Raskele endurole rehviotsing
Moderaator: Moded
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
Sul on väheke vale arusaamine rehvi laiusest ja sellega seotud kallutamisest. Kallutatakse kraadides, mitte millimeetrites. Kas sa arvad, et kui sul rehv on 300 lai, et sa siis võid ennast täiesti pea alaspidi kallutada
Isegi 110 ei jääks kitsaks, kui see alla läheks. Asi on rehvis endas ikkagi rohkem. Mul on näiteks K60 ja 130 laius ja kallutan täpselt sinna, kuhu tahan.
Ei ole see TDM nüüd väga eriline ratas sellesmõttes.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 334
- Liitunud: 10 Sept 2008, 23:49
- Tsikkel: TDM900, CRF250L
- Asukoht: Viljandi
- Tänanud: 23 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
Piipz kirjutas:Sul on väheke vale arusaamine rehvi laiusest ja sellega seotud kallutamisest. Kallutatakse kraadides, mitte millimeetrites. Kas sa arvad, et kui sul rehv on 300 lai, et sa siis võid ennast täiesti pea alaspidi kallutada
Isegi 110 ei jääks kitsaks, kui see alla läheks. Asi on rehvis endas ikkagi rohkem. Mul on näiteks K60 ja 130 laius ja kallutan täpselt sinna, kuhu tahan.
Ei ole see TDM nüüd väga eriline ratas sellesmõttes.
Kas ma ütlesin või kasvõi vihjamisi andsin mõista, et TDM on kuidagi eriline ratas? Mu meelest mitte.
Loomulikult võib 90/90 rehviga kallutada sama palju kui 160/60 rehviga, aga ära unusta lihtsat fakti, et need rehvid istuvad väga erineva laiusega velgedel. Selles ongi kogu asja iva ning sellest ka küss kas 5" veljele sobib 140/80 orig. 160/60 mõõdu asemele.
--
Vallo
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
ma ju ütlesin, et sobib
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Raskele endurole rehviotsing
Kas Tartu(mail) ka mõni kauplus on, kus Heidenau K60 valikut sees võiks olla? Sügis ja ülevaatuse aeg on käes, nii et kui sellel nädalal asja saaks, siis toetaks kodumaist bisnist.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Olen ka valmis Heidenau K60 soetama või näiteks Pirelli Scorpion.
Oskab keegi soovitada, kust ikkagi soetada (Eestist või mujalt) 150/70/18 mõõduga enduro rehvi.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
arxrei kirjutas:Oskab keegi soovitada, kust ikkagi soetada (Eestist või mujalt) 150/70/18 mõõduga enduro rehvi.
-
- Kaupmees
- Postitusi: 90
- Liitunud: 08 Apr 2010, 18:01
- Asukoht: pirita tee 20 P-hoone Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
arxrei kirjutas:Olen ka valmis Heidenau K60 soetama või näiteks Pirelli Scorpion.
Oskab keegi soovitada, kust ikkagi soetada (Eestist või mujalt) 150/70/18 mõõduga enduro rehvi.
Pirelli Scorpion saab meilt ja väga hea hinnaga. Praegu küll talveks sisse pole võtnud, kui huvi on siis nädalaga peaks kohal olema...
PIRELLI ja MITAS rehvid.
http://www.motard.ee/
Pirita tee 20 Tallinn
+372 55967775
Re: Raskele endurole rehviotsing
Kui hea hinnaga siis tee mulle ka pakkumine ühe jooksu jagu.
Vajalik siiski kergele enduurole.
Standard mõõt on 18/80/140 ja 21/90/90
Sobivad ka muud mõõdud kõrguse ja laiuse suhtes. Rehvi segu võiks olla medium/soft kuna vajalik Võrtsjärve enduuroks.
-
- Postitusi: 247
- Liitunud: 09 Okt 2008, 22:04
- Tsikkel: Suzuki SV650S
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
Pakkuda veel kasutatud 150/70-18 rehv. Pool mustrit veel uhkelt alles. Äkkist kellegil huvi ?
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?f=35&t=60871
Re: Raskele endurole rehviotsing
Kas mõni varustuse maaletooja Eestis juba ka Heidenau K60 Scout'i pakub?
Kuid sellel vist 150/70-17 mõõtu ei pakutagi. Lähim võimalik suurele GSile 140/80-17.
