11. leht 17-st

Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Juul 2015, 00:24
Postitas onusnooker
onusnooker kirjutas:

Kus küljepealt valge rehviäärega rehve müüakse? Huvipärast tahaks tsekata, Reifenist nagu ei osanud leida.

OK, Kuid kas on rehvidel oluline jälgida ka seda markeeringut: 64S ja 77S ?

Ilmselt neis valge äärega ei leiagi aga eks vaatab mis edasi saab...

google leid, pole juhendist kontrollinud kuid:
HONDA VT 750 C2 SHADOW RC44
front tyre pressure 120/90 -17 (64S) 2,0 bar
rear tyre pressure 170/80 -15 (77S) 2,0 (2,5) bar


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Juul 2015, 08:16
Postitas yeekim

Sa pead ikka teisele lehele minema, kus natukene kallimad rehvid on :D
http://www.reifendirekt.co.ee/product/M ... 5/R-268275
http://www.reifendirekt.co.ee/product/M ... 5/D-M66426

edu


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 23 Juul 2015, 19:06
Postitas onusnooker

Võibolla küll või siis ilma valgeta vaatama :mrgreen:


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Aug 2015, 22:03
Postitas Melx

Hmm, kuna rehviliider saarele ei saada(vist) rehve siis teine variant on reifendirekt, kuid seal väidab postikulu 10+7 eur ? Oskab keegi kommenteerida :o ?


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Aug 2015, 09:08
Postitas Maaks
holma kirjutas:
Margit kirjutas:
Multi kirjutas:

Kas kellelgi on kogemust leheküljega http://www.rehviliider.ee ? Hinnad tunduvad küll päris head.

Just see kuu tellisin 2 rehvi. Tulid kohale ca nädalaga, mõlemad rehvid sellised nagu vaja ja selle aastanumbri sees valmistatud. Kuller oli lahkelt nõus isegi teisele aadressile tooma kui mul algselt märgitud oli. Mina igatahes kiidan :bsmile:

Sama siin, olen sealt probleemideta kaks rehvi ostnud. Viimase nädal tagasi.

Minupoolt kah positiivne kogemus. Eelmine nädal kolmapäeval tellisin neilt Bridgestone Battlax T30 Evo (125€) ja eile tahtis Itella kuller ära tuua :-) , aga mulle ei sobinud mistõttu täna saan kätte.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Aug 2015, 19:12
Postitas petz145

Tervist.
Millist rehvi soovitate suzuki gsx-r 750-le ?
Pikki kiirtee sõite on omajagu. Rajal painutamas ei käi, samas tuleb kurvilisi teid ka ikka ette, kus kiirus üles-alla käib palju.
Tagumist rehvi oleks tarvis.
Ei oska midagi valida kuna veel roheline ;)


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Aug 2015, 21:01
Postitas kurikristjan

Mine poodi ja küsi, kui saad taskukohase sport touring rehvi sinna alla, oled omadega mäel.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Aug 2015, 21:06
Postitas renx

Tellisin ka rehviliider.ee'st. Hinnad suht tihti kõiguvad seal. Mingi 8 kuulise perioodi jooksul kui jälgisin oma Mitas e07 130/80R17, kõikusid hinnad poole kuu või kuu kaupa 59€ või kuskil 82€ vahel.. sõltus kas oli soodukas või mitte. Tuli umbes 2 nädala ja oli värskelt toodetud. Saatmine oli tasuta ja tellisin ainult ühe rehvi.

Rehvist ka siis. Enne oli keskelt väga kulunud Mefo Stonemaster(Mitas C02 sama muster) ning vahe öö ja päev :D. Ronib XT600 all täitsa korralikult, isegi liivas saab kuidagi liigelda. Poolkõva muda/pehmed vesised metsateed jne seest sõidab ka läbi, kuid kipub libisema kuna külgedel pole kärna. Päris mudas proovinud pole ning pole vast mõtet üritadagi sinna uputada ;). Vihmaga ei sõida ja isegi kui vihma kätte jäänud, siis tuleks nagunii mõistlikult liigelda, pole siiani probleeme olnud nagu kõik räägivad. Kruusateedel väga hea pidamine minu jaoks.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 04 Sept 2015, 15:07
Postitas TankSlapper

Keegi sellist rehvi on proovinud nagu Bridgestone R10Z Racing? :roll:
Netis leiab selle kohta head juttu küll aga kas on raha väärt?
Kasutust hakkab leidma ainult rajal.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Sept 2015, 13:26
Postitas koma2

Angel ST - 5000 km juures hakkas tagumine kandiliseks kuluma. Hetkel 7000 km ja 0,5mm mustrit jäänud kulumismarkeriteni. Pidamine muidu üsna hea nii kuivas kui vihmas, kuigi kerge vajumise moment on kallutamisel - st mingi nurga all nagu läheb pehmemalt maha ja see tunne (võibolla petlik) oli algusest peale.
Mezeler Roateciga hakkas kandiliseks c.a 6500km läbisõiduga minema.
Palju Angel GT-ga läbisõitu võiks oodata? Ratas väheste kilovattidega ning rajal ei sõida. c.a 228kg tühikaal + juht

Ja vist pigem rumalate küsimuste rubriiki aga kuidas sõita Eesti teedel legaalsetel kiirustel, et rehv ümmargune püsiks? :) Rõhkusid kontrollin stabiilselt ja keti pingutamisel kontrollin ka tagumise ratta sirgjoonelisust (st tegelikult 2 või max 3 korda hooajal tuleb ette pingutamist).


