Rehvi suund

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas ranel »

Piipz kirjutas:

See on sul tagurpidi jah :)

See pildi link on nüüdseks ära surnud, kuid küsiks, et miks siis esirehvi teisipidi peab pöörama? Ei saa hetkel sellele loogikale pihta.

Esirehv hetkel niipidi all.
Pilt



http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas ranel »

tuman kirjutas:

Mina olen välja lugenud nii, kuna pidurdamine on kiirendamisele vastupidine tegevus siis pidurdades pidamise paremaks tegemiseks (vist ka vihma eest ära juhtimiseks) keeratakse rehv nö valet pidi.

Mingit tootjapoolset infot pole? Eriti huvitaks just tootjapoolne ettekirjutus asjale. Suvaliste inimeste kommentaare on kõik foorumid täis, aga ei leia kusagilt mingit tootjapoolset infot või soovitust.
Mitas e07 kohta huvitab just.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 8374
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 316 korda
Tänatud: 419 korda
Kontakt:

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas mx77 »

ranel kirjutas:
tuman kirjutas:

Mina olen välja lugenud nii, kuna pidurdamine on kiirendamisele vastupidine tegevus siis pidurdades pidamise paremaks tegemiseks (vist ka vihma eest ära juhtimiseks) keeratakse rehv nö valet pidi.

Mingit tootjapoolset infot pole? Eriti huvitaks just tootjapoolne ettekirjutus asjale. Suvaliste inimeste kommentaare on kõik foorumid täis, aga ei leia kusagilt mingit tootjapoolset infot või soovitust.
Mitas e07 kohta huvitab just.

Siin vähemalt on küll nö. "tagurpidi" all https://oztoice.wordpress.com/about/the ... ew-staple/

Kasutaja avatar

Maaks
Toetajaliige
Postitusi: 2488
Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
Tsikkel: Yamaha FZ8SA
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 181 korda
Tänatud: 340 korda

Re: Rumalad küsimused 2

Lugemata postitus Postitas Maaks »

ranel kirjutas:
Piipz kirjutas:

See on sul tagurpidi jah :)

See pildi link on nüüdseks ära surnud, kuid küsiks, et miks siis esirehvi teisipidi peab pöörama? Ei saa hetkel sellele loogikale pihta.

Esirehv hetkel niipidi all.
Pilt

Motika rehvidega loogika selline: tagarehvil peab ketsi andes sodi rehvi mustrivahelt välja viskama et oleks parem haardumine (sama loogika mis autorehvidel) ja esirehvil ei tohi nn plokki pidurdades sodi rehvi sissepoole vedada vaid peab rehvialt ära suruma, et liugu ei tekiks.
EDIT Ega rehvil juhuslikult "rotation" kirja pole peal?
Samas sinu ratas ja sinu rehv - pane nagu tahad :D
Temal on selle loogika järgi valesti
Pilt
Ja temal õieti
Pilt

Garaažis: Pannonia 250TLF, Yamaha FZ8-SA

jaan mmc

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

On see E 07 ka hea rehv, kui tahta nii u. 60% kruusa / maastiku ja 40 asfalti kulgeda. Omal ka rehvivalik käsil aga taga 17 tolli nii, et valik on piiratud, E 07 on 17 tolli olemas.

Vaevalt pandi teema õige nime alla, kui ma selle juba omakorda ää solkisin :D

Viimati muutis jaan mmc, 27 Apr 2017, 19:46, muudetud 2 korda kokku.

eetarga
Postitusi: 773
Liitunud: 21 Mai 2013, 17:33
Tsikkel: Cagiva GC, Aprilia Tuareg
Asukoht: Viitina
Tänanud: 33 korda
Tänatud: 83 korda
Kontakt:

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas eetarga »

Kiidan praegu E07 54T / 65 T - käisime uuete rehvidega maastik rüüstamas, ja tulemused olid parem kui ma algusest arvasin. Tänava peale ainult 20 km selja taga, ei oska veel kommenteerida...