-
- Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
Hardenduro meestele rõõmu: 150/70-18 http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=3965
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
merikurat kirjutas:Kas mõni varustuse maaletooja Eestis juba ka Heidenau K60 Scout'i pakub?
Kuid sellel vist 150/70-17 mõõtu ei pakutagi. Lähim võimalik suurele GSile 140/80-17.
vaata reifendirect.de kaudu ja seal all eesti lipp. Peaks justkui seda mudelit saama kuigi pilti näha ei ole. mingi 116 euri+lisad. soomes sama 132euri ja saksas mingi 108 kui viimati vaatasin (mälu järgi sai nyyd)
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
tramm66 kirjutas:Hardenduro meestele rõõmu: 150/70-18 http://www.rehvipost.ee/?p=1&id=6&action=3965
see on kyll hea pakkumine! paneme körva taha!
____________________
LC8 Adventure
-
- Postitusi: 1180
- Liitunud: 27 Sept 2007, 14:35
- Tsikkel: KTM LC8 ADV
- Asukoht: tallinn
- Tänanud: 10 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
arxrei kirjutas:Olen ka valmis Heidenau K60 soetama või näiteks Pirelli Scorpion.
Oskab keegi soovitada, kust ikkagi soetada (Eestist või mujalt) 150/70/18 mõõduga enduro rehvi.
köige viimase infiga kursis ei ole aga siin Metzeleri peaks saama ja Mitas ja ehk kusagilt ka Continentalit. Juttude järgi Heidenau köige vastupidavam ja toimib ka eri oludes. Ise seni Scorpioniga ja Kingsiga proovinud. KUluvad kiirest köik ja köige kauem ehk pidavat kestma Heidenau. Oleneb palju siiski kaalu pillil ja söitjatel ja varustusel kokku on ja mis söidustiil ja palju tsiklil jöudsid ja kuidas neid kasutad. Väga vana infi pöhjal myys viimati Metzeleri Motodepoo, Mitast nägin Tartus Brauermotos, Heidenau 150 on nii uus mööt et seda ei teagi kuigi viiimati myys Heidenaud Streetmoto ja Conti kohta ei teagi. Kingsi myys ...krt nime ei mäleta aga seal Pärnu mnt kus asus/asub Streetmoto samas majas väike moto ja autokummide väikehulgikas
Netispoodidest siis reifendirect.co.ee vöi reifendirect.de
____________________
LC8 Adventure
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
uljasvaluvelg kirjutas:See on Maxxis 6006 hinna ja kvaliteedi suhtes julgen küll soovitada. Asfaldil teeb loomulikult häält aga kruusa ja muda peal on ideaali lähedane.
Müüb Streetmoto. Tagarehvi hind on 1030.- ja alati annab läbi rääkida+rehvivahetus tasuta!
Mina jälle vastupidiselt soovitan hoiduda sellest Maxxisest. See 20 euri mis sa K60 pealt kokku hoiad, maksab kätte. Nii libedat plastmassist rehvi pole mul enne olnud
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
Julgeks soovitada Mitas rehve. Saab neid siit http://www.baltyre-eesti.ee/. Ise sõitsin eelmisel suvel E-08 rehviga 23 t km ja tagumine rehv kannatab mõne tuhande veel. Ja seda päris vahelduvates tingimustes, asfalt, kruusateed, liiv, muda, kivid jne. Huvitaval kombel kulus esirehv kiiremini kui tagumine. Krasnojarski ja Irkutski vahel vestlesin päris pikalt ühe Tsehhi motoajakirjanikuga, http://album.ee/node/23746017/50246681, kes tegi parasjagu Mitase testi, marsuudil Tsehhi - Vladivastok. Tsehhist Irkutski on päris pikk maa asfalti, all olevad kummid nägid vägagi värsked välja. Rattaks oli tal Bmw 800 gs. Rääkis, et on Heidenau kummidega palju sõitnud aga Mitas kestab paremini. Tegi ka minu kummidest pildid, pani kirja läbitud km ja muud andmed.
Tuttav soomlane sõitis peaegu sama teekonna, mis minagi (Bmw 650 gs) heidenau 60 kummidega ja lõpuks olid need ikka päris räbalad (kokku u 18000 km).
