Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 02 Veebr 2010, 19:19
- Tsikkel: Zx9r, ZX10R, Ktm adventure 990
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
see oli kogu selle külastuse ajal üks asi. Irvitamine ja ilkumine oligi kõik mis seal suust välja tuli. Ma võin ju ennast kokku võtta aga ei jätnud selline teenindus head muljet ei mulle ega mu sõbrale. Paraku on ju klienditeenindajad poe visiitkaardiks ja neist sõltub, ka poe külastatavus. See kas tänu heale teenindusele tõuseb või langeb.
Ma ei süüdista kedagi aga kuna siin oli laiem teema arutuses, lisasin ka oma kogemuse.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
No ma ei tea mis teema ...
Velt Motocenter ja Biker24 pood - ma ei ole parema teenindusega ja ägedamaid kutte üheski poes näinud. Igal teemal saab rääkida, nõu küsida ning arutleda.
Suht arusaamatu kriitika. A võibolla osadel ongi siis nii hull ego, et arvavad, et poodi minnes peab müüja kummardama ja kõik ette taha ära tegema ja ma ei tea veel mida ... maailm on kirju Kaupmehe õnnistus ja õnnetus ütleks selle peale. Kõva närvi Teile
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Kas tõesti sõbralik suhtumine oma klientidesse tähendab enamuse foorumlaste jaoks automaatselt müüja väärikuse alandamist ja vastupidi?
-
- Postitusi: 2012
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
askokas kirjutas:...tundsin huvi varustuse vastu, millepeale öeldi, et hinnad soodsad ja head pakkumised.
Kuidas teile meeldiks kui teile hakatakse rääkima varustuse hindadest ja öeldakse ette, et Ma ütlen kõigepealt odavamad hinnad, muidu kukud selili!!!!
...
Ma ei saa su probleemist aru . Sulle öeldi "hinnad soodsad ja head pakkumised". See on müüjate sissejuhatav standardvastus üldise küsimuse peale! Lähed konkreetsemaks, saad täpsema vastuse. Või küsisid sa konkreetse asja kohta? Ikka juhtub, et mõte ei jõua kohale, sõnastad veits ümber ja uuesti. Kuidas küsimus, nii ka vastus. Mõnel müüjal ongi omapärane huumorisoon ... aga sellised inimesed on valdavalt ka huvitavad suhtluspartnerid, toovad su ellu natuke värvi noh .
Sa oleks võinud oma algse küsimuse sõna-sõnalt kirja panna.
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Tundub et motopoodide teenindajad peavad olema kõrgema astme psühholoogid, ja lisaks veel suutma otsavaadates öelda palju keegi on nõus raha kulutama et kas mainida et hinnad on soodsad või tuleb kliendile öelda et meil on kõrged hinnad. Seda kõike selleks et klient ikka rahul oleks
Kes solvub kui öeldakse et hinnad soodsad, kes sõimab poodi liigkasuvõtjaks kui hinnad kõrged on? Huvitav kui teenindaja poolne info et hinnad on soodsad on mõnitamine, kas siis rimis või selveris need kollased või punased hinnad ka kõik tunduvad solvavad
Täitsa mõtetu saagimine siin ja seda teemat võib jätkata aastaid, kõigil on oma seisukoht. Kes tahab ja tunneb et teda poes ei solvata, käib poes edasi, kellele ei meeldi ja tunneb et teda solvatakse, tellib kõik asjad netist või saadab kõvemanärviga sõbra enda eest poodi lihtne
Igaljuhul jõudu ja kõva närvi kõigile poepidajatele ja teenindajatele
PS. Ei ta kas naised ka kuskil foorumis kosmeetika või kinga poodide suhtumist nii usinasti lahkavad?
MOTORCYCLES were dangerous????
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Macintosh kirjutas:Päris must-valge see vast pole. Ma olen üritanud neilt [Velt] Macna Geo 2 jopet (300€) ja sinna juurde Macna Beoduine pükse (240€) osta. Letis oleva mehe (kui ma ei eksi siis vist Marko nimeline) kannatus hakkas üsna katkema, kui ma enne otsustamist tahtsin veel erinevaid suurusi proovida ning soovisin midagi heledamat, kui musta. Lisaks asus müügimees minu eelistusi tõsiselt maha tegema (ma oskan suurepäraselt eristada soovi head nõu anda ja survet müük läbi viia). Viisin oma raha leedukatele. Neil oli küll kunde üle hea meel.
