Re: Kui vajad abi Inglismaalt tsikli,auto,voi varuosa ostul.
t2nud
t2nud
Tere, Timo kas see hind veel kehtib?: Autode puhul lisandub treileriteenus Eestini ca 420.-GBP. Nt. Ford Explorer, Häädemeestele (kui see treiler Ikla kaudu saabub). Veel üks küssa, kas PayPal-iga saab ka sinuga arveldada?
Tervitus
Oleks vaja selliseid detaile saada Eestisse.
Leht 1 (detailid 1, 5, 9, 11) - http://www.vespaspares.co.uk/spares/epc ... &pageID=37 - detailid 9 ja 11 peaksid ideaalis olema hõbedased, detail 5 must
Leht 2 (detail 9) - http://www.vespaspares.co.uk/spares/epc ... &pageID=21 - detail 9 hõbedane
Leht 3 (detail 3) - http://www.vespaspares.co.uk/spares/epc ... &pageID=22 - detail 3 must
Leht 3 (detail 2) - http://www.vespaspares.co.uk/spares/epc ... &pageID=33 - detail 2 matt-pronksikarva
Oleks vaja suzuki gsx 750f 1996 aastale 73mm-to 74mm kolve ja rõngaid
brotha kirjutas:Oleks vaja suzuki gsx 750f 1996 aastale 73mm-to 74mm kolve ja rõngaid
Terv.
Kahjuks ei tegele ma ajapuudusel varuosade otsimisega vaid saan ainult aidata neid toimetada UK-ast Eestisse - juhul,kui muuja pole nous UK-ast valja saatma.
Kui klient leiab sobiva varuosa,naiteks ebayst,ja tal endal puudub ebay konto,siis saan aidata ka ostul,kauplemisel.
Aga kindlasti tuleb odavam ja voibolla ka kiirem puuda varuosa ise ara osta ja lasta saata otse eestisse,kuna vastasel juhul lisandub UK-a sisesele postitusele ka minu teenustasu toimetamise eest eestisse.
Timo
Tere!
Lugesin siin, et aitade inimesi autode toomisega Inglismaalt.
Sain kontakti ühe inglasega Newcastle -ist, et osta tema käest auto.
Ta ise ostis selle auto kunagi Eestist kui ta siin elas.
Auto on vasakpoole rooliga nagu meil siin olema peab.
Ta saatis mulle ühe jutu kuidas ta selle auto minuni toimetaks.
Kuna ise ma sellest midagi ei jaga siis äkki loete selle teksti läbi ja seletaksite mulle lahti selle.
Siit tuleb tekst:
I will try to explain how everything works in a few lines.
A. First of all I will need you to forward me your exact delivery
details : full name,full address and a valid phone no.
Kas see on kõige parem variant?
Äkki on teil midagi paremat pakkuda?
Vastust ootama jäädes,
Kristjan
krismx kirjutas:Tere!
Lugesin siin, et aitade inimesi autode toomisega Inglismaalt.
Sain kontakti ühe inglasega Newcastle -ist, et osta tema käest auto.
Ta ise ostis selle auto kunagi Eestist kui ta siin elas.
Auto on vasakpoole rooliga nagu meil siin olema peab.
Ta saatis mulle ühe jutu kuidas ta selle auto minuni toimetaks.
Kuna ise ma sellest midagi ei jaga siis äkki loete selle teksti läbi ja seletaksite mulle lahti selle.
Siit tuleb tekst:I will try to explain how everything works in a few lines.
A. First of all I will need you to forward me your exact delivery
details : full name,full address and a valid phone no.
- After I receive your shipping info, I will forward them to the
shipping company as the intended receiver.- The delivery company conducts a pre-buy inspection with one of their
partners services,and they take full responsibility regarding the
inspection of the vehicle ,and if anything is as not described or
listed,you will get a full refund with no question asked.I have already
paid for the shipping cost.
