Mootorratta rehvid torkekindlaks?

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Mootorratta rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #1 Postitas Madlobster » 14 Mär 2017, 17:09

kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?


when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

rannamees
Postitusi: 472
Liitunud: 21 Juun 2008, 15:42
Tsikkel: Fazer 1000
Asukoht: Lääne-Virumaa
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 10 korda

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #2 Postitas rannamees » 14 Mär 2017, 20:07

Madlobster kirjutas:kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?


Viienda põhjuse saad teada, kui rehvitöökojas unustad öelda, et selline paslööbe sul rehvis on :)
Pilt
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 825
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 36 korda
Kontakt:

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #3 Postitas Margusxx » 14 Mär 2017, 20:43

rannamees kirjutas:
Madlobster kirjutas:kas siin on juttu olnud paslõõbinast, mis lastakse mootorratta rehvi sisse ning teeb selle torkeaukude kindlaks.
kas sellise möksi laialdaselt mitte kasutamise põhjus on reaalselt mitte toimivuses, hinnas, keerukuses või rehvi omaduste (kaal, tasakaal) rikkumises?


Viienda põhjuse saad teada, kui rehvitöökojas unustad öelda, et selline paslööbe sul rehvis on :)

See viimane kehtib rehvivahtude korral, latexil põhinevad ei tohiks töökojas erilist elevust tekitada.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

reimps
Postitusi: 3696
Liitunud: 17 Juul 2007, 23:52
Tsikkel: Tuono '08
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 119 korda
Tänatud: 293 korda

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #4 Postitas reimps » 14 Mär 2017, 21:05

Aga oleks nagu päris hea huumor ju esimesel aprillil oma hood'is ring teha, mõnedel erilist tähelepanu pälvinud masinatel rehvid auklikuks torkida ja siis ilusti hea lapsena rehvivaht sisse lasta?
I have an opinion and I'm not afraid to use it
Allergic to stupid people
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus #5 Postitas Madlobster » 14 Mär 2017, 22:37

reimps vat täna ei saanud su naljast aru. vbl olen väsinud :)

Aga, mis elevus siis seal rehvivahetuspunktis tuleb? Aeti vist jah sassi rehviprandus vaht ning siis spry, mis lastakse rehvi sisse siis kui rehv on maas ning see katab rehvi sisepinna pool pehmeks jääva mögaga, mis torke korral augu sulgeb.

Isegi see rehviparandusvaht. Et kui olen kuskil kasutanud, et mis siis nüüd on ei saa rehvi vahetada või parandada enam? Mida kilgata seal ei ole aru saanud?

Aga jah küsimuse all mõtlesin seda, mis ennetavalt enne montaaži sisse lastakse. Ma ise arvan, et see kaal ja tasakaal on selleks mitte laialt levimise mureks aga kui keegi kokku puutunud siis võiks täpsustada, millega tegu.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1598
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #6 Postitas koi » 14 Mär 2017, 23:15

Aeglaselt liikuvatele kulguritele sobib see mögla jah. Puuduseks siiski asjaolu, et paar ööpäeva seistes, vajub ollus tänu gravitatsioonile, rehvis võimalikult maa ligidale ja alles mitme kilomeetri järel hakkab uuesti laiali jaotuma ja rehv "rahuneb maha". Tasakaalustuse täpsusest pole mõtet rääkida. Üks kallurimees kiitis.Tasakaalustuse kohta ei nurisenud, aga ta pe..e ei tundnud ka kardaani vibra enne, kui see alt lendas..
Aga kuhu kaktuste kõrbe kavatsed sõita, et selliseid meetmeid plaanid?
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Madlobster
Postitusi: 704
Liitunud: 30 Aug 2016, 12:52
Tsikkel: Honda VFR800, 2008
Tänanud: 175 korda
Tänatud: 214 korda

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #7 Postitas Madlobster » 15 Mär 2017, 08:55

