Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Info kaupmeeste ja nende tegemiste kohta, kaupmeeste mootvarustuse pakkumised. Kasutajate avastatud head diilid ja grupiostud.

Moderaator: Moded


Teema algataja
fan129
Postitusi: 27
Liitunud: 30 Juun 2012, 17:38
Tsikkel: Propeller

Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas fan129 »

Proloog.

Eelmisel talvel, ehk siis 2012/2013, lappasin mööda müügikuulutusi otsides endale suveks kaherattalist. Sai kaalutud nii üht kui teist, lõpuks jäi valikusse musta värvi BMW R1100s, kohvrid küljes ja matkavalmis. Ahjaa, asus teine Tallinna kandis.Kuna elan ja töötan põhjapool Soome lahte siis kohe ostma-vaatama tormata ei saanud, kuigi sügeles mis kole. Seega võtsin müüjaga kontakti, leppisime kokku ettemaksu ja et korjab kuulutuse kaheks nädalaks kokku.Sündmustest vähe etterutates võin öelda et tubli mees on, nii kuis asjad telefonitsi kokku said lepitud, nii nad ka reaalselt kehtisid. Kurat kuidas mulle meeldivad sõnapidajad mehed. Talvest oli selleks ajaks kuidagi kevade lõpp saanud. Lühidalt 31. mai 2013 reedese päeva hommikul pesin hambad puhtaks pistsin käed püksitasku ja algas reis Kesk-Soomest Lõuna Eestisse.

Eesti.

Elva tervitas mind öö ja vastalganud laupäevaga. (mingi ühe-kahe paiku võis kellaaeg olla) Siva paar kalja unerohuks ja magama. Ah et miks Elva kui ratas Tallinnas? Vot motovarustus asus Elvas. Hommikul muidugi kaua magada ei õnnestunud, ärevus hinges kui lapsel, kes jõuluhommikul kuuse alt nänni otsib. Minu kuusk asus aga pealinna lähistel. Seega kola kokku, mis selga-jalga, mis kaenlasse ja minek. Tartu bussijaama saamiseks äratasin oma hommikuselt pahura venna, torises pisut aga ära viis. Aitäh. Tartus oleks veel napilt bussist maha jäänud kuna toimus mingitsorti suurem rattaüritus, maraton ehk? Ja liiklusest oli tõsine bordell saanud. Tallinnas läks lühidalt, rattaomanik tuli bussijaama vastu, sealt põrutasime tema poole lepingut vormistama. Ratta seisukord vastas eelnevalt räägitule, paberid korras, mida veel tahta? Määrisime väheke paberit, soovisime üksteisele edu ja mina keerasin ratta nina tagasi tartu poole. Ilm oli ilus ja rsk. No oli hea tunne. Ülikoolilinna naastes selgus, et klassivennad on üle hulga aja kokku saanud ja tähistavad edukat päikesetõusu või midagi sarnast. Otsus kindel, tuleb ühineda, saab ühe soojaga rattaliigud ja esimesed eputamised tehtud. Õhtu möödus edukalt ja ratas jäi teatud põhjustel sõbrapoisi hoovi peale ööbima.
Pühapäeva hommik oli ... khm, on paremaid hommikuid olnud. Alles õhtupoolikul tundsin ennast piisavalt tugevana et ratas ära tuua. Sai veel sõbra juures plära aetud ja siis minek, Kastani tänavalt suunaga Riia mnt. Poole. Esimesel ristmikul st. Kastani-Tiigi tuhises minu ette vasakult tulnud kandiline VW passat, eirates märki anna teed, jõudsin pidurit rabada ja vanduda samaaegselt ja siis tuli kontakt. Kurat, ratas parema külje peal maas ja autoront veereb aga edasi. Wtf?? Ei jäägi seisma? Paarisaja meetri pärast siiski jäi, tuleb taat oma loksust välja ja tiirutab ehmatanud näoga ümber selle. Hõikasin siis tüübile et ole hea mees aita ratas püsti tõsta, ümber ju aitasid ajada. Ei mingit reaktsiooni, kurat, tõstsin ratta hargile ja läksin onule tere ütlema. Vanamees oli vist kah esimesest ehmatusest toibunud, usaldas juba külg ees lähemale tulla. Esimene küsimus onkli poolt oli et mis juhtus? Pärast nii juhmi küsimuse poolt tekkinud hetkelist lühist valgustasin teda pisut juhtunust. Vana arvas esiti et ega ma talle otsa sõitnudki, lihtsalt suurest rõõmust otsustasin end küllili visata. Sai siis talle auto küljes ilutsevat mõlki tutvustatud ja mingi trikiga oli ratas suutnud tagumise rehvi külje katki hammustada, mispeale see susinal kortsu vajus. Ratast inspekteerides arvas onu esiti et polegi palju katki, äkki teeks ilma kindlustuseta ja otsis juba rahakotti. Ma arvasin et ta ei taha seda ise maksta, kui ükskord lõppsummat kuuleb, seega leppisime esmaspäevase käigu If Tartu kontorisse. Ok, passatil vahetasime ratta ära, tsikkel käivitus ja tundus funktsioneerivat, seega jätsime nägemist ja kumbki oma teed.Rattal siis esmavaatlusel katki/kriimustatud: silindrikaas, lenksuots, küljeplastik, peegel, (sai kratsida aga terveks jäi, see rullib ennast „ärrituse“ korral esiklaasi taha peitu nagu teo sarv) tagumine kohvriraam, tuuleklaas, esimene suunatuli, selle kinnitus ja esitule ümber asuv plast. Foori taga peatudes selgus, et nii lihtne see lugu pole, esipidurit vedades esimese korraga eimidagi ja teise tõmbega oleks ninapidi näidikutesse lennanud, rsk. Kuna mul sellest päevast oli juba üksjagu kõrini, siis rohkem oma lolli pead ei vaevanud sellega, juu läks õhk vahele või miskit.... Parkisin ratta ja lugesin päeva lõpetatuks.