B. You will receive a notification from the shipping service as a
confirmation that the vehicle has been tested and that it is in their
custody,ready for dispatch.An email will be sent (containing all
details about payment and shipping details).You will receive also a copy
of the contract between us.- After that, you will have to transfer the payment to the company's
bank account .Again,I have paid for the delivery fees,so the price you
will pay is the one listed by me ,nothing more extra.- The shipping service will verify the transfer, and if everything is
in order, then the delivery will start.The car will not be driven ,it
will be brought by a trailer.- After you will receive the car and you will be completely satisfied
with it, you will instruct the agent with your decision within 5 working
days(the time you will have to inspect the vehicle after you have
received it) .Depending on your final answer ,they will then forward or
not the money to me.
C. If by any reason, you will not be satisfied with the car, you will
return it to the delivery company with no expense.Any damaged or
returned unit will be either replaced or refunded.Kas see on kõige parem variant?
Äkki on teil midagi paremat pakkuda?Vastust ootama jäädes,
Kristjan
Tegemist on päris kindlasti "Neegriga". Täpsemalt võid lugeda siit:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... er#p309544
Paku talle, et sul sõber seal kandis ja tuleks vaataks auto üle ja ostaks sularahas ära kui kõik sobib. Vaata mis vabandusi siis sadama hakkab kohe.
davidsoniharald kirjutas:krismx kirjutas:Tere!
Lugesin siin, et aitade inimesi autode toomisega Inglismaalt.
Sain kontakti ühe inglasega Newcastle -ist, et osta tema käest auto.
Ta ise ostis selle auto kunagi Eestist kui ta siin elas.
Auto on vasakpoole rooliga nagu meil siin olema peab.
Ta saatis mulle ühe jutu kuidas ta selle auto minuni toimetaks.
Kuna ise ma sellest midagi ei jaga siis äkki loete selle teksti läbi ja seletaksite mulle lahti selle.
Siit tuleb tekst:I will try to explain how everything works in a few lines.
A. First of all I will need you to forward me your exact delivery
details : full name,full address and a valid phone no.
- After I receive your shipping info, I will forward them to the
shipping company as the intended receiver.- The delivery company conducts a pre-buy inspection with one of their
partners services,and they take full responsibility regarding the
inspection of the vehicle ,and if anything is as not described or
listed,you will get a full refund with no question asked.I have already
paid for the shipping cost.
B. You will receive a notification from the shipping service as a
confirmation that the vehicle has been tested and that it is in their
custody,ready for dispatch.An email will be sent (containing all
details about payment and shipping details).You will receive also a copy
of the contract between us.- After that, you will have to transfer the payment to the company's
bank account .Again,I have paid for the delivery fees,so the price you
will pay is the one listed by me ,nothing more extra.- The shipping service will verify the transfer, and if everything is
in order, then the delivery will start.The car will not be driven ,it
will be brought by a trailer.- After you will receive the car and you will be completely satisfied
with it, you will instruct the agent with your decision within 5 working
days(the time you will have to inspect the vehicle after you have
received it) .Depending on your final answer ,they will then forward or
not the money to me.
C. If by any reason, you will not be satisfied with the car, you will
return it to the delivery company with no expense.Any damaged or
returned unit will be either replaced or refunded.Kas see on kõige parem variant?
Äkki on teil midagi paremat pakkuda?Vastust ootama jäädes,
KristjanTegemist on päris kindlasti "Neegriga". Täpsemalt võid lugeda siit:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=1 ... er#p309544
Paku talle, et sul sõber seal kandis ja tuleks vaataks auto üle ja ostaks sularahas ära kui kõik sobib. Vaata mis vabandusi siis sadama hakkab kohe.
100% petis. On olnud rõõm päästa üks tuttav identse jutuga venna automüügi tehingust.