Minu jaoks on Mitase hinna ja kvaliteedi suhe väga hea.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Re: Raskele endurole rehviotsing
Mitas ostis ära Trelleborg rehvitootja, mis tegi asjalikke rehve ka talviseks kasutuseks, mida tarbis nt Rootsi sõjavägi.
Mitase all on Trelleborg toodang nüüd "Extreme" nimega ning lühendiga XT rehvi koodis.
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 10 Aug 2006, 15:47
- Tsikkel: V-Strom AL4
- Asukoht: Mõdriku vanaküla
- Tänatud: 1 kord
Re: Raskele endurole rehviotsing
Piipz kirjutas:uljasvaluvelg kirjutas:See on Maxxis 6006 hinna ja kvaliteedi suhtes julgen küll soovitada. Asfaldil teeb loomulikult häält aga kruusa ja muda peal on ideaali lähedane.
Müüb Streetmoto. Tagarehvi hind on 1030.- ja alati annab läbi rääkida+rehvivahetus tasuta!Mina jälle vastupidiselt soovitan hoiduda sellest Maxxisest. See 20 euri mis sa K60 pealt kokku hoiad, maksab kätte. Nii libedat plastmassist rehvi pole mul enne olnud
Toetan, ainult mudas ja pehmel kruusal toimivad. Hoidsin lausa 30 rutsi kokku aga pärast "eat the asphalt"`i olen õnnelik, et veepump alles jäi ja mootorikaitsed tuleb osta/installida.
Dt 6 ...--CZ425/sidecar...-- V-Strom LA5
RRRC
Re: Raskele endurole rehviotsing
Te võrdlete E08 ja K60 rehve vastupidavuses, kuid nende otstarve on ju erinev. E08 muster küll mudas ja pehmemal pinnasel ei tööta.
Re: Raskele endurole rehviotsing
rehvi sobivust peab hindama vist ikka kõige kriitilisema ohuolukorra tingimusis. Mudas-liivas jääd kinni või kukud - so what?
Aga raskeenduurod sõidavad üle 50% kindlasti asfaldil kus tuleb teiste liiklejate tekitatud ohuolukordi lahendada ehk siis järsult pidurdada ja/või samal ajal suunda muuta.
Ehk siis rehvi pidamine pidurdamisel vihmamärjal teel on raskeenduurole kõige olulisem kriteerium. Kui asfalti vältida ei ole võimalik, siis unustage punnid või punnilaadsed raskemaastiku rehvid.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Möku kirjutas:Kui asfalti vältida ei ole võimalik, siis unustage punnid või punnilaadsed raskemaastiku rehvid.
Punn, mis asfaldil peab, kulub kiirelt. Ja see, mis ei kulu, ei pea.
Kulub kiirelt = Metzeler Karoo 2.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
Teemaks on raskele endurole rehviotsing ja kohe küsimus, kui palju keegi sellise rattaga (kaal 200kg ja rohkem) muda sõidab? K60 kasutatakse palju just pikamaa matkal ja sellises kohas on võrdlus E-08 ga üsna omal kohal, vahet pole, millises maailma otsas sõidetakse. Pikal matkal on enivei 50% teest asfaldil ja ülejäänu valdavalt kõval pinnasel. Loomulikult võib igasugu olukordi ette tulla aga ega mudalombiks eraldi rehvi kaasas võeta, kumm valitakse ikka kogu teekonda arvestades.
Kerged rattad, millega spetsiaalselt metsas müttamas käiakse on siiski täitsa eri teema.
Ega ma K 60 t maha tee, aga arvan, et on ka muid lahendusi, seda enam, et Mitasel peaks ka vastav muster olemas olema.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
Re: Raskele endurole rehviotsing
Divikas kirjutas:K60 kasutatakse palju just pikamaa matkal ja sellises kohas on võrdlus E-08 ga üsna omal kohal, vahet pole, millises maailma otsas sõidetakse. Pikal matkal on enivei 50% teest asfaldil ja ülejäänu valdavalt kõval pinnasel. Loomulikult võib igasugu olukordi ette tulla aga ega mudalombiks eraldi rehvi kaasas võeta, kumm valitakse ikka kogu teekonda arvestades.
Eks sa siis hakkad ringi mõtlema, kui ülejäänud 50% trassist kulgeb venemaa ligastel saviteedel, kus K60-ga veel sõidad, aga E08-ga lükkad.