Mul on täpselt vastupidine kogemus antud kauplusega. Eelmine aasta oli minu jaoks esimene hooaeg ehk alustasin oma varustuse ostmist 0-st. Esimest korda sattusin antud kauplusesse Motoexotica ajal ja siis vabandas kohalolnud meesterahvas, et tema pole kahjuks varustuse teemaga kursis vaid tegeleb hoolduspoolega ning ka varustuse valik on praegu väike, sest kõik on Tartus messil. Soovitas ilusti järgmisel nädalal tagasi tulla, kui mul nii kaua kannatab ning huvi tõsine on. Järgmisel nädalal külastasin uuesti ja siis olid müüjateks juba Marko ja Hanno ise. Kuna mess oli olnud müügipoolelt edukas, siis kahjuks oli enamus kaupa seal maha müüdud ja uus partii pidi saabuma vist 2 nädala pärast. Aga samas näidati kõik kohalolev ilusti ette ja otsiti kõik varud läbi, mille hulgast ma ka 2 sobivat leidsin. Samas oli mul vaja riietust ka naispoolele ja ütlesin, et tulen paari päeva pärast koos naisega uuesti tagasi. Vastus oli "no problemo" ning mulle sobivad vormid tõsteti ilma küsimata ilusti kõrvale. Käisin siis paari päeva pärast uuesti, 2 välja valitud vormi ootas ja taas toodi kõik varud ka naisele proovimiseks välja. Samas anti ka teada millal peaks uus partii saabuma ja soovitati võimalusel see ära oodata, et äkki leiame sealt midagi paremat. Võeti kontaktid, lubati helistada kui kaup kohal. Sai uus kaup ära oodatud, aga lõpuks jäin siiski esimesena välja valitud komplekti juurde.
Kokku käisin ma seal riideid proovimas vist 4 korda. Ükski kord polnud probleemi, et ma tahan jälle proovida või veel mõtlen ja vaatan turul ringi. Suhtumine oli meeldiv ja müügijutt nõuandev ning sõbralik. Aru oli saada, et mulle soovitakse müüa, aga mingit pähemäärimise tunnet või sellist, et sa mees ei tea midagi ei olnud kordagi. Samas olin ma täiesti "roheline" ja kindlasti tuli mult ka lolle küsimusi. Kogu müügiprotsessi jooksul sai suheldud nii Marko kui Hannoga. Viimasel päeval kui läksin ostu sooritama, siis tuli Hanno välisuksel vastu ja vabandas, et kahjuks peab ta lahkuma ja pole täna minu jaoks aega, ning küsis kas saan Markoga asjad aetud. Loomulikult sain, aga samas oli jällegi tunne, et minust kui kliendist hoolitakse.
Kui nüüd võrelda, siis Hanno müügijutt on muidugi soravam, selline sõbralik-humoorikas. Marko tundus loomult tagasihoidlikum, samas kõikidele küsimustele sain vastused ja oli igati abivalmis. Soovitas riideid, saapaid, kiivreid ja rääkis mida vaadata ning aktsepteeris ka minu valikuid. Kumbki ei laitnud maha mu valikut saabaste ja kiivrite osas, mis said valitud nende konkurentide juurest, sest Velt Moto valikus olevad mulle kahjuks ei sobinud. Räägitud sai ka tsiklitest jne.
Kokkuvõttes ostsin sealt 2 komplekti riideid ja 1 paari kindaid. Kinnastega läks veel nii, et pärast esimest sõitu tahtsin neid ümber vahetada kuna suurus sai siiski vale. Ilma mingite probleemideta vahetati need ümber ja polnud mingit probleemi, et need juba 1x kasutatud on.
Suvel soovisin veel 1 paari kindaid osta, aga kohapeal polnud parajat suurust. Pärnus aga oli sobiv paar olemas ja Hanno lubas need isiklikult ära tuua ning helistada kui Tallinnas on. Seda ta ka tegi, aga ma olin juba vahepealse aja jooksul omale kindad saanud ja ütlesin soovist ära. Taas ei olnud ühtegi probleemi või viltu vaatamist. Kogu ostuprotsessi jooksul toimunud klienditeeninduse hindeks ei oska mina küll panna muud kui 5+. Ei oska öelda kas sattusin õigetel päevadel või paistsin ise piisavalt normaalne klient või oli asi milleski muus, aga mulle jäi tunne, et seal kaupluses ongi klienditeeninduse tase selline. Igatahes külastan neid ka tulevikus.