Esmaspäev 03.06.2013

Hommikukohvi juues ja endamisi asjade üle arutledes jõudsin otsusele et sellise pooletoobise esipiduriga on ikka ülisitt sõita, suisa ohtlik, seega asusin kohalikke töökodasid läbi helistama. Arvata võib et aegadega oli tuuga (minul samuti, puhkus kõigest nädalake) ja siis rõõmsa üllatusena teatab Tatu motodepoo klienditeenindaja et vuragu ma kohale. Kohvgi jäi lõpuni joomata.

Depoo.

Motodepoos asus mehaanik usinalt tehnika kallale ja mina ajasin letimehega lora, muu plära sees küsisin et kes Tartus kahjukäsitlust teeb, Velt äkki? Vastus tuli et nemad kah. Ma arvasin selle peale et anna minna. Võttiski fotoka ja läksime kriime-mõrasid otsima. Noh leidsime üksjagu, paremal küljel oli vaid sabaplast tänu kohvriraamile esialgse konditsiooni säilitanud. Pidurit kahjuks funktsioneerima ei saanud, aeg pressis peale, kindlustuses vaja käia.
Kindlustuses läks ruttu, onu tuli kohale, tunnistas süüd raputades seda tehes endale umbes pool ämbrit tuhka pähe. Küsimuse peale, kes ratast remontima hakkab? Vastasin et Depoo meeskond teeb korda ja tore on. Lahkudes ütlev kena sekretärinäitsik mulle veel kombekalt nägemist, mispeale ma porisesin et pole vaja või ei taha... sellega korras aga pidur siga ju ikka ei funka, Depoosse tagasi. Seal võeti nüüd põhjalikumalt ette, selgus et parem ketas on kõver ja kolb vales asendis, vot tak vot. Kangutas mehaanik siis ketta sirgemaks, sai sadula toimima ja raha ei võetud et küll nad kindlustuse käest küsivad. Olgu, nii parem sai aga mitte hea. Sai siis kokku lepitud et sõidan nädala lõpuni mööda kaunist Eestimaad ringi ja jätan siis ratta neile varuosi ja remonti ootama.

Teisipäev 04.06. 2013

Hommikupoolikul trehvasin endist kolleegi ja vastu võeti ühine otsus minna õhtul tema juurde kuuma liha ja külma õlut tarbima. Start anti Jõe tänava Selverist (vist on? Igavene kolakas market suure parklaga.) Parkisin ratta vabale platsile kahe auto vahele ja suundusin produkte valima. Õlleletis kukalt sügades juhtis sõber tähelepanu et kõlarite kaudu otsitakse vist sind, mine vaata infoletti. Infoletis seisis õnnetu näoga naisterahvas, kes seletas mulle et ta natuke manööverdas oma autoga mispeale minu ratas solvus ja ümber kukkus. Ok läksime õue, ja seal ta lamab kuldses päikesepaistes, õnneks parema külje peal jälle. Sellise situatsiooni peale hakkasin naerma ja küsisin daamelt kas ta alati kuulmise järgi pargib. Tädi arvas esimese hooga et mul sõitis vist natuke ära. Andsin talle ülevaate eelmisest õnnetusest ja selgitasime välja et tema kontole läheb esiporilaud. Oli teine tagurdanud hooga ja täpselt auto keskele sättinud mu ratta. Muideks VW passat jälle, vähe uuem ja ümaram mudel küll. Leppisime siis kokku et ma lähen kaeban tema peale If kindlustuses ja tema annab end kodukoha If´is üles. Kõike head ja nägemist.Liha me igatahes õhtul grillisime ja õlled jõime tilgatumaks, sekka sai liiklust ja halba õnne kirutud.
Kolmapäev 05.06 2013

