Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Macintosh kirjutas:Bal.bla.bla.
Eks neid kogemusi tule kõigil erinevaid, mida "kioskim" äri on seda rohkem käivad asjad omaniku tujude järgi ja sõltub sellest, kas oled juba tuntud-nähtud nägu või mitte...
Toho-toho Mina küll ennast mingiks suureks kuulsuseks pidada ei saa/oska/taha. Loomulikult palun ette vabandust, kui ma eneseteadmata tõesti mingi üleilmne kuulsus olen. Tõsi, Streetmoto juhatajat (nime ei maini, muidu jälle isiklik tuttav jne.) mäletan tõesti aegadest, kui sai kohtutud tollase Motolisti nime kandvatel kokkusaamistel ja ka siis, kui tal veel kodu-garaazhis äri asus. Samas usun (ja loodan ), et ma ei ole ise siiski nii kustumatut mälestust endast jätnud, et uksest sisse astudes, koristatakse nimetatud asutuses, koheselt vaid minu auks ruumid, mehaanikud aetakse dushi alla, tunked keemilisse puhastusse jne. No ei usu.
Ilmselt kaks asja:
1) Mul on mingid veidrad kokkusattumused, et satun vaid siis kauplusesse/töökotta, kui kohapeal asjalik/abivalmis ja heas tujus personal.
2) Olen nii loll, et ei oska kurta ja solvuda, kui töökoja põrandal kruvikeerajat näen, või mind nähes kogu seltskond minu suunas tormi ei jookse, et "suvatsege küsida midagi".
Kord juhtusin seal muude murede sekka kurtma, et kui masin juba töökojas, ehk leidub mu tollasele isendile, vanale Reverele, ka top case koos alusega. Uuriti, aga tegu olla vana isendiga, siis pole kohapeal, ega ka tellimise peale. Asi selge, ma ei hakka nüüd siis kusagil kurtma, et mulle öeldi, et mul olla vana ratas ja kõik olid ülbed ja pahad mu vastu. Või peaksin?
Tegu igati asjaliku kohaga, kus jagatakse vajadusel ka tehnilisi nõuandeid, kui näiteks teepeal rehv peaks augu saama. Huviline leiab Motors24 TV alt tõestuse.
Siiski. Üks negatiivne seik meenub. Küll mitte otseselt endaga seoses, aga siiski. Hea foorumlane Hitchiker, tema Aprila Pegaso 650 ja Pääskülas asuv AP Moto. Kuupäevi ja aastaid ei mäleta, aga ühel kenal päeval, ikka aastaid tagasi juba, härra helistas, et pegass suri maha, ning kutsus kaasa äralõppenud ratast autokärusse upitama ja siis AP Moto ukse ees maha tõstma. Sai loomulikult mindud. Võeti kenasti vastu, lubati uurida ja helistada. Päevadest said nädalad, nädalatest kuud, kuudest ... Võin eksida, aga mu meelest oli see u. poolteist aastat. Mina enam täpselt ei mäleta, eks asjaosaline ise täpsustab, kui vajalikuks peab, et kui kaua siis aega läks, kui masina kätte sai. Masin olla kättesaades küll korras olnud, aga poolteist aastat rattata olla ja oodata...
Nüüd sain ära tõestada, et oskan ka mõne kallal vinguda
Samas usun, et see aastaid tagasi juhtunu, oli üks suur arusaamatus ja erand, ning on tegu siiski igati asjaliku ettevõttega.
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
nilsleven kirjutas:Samas töökoja soovitaksin küll ära koristada. Pole esiteks üldse nii keeruline ning teiseks paneb aluse paljudele headele asjadele. Rivistab töömehed rohkem üles kogu suhtumise mõttes ning kujundab ka kliendis teatud respecti, mis avaldab soodsat mõju ka sel hetkel, kui on vaja arvet maksma hakata. Käisin seal küll paar aastat tagasi, nii et väga võimalik, et täna on täiesti teine pilt.
Suht rumal esteedijutt. Töökoda on töötamiseks. Arvestades, mis mahus Neeme ja Co suudab pille korda teha, siis see, et "ronte" on kõik kohad täis ja "läbu" on tööajal, siis ma ei tea - mine tööle ja tee paremini, kui nii väga häirib, et mehaanikud valgetes tunkedes pole. Aga arvestades, et sa eelistaksid niikuinii UMi kiliendihalduri ja espressomasina pärast, mitte StreetMoto kiiret, efektiivset ja soodsat tööd, siis ma ei imesta kah.
(Mhmh, see oli solvanguna mõeldud, ma ei salli esteete, kes vinguvad asjade välimuse, mitte sisu üle.)
Mina käin niikuinii Neeme juures, kui mingi kala on või tahan mingit kulujuppi. Pole kunagi ebaviisakust, läbu ega misiganes pseudoprobleemi sa kirjeldasid, seal märganud ega kohanud.
