Uue rehvi vajadus.
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Uue rehvi vajadus.
Vaja leida oma rattale uus tagarehv ja nagu ikka,see ei ole kerge ülesanne...vähemalt minu jaoks mitte.
Mida teadjad mehed oskavad rääkida Michelin Pilot Road 4 nimelisest rehvist?
Ratas on ca 240 kg raske klassik,enamus sõite tänaval ja kuivaga,aga võimalusel plaan ka rajale minna ja rehvilt ootan head pidamist enne kõike.Kulumiskindlust võika ka olla rohkem kui paar-kolm tuhat km-i.
Mõõt on 180/55/17
Mida targemad mehed soovitaksid?
-
- Postitusi: 633
- Liitunud: 06 Juun 2012, 11:24
- Tsikkel: Hayabusa Turbo 2012//288 RWHP
- Asukoht: Vantaa
- Tänatud: 1 kord
Re: Uue rehvi vajadus.
Juttude ja testide põhjal pidi olema hea rehv.Mõtlesin isegi neid rehve järgmisena proovida.Ja kesatavad rohkem kui 3-4000.Oleneb sinu sõidistiilist.6000 ja rohkem.
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
- Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Uue rehvi vajadus.
Ise just needega sõidan ja kiidan taevani. Peavad väga hästi minumeest ja on hea juhitavusega. Ma pakuks, et 10000 ei tohiks mingi probleem olla.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Väga mõtetu teema ju.... Enamus on kinni lenksu keerajas. s**t mees hea rehviga kallutab kurvides vähem kui hea mees sita rahviga. Ehk siis küsida lambi inimestelt, milline rehv hästi peab on loterii. Tootja suunitlust rehvile uuri ja kogu moos.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Uue rehvi vajadus.
Pontus kirjutas:Väga mõtetu teema ju.... Enamus on kinni lenksu keerajas. s*** mees hea rehviga kallutab kurvides vähem kui hea mees sita rahviga. Ehk siis küsida lambi inimestelt, milline rehv hästi peab on loterii. Tootja suunitlust rehvile uuri ja kogu moos.
IMHO siin on ka vägagi teadjaid mehi,kellede arvamust tõsiselt võtta.
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Käisin suitsupausi ajal kaemas, et mis pastel omal all on ja ennäe imet, pilot2. Järelikult on see 4 kah hea rehv. Osta ära ja sõida
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Olen omajagu sõitnud nii Pilot Road 3 kui 4-ga. Tipp-topp.
Edit: Pilot Road 4-l on olemas ka GT versioon, mis mõeldud raskematele ratastele. Sellel keskmine osa kõvema seguga. Usun, et linnasõidul 240 kg rattaga oleks see hea valik. AGA - veel parem valik oleks ka esirehv samast margist uus panna.
-
- Postitusi: 1064
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 186 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Pilot Road 3 pidavat väga pehme olema kui agressiivsemalt sõita. 4 on ehk tugevam või siis raske rattaga kohe GT variant sellest võtta? Olen ise ka kahevahel, sest tagarehv otsas aga samas peale viimast sõitu Nõva kandis kurvides on mu tagumisest BT023-st ka tükid väljas. Ratas 228kg Dry weight. Rehv suht uus ja ootaks hea meelega tagasisidet, kuidas peab vastu järsemal sõidul raske ratta all.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
3 ja 4 hinnavahe on praktiliselt olematu. Mul on 3 all TDM-l ja 4GT VFR-l (nuditud ratas, tühikaal ca 210 kg). Agresiivset sõitu mõlemaga harrastanud niivõrd kuivõrd tehnika ja munad võimaldavad. Tükke küll välja löönud pole, erilist kulumist kah mitte. Kilomeetreid kah muidugi mitte liiga palju läbitud. Kuna küljed on ka GT-l pehmemast segust, siis mulle tundub see väga hea kombinatsioon igas mõttes.
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Metzeler oli kunagi ees ja paremat andis tahta too aeg. libisema ei hakanud vaid ronis koguaeg esirattasse.
-
- Postitusi: 4071
- Liitunud: 06 Apr 2005, 12:08
- Tsikkel: BMW
- Asukoht: Saaremaa/Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 23 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Eelmisel rattal(SV650) oli Metzeler Roadtec Z6 jooks. Kestab kaua. Üle 10k sain ikka kõvasti tagumisega. Paar korda vist oli ka moment, kus tagaosa kurvis miskipärast veidi vibas. Võib-olla oli teel kah midagi, mis seda soodustas. Ega see eriline pidamise mudel ole ka, rohkem selline touring asi.