Tasakaaluks Raigo jutule kiidan Timo teenuseid (kuna ei kasutatud tsitaati, siis võib mõni ekslikult arvata, et jutt käib teemaalgataja kohta). Aga see krismx poolt kirjeldatud Newcastle auto Eestisse saatja on kindlasti petis.
bigdog kirjutas:Tasakaaluks Raigo jutule kiidan Timo teenuseid (kuna ei kasutatud tsitaati, siis võib mõni ekslikult arvata, et jutt käib teemaalgataja kohta). Aga see krismx poolt kirjeldatud Newcastle auto Eestisse saatja on kindlasti petis.
Tanud Indrek (Bigdog),et vihjasid Raigo postile,sest esimese hooga ehmatasin isegi ara,kuna ei lugenud ulevalpool olevaid kirjutisi
Usun,et selliste muugikuulutuste kusimustega peaks kolima teise posti,kus vaga tapselt seletatakse lahti erinevad pettused,muidu voib jaada kellegil mulje,et mina tegelen UK-as ka mingite skeemidega.
Terv.
Timo
T123OTS kirjutas:bigdog kirjutas:Tasakaaluks Raigo jutule kiidan Timo teenuseid (kuna ei kasutatud tsitaati, siis võib mõni ekslikult arvata, et jutt käib teemaalgataja kohta). Aga see krismx poolt kirjeldatud Newcastle auto Eestisse saatja on kindlasti petis.
Tanud Indrek (Bigdog),et vihjasid Raigo postile,sest esimese hooga ehmatasin isegi ara,kuna ei lugenud ulevalpool olevaid kirjutisi
Usun,et selliste muugikuulutuste kusimustega peaks kolima teise posti,kus vaga tapselt seletatakse lahti erinevad pettused,muidu voib jaada kellegil mulje,et mina tegelen UK-as ka mingite skeemidega.
Terv.
Timo
Olen aastate jooksul Timo kaudu kodumaale toonud lugematu arv kaupu. Pisidetailidest, mööblist, mootoritest kuni mootorratasteni u.10 tk. välja.
Kõik sujub probleemideta ja teenindus on alati suurepärane!
Timo on alati kättesaadav ja reageerib viivitamatult!
Kui Inglismaalt tellite, siis Timo on kindel garantii!
Tänud Timole ja Nilsile , aega võttis aga asja sai
Paar küsimust Timole (või kui keegi teab vasatust siis teretulnud vastama).
Kuidas on lood käibemaksuga? Kui UK müüja on käibemaksukohuslane ja tootes sisaldub käibemaks, siis
idee järgi peaks saama selle EU sisesel ekspordil maha arvata. Kas see tuleb siiski Eestis sel juhul maksta ikkagi maksta? Või õnnestub seda optimeerida kuidagi?
Kas vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud tsiklitel on vaja ka midagi ringi teha, et eesti arvele saada. Kui jah, siis mis see on?
macintosh kirjutas:Paar küsimust Timole (või kui keegi teab vasatust siis teretulnud vastama).
Kuidas on lood käibemaksuga? Kui UK müüja on käibemaksukohuslane ja tootes sisaldub käibemaks, siis
idee järgi peaks saama selle EU sisesel ekspordil maha arvata. Kas see tuleb siiski Eestis sel juhul maksta ikkagi maksta? Või õnnestub seda optimeerida kuidagi?Kas vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud tsiklitel on vaja ka midagi ringi teha, et eesti arvele saada. Kui jah, siis mis see on?
EU sisesel kaubavahetusel, kui eelnevalt on kauba eest käibemaks tasutud, topeltmaksustamist ei toimu. Samuti ei maksta inglasele km-i tagasi ja sina ei pea seda siin uuesti maksma. Sõltumata sellest, et EU riikides on erinev käibemaksumäär.