-
- Postitusi: 809
- Liitunud: 25 Jaan 2008, 21:50
- Tsikkel: Suzuki RM250K8
- Kontakt:
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Mina ei peagi viha, mul oli veldi kliendikaart ja see lendas prügikasti, teadmiseks sulle on müüja kohustus küsida kliendikaarti
Kui himu asju soodsalt saada siis võiks nii palju endal meeles olla, et lähen sinna poodi kuna mul kliendikaart Samuti on väga kaheotsaga teema poodlemine, kui nüüd panna end müüja asemele ja tõesti tuleb nii tark ostleja kes teab kõigist kõike paremini ja lõpuks tahab veel peaaegu tasuta saada ka siis ei imesta üldse, et peale pooletunnist ajupesu müüjal närv natuke mustaks hakkab minema. Samas ostjana olen täheldanud, et kui tead mida tahad ja kauba kohta pärides ise kõigist targem ei püüa olla siis tuleb ainult üks motopood pealinna lähistel meelde kus müüjatel Tere on tundmatu väljend aga samas asjad saab ikkagi kätte ilma solvumisteta
CZ500.. Cagiva wmx250.. KTM sx250.. Yamaha yz250.. Yamaha yz125.. Suzuki rmz450.. Suzuki rm250.. Suzuki rmz450.. 450.. 450..jne
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
Tere,
Kas keegi modedest kaaluks äkki teema ümbernimetamist. Sisu on muutunud juba ammu teemaks ala "Head ja halvad kogemused motopoodidega" või "Teeninduskultuurist klient vs kaupmees". Samas on pealkiri räägiks Velt Motocenterist. Need kes vähem viitsivad süveneda, vaatavad, et kuna see nii kaua bikeri lehel ees ripub, ju seal siis midagi hirmsasti häda on. Läheb jube ebaõiglaseks Hanno suhtes.
5115112
-
Teema algataja - Postitusi: 44
- Liitunud: 02 Veebr 2010, 19:19
- Tsikkel: Zx9r, ZX10R, Ktm adventure 990
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Tartu Wildridersiga aastatepikkused kokkupuuted head. Erikuga läbisaamine samuti väga ok. Põhimõtted on tal tõepoolest omad
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Räägiks Velt Motocenterist..
askokas kirjutas:No kuulge. Ostsin mõningaid varuosi. Pärast nende soetamist tundsin huvi varustuse vastu, millepeale öeldi, et hinnad soodsad ja head pakkumised.
Kuidas teile meeldiks kui teile hakatakse rääkima varustuse hindadest ja öeldakse ette, et Ma ütlen kõigepealt odavamad hinnad, muidu kukud selili!!!!
Mismõttes??? ...........
...ses mõttes,et nii öeldud jutust tuleb ka aru saada,nii nagu see mõeldud on,mitte hakata täht tähelt sõnu ritta seadma.Nii ei ütle sulle keegi kui ta seda just nii ka mõtleb.Jumala norm ütlemine ju.Mehed omavahel nii suhtlevadki.Kui pole näinud Jan Uuspõllu Ürgmeest,siis seal on hea selgitus ,millest ja kuidas mehed jutust aru saavad ning millest "mitte mehed" aru saavad.
Ja Trammi taoline müüja on ka jumala ok. Ma ise ka suht sinna poole ütlemisega ja kui selline jutt silma kuivatama võtab ,siis naerust,mitte solvumisest.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Kui on tunne, et kõik aina kiusavad, kogu maailm vajub aina selga ja ei kummardata piisavalt sügavalt su ees, pead peeglisse vaatama - põhjus vahib sealt vastu!
Kui ei ole veel täiskasvanuks saanud, või pubekaiga hoiab kõvasti hõlmast kinni, siis muidugi ka sellised lapselikud hädad ja solvumised, et "ma sinna poodi enam ei lähe, vot".
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Uhh. Oli alles lugemine
Kuigi keegi otseselt pole küsinud, lisan siiski paar sõna ka enda poolt. Julgen arvata, et kui mitte kõik, siis raudselt enamus motopoode siin maal on endal läbi käidud. Kusagil 10-15 aastat tagasi ehk põdesid tollased uustulnukad veidi lastehaigusi klienditeeninduse osas, aga praegu ma ei oska eriti kurta millegi üle. Kuigi olen nii masinate, kui varustuse poole pealt hinnaklassi osas ikka seda alumist otsa enamasti nillinud, pole märganud suhtumist, et mida sa sendiveeretaja, käid siin meid tüütamas. Samas usun, et see on ka inimese psüühikas kinni. Kui motopoes müüja läheb oma jutukaga sina-peale üle, siis näiteks mina tunnen, et olen seal poes "oma poiss" ja vana tuttav. Samas mõni peenetundeline (äge nüüd keegi solvuge) saab kultuurishoki, et kuidas ta julgeb mind esimesel kohtumisel sinatada, et me pole koos seakarjas käinud. Et siis suhteline, mina näiteks sellise asja peale solvuda ei oska.