Rehvivalik sõltugu ikka ka pinnasest, mitte ainult sellest palju on hind ja läbisõit asfaldil.
-
- Postitusi: 495
- Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
- Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 46 korda
Re: Raskele endurole rehviotsing
Eks sa siis hakkad ringi mõtlema, kui ülejäänud 50% trassist kulgeb venemaa ligastel saviteedel, kus K60-ga veel sõidad, aga E08-ga lükkad.
Palju sa "mella" Venemaal käinud oled?
Ei taha kiidelda aga ise u paarsada korda (mingit 90 piiriületust saan vanade ja praeguse passiga ka tõestada kui vaja) ja sellest ise juhina ka sõitnud u 50 t km, kas siis mootorrattal või 4x4 autoga + u 10 t km ka sõiduautoga. Millised seal teed on, arvan, et tean. OLEN ISE SÕITNUD- ümber Laadoga+ Karjala Koshtamuksha kõrgusteni, mitu ja mitu korda. Ümber Onega, Arhangelski, Vologda, Komi , mitu korda. Kesk Venemaa + mustmullapiirkonna, rist ja rästi. Altai Krai ja Mägi Altai, kaks korda. Ja siis muidugi ka Siberi trass Baikalist koduni. Pole need teed seal nii hullud midagi, et E-08 hakkama ei saaks.
Leningradi, Novgorodi ja Pihkva oblastist ei viitsi ma targutama hakatagi.
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022
-
- Postitusi: 349
- Liitunud: 28 Juun 2005, 00:55
- Tsikkel: TDM 850 3VD, CRF250L, Gas280
- Asukoht: Keila
Re: Raskele endurole rehviotsing
Kuna viimased hooajad on sõiduks olnud suuremalt jaolt kruus ja pehmema poole(gaasitrass, rapla virtsu raudteetamm, männiku jne) ja asfalti nii vähe kui võimalik, ning kahjuks ei ole olnud veel võimalik võrrelda kõiki saadaolevaid raskeenduuro rehve siis kõigi kohta rääkida ei saa, aga proovitud on Karoo(lärmakas ja kulub kiiresti), K60( ) ja hetkel E -09(hea hind, kuid reisi jaoks veidi lühike eluiga), ning võrdluseks ka tuttavate e-08 nähtu ja kogetu, siis minu kogemusel on K60 üks universaalsemaid rehve ja selle juures hea pidamise/läbivusega(erinevatel pinnastel), ning kulumis kindlusega, ainult hind on läinud kõrgeks(minu jaoks)! Ka E-07 on päris hea läbivusega, aga vastupidavuselt jääb K60 le alla(mustri sügavus algselt väiksem).
K60 puhul oleneb väga palju ka rehvi laiusest(mida laiem seda sügavam muster), 130 laiusel rehvil e-07 ees eelist ei ole!
Kokkuvõtteks on minu arust E-08 "enduro" slikk (töötab hästi ainult soojana ja ligasemal pinnal sama tõhus kui touring tänava rehv) :twisted:Ainuke pluss minu silmis on vastupidavuse ja hinna suhe!
kõik ju oleneb tripi teekattest, ilmast, kilometraasist jne.,
-
- Postitusi: 444
- Liitunud: 13 Apr 2004, 19:15
- Tsikkel: Yamaha Super Tenere/Tenere 700
- Asukoht: Vetla-Tallinn-Vetla
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 67 korda
- Kontakt:
Re: Raskele endurole rehviotsing
[quote="Divikas"]Julgeks soovitada Mitas rehve. Saab neid siit http://www.baltyre-eesti.ee/. Ise sõitsin eelmisel suvel E-08 rehviga 23 t km ja tagumine rehv kannatab mõne tuhande veel. Ja seda päris vahelduvates tingimustes, asfalt, kruusateed, liiv, muda, kivid jne. Huvitaval kombel kulus esirehv kiiremini kui tagumine. Krasnojarski ja Irkutski vahel vestlesin päris pikalt ühe Tsehhi motoajakirjanikuga, http://album.ee/node/23746017/50246681, kes tegi parasjagu Mitase testi, marsuudil Tsehhi - Vladivastok. Tsehhist Irkutski on päris pikk maa asfalti, all olevad kummid nägid vägagi värsked välja. Rattaks oli tal Bmw 800 gs. Rääkis, et on Heidenau kummidega palju sõitnud aga Mitas kestab paremini. Tegi ka minu kummidest pildid, pani kirja läbitud km ja muud andmed.