Tegevuspaik If tartu kontor, jälle. Raporteerisin uutest töövõitudest, määrisin väheke pabereid, kuidagi tuttav tunne oli ja tulin tulema sealt. Ahjaa, sekretärile lugesin sõnad peale et ei mingit „nägemist“, või kui siis väljaspool tööaega ja teises kohas. Seejärel Depoosse uusi kahjusid üles tähendama. Nojah, ülejäänud nädala tiirutasi üliettevaatlikult mööda Eestit ringi, jätsin ratta Depoo meeskonna hoole alla ja tagasi tööpostile. Lubati veel joonistada-kirjutada kui midagi uut.

Ootamine

Tööl kolleegidel muidugi nalja nabani, mismoodi mees Eestist ratast toomas käis. See selleks. Ootasin mingi 2 nädalat, siis helistasin, Depoost öeldi et kindlustuselt pole vastust. Nädalakese pärast sama jutt. Helistasin siis kindlustusse, sealt väideti et Depoo on küll mingisugused dokumendid neile saatnud aga pildid puuduvad. Seepeale sai kibekähku Depooga ühendust võetud ja natuke ärritunud toonil asjade seisu kohta aru päritud. Vabandust selle eest. Sealt seletati et nemad kõik teinud aga äkki pildid ei läinud e-kirjaga läbi. No hunt temaga, võibolla ei läinud kah. Lubati uuesti saata. Paari päeva pärast tuli kindlustusest kõne, kus küsiti et kas teeme ratta korda või maksame välja. Ma arvasin et teeme ikka korda, ilus asi oli ikkagist. Oh oleks ma tola ainult teadnud, samal ajal oli Motardis sama värvi, varustuse ja umbes sama läbisõiduga minu ratta teisik müügis. Kindlustuselt sain ka kirjad mõlemi juhtumi kohta, et kalkulatsioonid on ok ja As Motoman on saanud garantiikirjad mootorratta remondiks summas x. Ma oma lambapeaga genereerisin et 3 nädalaga, ok max. Kuuga on ratas konditsioonis aga....

Ootamine 2

Juulikuus sai peale paarinädalast ootamist kõne tehtud ja küsitud kuidas asjad kulgevad, vastati et ei kulge, maaletooja ehk siis UM ei suuda vajalikke juppe tarnida anti ka mingisugused umbkaudsed tähtajad, mida neile oli lubatud. Palusin neil veel õlid vahetada ja klapivahed kontrollida, lubati teha. Peale seda sai ikka kord nädalas huvi tuntud ja helistatud, ikka jupid puudu ja ei ole valmis. Vahel ei suvatsetud isegi kõnet vastu võtta, tagasihelistamisest rääkimata. Tasapisi oli kätte jõudnud augustikuu peale üht kõnet, mida vastu ei võetud, helistasin uuesti kasutades töökaaslase telefoni, ka seda ei võetud vastu. Samas helistati tagasi minu telefonile ja teatati et põhimõtteliselt on asi korras, üks pisidetail olevat veel puudu aga see saabub nädala lõpuks. Tänasin ja ütlesin et nädalalõpul näeme.

Tagasi Tartus

Laupäev 10.08 2013

Hommikul Motodepoo hoovile jalutades nägin oma ratast garaažiukse kõrval seismas, uued külgepandud jupid särasid, ulejäänud ratas oli aga võika tolmukihi all. Nojah, kuidas keegi oma tööd üle annab, kohad ja kombed. Ühtteist tundus veel imelik aga esialgu rohkem uurida ei saanud, ilmus klienditeenindaja, kelle esmaseks mureks oli minult allkirja võtmine paberile, kus kirjas et ratas üle antud ja minul pretensioone ei ole. Küsisin veel paberversiooni detailsest kindlustusele esitatud kalkulatsioonist, öeldi et äkki panen e-posti parem selle, ok sobib. Siiamaani paneb muide. Et lähme ratta juurde ja ma näitan mis me tegime, vahetatud oli seks hetkeks : tuuleklaas, piduripump koos heebliga, esimene suunatuli, silindrikaas, peegel ja parempoolne piduriketas, lenksuots ja esiporikas. Suunatulekinnitus ja tagumine suunakas polevat ikkagi jõudnud. Et nagu oli ja ei olnud kah. Ahjaa, tuuleklaasil oli üks kinnituskruvi puudu ja märgates mind nõutu näoga näpuga seda ava uuristavat teatati mulle et see olla juba eelnevalt puudu olnud ja nende majapidamises sellist ei leiduvat, õli polnud neil kah aega vahetada nii pisku ajaga. Otsustasin mitte protsessida, et lõpuks ometi sõitev ratas käes ja saab ehk suvest viimast võtta, küll pärast klaarib. Küsisin veel et kus ülevaatust laupäeval teha saab ja aidaa. Ülevaatuse sain tehtud ja järgmisel päeval Soome tagasi. Tegelt oli ikka rõve, tulemask praguline, küljekondel eest samuti, vastu maad käinud kohale oli küünelakiga mingi parandus tehtud ja värv jooksis sealt suisa eeskujulikult. Kirusin ennast et olen ikka lammas küll ja talvel tuleb iluravi teha omast taskust, kooliraha usaldamise eest siis. Ei olnud mul himu nendega protsessida pika maa tagant oma aega raisata.