Kui ratas on toodetud vasakpoolse liikluse jaoks, siis vahetama pead esitule. Kõikide tulede klaasid peavad olema E märgistusega. Tüübikinnituse vajaduse pead ARK-st üle täpsustama, vältimaks võimalikke hilisemaid ebameeldivusi (vin-kood ja päring ARK-i)
ARK uus hitt on tagaistuja istmerihm! Kui see puudub, siis jonnivad kõvasti kahekohaliseks registreerimisel:D
Maikuus võetud Eestis arvele FZ6 kahekohalisena ja mingit rihma seal pole olnud ega keegi ei nõudnud ka.
Võimalik, et nõutakse tagaistuja kinnihoidmiskohta ja see on juba iseasi. FZ6-l on istme kõrval sangad olemas.
Kui aga Tallinna ARK seda nõudis, siis on see kõige valem koht üldse, kus midagi näitamas käia.
Nii ennasttäis jobusid annab ikka otsida ja leida. Pesuehtsad põmmpea-bürokraadid, kelle ainus eesmärk on tööd mitte teha ning leida kõikvõimalikud meetodid enda töö vähendamiseks ja kliendi n****miseks. Aga eks mõned ole seal toolil juba liiga kaua istunud ka.
Nähtud kevadel x2.
Pikk kirjutas:ARK uus hitt on tagaistuja istmerihm! Kui see puudub, siis jonnivad kõvasti kahekohaliseks registreerimisel:D
macintosh kirjutas:Paar küsimust Timole (või kui keegi teab vasatust siis teretulnud vastama).
Kuidas on lood käibemaksuga? Kui UK müüja on käibemaksukohuslane ja tootes sisaldub käibemaks, siis
idee järgi peaks saama selle EU sisesel ekspordil maha arvata. Kas see tuleb siiski Eestis sel juhul maksta ikkagi maksta? Või õnnestub seda optimeerida kuidagi?Kas vasakpoolse liikluse jaoks mõeldud tsiklitel on vaja ka midagi ringi teha, et eesti arvele saada. Kui jah, siis mis see on?
Voimalus on UK-a VAT registreeritul (KM reg.)firmal esitada sulle arve ilma kaibemaksuta,kui sina esitad oma firma nime,aadressi ja kaibemaksukohuslase numbri.Lisaks peab olema sul kindlasti enne kauba kattesaamist eksporti toendav dokument - "proof of export",ehk siis transpordiarve voi monel korral on piisanud ka laevabroneeringust.Sina pead tasuma Eestis KM-u,juhul,kui voorandad kauba Eestis.
Kasutatud soidukite jne.asjade puhul voib firma muua ka nn."VAT Margin Scheme" jargi,tahendab arvel ei margita kaibemaksu - isegi mitte 0.- aga on margitud "VAT Margin Scheme",s.t. et muuja maksab KM 20% oma konkreetse kauba kasumist ja sina saad kauba ilma kaibemaksuta.(arvatavasti kasulikum,kui ostjaks eraisik) Aga ma ei ole kindel,kas see seadus toimib ka Eestis.
Vasakpoolses liikluses arvelevotuks said ammendava vastuse Pikalt.
Terv.
Timo
T123OTS kirjutas:macintosh kirjutas:Paar küsimust Timole (või kui keegi teab vasatust siis teretulnud vastama).
Kuidas on lood käibemaksuga? Kui UK müüja on käibemaksukohuslane ja tootes sisaldub käibemaks, siis
idee järgi peaks saama selle EU sisesel ekspordil maha arvata. Kas see tuleb siiski Eestis sel juhul maksta ikkagi maksta? Või õnnestub seda optimeerida kuidagi?Voimalus on UK-a VAT registreeritul (KM reg.)firmal esitada sulle arve ilma kaibemaksuta,kui sina esitad oma firma nime,aadressi ja kaibemaksukohuslase numbri.Lisaks peab olema sul kindlasti enne kauba kattesaamist eksporti toendav dokument - "proof of export",ehk siis transpordiarve voi monel korral on piisanud ka laevabroneeringust. Sina pead tasuma Eestis KM-u,juhul,kui voorandad kauba Eestis.