Tuttav soomlane sõitis peaegu sama teekonna, mis minagi (Bmw 650 gs) heidenau 60 kummidega ja lõpuks olid need ikka päris räbalad (kokku u 18000 km).
Minu jaoks on Mitase hinna ja kvaliteedi suhe väga hea.[/quote]
Olen sama E-08-t kasutanud oma eurotrippidel viimased kolm aastat, nüüdseks tagurehvil (140/80/17 TL) läbisõitu 34000 km ja 2-3 mm veel mustritki alles, külmaga muidugi nüüd jube plastik aga sooja ilmaga kalla kuis julged. Samuti kulus esirehv ennem ära kui tagumine. Asfalti ja pisku kruusatrippirehviks selle hinna eest rehvi küll kui kurvides mõistlikult peale keerata.
E-09 kestnud nii 9-10 000 km asfalti, liiva-muda. Endalegi üllatuseks kallutasin selle rehviga asfaltil Super Tenerga jalarauad maha. Kruusal kurvides kohati üsna libe, kuid seda kergemini saab slaidima mis on fun Minu jaoks hinna suhe paigas
----------------------
Yamaha Super MatkaMudaKolakas XTZ
http://www.kurisoomoto.com Kesk-Eesti Tuur 2022
http://www.streetmoto.ee
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Raskele endurole rehviotsing
Mitase E-08 sobib väga hästi, kui on soov palju sõita, aga raha on vähe. Kestab, ei kulu ja on üsna krdi jäik. Liialt lustida ei saa ja peab natuke rohkem silmi lahti hoidma, et mille peal ja kus sa parajasti sõidad, kuid sõitmata nüüd ka kuskil ei jää. Võrreldes Pirelli MT80-ga on pinnasel parem, kruusal vähe halvem, asfaldil nulli lähedaste temperatuuridega märksa halvem.
Re: Raskele endurole rehviotsing
See uus Heidenau K60 tundub täitsa mõistlik.
On keegi proovinud ka juba seda?
Kaua keskmiselt tagumine rehv vastu peab?
Hetkel oleva K60 Tubeless'iga on ikka väga head kogemused.
Re: Raskele endurole rehviotsing
Mina aga tahaks taaskord kiita oma viimast valikut - continental contiescape. Pole just parim valik pehmel pinnasel hullamiseks, aga arvan olevat just matkameestele sobilik valik. K 60 ees on eeliseks vast see, et sõidab palju vaiksemalt ja tundub, et ei kulu nii kiiresti kui k60 tube type rehv. Kulumist veel ei oska veel lõplikult kommenteerida, kuna sõitnud alles ca 3-4k km ja on märgata, et kulumine on alanud eelmine suvi sai Soome tripil ka järvede vahel kallutamist proovitud - no jalarauda oma transalpil maha ei kallutanud, aga see jäi täislastis tsikli puhu pigem mehe, mitte rehvi taha. Kruusal tundub kindlam kui metzeleri tourance
Päikest
Re: Raskele endurole rehviotsing
Eks ta ole, kui võimsa 190kg + raske enduroga sõita, siis pole nagu eriti variantigi et leiad mingi kauakestva rehvi.
Kogemusest võin öelda, et Heidenau K60 140/80-18 M/C 70S TT M+S K60 opn parim valik eribnevatel maastikel.
Kui tahad mudasee minna, siis soeta endale juba teine velg ja vaheta ratast millel punnkumm.
Uus K60 140/80-18 Scout on sama mis lihtsalt K60. Uus muster on ainult 150 laial mudelil!
Metzeler Kroo 2 on küll laiema klotsiga aga kulus nagu nii kiirelt, et ei jõudnud isegi jälgeda.
Lasin mingi 1500 km kruusa ja asi mutt, mõtetu rehv ja mahavistud raha. Haakumine oli sama mis K60-l.
Hea koht tellimiseks mõistliku hinnaga on http://www.mynetmoto.com
Kui tellida 1-3 rehvi jääb transport Eestisse ikka 35,- eur'i.
Kohale tuleb ca mõne päevaga, just sai ostetud 3tk.
KTM EXC 530 R '08
JAWA 350-638 '84
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.