Rohkem ma sinna kontorisse ei helistanud ja sealt pooltki püsis vaikus, kui ma septembris Eestis olles Depood külastasin polnud neil mulle puuduvaid juppe ikka anda, lubati ühendust võtta kui saabuvad. Septembri lõpul jätsin oma ratta Tallinnasse motohotelli, lõpetades lühikeseksjäänud hooaja ja puhkuse.

Oktoober

Tagasi Soomes olles ei andnud mulle ikkagi rahu, et mida kuradit see töökoda sinna kalkulatsiooni kirjutas ja mida mina selle eest sain. Küsisin vastavad dokumendid kindlustusseltsilt ja väikese võrdluse ja kalkulatsiooni järel olin ikka üsna tige. Kindlustuselt oli raha saadud järgnevate asjade eest: klapikambri kaas, parempoolne peegel,
parem lenksu otsaraskus, esimene suunatuli, tuuleklaas, esimene poritiib, piduri peasilinder, parem esimene piduriketas, parem kohvriraam, parem küljekondel, parem tagumine suunatuli, parempoolne silinder. Minule ilmselt ei kavatsetudki üle anda parempoolset küljeplastikut ja mida perset on siia saanud silinder? Samuti oli kalkulatsioonist puudu deformeerunud tulemask. Seega kindlustusega kahepeale olime saanud tünga summas 1159 EUR. Üsna soliidne mu meelest. Küsisin kindlustuselt konsultatsiooni, mida peaks ette võtma? Arvati et kõige mõistlikum on omavahel kokkuleppele saada, samas kui ei õnnestu siis sekkub kindlustusselts. Oeh, jälle kõne Depoosse, sealt üritati mind kõigepealt peenelt pikalt saata ja meenutati tagatoas allkirjastatud paberit, et pole pretensioone. Peale otsest vihjet nendepoolsele kindlustuspettusehõngulisele tegevusele jutt muutus. Lubati täpsustada ja tagasi helistada. Veidi aja pärast sain kõne Motodepoolt, esimese ja viimase muide, terve selle perioodi peale. Seal siis seletati mingist segadusest, et tegelikult pole nad midagi pahasti teha mõelnud, lihtsalt erinevad kalkulatsioonid ja tellimused sassi läinud. Tahtvat aga kiiresti kõik järje peale ajada kirjutagu ma neile et mis puudu jne... Kirjutasin, vastuseks sain et kõik puuduolev kola on tellitud ja teavitatakse kindlasti kui laekub, tagumise kohvriraami kohta kirjutati et kuna selle tarneaeg on teadmata siis otsustati see taastada, hindki tuli sama. Mismoodi seda taastati on müstika senimaani, lükati vast märja lapiga puhtamaks? Halligi nad teavitasid, ise pidin helistama aga Detsembri lõpuks oli see kola koos ja Jaanuari alguses Tartut külastades korjasin selle auto peale. Ei hakka enam ratast sinna taresse viima, ilmselt mitte kunagi. Detaile üle andes oli selline mõnusalt neutraalne ja asjalik suhtumine, nagu oleksin õigeaegselt saabunud tavatellimust vastu võtma tulnud. Sellega sain loo enda jaoks üsna positiivselt lõppenuks lugeda, samas jääb küsimus, milleks selline seks ja ajaraiskamine?