Ja kui ei võõranda, siis loomulikult KM, tasuma ei pea? Teenuste ja tarkvara puhul üle piiri see vähemalt nii toimib.
Kui mina müüjaga üldjoontes kokku räägin, kas siis on võimalik sinu poolel sellist lahendust kasutada? St, kas sina saad müüja jaoks "proof of export" paberi hankida (mul on hetkel Brittide maal kaks rauda tules ja ühel puhul on juriidiline isik ning käibemaksu sisaldav hind)
Kasutatud soidukite jne.asjade puhul voib firma muua ka nn."VAT Margin Scheme" jargi,....Aga ma ei ole kindel,kas see seadus toimib ka Eestis.
Ei see Eestis ei toimi.
macintosh kirjutas:T123OTS kirjutas:macintosh kirjutas:Paar küsimust Timole (või kui keegi teab vasatust siis teretulnud vastama).
Kuidas on lood käibemaksuga? Kui UK müüja on käibemaksukohuslane ja tootes sisaldub käibemaks, siis
idee järgi peaks saama selle EU sisesel ekspordil maha arvata. Kas see tuleb siiski Eestis sel juhul maksta ikkagi maksta? Või õnnestub seda optimeerida kuidagi?Voimalus on UK-a VAT registreeritul (KM reg.)firmal esitada sulle arve ilma kaibemaksuta,kui sina esitad oma firma nime,aadressi ja kaibemaksukohuslase numbri.Lisaks peab olema sul kindlasti enne kauba kattesaamist eksporti toendav dokument - "proof of export",ehk siis transpordiarve voi monel korral on piisanud ka laevabroneeringust. Sina pead tasuma Eestis KM-u,juhul,kui voorandad kauba Eestis.
Ja kui ei võõranda, siis loomulikult KM, tasuma ei pea? Teenuste ja tarkvara puhul üle piiri see vähemalt nii toimib.
Kui mina müüjaga üldjoontes kokku räägin, kas siis on võimalik sinu poolel sellist lahendust kasutada? St, kas sina saad müüja jaoks "proof of export" paberi hankida (mul on hetkel Brittide maal kaks rauda tules ja ühel puhul on juriidiline isik ning käibemaksu sisaldav hind)Kasutatud soidukite jne.asjade puhul voib firma muua ka nn."VAT Margin Scheme" jargi,....Aga ma ei ole kindel,kas see seadus toimib ka Eestis.
Ei see Eestis ei toimi.
Jah,saan aidata proofi hankimisel.
Kuna jutt laheb ebahuvitavaks teistele bikeritele,siis koliks vast erasonumisse?
Timo
Tere oleks vaja sellist asja eestisse,kas on võimalik
Tänud Timole vahendamise eest! Eestimaa nüüd ühe Inglise ebayst ostetud ratta võrra rikkam jälle!
Tänud Timole ja Nilsile!Järjekordne saadetis kiirelt ja probleemideta UK-st Eesti jõudnud.
Soovitan. Rattad ja muu kola alati kiirelt ja probleemideta käes.
Suured tänud Timole! Üks gixxer Eestis rohkem jälle. Järgmised rattad ka tema kaudu UK-st!
Tänud Timole!
Ma usun, et pole keelatud siia teemasse briti müügiportalide linke panna
http://www.gumtree.com/
Tänud paki eest
prohor kirjutas:Tänud paki eest
Vaadates avatari ja lugedes teksti siis...
Tänks, Timo
Väinz
Tänu Timole ratas sõidab!
prohor kirjutas:Tänud paki eest
Vaadates avatari ja lugedes teksti siis...
Oplaaaa.
Miski suurem pidu on tulemas vä?
Ma venitan end siis täna õhtul sinu poole küla otsa. Tahaks ka pillerkaarist osa saada.