Biker24 - meeldivad kokkupuuted. Nii poes, kui rehvivahetuse poolel. Sai Louis´ist tellitud. Kaup kohal, anti viisakalt teada, kaup käes. Kuna esimesel korral tegi Louis ise Biker24le külma, siis kordustellimusel ei võetud minult isegi ettemaksu kauba eest. Positiivne. Mina uue kotiga rahul, loodetavasti Tramm tehinguga ka. Bronnimata rehvivahetus võeti ka kohe ette ja tehti ootetööna. Ei oska kurta.
Velt Motocenter - Pärnu Härma Kaubahoovi filiaali juhtusin aastaid tagasi. Sai samuti probleemideta kaupa tehtud. Kunagi vist astusin Tondi Selveri juures olevasse poodi ka sisse, aga sealt sai vist vaid ketimääret hangitud. Keegi selle eest sõimama ei hakanud, et nii vähe ostsin
Motodepoo - personal seal vahetunud, kui enne pausi seal käisin, kuid praegu Kadaka tee poes käies ei saanud ka kurta. Leti taga olev noormees oli oma jutu järgi esimest päeva tööl, kuid kutsus kohe ühe tüdruku tagant ruumidest, kes leidis kohe sobiva suuruse, tootja ja värvitooniga kiivri mulle. Lühidalt - taas positiivne.
Kuna teistest poodidest nii palju juttu ei olnud, siis neid ei hakka siin eraldi välja tooma.
Üks lõbusam seik ka. Oli ka see nüüdseks juba aastaid (>13) tagasi, kui sattusin Motokeskusesse sõbraga. Siis oli see pood veel Paldiski maanteel. Tollane preparaat, ehk IZ oli siis amordiprobleemidega ja oli amordiõli vaja. Leti kõrval riiulis oligi Castroli amordiõli. Sõber seletamas, et see on hea õli, aga kallis ka. Kuna hinnasilti peal olnud, küsisin müügimehelt, et mis selle väärtus võiks olla. Kuuldes, et ma tahan seda õli IZi tarbeks, muheles, et kui selle jaoks, siis võta 15 krooniga see pudel Kuigi mõni siin teemas kirjutanu ilmselt oleks solvunud sellise teguviisi peale, siis meil jätkus sõbraga lõbusat tuju terveks õhtuks, et mees tegi IZimeestele heateo.
Mis sellesse puutub, et poodides varustust proovitakse, siis ise teen sama. Aga selle vahega, et ühest poest ostan lõpuks ikka ära. Põhjus lihtne - ma ei usalda netipoodide suurusi. Paar korda alt läinud (viimati kindad) ja enam ei taha. Kui poes proovin ära, et sobivad, siis olgu seal peal kirjas mis suurus tahes.
Olen ka ise mõned aastad klienditeenindaja leti taga olnud, ning kellegi suunas näpuga näitamata, tuleb tunnistada, et klientide osas on loomaaed ikka väga suur. Paljudel juhtudel on nii, et teatud kliendi sisenemisel oled juba ette sina müüjana süüdi. Nagunii ärid mingi saastaga ja tahad temalt viimase sendi välja petta.
Ma olen enam, kui kindel, et siinsed motokaupmehed ei pannud oma äri selleks püsti, et rahvast petta, sõimata, alandada jne.
Lühidalt - rahu
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Priit_IZ kirjutas:Motodepoo noormees oli oma jutu järgi esimest päeva tööl, kuid kutsus kohe ühe tüdruku tagant ruumidest, kes leidis kohe sobiva suuruse, tootja ja värvitooniga kiivri mulle. Lühidalt - taas positiivne.
Huvitav mida tydruk seal tagaruumis tegi kahh tööajal
-
- Postitusi: 901
- Liitunud: 09 Veebr 2005, 17:25
- Asukoht: Raasiku või Haapsalu
- Tänatud: 12 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
sepp kirjutas:Huvitav mida tydruk seal tagaruumis tegi kahh tööajal
sepp, vormista nüüd ikka sedasi, et sa sinna poodi enam mitte kunagi ei lähe, sest selline asi ju ometigi solvab hinepõhjani, kui motopoes keegi ka tagaruumis viibib
see kartmatus on kasvanud väsimatus töös,
läbi kurvide ja piki sirgeid,
meid sadu kordi kandnud on mootorite sööst.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Kõige naljakam kogemus teeninduskultuuriga oli mul Tallinnas kohas nimega Streetmoto. Oli vist selline nimi.. Hiiu ülesõidu lähedal.
