 11 Mär 2017, 11:21
Postitas Ardilla

@Puna mis ratta küljest ta sul on?


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 11 Mär 2017, 14:38
Postitas puna

Originaalis oli Ducati 749 või 999 küljes enam ei mäleta kummal


Re: Rooliamort ebayst

Postitatud: 12 Mär 2017, 03:48
Postitas KIBU

tegelikult on toimetamise vahe kah. mitte lihtsalt kiire kulumine vaid ka võimekus uuena on teine. amort on ikka amort. kui võrrelda näiteks alla 20 eurist tööriistamarketis müüdavat käru amortisaatorit päris reguleeritava võidusõidu amordiga siis ei teki ju kellelgi kahtlust et kahel asjal on suur erinevus ka uuest peast!?
vahe on reageerimis kiiruses ja vastutöötamise võimekuses ja "töös" käigupikkuse lõikes. käega tõmmates, lükates sellest väga aru ei saa kuid tegelt on vahe suur. mul on üks öhlinsi muudetud sisuga racing amort mida tänavakasutuse jaoks valmiskujul osta ei saanud omal ajal, vahe originaaliga on tuntav. enamasti arvatakse et kui amort on "reguleeritav" siis saab ta jäigaks keerata ja on jube äge. tegelikult keeratakse juurde maha vastavalt välistemperatuurile ja kasutuseripärale. amort tuleb reguleerida tavasõidus nii et teda kohapeal pm tunda ei oleks. arva kas ilma tuntava takistuseta hiina amort vajaduse korral reaalselt midagi ka teeb!? amort on keeruline aparaat ja ärge hellitage mõtet, et odavalt on võimalik head asja saada. vedrustuse puhul ju ei teki sellist rumalat illusiooni, miks siis rooliamordi puhul üldse teema õhus on ma ei mõista. võib ju vastata et parem s**t kui mittemidagi kuid kui süveneda mille jaoks rooliamorti kasutatakse siis on selge et õige oleks pigem kas hea või .... ei ole.