PS. Suhtlemine ja klienditeenindaja poolne käitumine oli kogu selle saaga vältel väga viisakas ja korrektne, valetas ainult palju ja telefonile ei saanud alatihti pihta. :wink:



Kasutaja avatar

sanderk
Postitusi: 59
Liitunud: 05 Okt 2004, 20:29
Tsikkel: Suzuki VX800, Aprilia Shiver

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas sanderk »

Loo moraal : Hoidke eemal VW Passatitest ja nende juhtidest (crash)
:!: Enda rattale tagurdas kunagi ka Selveri parklas otsa auto...samamoodi grilliplaanidega poest välja astudes, ootas ees õnnetu naisterahvas ja külili tsikkel !
Autoks oli Audi, aga no sama kontsern see VW/Audi ju :wack: , no muidugi ple auto süüdi, eks ikka tihend rooli ja istme vahel.

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Võtaks kah siis sõna Vw teemal :) Mulle suutis eelmisel hooajal keset tänavat otsa TAGURDADA Vw Caravelle. Jäin õhtul suht hilja foori punase tule tõttu sellise eksemplari taha seisma ja ei tea kustkohast tuli juhil mõte tagurdada, et teise ritta minna :) Kahjudeks oli tookord ainult kerge ehmatus ja tuli lasta esiporilaua servast 5mm maha võtta, kuna Vw kärukonks surus täkke sisse. :)

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas puna »

Mõttetu ajada sodi suust välja siin teemas, et aa laa minu palstikud rikkus ka VW ära
Teema konkreetne ja välja kirjutatud negatiivne kogemus depooga tartus oli.
Kõigi kogemused ei saa olla alati positiivsed harjuge sellega müügimehed.
Ilmselt hakkab varsti sapi pritsimine, et kujutad asju ette ja mõtleks kalevipoeg tuli siin veel miskit nõudma.
kidusõnad ei pane tavaliselt kedagi rohkem pingutama pigem ajab see nina püsti.
Minupoolt müts maha, et selliseid teemasi tekib siin.

Kasutaja avatar

Urmas79
Postitusi: 272
Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
Asukoht: Tartu/Stockholm
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 14 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Urmas79 »

Nojah, tuleb nentida, et läks jah teemast vähe mööda :roll: Aga, et teemas püsida, siis minu kogemused Tartu Motodepooga on siiani olnud ainult positiivsed. Eelmisel kevadel täieliku võhikuna varustust ostes anti küll näpunäiteid ja soovitusi, mida osta, mida jälgida, et kuidas varustus seljas peaks istuma jne. Sügisel sai ratas nende juurde hooldusse kah veetud. Kõik, mis vaja teha oli, tehti ära ja täiesti õigeks ajaks. Ei märganud küll mingit valetamist ja vassimist. Ja kui telefoni ei võetud, siis helistati üsna varsti tagasi. (w) Negatiivse poole pealt tooks välja hoopis Motohoovi. Naisele varustust ostes oli kõik ok, aga kui sügisel selgus, et saapad lähevad garantiikorras vahetusse, sai need poodi jäetud, kuna asendust hetkel polnud. Nüüd kevadel sai siis käidud pärimas, et kas on ehk kaupa tulnud ja äkki saaks siis uued saapad. Kõigepealt tegi letis olev härra (muideks seesama, kes vigased saapad vastu võttis), suured silmad ja teatas, et tema ei tea sellest midagi ja lubas asja uurida, ning seejärel helistada. Vot seda kõnet ootan ma siiani :evil:


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Ei tahaks ühtegi kivi motopoodide kapsaaeda lennutada, aga õigustatud kriitika on samas väga oluline.

Endal oli küll veidi vähem kulukas juhtum seoses biker24 motopoega, mis siiski karvad vihast turri ajas.
Nimelt avastasin 2013 hooaja alguses, et rattal on amordisimmerlingid lekkima hakanud. Tundus väga väike probleem, sest jubinad ja õli ise ei maksa eriti midagi ning ka ise olen harjunud vajadusel käed õliseks tegema ning manuaalid välja otsima. Nõnda siis läksin biker24 motopoodi ning puhtalt uudishimust pärisin, mis selline töö antud ratta puhul maksma võiks minna. Vastati, et 2,5 tundi tööaega pluss õli ja simmerlingide hind. Tegin peas kiire kalkulatsiooni ja otsustasin, et ostan selle 50 EURi eest parem endale töötasuks mõne õlle ja grillimaterjali. Saades aru, et ma ikkagi nende teenusest huvitatud ei ole ning soovin ainult paarikümne euro eest pisijubinaid osta, tehti ilmselgelt hapu nägu ja tuletati meelde, et kui keeruline see simmerlingide vahetamine ikka olla võib. Jäin enda seisukohale endiselt kindlaks ning soovisin, et mulle simmerlingid ikkagi välja otsitaks (õli olin juba ise üles leidnud). Seepeale lappas müüja varuosaraamatut edas- ja tagurpidi ja vastas, et ei leia kohe mitte minu ratast sealt üles. Pärast pikka ponnistust ilmusid ikkagi simmerlingid lauale ning väideti, et need sobivad.