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Sept 2015, 14:35
Postitas will111

kuidas sõita nii just legaalsetel kiirustel on raske öelda, aga et rehv enamvähem ümmargune püsiks tuleks igal võimalusel korralikult (KORRALIKULT) kallutada ja ikka kurvist väljudes rulli ka keerata. aga kui sa sõidad peamiselt otse, rulli keerad alati just otse sõites, kohalt kiirendades ja kulged mööda pikki sirgeid maanteid siis see ei olegi võimalik, eriti kui ratas on veel raske ka.

mina olen enamasti pannud rattale tagumiseks alla kasutatud rehvi, kus keskelt on umbes pool "läinud" ja servad pea uued, lihtsalt olen püüdnud ka silmnähtavat kanti vältida. ja noh, seda ma suudan igatahes saavutada, et enne kui keskmine osa täitsa otsa saab siis on ka servad vähemalt poole peale kulunud. kusjuures tavaliselt sõidan läbi samuti kuskil 5000+ ühe rehviga. aga võin ka öelda, et päris ümmargusena hoida on pea võimatu tänaval, sul pole lihtsalt kuskil seda viimast serva lihvida (kui just ei kasuta suht väikse kumerusega rehvi)
aga nagu elu näitab siis ma ei ole vist päris keskmine tänaval sõitja kah, kurvis surun ja sirgel sõidan vaikselt :lol:


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Sept 2015, 14:42
Postitas Snowhite

GT - vs ST on umbes 15-30 % parem tulemus, eeldusel, et täpselt samamoodi sõidetakse ja rehvirõhk on korras.
Võimsa ja raske touring ratta rehv kulubki ära keskelt. Täiesti ebaoluline, mismoodi "arvad", et sõidad. Kui meie teid võrrelda, siis niipalju gaasi all kaldes ei saa olla, et küljed ära kulutada.
Kasuta raskele rattale mõeldud touring rehve ja kulub lihtsalt mõistliku kiirusega ja on ka stabiilne pidamine.
:bsmile:

koma2 kirjutas:

Angel ST - 5000 km juures hakkas tagumine kandiliseks kuluma. Hetkel 7000 km ja 0,5mm mustrit jäänud kulumismarkeriteni. Pidamine muidu üsna hea nii kuivas kui vihmas, kuigi kerge vajumise moment on kallutamisel - st mingi nurga all nagu läheb pehmemalt maha ja see tunne (võibolla petlik) oli algusest peale.
Mezeler Roateciga hakkas kandiliseks c.a 6500km läbisõiduga minema.
Palju Angel GT-ga läbisõitu võiks oodata? Ratas väheste kilovattidega ning rajal ei sõida. c.a 228kg tühikaal + juht

Ja vist pigem rumalate küsimuste rubriiki aga kuidas sõita Eesti teedel legaalsetel kiirustel, et rehv ümmargune püsiks? :) Rõhkusid kontrollin stabiilselt ja keti pingutamisel kontrollin ka tagumise ratta sirgjoonelisust (st tegelikult 2 või max 3 korda hooajal tuleb ette pingutamist).


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 07 Sept 2015, 15:21
Postitas will111

eks see oleneb muidugi rattast, mismoodi ta olla saab või ei saa, ja oleneb ka rehvist ning sõitjast. aga ebaloogiline on ka väita justkui rehvil ei olekski üldse võimalik servasid kulutada. kui käid regulaarselt ja spetsiaalselt kurvilistel teedel sõitmas siis need servad ka kuluvad...täiesti olenemata sellest, mida keegi arvab või ei arva.
aga nõuanne on õige, vastav ratas siis ka vastav rehv. touring on touring ning rehvi keskosa peab seal ilmselgelt olema natuke teisest "kummist" kui mingi kerge ratta supergripperil


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Sept 2015, 11:19
Postitas RaulK

Metzeler sportec m5 900se suzuki alt. Pidas vastu ca 8000 km millest enamus sirget maanteed. Natuke sai lollitatud ka :D
Pilt


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Sept 2015, 21:22
Postitas poison

no mida kuradit ma teen kui tee on 100+ sirge ja kurvide peal 70 piirang, käin kallutamas rajal, et ranti ei tekiks? :D


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Sept 2015, 21:27
Postitas poison

a ma muidu olen Metzeleri fänn


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Sept 2015, 23:00
Postitas vanalendur
poison kirjutas:

no mida kuradit ma teen kui tee on 100+ sirge ja kurvide peal 70 piirang, käin kallutamas rajal, et ranti ei tekiks? :D

Tõstad tsikli puki peale, paned käima ja annad raspliga hagu:D
[youtube][/youtube]


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 11 Sept 2015, 23:22
Postitas RaulK

Ja see aitab kuidas? Et kui ikkagi vaatamata tohutule viilimisele rehv ikkagi keskelt otsad annab ei saa keegi pildi järgi aru sa aint otse sõitnud? :D Kallutamise suhtes ma küll vahet ei tundnud .. Vbla polnud nii kantis siis..