Noh, helistan ette, et kas oleks võimalik veidi pidurit timmida. On, tulgu läbi. Sõidan kohale. Garaaž õline, segamini ja läbune, tõesti väga kole. Mingid poolikud rondid vedelevad pilla palla, lauad õliseid pilpaid paksult täis - bardakk. Ja siis kaks õlistes tunkedes, tahmaste nägudega tüüpi toimetasid seal.
Näitan ratta ette ja järgnes umbes selline dialoog:
- "A mis neil piduritel viga on?!"
- "Kas oleks võimalik heebli käiku vähendada, mul ei mahu sõrmed heebli vahele, kui kahe sõrmega pidurdada?"
- "A miks sa tahad kahe sõrmega pidurdada, oled mingi rinkaäss vä?!"
- "Ee... no juba selle pärast, et ma annan vahegaasi."
- "A sitta sa sellest vahekaasist annad?!"
- "..."
- "Ja ültse see Transalp on nii perses ratas, et hea, et tal ültse pidurid midagi võtavad."
- "..."
Eks siis ootasin need mõni päev, et sain Motodepoos löögile. Sõin ületee Kukekeses väikse supi, nautisin tunnikese head elu, sain ratta kätte täpselt sellisena nagu ma teda tahtsin. Keiss klõusd.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Streetmoto kohta tundub kahtlane see lugu.
Dr Neeme koos oma aspirantuuriga võitles päris pikalt minu tsikli piduritega. Keegi ei küsinud miks ma tahan, et need korras oleks vms.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Henn kirjutas:Streetmoto kohta tundub kahtlane see lugu.
Dr Neeme koos oma aspirantuuriga võitles päris pikalt minu tsikli piduritega. Keegi ei küsinud miks ma tahan, et need korras oleks vms.
Selliste viisakalt öeldes kogukonna-kohtadega ongi sageli lihtsalt see värk, et kui sa oled sõber ja viitsid teada, et kellegi nimi Neeme ning tal on doktorikraad ja lemmiksöök on makaronisupp, siis on kõik väga tore.
Mulle meeldib rohkem selline United Motorsi värk, kus on kliendihaldur ja espressomasin.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Henn kirjutas:Streetmoto kohta tundub kahtlane see lugu.
Dr Neeme koos oma aspirantuuriga võitles päris pikalt minu tsikli piduritega. Keegi ei küsinud miks ma tahan, et need korras oleks vms.
Sama siin,pole kordagi seal majas midagi ebameeldivat kogenud.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
urmas66 kirjutas:Henn kirjutas:Streetmoto kohta tundub kahtlane see lugu.
Dr Neeme koos oma aspirantuuriga võitles päris pikalt minu tsikli piduritega. Keegi ei küsinud miks ma tahan, et need korras oleks vms.Sama siin,pole kordagi seal majas midagi ebameeldivat kogenud.
Bal.bla.bla.
Eks neid kogemusi tule kõigil erinevaid, mida "kioskim" äri on seda rohkem käivad asjad omaniku tujude järgi ja sõltub sellest, kas oled juba tuntud-nähtud nägu või mitte. Nendes organisatsioonides, mis püüavad "ärid" olla on klienditeenindus esikohal ja teenindustase enam-vähem ühtlane (koos kliendihalduri, espressomasina ja kõige sinna juurde kuuluvaga). Enamus eesti kaupmeestest/teenindajataest on, olid [ja jäävad] "kiosköörideks" (see pole solvang). Kioskil olekul on plusse ka - teinekord tehakse pisut rohkem (ntx kui tead Dr. Neemet ja tema makaronisuppi) ja vahel tehakse lambist tuttava näo ja hea tuju ajel soodustusi ning tuntakse oma kundet nägupidi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 2454
- Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
- Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
- Tänatud: 192 korda
- Kontakt:
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
nilsleven kirjutas:Kõige naljakam kogemus teeninduskultuuriga oli mul Tallinnas kohas nimega Streetmoto. Oli vist selline nimi.. Hiiu ülesõidu lähedal.
Noh, helistan ette, et kas oleks võimalik veidi pidurit timmida. On, tulgu läbi. Sõidan kohale... Garaaž õline, segamini ja läbune, tõesti väga kole. Mingid poolikud rondid vedelevad pilla palla, lauad õliseid pilpaid paksult täis - bardakk. Ja siis kaks õlistes tunkedes, tahmaste nägudega tüüpi toimetasid seal.