Võtsin amordid alt, lammutasin need pulkadeks laiali, panin uued simmekad sisse ja ehmatuseks pidin tõdema, et mõlemad uued simmekad lasevad ikka lahinal õli läbi. Suht sportlikust uudishimust installeerisin need rattale külge ja tegin proovisõidu, mille tulemusena vist veerand amordiõli oli mööda esiratast laiali. Asi oli selgemast selge - mulle oli müüdud valed simmerlingid ning kogu töö võttis minu kui pühapäeva-õlinäpu jaoks aega umbes 50 minutit. Hakkasin mõtlema, et kogenud mehhaanik teeks selle vist tõenäoliselt veelgi kiiremini ära.

Teist korda samasse ämbrisse astuda ei tahnud ning tee viis mind Motodepoosse, kus teenindaja täpselt samat varuosakataloogi lehitsedes mulle paarikümne sekundi pärast simmerlingid lauale asetas. Soovisin tuhat tänu ning läksin taaskord näppusid õliseks tegema. Tulemuseks olid kuivad amorditorud ning tõenäoliselt on nad seda veel pikka aega. :bsmile:

Ühesõnaga loo moraal: Kui motopood tahab klienti kottida, siis võib ta seda teha igati pidi. Kliendil on aga alati võimalus minna järgmine kord konkurendi juurde ja kes teab....tõenäoliselt on nii mõnelgi motopoel sellise pisivea pärast mõnigi ratas müümata jäänud.

NB: Kasutan jätkuvalt biker24 lihtsamaid teenuseid ja ostan asju, milles eksimise võimalus puudub. Aga sita maitse jättis see juhtum suhu küll.

Viimati muutis Märtt, 21 Mär 2014, 09:41, muudetud 3 korda kokku.

zx12r

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas zx12r »

Oi vaene loom, nüüd sa hakkad ikka koledalt luuki saama... ühes teises teemas juba lubati kõikidele virisejatele üht-teist.

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas puna »

Veldi teemas tõmmati jah kohe virisejad rattale,
aga tore on siiski neid lugusi lugeda siis teab mida peab ise ostes miskit jälgima.

Kasutaja avatar

Macintosh
Maagia ja nõidumine
Postitusi: 7336
Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1074 korda
Tänatud: 1046 korda
Kontakt:

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Macintosh »

Märtt kirjutas:

Ühesõnaga loo moraal: Kui motopood tahab klienti kottida, siis võib ta seda teha igati pidi.

Miks peaks küll keegi sind tahtlikult kottima? Väiklasevõitu tegevus ja maksab tegijale endale pikemas plaanis kätte. Isegi Biker24 karme sõnavõtte silmas pidades, kuidas nad pooletele klientile lõuga annavad tundub see ülimalt väheusutv olevat. Nad oleks sulle lihtsalt lõuga andnud ja seejärel õiged tihendid kaasa pakkinud. :mrgreen:

🧢 👕 🏍 T-särgid, pusad, mütsid ja kingitused mootorratturile . 🚀🚀 🍀 VAATA LÄHEMALT

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Macintosh kirjutas:
Märtt kirjutas:

Ühesõnaga loo moraal: Kui motopood tahab klienti kottida, siis võib ta seda teha igati pidi.

Miks peaks küll keegi sind tahtlikult kottima? Väiklasevõitu tegevus ja maksab tegijale endale pikemas plaanis kätte. Isegi Biker24 karme sõnavõtte silmas pidades, kuidas nad pooletele klientile lõuga annavad tundub see ülimalt väheusutv olevat. Nad oleks sulle lihtsalt lõuga andnud ja seejärel õiged tihendid kaasa pakkinud. :mrgreen:

Ilmselt selleks, et ma enda lekkivate uute simmeritega nende töökotta veereks. Või siis, et järjekordsele "kooner-kliendile" ära teha. Jääb endalegi arusaamatuks. Eks muidugi ka klienditeenindajal on oma tujud ja emotsioonid, aga kaupluse jätkusuutlikuse huvides võiks olla nad piisavalt motiveeritud ka 1eurost ostu sooritavat klienti ausalt teenindama. Loodan, et foorumis aset leidvast kriitikast on kasu. Iga kord ei viitsi tõesti paarikümne euro pärast poodi "lõuga saama" minna. (lol)

Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

Seepeale lappas müüja varuosaraamatut edas- ja tagurpidi ja vastas, et ei leia kohe mitte minu ratast sealt üles.

ja nüüd mõtle uuesti miks valed said. müüja proovis hoolimata puudulikust kataloogist su tsiklile simmekad leida, mille eest sa talle kanni kütad. ehk siis oleks pidanud mitte müüma, kuna kataloogis konkreetne mudel puudus. kui nüüd tuleb väide, et kuidas nad vahetada kavatsesid, siis simple - võtad simmekad välja ja leiad mõõtude järgi. aga noh, eks igaüks tõlgendab asju endale sobivas suunas.

biker24-ga seotud ei ole, küll aga tean varuosadest, vigastest ning puudulikest varuosakataloogidest ja tsiklitest ning remondist nii mõndagi.

Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kri$o$ kirjutas:

Seepeale lappas müüja varuosaraamatut edas- ja tagurpidi ja vastas, et ei leia kohe mitte minu ratast sealt üles.

ja nüüd mõtle uuesti miks valed said. müüja proovis hoolimata puudulikust kataloogist su tsiklile simmekad leida, mille eest sa talle kanni kütad. ehk siis oleks pidanud mitte müüma, kuna kataloogis konkreetne mudel puudus. kui nüüd tuleb väide, et kuidas nad vahetada kavatsesid, siis simple - võtad simmekad välja ja leiad mõõtude järgi. aga noh, eks igaüks tõlgendab asju endale sobivas suunas.

biker24-ga seotud ei ole, küll aga tean varuosadest, vigastest ning puudulikest varuosakataloogidest ja tsiklitest ning remondist nii mõndagi.

Ja nüüd mõtle uuesti, kuidas üks klienditeenindaja leiab identsest varuosakataloogist asja paarikümne sekundiga ülesse ja teine ei leia mitte ning müüb lõpuks kliendile suvalise varuosa. Leian, et kas tegu on pahatahtlikkuse, inimliku eksituse või siis puuduliku lugemisoskusega. Tõenäoliselt oli ka 2,5 kordne tööaja hinnang kinni ühes neist põhjustest. Mototeenindusele muidugi meeldiks, kui saaks siidinäppudelt ka kummi pumpamise eest raha küsida, seega isetegijad ei ole loomulikult nende kõige paremad kliendid.

Mõõtude järgi lähen siis ostma, kui oman kunagi väga haruldast ratast, mida kataloogides ei ole. Õlinäpu jaoks on veidi mugavam üks kord käsi pesta kui 2, eeldusel, et muidugi õige jupp müüakse.

Olgu see simmeka jutt kuidas on - väiksest asjast palju kära. Loodan, et keegi ei pea sarnaste vigade pärast mootorit uuesti maha ja lahti võtma. See on ka minu kriitika kaudne eesmärk.

Kasutaja avatar

Kri$o$
Postitusi: 558
Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
Tsikkel: rod ja pooleli xs
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Kri$o$ »

Ole hea ja viita, kus kohas ma ütlesin, et sina pidid mõõduga kohale jalutama. Järjekordselt lahmid nagu sa toonitad oma puuduliku lugemisoskusega. Lisaks, kui lugemiseks või selle oskuseks läheb, siis Depoo müüb Ariete simmekaid, Biker24 müüb Saito ja Nikone simmekaid. Kaks erinevat tootjat/kaubamärki, samuti erinevad kataloogid. Identsest asi VÄGA kaugel.
Üks asi on konstruktiivne kriitika, teine asi on negatiivsest emotsioonist tulenev lahmimine. Sinu simmeka ja tööaja sõnavõtt siin teemas on selle põhjal kuidas sa seda oled käsitlenud 100% teise kategooria alla käiv. Läks viltu, siis läks. Mine lahenda poes, kus see juhtus, asi ära.

Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!

Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Kri$o$ kirjutas:

kui nüüd tuleb väide, et kuidas nad vahetada kavatsesid, siis simple - võtad simmekad välja ja leiad mõõtude järgi. .

Andestust, aga mina sain sellest niipidi aru. Kas pood hakkaks igat seibi ja simmerit nihikuga mõõtma, kui asjad on kataloogist leitavad? Ei maksa demagoogitseda. Aprilia Pegaso on igas kataloogis olemas, olgu see Ariete või Saito toodang ja kaane järgi olid need kataloogid tõesti täiesti samasugused. Võibolla otsiti siis kataloogist mõõtu, mille järgi enda toodete hulgast valida.

Pole põhjust emotsionaalseks muutuda. Asi juhtus aasta aega tagasi ja nagu ma ütlesin, siis ma ei hakka mingi simmeka pärast küll enda närve ja jalgu kulutama, et õliste simmekatega poodi tagasi minnes tõenäoliselt jällegi samaväärse teeninduse osaliseks saada. See ei tähenda aga, et foorumi teemas, kus käsitletakse poodide teenindust, et tohiks ma enda kogemusest rääkida. Ma ei tulnudki siia mingit lahendust leidma.