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 01:08
Postitas will111

Margit, ära nüüd valesti kuidagi seda mõista palun, aga mulle tundub, et sul on täiesti kõva! :D või palju seal uuena see mustri sügavus oli, mingi 15mm?


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 01:14
Postitas Loud

ei pea olema 15mm uuena, sõbranna on kokutanud r6-ga legaalsetel kiirustel ning rahulikel kiirendustel 6k.km ning bridgestone mingi mudeli tagarehv tundub täielikult kulumata. Eks tehke järgi! :lol:


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 01:45
Postitas will111

:shock: ära sa märgi, ökotamisel ikka omad kasumid sees!


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 09:42
Postitas koma2

Mul oli kah uuena ilus muster. :)
Bike puhul pidi olema kompromissitult pigem pidamine oluline, praegu sooviks saada 10-12k km st ühe hooaja jagu ja omast arust kah ökotan, ratas juba selline lihtne.
Kas see kõvem keskmine osa päris touring rehvidel (BT023 ja Angeles Gt näiteks) plastmassina ei tundu pidurdamisel/kiirendamisel? Pole endal kogemusi, seepärast küsin.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 12:17
Postitas yeekim
vanalendur kirjutas:
poison kirjutas:

no mida kuradit ma teen kui tee on 100+ sirge ja kurvide peal 70 piirang, käin kallutamas rajal, et ranti ei tekiks? :D

Tõstad tsikli puki peale, paned käima ja annad raspliga hagu:D
[youtube][/youtube]

Täitsa teinud nii, muidu ei mahtunud kiige vahele ära :D

edu


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 12:18
Postitas andu

bt23 on suzil ees all, kannatas ilusti ka paduvihmaga eelmise nädala algul võrust tln sõita ja ka linnavahel tiirutada, eesti teedele sobib hästi ja pidamist piisavalt igasuguste ilmadega hea igapäeva rehv kui rajale ei roni :bsmile:


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 12:56
Postitas cossie

kaks viimast tagarehvi on mul metzeleri z6 olnud, läbisõitu kannatab umbes 7000 üsna agressiivset kilomeetrit. Ahjaa veel tahaks teada milline sport-touring rehv 17'' 190/50 laiusega sobiks normaalselt 5,5tollise velje peale? Ärge kohe sõimama hakake, aga olen näinud 6''velje peal 190 rehvi mis on väga lapik, enda 180 5,5'' velje peal tundub palju rohkem punnis olevat. Küsin, sest tahaks ka 190 laiust kasutama hakata :bsmile:


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 15:09
Postitas kurikristjan

5.5 veljele käib 190/55.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 16:05
Postitas StreetMoto

Ära jaga väärinfot. Üldjoontes (on loomulikult ka üksikuid erandeid) on reegel selline ja rehvid valmistatud ka selliselt, et õigel veljel õiget kuju säilitada:

4,25 - 150 laius
4,50" - 160 laius
5,00" - 170 laius
5,50" - 180 laius
6,00 - 190-200 laius

Profiilikõrgustega võib mängida olenevalt kasutusalast. Rinkal kõrgem sobilikum, maanteel standartne.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 16:16
Postitas KKKKKK

Pilot road 4 old all ca 10kkm. Kulumis markerini ca 1 mm minna veel. Rattal nagu väänet on ja tagasi kah ei hoia. :) Mingi dunlopinäss läks ca 4kkm-ga enne ära. Soovitan! Lisaks muidugi hea pidamine ja meeldib et ei kulu nii rõvedasti kanti kui mõned. Kant küll nähtav aga viisakas selline. On hinda väärt. Pole viimasel ajal ükski nii pikalt kest.
Esimene pilot road 4 aga kohe ruttu mingi kandi moodi asja saisse võttis. Vähe sõit alles sellega ei oska hinnata.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 17:19
Postitas Erci

Tere
Mis vahe on Mitas E09 ja E09 Dakar vahel peale hinnavahe?

Tänud.


Re: Mootorratta rehvid

Postitatud: 12 Sept 2015, 17:34
Postitas Ovarod
Erci kirjutas:

Tere
Mis vahe on Mitas E09 ja E09 Dakar vahel peale hinnavahe?

Tänud.

Kiire google näitab, et Dakar versioon on paksemate ja tugevamate külgedega ja üks kihtekstiili on sel rohkem. See peaks ta tegema natukene kindlamaks aukude vastu, aga ka üldjoontes kõvemaks.

http://www.mx1canada.com/mitas-e09-daka ... 70-17.html

http://www.dualsportbc.com/forums/showt ... -Dualsport