Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Siuke küsimus, et mis see norm rehvirõhk on? Asi selles, et rehv on jube kiiresti keskelt ära kulunud. Mina panin sisse 2.8 ati ja rehviks on bridgestone battlaax BT014. Ratas kawa z1000. sõita olen saanud ca 1000km.

Tänud :wack:



Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Vidget »

Anderook kirjutas:

Siuke küsimus, et mis see norm rehvirõhk on? Asi selles, et rehv on jube kiiresti keskelt ära kulunud. Mina panin sisse 2.8 ati ja rehviks on bridgestone battlaax BT014. Ratas kawa z1000. sõita olen saanud ca 1000km.

Tänud :wack:

Tire Air Pressure (when cold)
Front 250 kPa (2.50 kgf/cm², 36 psi)
Rear 290 kPa (2.90 kgf/cm², 42 psi)
http://www.kawasaki-techinfo.net/showOM ... ng_code=EN

Viimati muutis Vidget, 25 Juun 2011, 23:14, muudetud 1 kord kokku.

Let the good times roll.


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Bastard »

Mis teil Pirelli MT21 rehvi kasutades tavapärane rõhk on? Maanteel/linnas ja offroad/enduro eraldi siis.

Kasutaja avatar

Divikas
Postitusi: 495
Liitunud: 29 Mär 2007, 15:04
Tsikkel: XLV 750R, TT600R, TT 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 46 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Divikas »

Kas poleks lihtsam rehvi küljelt lugeda, milline rõhk seal peab olema? :wack:

http://motoreisid-motoreisid.blogspot.com/
Ida-Euroopa 2007, Ida-Euroopa 2008, Kesk-Aasia 2009, Kesk-Aasia 2010, Norra - Kaucasus 2011, Kaug-Ida - Mongolia 2012, Russkii Sever 2015, Pamir Highway 2016, Ukraina Karpaadid 2017, Koola poolsaar 2018, Volga jõgi 2019, Soome TET 2020, Skandinaavia 2021, Norra-Rootsi 2022

arnoldal
Postitusi: 146
Liitunud: 08 Mär 2006, 23:55
Tsikkel: HD Custom
Asukoht: Läänemaa

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas arnoldal »

Divikas kirjutas:

Kas poleks lihtsam rehvi küljelt lugeda, milline rõhk seal peab olema? :wack:

...on sinna kirjutatud jeee :ner:

Kasutaja avatar

westel
Postitusi: 559
Liitunud: 02 Juun 2004, 09:49
Asukoht: Kose
Kontakt:

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas westel »

Ise panen ette max. 2.1 taha 2.0 Kahekesi sõites ees sama ja taha 2.1

Mai saa aru kuidas saab normaalselt sõita, kui 2.5 peaks sees olema. Esiteks hakkab palju põrutama ja rehvid ei lähe soojaks, see tähendab ei saa kallutada ega midagi.

Kasutaja avatar

ducatist
Postitusi: 153
Liitunud: 30 Juun 2007, 13:20
Tsikkel: Monster 900
Asukoht: Haapsalu

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas ducatist »

Muidugi kulub rehv keskelt ära, kui sa ülesurvega sõidad.Õige rehvirõhu saad manualist, mitte rehvi küljelt. :wack:
Ise sõitsin pisut alarõhuga, rehv tundus nii paremini haakuvat.


Bastard
Postitusi: 759
Liitunud: 12 Sept 2010, 19:42
Tsikkel: TDM900
Asukoht: est
Tänanud: 6 korda
Tänatud: 19 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Bastard »

ducatist kirjutas:

Muidugi kulub rehv keskelt ära, kui sa ülesurvega sõidad.Õige rehvirõhu saad manualist, mitte rehvi küljelt. :wack:
Ise sõitsin pisut alarõhuga, rehv tundus nii paremini haakuvat.

Seda minagi, et rehvi küljelt saab rohkem vastuse stiilis "Täida vahemikus 0,8 kuni 4,0" vms :D
Lihtsalt lootsin, et ehk on kellelgi siit kogemusi Pirelli Mt 21 rehviga kergema enduro all.

Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Blackbirdiga kogemus, kahekesi peal, 3rasket kohvrit ka. Tehase rõhk sees(2,9) ja ilmselgelt liiga vähe oli, vähemalt metzeler roadtec Z6 rehvi jaoks, rehv hakkas keskkoha kõrvalt kiiremini kuluma kui keskelt ja kulus kiiresti, 1000km läbimisega ikka silmnähtavalt ja seda väikeste(baltikum) kiiruste juures. Kulus ka "valesti" s.t. muster kulus "hambasse" kui lähedalt vaadata-katsuda, täpselt nagu alarõhuga sõidaks. Kaks korda lisasin rõhku matka jooksul, lõpuks oli vist 3,4 sees. Pidamise kohapealt ei kurda, pigem kartsin poolas paaris löökaugus, et madala rõhu tõttu saab äkki velg haiget. Kallutamises ka ei tundnud olulist muutust, teisel korral lisasin rõhku küll peale seda kui mäed juba selja taga olid.
Võibolla ka lihtsalt mingid selle rehvi/ratta anomaaliad, või nende koostöö omapära.
Samas olen ka Hornetiga pikka otsa sõitnud ja ei mäleta, et oleks pannud rohkem rõhku kui tehase max etteantu.

it's a honda. ride it like you stole it, change the oil once in a while. enjoy.

madispilt
Postitusi: 140
Liitunud: 05 Mai 2011, 00:23
Tsikkel: FJ600 '88
Kontakt:

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas madispilt »

Battlax BT014 pidigi üsna kiiresti läbi kuluma, kui nüüd uskuda välismaa foorumite review -sid. Endal sama mure, BT014 on peale 4000km üsna otsakorral - kulumispiirini on pea 1mm jäänud. Rehvi rõhuks on mul ratta manuali järgi 2,5 ja ei ole ma veel aru saanud, et liigselt põrutaks. Rehvi soenemise kohta ei oska ma midagi öelda, kallutamise osas ei ole veel järgi andnud. Iga päevaseks sõiduks ei leia lihtsalt nii kurvelist teed, et rehvi kogu ulatuses ära kasutada. Arvatavasti Juuliks on mu rehv omadega otsas ning alla läheb kas BT016 või siis BT023, mis on küll vähe teist klassi rehv.
Kuna olen ise samasuguse lõhkise küna ees, siis olen vähe uurinud mida järgmisena alla panna. BT016 keskosa pidi olema kulumise osas samaväärne BT021ga, mis on BT023 eelkäija. Seega BT016 ei tohiks nii kiiresti otsa lõppeda. Ma lihtsalt kahtlen selles, kas ma kogu selle rehvi potentsiaali ära kasutan. Puhtalt läbisõidu pärast oleks mõtekas vist BT023 kasuks otsustada. Väike hirm on aga kurves pidamise osas. Kel on BT016 või BT023ga kokkupuuteid võiksid muljetada.

Kvaliteetset ringraja varustust saad siit.
Kasutaja avatar

franz125
Postitusi: 3190
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Tänanud: 34 korda
Tänatud: 195 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas franz125 »

Rattaks VTR1000f,papud all Pirelli Dragon Supercorsa,ees pehme taga medium,rõhud ees 2,1 taga taga sõltuvalt ilmast 1,9`2,0.Sõidan põhiliselt kuhugi kallutama ja tagasi.Mõlemad rehvid ühtlaselt kogu ulatuses kulunud.Tänava kiirendusi ei tee.Läbisõidust pole aimugi,teist hooaega all. :mrgreen:

Kangutan kõveraid
VTR1000SP1
VTX1800R potsataja-nüüd kahe liitrine
GTS reinkarnatsioonil
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju

Kasutaja avatar

Vidget
Postitusi: 982
Liitunud: 26 Mai 2007, 19:55
Tsikkel: Kawasaki Z900
Asukoht: Tartu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Vidget »

madispilt kirjutas:

Kuna olen ise samasuguse lõhkise küna ees, siis olen vähe uurinud mida järgmisena alla panna. BT016 keskosa pidi olema kulumise osas samaväärne BT021ga, mis on BT023 eelkäija. Seega BT016 ei tohiks nii kiiresti otsa lõppeda. Ma lihtsalt kahtlen selles, kas ma kogu selle rehvi potentsiaali ära kasutan. Puhtalt läbisõidu pärast oleks mõtekas vist BT023 kasuks otsustada. Väike hirm on aga kurves pidamise osas. Kel on BT016 või BT023ga kokkupuuteid võiksid muljetada.