Muidugi, tõele au andes on eriti Aprilia-spetsiifiliste kalade puhuks konkureeriv Bikepoint mul kiirvalimise all, sest seal on üks teatud Mihkel
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Jäi mulle ka silma, et miks mees, kes peab heeblikäigu regullimiseks töökoda külastama, sellise asja kallal vigiseb. Andku siis poeruumides võtmed üle. Seal ehk õlist kaltsu ja "lauad õliseid pilpaid paksult täis" pilti ei näe. Huvitav, et sellised tegelased oma sõidukite mootoritesse üldse õli kallata lubavad. Määrib ju mootori seest ära.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Black kirjutas:Jäi mulle ka silma, et miks mees, kes peab heeblikäigu regullimiseks töökoda külastama, sellise asja kallal vigiseb. Andku siis poeruumides võtmed üle. Seal ehk õlist kaltsu ja "lauad õliseid pilpaid paksult täis" pilti ei näe. Huvitav, et sellised tegelased oma sõidukite mootoritesse üldse õli kallata lubavad. Määrib ju mootori seest ära.
Kui ma lukksepp oleks ja klient tuleb sellise murega, siis läheks koos kliendiga ratta juurde ja reguleeriks koos selle lingi ära ja näitaks, kuidas seda reguleerida. Pole mingi eriline töö. Sain inimest aidata ja klient targemaks oma ratta kohapealt. Raha ei võtaks selle eest.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Kas heeblikäigu reguleerimiseks on mingi eriti keeruline võimalus veel, peale selle nupu kruttimise heebli peal ?
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
koi kirjutas:Kui on tunne, et kõik aina kiusavad, kogu maailm vajub aina selga ja ei kummardata piisavalt sügavalt su ees, pead peeglisse vaatama - põhjus vahib sealt vastu!
Kui ei ole veel täiskasvanuks saanud, või pubekaiga hoiab kõvasti hõlmast kinni, siis muidugi ka sellised lapselikud hädad ja solvumised, et "ma sinna poodi enam ei lähe, vot".
Lisan veel, et kui klient tuleb poodi-töökotta ja talle on suurte tähtedega otsaette kirjutatud m..n, siis osatakse see sealt ka välja lugeda!
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
koi, nüüd hakatakse kusagil kolmandas kohas kurtma, et lisaks tsiklitöökodadele/kauplustele kiusatakse veel ka motofoorumis.
Raits66 kirjutas:Kas heeblikäigu reguleerimiseks on mingi eriti keeruline võimalus veel, peale selle nupu kruttimise heebli peal ?
Ära ironiseeri midagi - tead, mõnedel ratastel saab isegi trossipikkusega heeblikäiku regullida ja selleks tuleb trossi timmida keskelt, mis on juba hirmus küll. Mõtle, selleks tuleb ehk isegi kummardada juba. Ja sina siin naljatad sedasi...
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Lõpuks jõuamegi selleni, et vaja on nii kioskilaadseid töökodasid kui ka säravaid ja uhkeid esindusi-firmateenindusi. Loodame, et kundesid jagub kõigile ja abi saab nii 25-aastase Transalpi omanik kui uhiuue Goldwingi omanik Ja ma ei väida, et kioskivennad ei saaks Goldwingiga hakkama või vastupidi. Kioskis sulle keegi lihtsalt kohvi ei serveeri, ise pead küsima kus kööginurk on.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Inimesed pole masinad, kuigi tahetakse, et nad oleksid. Inimestel on emotsioonid ja see on lahe. Mida rohkem, seda vingem tegelikult. Sellepärast me naisi armastamegi.
Need nn. ärid, kus raha eest sunnitakse inimesed nagu gaseeritud vee aparaadid ühte grimassi leti taga tegema on lihtsalt igavad. Saad mida? Võltsi ettekujutuse kui oodatud seal oma lollaka probleemiga oled
Kioskid, aegajalt tigeda mutrisepaga on ehedad. mott.
Streetmotos saab aegajalt piki pead tahmanägude käest? Vahva, sinna ma oma sammud sean kui tlna juhtun.
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
AzA kirjutas:Kioskid, aegajalt tigeda mutrisepaga on ehedad. mott.
Streetmotos saab aegajalt piki pead tahmanägude käest? Vahva, sinna ma oma sammud sean kui tlna juhtun.
Täpselt nii ongi. Ärgu õrnapõrnalised nüüd närvivapustust saagu, aga lolli võrdlusena toon, et kui õhtul kusagil (kõrtsis) daamiga tutvud ja misiganes edasi saab juhtuma, on ehe. Samas, kui raha eest omale seltsidaami hangid, ning kujutad ette, et su enda kinnimakstud mesimagus, sinu iga omaduse kiitmine, ongi reaalne ja kujutadki ette, et oled hullult kõva naistemees, on hale . Sõimake nüüd, et loll ja labane
Mina omakorda mõtlen, et kahju, et ojamees enam esimesel lehel mainitud motopoes pole. Sellise reklaami peale oleksin just kohale läinud ja vähemalt mingi pisiasja (nagu kiivrisukk vms) ostnud.
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.