Näitan ratta ette ja järgnes umbes selline dialoog:
- "A mis neil piduritel viga on?!"
- "Kas oleks võimalik heebli käiku vähendada, mul ei mahu sõrmed heebli vahele, kui kahe sõrmega pidurdada?"
- "A miks sa tahad kahe sõrmega pidurdada, oled mingi rinkaäss vä?!"
- "Ee... no juba selle pärast, et ma annan vahegaasi."
- "A sitta sa sellest vahekaasist annad?!"
- "..."
- "Ja ültse see Transalp on nii perses ratas, et hea, et tal ültse pidurid midagi võtavad."
- "..."
Päris huvitav kogemus ja interpretatsioon tõesti. Mina oma sõnavaras selliseid väljendeid õnneks või kahjuks ei oma, seega minuga see vestlus ilmselt ei toimunud. Äkki sattusid mõne ärapahandatud töömehe peale, kes oli mingil moel tahmaseks saanud ja kogu maailma peale vihane. Pean tunistama, et kahjuks ma päris iga kliendini ei jõua, sest mind on üksainus aga tihti on maja ees või maja taga mitu inimest korraga nõu või abi küsimas - sorry, kloonimine veel inimesteni jõudnud pole (vähemasti mulle teadaolevalt). Aga mul on heameel, et probleemi mujal siiski lahendatud said
Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Macintosh kirjutas:Eks neid kogemusi tule kõigil erinevaid, mida "kioskim" äri on seda rohkem käivad asjad omaniku tujude järgi ja sõltub sellest, kas oled juba tuntud-nähtud nägu või mitte. Nendes organisatsioonides, mis püüavad "ärid" olla on klienditeenindus esikohal ja teenindustase enam-vähem ühtlane (koos kliendihalduri, espressomasina ja kõige sinna juurde kuuluvaga). Enamus eesti kaupmeestest/teenindajataest on, olid [ja jäävad] "kiosköörideks" (see pole solvang). Kioskil olekul on plusse ka - teinekord tehakse pisut rohkem (ntx kui tead Dr. Neemet ja tema makaronisuppi) ja vahel tehakse lambist tuttava näo ja hea tuju ajel soodustusi ning tuntakse oma kundet nägupidi.
Mhmh, täpselt seda tahtsingi öelda. Et katki pole seal midagi ja see ei pahandanud mind kuidagi Selge, et mehhaanik ei saa olla mingi ulme klienditeeninduse-kunn. Omad joped, kes seal kohal käivad, hoiavad kindlasti raha kokku ja saavad törtsu muhedat juttu ka ajada.
Samas töökoja soovitaksin küll ära koristada. Pole esiteks üldse nii keeruline ning teiseks paneb aluse paljudele headele asjadele. Rivistab töömehed rohkem üles kogu suhtumise mõttes ning kujundab ka kliendis teatud respecti, mis avaldab soodsat mõju ka sel hetkel, kui on vaja arvet maksma hakata. Käisin seal küll paar aastat tagasi, nii et väga võimalik, et täna on täiesti teine pilt.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
nilsleven kirjutas:Mulle meeldib rohkem selline United Motorsi värk, kus on kliendihaldur ja espressomasin.
Noh, mul näiteks jälle on Unitediga oma F650GS-ist eranditult negatiivsed kogemused:
1) Esimene kord - ratas enam lambist käima ei läinud. Starterinupu peale vaikus. Suhtlesin vist Neeme ja teistega ka, aga arvasid, et targem on Unitedisse minna. Suhtlesin Unitediga, väga lahkelt öeldi, et tooge aga ratas, kohe vaatame. Orgunnisin treila, viisin sinna. Lubati "homme" tagasisidet anda. Ootasin homse ja veel paar päeva, helistasin. Siis räägiti juba, et kuna aega polnud eelnevalt konkreetselt kinni pandud, siis "vaatavad esimesel võimalusel", aga see võib juhtuda ka alles nädala pärast. Lõpuks umbes nädal või nats peale läkski, kui helistati ja öeldi, et nupp katki, maksab xx€, kas tellime. No hea küll, tellime. Läheb max nädal. Nädala pärast hakkasin uurima, "kohe-kohe tuleb", lõpuks mingi peaaegu 3 nädala pärast öeldi et "pole tulnud jah, tundub, et me unustasime tellida". Tellisid uuesti, siis tuli tõesti nädalaga kohale ja pandi külge ära. Kokku oli ratas seal üle pooleteist kuu, meie lühikesest hooajast.