BT023 kohta on esmamulje väga hea, kuigi 3 nädalase kasutusperioodi jooksul ei saa kulumisest eriti midagi rääkida ja rattaks ei ole baigiline.

Let the good times roll.


raunts
Postitusi: 141
Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
Asukoht: Lääne-Virumaa

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas raunts »

Endal rattaks Z1000 ja rehvid all BT023'd. Alguses panin tehase andmete j2rgi taha 2.9 ja ette 2.5 See oli ikka jube raputamine mida tunda sain.
Lasin r6hku v2hemaks ja nyyd s6idan ees ja taga 2.0 ning on tunduvalt parem. eks natuke peab veel m2ngima r6hkudega, et leida see mis mulle sobib.

Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas folf »

rehvirõhk 2.2
uue rehvi ostmisel tuleks ennem uurida ,mis rehviga tegu ja palju km vastu peab ,ise panin ka alul puusee,ostsin kallis raha eest rehvi ja sain vist kuu sõita ja traadid väljas ,väga närvi ajas küll,pole rinkat ka sõitnud ega kummi põletanud ,lihtsalt liiga pehme seguga oli
soovitaks 2 rehvi,mis on kindlapeale minek bridgestone BT021r ja Maxxis M6029 Supermaxx


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas pyta »

nii palju kui lugenud,siis just BT021r tehakse maha,et pigem ikka 020 või 023. endal homseks vaja ka uus rehv leida,all oli pirelli diablo,minu arust täielik jama,märjaga polnud nagu üldse pidamist(6nda käiguga 130kmhga tahtis tagaots esiotsast mööda minna) ja sõita sain ehk paar kolm tuhat km ja traadid väljas,põletanud pole

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)
Kasutaja avatar

folf
Postitusi: 68
Liitunud: 09 Dets 2007, 16:11
Tsikkel: yamaha fzr1000r

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas folf »

need rehvid pakkusin kuna sai kunagi sama probleemi ees oldud ja siit targemate käest nõu küsitud ja ei pidanud pettuma
eks seda rehviteemat on siin foorumis ka kõvasti lahataud ,et otsingust leiad kidlasti omale vajalikud jalatsid :)

Kasutaja avatar

2ndalpha
Postitusi: 152
Liitunud: 25 Juul 2008, 16:53
Tsikkel: 300 EXC Six Days 2022, TRS One
Asukoht: Tartu
Tänatud: 1 kord

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas 2ndalpha »

pyta kirjutas:

endal homseks vaja ka uus rehv leida,all oli pirelli diablo,minu arust täielik jama,märjaga polnud nagu üldse pidamist(6nda käiguga 130kmhga tahtis tagaots esiotsast mööda minna) ja sõita sain ehk paar kolm tuhat km ja traadid väljas,põletanud pole

WTF? Mul on 9k km diablo all ja 1000-2000 km peab vast veel vastu, pidamine on ka väga hea.

Kasutaja avatar

Teema algataja
Anderook
Postitusi: 24
Liitunud: 26 Apr 2011, 22:09
Asukoht: Tallinn

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Anderook »

Igatahes niipalju olen targem, et 2.8 ei tasu sisse lasta. Aga siiski kas rehvirõhk mõjutab siis kulumist või on siiski asi rehvis endas ja sõidustiilis kinni :roll:

Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 1064
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: KTM690, TM300
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 186 korda
Tänatud: 116 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas villy »

Anderook kirjutas:

Igatahes niipalju olen targem, et 2.8 ei tasu sisse lasta. Aga siiski kas rehvirõhk mõjutab siis kulumist või on siiski asi rehvis endas ja sõidustiilis kinni :roll:

Eks sõidustiilis ka kindlasti .. aga ütleme et kui on rehvis ülerõhk. siis vähem rehvi pinda puutub teed sirgel sõidul.. ja väiksem pind kui ette nähtud kulub kiiremini. Ja samuti tasuks tähele panna et sul oli all BT014 mis on supersport rehv. st pehme seguga ka keskelt. Soovitaks mingit sport touringut mis on keskelt kõvema seguga.. nt Bt 023, Roadsmart, Angel.