Ütle mulle, kuidas ma nüüd sinu arvates lahmisin, kui tegin ise simmeka vahetuse 50 minutiga ja klienditeenindaja ütles, et nende kogenud mehhaanikutel võtab see aega 2,5 tundi? Päris konstruktiivne kriitika või kuidas? Võibolla peaks ise sinna mehhaanikuks kandideerima, kui asjad tõesti nii aeglaselt käivad, et iga natuke mõtlemisvõimeline jorss koduste vahenditega 2,5 korda kiiremini tehtud saab. Kõlab rohkem nagu järjekordne müügimees tahab teise eest välja astuda. Aga muidugi on selge, et tööaega keeratakse juurde, kui tundub, et klient asjaga vähe kursis on. Ma usun, et igas kohas, kus töötasu küsitakse tunnihinde alusel, juhtub selliseid asju ja juhtub ka edaspidi. Ma räägin siin aga enda kogemusest.

Kasutaja avatar

pea
Postitusi: 256
Liitunud: 30 Aug 2005, 12:22
Asukoht: Pärnu
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 4 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas pea »

Märtt kirjutas:
Kri$o$ kirjutas:

....

Ütle mulle, kuidas ma nüüd sinu arvates lahmisin, kui tegin ise simmeka vahetuse 50 minutiga ja klienditeenindaja ütles, et nende kogenud mehhaanikutel võtab see aega 2,5 tundi? ...

Kindel ei ole aga asi võib olla selles kui põhjalikult seda teha. Kas vana simmer välja ja uus asemele või ka kivitäkete poleerimine tööpinnalt jne, aga nagu ma ütlesin kindel ei ole.
(Töötades ise autonduses siis sealt saab tuua näite piduriklotside vahetusest: kas lihtsalt vana klots välja-uus sisse, või teha põhjalikult pindasid puhastades jne nagu peaks. Seal on märkisväärne ajakulu vahe...)

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 998
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 10 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas poison »

Üldjuhul võetakse amort üksipulgi lahti, pestakse läbi, lisatakse uus õli ja uued simmekad. Samuti kontrollitakse liugpukside seisukorda. Sinna see aeg lähebki, 50 minutiga tehakse ainult kantossivahetus. Kui leppida sellega, siis saab tõesti kiiresti.


Märtt
Postitusi: 211
Liitunud: 30 Mär 2013, 22:17
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 25 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas Märtt »

Pulkadeks nad tehakse ja pulkadeks ma ka tegin. Tagurpidi amordil näeb liugpukside olukorra ka ilma eemaldamata üsna ilusti taskulambi abiga ära ja õli tuleb nagunii välja võtta ning ära vahetada, kui simmekate vahetamiseks läinud. Teine asi muidugi, kui on vaja poleerida. Või on poleerimine tõesti asi, mida iga simmeka vahetamise ajakulu sisse igaks juhuks arvestatakse? Erinevad ajakulu arvestamise meetodid nähtavasti...

Ma ei taha siin hiilata, kui kuradi kiire nobenäpp ma olen, vaid juhtida tähelepanu sellele, et motopoe klienditeenindaja võiks osata adekvaatselt hinnata tööks kuluvat aega või kui ise ei oska, siis küsida mehhaanikult, kes oskab. 2,5 tundi kulub võibolla täisreguleeritava sportamordi pulkadeks võtmiseks ja kokku panemiseks, aga mitte tavalise "vedrupulga" jaoks, nagu enamike odavama klassi tänavarataste küljest leiab.

Teisalt olen kogenud biker24-s ka täiesti eeskujulikku teenindust, aga sitatükk pudru sees rikub kogu toidu.

Parimat,


onusnooker
Postitusi: 293
Liitunud: 25 Jaan 2006, 21:10
Tsikkel: Honda Shadow American Edition

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas onusnooker »

Kas keegi on ka nendele ülbetele klienditeenindajatele plaaninud lõpuks ka lõuga anda?
Pigem küsiks niipidi, olen mitmest teemast lugenud, mõne kaupmehe poolt kirjutatud ülbitsemist... kuidas muudlkui kliendid peaks lõuga saama... :mrgreen:

Kasutaja avatar

puna
Postitusi: 2192
Liitunud: 05 Mai 2006, 22:47
Tsikkel: Ducati SFV4S
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 11 korda

Re: Hooaeg 2013, kliendid ja teenindus

Lugemata postitus Postitas puna »

Nad saavad ju moraalselt igapäev seda

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Kaupmehed, kaubandus & ühisostud”