2) Seda ratast algusest peale vaevanud probleem, et kui linnas madalatel pööretel sõita, kadus tühikäik ära. Google andmetel 2000-2004 ühe küünlaga väikeste Gessude tüüpprobleem, näiteks USA-s tehti recalli korras mingi aju upgrade + pandi 1200GS pihustid sinna. Nüüd viisin esimene kord Neeme juurde, kes tuvastas, et on jah probleem, aga tema oskused pritsest ja pritse ajust üle ei käi, tuleb ikka UM-i viia. Seekord siis sai konkreetne aeg kinni pandud, ratas sinna. Lõpptulemus - ratas oli jälle ca 3 nädalat seal, küll nad proovisid "igast asendist", külmalt ja soojalt, pikki ja lühikesi otsi, nemad ei suuda probleemi reprodutseerida, käivat nagu kell. Läksin järele, tulin üle Haabersti ringi linna poole, nii kui loomaaia ees foori taga aeglustama hakkasin, suri kolaki välja.
Lõpuks andsin alla, seisis suurema jao niisama, kuna pikkadeks otsteks polnud aega ja tipptunnil tööle-koju sõitmine oli ikka rohkem enesepiinamine kui mõnu. Kuni sõber lõpuks ta ära ostis. Detaile ei meenu, aga mäletan, et tal oli ka ühel katsetamisekorral umbes samasugune kogemus.
Samas, tasakaalustatuse mõttes tuleb tunnistada, et paar sõpra, kellel on üle keskmise kallid neljarattalised BMW-d, on küll korduvalt kiitnud. Võib-olla on selles vahe.
-
- Postitusi: 69
- Liitunud: 04 Juun 2013, 10:24
- Tsikkel: HD Dyna 96ci | Iron 883
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
tfr kirjutas:Samas, tasakaalustatuse mõttes tuleb tunnistada, et paar sõpra, kellel on üle keskmise kallid neljarattalised BMW-d, on küll korduvalt kiitnud. Võib-olla on selles vahe.
Mhmh. Mulle tehti ettepanek, et viiksin auto neile hooldusesse just enne üht pikemat reisi, millest hoolduse onuga juhuslikult juttu tuli, ning kui naasesin, olid nad samal päeval viinud auto lennuka parklasse ja jätnud võtmed infosse Google Mapsist olid kaardi välja printinud ja vildikaga ringi tõmmanud sinna, kuhu mu auto jätsid.
Kui palju Eestis uusi tsikleid aastas müüakse? Kas Eestis pole juba ruumi sellistele suurtele korralikele poodidele nagu mujal maailmas, kus on põhimõtteliselt kõik tsiklimargid sees, hooldused, remondid, espressomasinad jne? Hetkel on kogu see värk ikka päris punk - autoesindustes (nagu see sama UM), on see selline nurgatagune teisejärguline kohmerdamine, tsikliesindused on aga sageli sellised veits õlised.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Macintosh kirjutas:urmas66 kirjutas:Henn kirjutas:Streetmoto kohta tundub kahtlane see lugu.
Dr Neeme koos oma aspirantuuriga võitles päris pikalt minu tsikli piduritega. Keegi ei küsinud miks ma tahan, et need korras oleks vms.Sama siin,pole kordagi seal majas midagi ebameeldivat kogenud.
Bal.bla.bla.
Eks neid kogemusi tule kõigil erinevaid, mida "kioskim" äri on seda rohkem käivad asjad omaniku tujude järgi ja sõltub sellest, kas oled juba tuntud-nähtud nägu või mitte. Nendes organisatsioonides, mis püüavad "ärid" olla on klienditeenindus esikohal ja teenindustase enam-vähem ühtlane (koos kliendihalduri, espressomasina ja kõige sinna juurde kuuluvaga). Enamus eesti kaupmeestest/teenindajataest on, olid [ja jäävad] "kiosköörideks" (see pole solvang). Kioskil olekul on plusse ka - teinekord tehakse pisut rohkem (ntx kui tead Dr. Neemet ja tema makaronisuppi) ja vahel tehakse lambist tuttava näo ja hea tuju ajel soodustusi ning tuntakse oma kundet nägupidi.
Ei tunne seaalt majast kedagi isiklikult ja olen täiesti inimene tänavalt.Olen üht koma teist pudipadi sealt vahel harva ostnud ja paar korda teenindust kasutanud.
Kioskiks ei nimetaks,sest sellise suurusega kohti on mujal maailmas ikka palju.