(õige rõhk su rattale peaks olema manuaalis kirjas nii üksi kui kaksisõiduks)

Kasutaja avatar

a.r.x
Postitusi: 43
Liitunud: 09 Aug 2008, 20:55
Tsikkel: suht risu
Asukoht: kusagil lõunas

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas a.r.x »

Vidget kirjutas:
madispilt kirjutas:

Kuna olen ise samasuguse lõhkise küna ees, siis olen vähe uurinud mida järgmisena alla panna. BT016 keskosa pidi olema kulumise osas samaväärne BT021ga, mis on BT023 eelkäija. Seega BT016 ei tohiks nii kiiresti otsa lõppeda. Ma lihtsalt kahtlen selles, kas ma kogu selle rehvi potentsiaali ära kasutan. Puhtalt läbisõidu pärast oleks mõtekas vist BT023 kasuks otsustada. Väike hirm on aga kurves pidamise osas. Kel on BT016 või BT023ga kokkupuuteid võiksid muljetada.

BT023 kohta on esmamulje väga hea, kuigi 3 nädalase kasutusperioodi jooksul ei saa kulumisest eriti midagi rääkida ja rattaks ei ole baigiline.

EElmine hooaeg sai BT023R rehviga läbitud 16000 km ja kurvides probleeme polnud aga vihmaga oli libe ! 80-90 km/h kiiruse juures autost möödudes tõmbas 6 käiguga ratta ringi ja igatahes junn oli jahe :wack: Eks need Eesti teed on ehitatud sellest pigist või tõrvast mis on vihmaga sigalibedad!


pyta
Postitusi: 1102
Liitunud: 22 Mai 2009, 18:23
Tsikkel: Beta 300rr, Fz1n
Asukoht: Viljandi
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 26 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas pyta »

2ndalpha kirjutas:
pyta kirjutas:

endal homseks vaja ka uus rehv leida,all oli pirelli diablo,minu arust täielik jama,märjaga polnud nagu üldse pidamist(6nda käiguga 130kmhga tahtis tagaots esiotsast mööda minna) ja sõita sain ehk paar kolm tuhat km ja traadid väljas,põletanud pole

WTF? Mul on 9k km diablo all ja 1000-2000 km peab vast veel vastu, pidamine on ka väga hea.

no sügisel septembris panin alla,väga vähe sõitnud ja üleeile vaatasin traadid väljas mõnes kohas

RF600R ´96 (09-10) XT600 ´90 (10- 15) ZX9R ´98 (10-11) Thunderace '98 (12-12), GSX-R 750 '04 (13-15), TT600RE '05 (15-16), RSV1000R '08 (16-18), Beta 300rr '14 (16-...), Fz1n '09 (18-...)

Tsikkelröövel
Postitusi: 1754
Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
Asukoht: Tartu
Tänatud: 27 korda

Re: Rehvi kulumine/ rehvi rõhk

Lugemata postitus Postitas Tsikkelröövel »

No 1000 km Battlaxiga on ikkagi üle mõistuse vähe. Mu GPz-l oli ka taga Battlax (küll mitmed aasta vana rehv), aga mul pidas ta mingi 12 000 (no veidi sõitis eh ka enne mind, aga mitte palju) ja oleks pidanud ehk tiba veelgi, ma teda kulumismärkidest üle ei lasknud. Sõidetud nii üksi kui kaksi. Rõhuks olen hoidnud taga mingi 2,2. Rohkem paned, hakkab põruma kangesti.

Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”