No siin siis see möks mida silmas pidasin. Ei valgu see kuhugi. Kõrbe ka ei plaani. Turvalisust ja mugavust tundub pakkuvat. Kuna aga seda palju ei kasutata siis sellel on mingi põhjus. Seda põhjust tahangi teada.
when life gets me down I'll just drop a gear and disappear
Kasutaja avatar

urmas66
Toetajaliige
Postitusi: 3040
Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
Tsikkel: Yamaha TDM 850
Asukoht: Harjumaa, Kernu vald
Tänanud: 472 korda
Tänatud: 105 korda

Rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #8 Postitas urmas66 » 15 Mär 2017, 09:18

Ma eeldan,et kui tekib veidi suurem auk,kui nael või kruvi,siis see möks ikkagi ei pea ja teeb rehvi parandamise suht keeruliselks.Parandamiseks-paiga panemiseks tuleb rehvi sisekülg sellest puhastada,et saaks paiga panna.Muud miinust ma nagu ei näeks,aga ma pole ka rehvi remontija.
Ma tean,et on olemas auto rehvid,millel analoogne töötlus juba tehasest seespool olemas.Nõuka ajal juba olid valitsuse Tšaikade ja ZIL-ide rehvid väidetavalt naela vastu pidavad.Aga äkki oli nii,et kui nael jäi sisse,siis pidas.Seda enam ei mäleta,sest kokkupuude nendega oli 86-88a.
Sõidetud rattad:Riga-d erinevad,Turist T200 73`,Jawa`d erinevad ,Honda Varadero XL 1000 99`,Yamaha TDM 850 97`...
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 825
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 36 korda
Kontakt:

Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #9 Postitas Margusxx » 15 Mär 2017, 09:42

Youtubest on näha, et möks tuleb tõmmates ühes tükis päris ilusti lahti, rehvimehed kipuvad hädaldama tihtipeale [WINKING FACE]

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1598
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #10 Postitas koi » 18 Mär 2017, 01:42

Nojaa, see meerikamaa kaup. Minu kogemus umbes 5 aastat tagasi ja möksi saime mingist kodumaisest rehvi firmast, koos spets pumbaga, mis kruviti 10 liitrise püti peale. Vastavalt rehvi suurusele anti tabelis kogus, mis tuli pumbata juba monteeritud rehvi, läbi ventiili. Peale sisse pumpamist tuli õhk sisse pumbata ja siis mingi aeg ratast ringi veeretada, et pläga kõikjale rehvi sisepinnale valguks. Konsistents oli umbes nagu värske mesi. Sellist ühtlast kihti küll ei tekkinud ja ei hangunud püsivaks ühtlaseks kihiks. Videos nähtu peenem tehnoloogia, kus eelnevalt rehv ühtlaselt seest kaetud! Mingi jama asjaga siiski on, et pole üle ilma kasutusel. Kindlasti ütleb kauba hind ka oma kõva sõna sekka!
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

RaulK
Postitusi: 622
Liitunud: 17 Dets 2012, 20:55
Tsikkel: Suzuki RF900r
Asukoht: Tartu
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 15 korda

Re: Mootorratta rehvid torkekindlaks?

Lugemata postitus #11 Postitas RaulK » 19 Mär 2017, 02:08

Nu uuema otsa sõiduautodel (vw audi kindlasti) tulevad paljud mudelid juba tehasest rehvidega millel see löga sees. Pluss on see, et väike torge, a la liistunael, mis ei jää rehvi sisse, ei hakka lekkima. Löga valgub ise kokku ja sulgeb ava. Suurema auguga (paar mm) olen tavaliselt pidanud rehvi ikka velje pealt maha võtma ja käsitsi selle löga augu peale mudima. Kui korralik känd rehvi sisse sõidetud siis ei aita muu, kui tuleb see pask augu ümbert välja rookida ning seene/täite ja paigaga asi ära lappida.




Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 5 külalist