Mulle,kes ma igapäevaselt tööasjus paljude erinevate suurtega(autoalal) pean puid ja maid jagama on see väga mõnus ja INIMLIK koht.Teemad nagu tfr kirjeldas on minu töös igakuised,vahel ka iganädalased.Need olukorrad juhtuvad just nedes suurtes "kohvimasinaga" kohtades,kus pea ei tea, mida käed jalad teevad.
Tsikkel ongi selline naatuke õline ja must asi,kui blingi tahan,siis sõidan valge nahksisuga maasturiga.Tsikliga ma seda ei otsi ja kui tsikli töökoja teenindaja on selline liibuva lilla T-särgiga,lõhnastatud,kammitud ja geelitatud juustega,siis ma lähen sealt parem minema.See ei tea tõenäoliselt tsiklitest midagi.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Streetmoto on ainuke(loe AINUKE) koht siin riigis külastatutest, kus kõik kuluosad mida kunagi minul on vaja läinud on kohe kohapeal olnud ilma tellimata võtta. Kõigis muidugi pole käinud aga kõigis Talina omades küll. Võibolla on mõnes külas veel samal tasemel asutusi.
Seepärast ei pea tõsiseltvõetavaks kohti, kus väga levinud tsikli õhufiltri peab tellima, õlifilter on otsa just saanud ja küünlad tulevad järgmine nädal.
Streetmotos pole mul õnnestund tühja augu otsa sattu.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7344
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1075 korda
- Tänatud: 1052 korda
- Kontakt:
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
urmas66 kirjutas:Kioskiks ei nimetaks,sest sellise suurusega kohti on mujal maailmas ikka palju.
Mulle,kes ma igapäevaselt tööasjus paljude erinevate suurtega(autoalal) pean puid ja maid jagama on see väga mõnus ja INIMLIK koht.
Ärme nüüd väga semantikasse (ja pöördesse) mine. Minu jaoks jagunevad kõik ettevõtted kas ärideks või kioskiteks:
kiosk - kuni keskmise suurusega ettevõte, omanikul on ettevõttega emotsionaalne side ja suhtleb klientidega, teab mõningaid nägu ja nimepidi, alguse tihtipeale saanud ühemehe ettevõttest;
äri - ettevõte, mille esmaseks ja ainsaks eesmärgiks on raha teenimine, kasutusel selgelt formuleeritud klienditeenidusstandardid (mis ei garanteeri teenust), omanikul puudub vähimgi emotsionaalne seos ettevõttega, igapäevases suhtluses tegev peaaegu eranditult palgatud tööjõud;
Näiteks: United Motors on äri, Streetmoto on kiosk (palun mitte solvuda)
Või kui see sinu sisetunnet hirmsasti riivab, siis jaga palun "ärid" ja "elustiiliettevõtted" (ma nimetan ikka edasi "kioskiteks" sest mõju on dramaatilisem).
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7197
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
Eks igaühel oma folkloor,aga minu jutu teema polnud ju ka selles nimetuses.Nimeta kuidas tahes,see polnud aja mõte.Sa lihtsalt oma eelmises postis jätsid Streetmotost mulje,kui mingi kindla seltskonna kohast ,kus need seltskonnaliikmed saavad hea teeninduse ning normaalsed hinnad.Tegelikult see ju pole nii.Ma olen näiteks Depoost tingimise peale ikka palju suuremat allahindlust saanud,aga Neeme on mulle lihtsalt mõnele asjale normaalse hinna nimetanud,ning ei ole maininud,et tegin sulle alla.Pole seda seal majas ka kordagi küsinud,kui aus olla.Ta ilmselt paneb vähem juurde või ostab parema hinnaga sisse,aga las see jääb tema teada.
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
-
- Postitusi: 1135
- Liitunud: 06 Juun 2004, 18:15
- Tsikkel: Dnepr MT10 / GSX-R1000
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 68 korda
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
nilsleven kirjutas:Mhmh. Mulle tehti ettepanek, et viiksin auto neile hooldusesse just enne üht pikemat reisi, millest hoolduse onuga juhuslikult juttu tuli, ning kui naasesin, olid nad samal päeval viinud auto lennuka parklasse ja jätnud võtmed infosse Google Mapsist olid kaardi välja printinud ja vildikaga ringi tõmmanud sinna, kuhu mu auto jätsid.
Kui nii just kokku polnud lepitud või polnud vaja mingit viga tasa teha, tundub see juba natuke liiga imal pugemine.
Eksole, inimene pole kunagi rahul.
Re: Teeninduskultuurist klient vs kaupmees
ei leia enam foorumist üles seda teemat kus macintosh sai ühes motopoes sõimata ja lõpuks aeti üldse uksest välja
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.