90/90 * 21" ees / 130/80 * 17" taga

Heilige Mutter von der gesegneten Beschleunigung, verlaß' uns jetzt nicht!
Kasutaja avatar

Ovarod
Postitusi: 64
Liitunud: 29 Juul 2012, 17:42
Tänatud: 8 korda

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas Ovarod »

Minul Mitas E-07-d all niipidi:
Pilt
Pilt

Mõlemal rehvil selline märge peal:
Pilt

Seega tehase poolt on ka liikumissuund ikkagi ära märgitud ja see tõesti esimesel ja tagumisel rehvil nö erinevalt.

Rääkides juba sellest E-07-st, siis mulle ta isiklikult meeldib. Peab korralikult vastu, hind on hea ja maastikul (kui just päris paksu märja muda peale ei roni) peab korralikult. Internetiavarused räägivad, et märjaga asfaldil muutub ka omajagu libedaks, aga mul pole mitme jooksu ja ca 20 000 km-ga probleeme olnud. Samas märjaga asfaldil väga hullu ei pane kah.


Melx
Postitusi: 390
Liitunud: 03 Mai 2006, 16:15
Tsikkel: Freewind|Bandit 1250 SA|B-King
Asukoht: Saaremaa
Tänatud: 5 korda

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas Melx »

Põhjus miks kalasaba ette nö. tagurpidi peab panema on puhtalt füüsika. Kuna esirattale mõjuvad eranditult pidurtavad jõud, kaasa arvatud "vabaveeremisel" ja rehvi hõõrdejõud väheneb keskpunktist servade poole siis pidurdamisel juhitakse sellega rehvi ja tahke pinnase vahele jääv aine suurima hõõrdejõu alast väljapoole. Põhiolemuselt on esiratta töö vastupidine tagarattale, samal põhjusel on ka tagarattaga pidurdamine kalasaba korral kehva kuna mustri töösuund on mõeldud just vedava jõu jaoks ehk tagarehvil veetakse kõik lahtine materjal rehvi keskpunkti suunas mis omakorda vähendab hõõrdetegurit.

Ziccel

Ohverdan bensiini !

jaan mmc

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas jaan mmc »

Melx kirjutas:

Põhjus miks kalasaba ette nö. tagurpidi peab panema on puhtalt füüsika. Kuna esirattale mõjuvad eranditult pidurtavad jõud, kaasa arvatud "vabaveeremisel" ja rehvi hõõrdejõud väheneb keskpunktist servade poole siis pidurdamisel juhitakse sellega rehvi ja tahke pinnase vahele jääv aine suurima hõõrdejõu alast väljapoole. Põhiolemuselt on esiratta töö vastupidine tagarattale, samal põhjusel on ka tagarattaga pidurdamine kalasaba korral kehva kuna mustri töösuund on mõeldud just vedava jõu jaoks ehk tagarehvil veetakse kõik lahtine materjal rehvi keskpunkti suunas mis omakorda vähendab hõõrdetegurit.

Kaldun seda mõttekäiku toetama ja edasi arutledes, peaks diagonaalsed mustrid/sooned suht mõtetud olema. Neutraalseima käitmisega peaks olema põiki + pikki mustri/soontega rehv, nagu nt. Conti TKC 80 jms.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ranel
Postitusi: 3124
Liitunud: 21 Nov 2010, 22:55
Tsikkel: 2x XL600V, DT125R, DRZ-E
Asukoht: Tartu
Tänanud: 63 korda
Tänatud: 325 korda

Re: Rehvi suund

Lugemata postitus Postitas ranel »

Ovarod kirjutas:

Minul Mitas E-07-d all niipidi:

Tänud. Vahetasin endal ka õigetpidi alla ära.

http://tsiklireisid.blogspot.com/
Mootoritõstuki rent Tartus 15 EUR päev. 55684121. www.rsrehvid.ee Mobiilne rehvivahetus Lõuna- Eestis. 53 843 843 Mitas ja Bridgestone mootorratta rehvide müük
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”