Millega ma see aasta rehvivahetusel hakkama sain...selle eest põlen nüüd vist küll motomeeste põrgus 102kw rattale pistsin taha Nankang Roadiac WF-1 nimelise rõnga Kahekomponentne on, visuaalselt igati vinks-vonks, ilma igasuguste valujääkideta, mis jänkide Full Bore puhul pidi tavaline olema, rehvile on ka markeeritud raskeim punk tasakaalustamise tarbeks. Miks siis ikkagi see rehv? Täiesti sportlikust huvist ja no hind oli 190-50-17 asjal ikka ka selline, et lihtsalt korra isegi proovimiseks võib selle summa kulutada. 93.- eest rehv koju kätte. Kui on saast, siis saab lihtsalt ära põletada asfaldil. Võtsin ikka sõitu väga-väga ettevaatlikult alguses, julgus kasvas tasapisi. Nüüdseks olen 2500km sellega läbi ajanud ja unustanud, et mingi taiwani söörik all on. Tegelikult ka. Ja ma ei ütleks ka seda, et just vaikselt kogu aeg töristaks ringi. Ausaltöeldes ma ei ole veel leidnud põhjust, miks seda ka järgmine kord alla ei või panna Olen üllatunud, meeldivalt.
-
- Postitusi: 99
- Liitunud: 23 Aug 2011, 16:48
- Tsikkel: honda st 1100
- Asukoht: tallinn
Re: Uue rehvi vajadus.
metzeleri kohta ainult positiivne hinnang ,hetkel 13000 sõidetud ja kulumine minimaalne . ehk ka sellest ,et matkaratta all ja valu ei saa . muidu hea pidamine nii kuivaga ,kui ka vihmas .
Re: Uue rehvi vajadus.
Head rattad teil ma pole üle 4000 (tagarehv muidugi)veel ühegi rehviga saanud. omal plaan Dunlop SPMAX Mutant .
Re: Uue rehvi vajadus.
väikepets kirjutas:Head rattad teil ma pole üle 4000 (tagarehv muidugi)veel ühegi rehviga saanud. omal plaan Dunlop SPMAX Mutant .
Pigem üliigav sõidustiil!
Mina soovitaks sulle Dunlop Roadsmart 2, pidamine iga ilmaga ja kulumine sõltub sõidustiilist!
Re: Uue rehvi vajadus.
oleneb pealekeeramisest ja mis rehvi kasutad
väikepets kirjutas:Head rattad teil ma pole üle 4000 (tagarehv muidugi)veel ühegi rehviga saanud
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Uue rehvi vajadus.
Ma ei usu,et ma just liiga rahuliku/uimase sõidustiiliga olen,aga valik on tehtud-proovin Michelin Pilot Road 4 järgi
Re: Uue rehvi vajadus.
Samade kriteeriumite järgi kindla peale minek on Dunlop Roadsmart. Selle musrtriga:
http://www.motorcycle.com/images/conten ... art-ii.jpg
Uue mustriga rehviga kokkupuuteid ei ole
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
- Asukoht: Kose & Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Hei
Vaja uut tagarehvi mõõdus 140/90 15" aga ei tea mida valida.
2 hooaega pidas vastu Metzeler ME77 aga nüüd keskelt peaaegu sile (ca 8-9000 km sõitnud) aga servades veel uue rehvi kumminupud alles.
Kas on Bridgestone/Conti/Michelin parem või ongi normaalne, et alla 10 000 km ja rehv läbi. Esirehv Metzeler880 ei kulu aga üldse
Nüüd kaalun kas osta uuesti ME77 kui ainuke pikisoonega rehv (pidamine oli vihmaga väga ok) vs muud, millega kogemus puudub.
Oskab keegi soovitada siit https://reifen66.com/advanced_search_re ... =1&sort=4a
midagi?
Tänud ette!
-
- Postitusi: 1423
- Liitunud: 04 Nov 2007, 22:08
- Tsikkel: V4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 6 korda
- Tänatud: 7 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Vulcan500 kirjutas:Tänud ette!
Väga aus vastus:
Mina läheks nurka ja häbeneks, kui rehvil äärtes nubinad alles ja keskelt riideni sõidetud.
Kirjutad, et vihmaga pidamine oli ok?????? Kust kurat sa seda tead, kui sa pole kurvides kallutanud kunagi???
Esirehv ei kulu üldse ainult sel juhul, kui ei kasutata esipidurit piisavalt. Sinu puhul jumala poogen, mis rehvi alla paned, nagunii sa ei kasuta seda rehvi potensiaali isegi mitte 40% ulatuses ära... Osta kõige odavam siis jääb vähemalt raha rohkem alles. Edu.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Pontus, kas sa oled 500se vulcaniga kallutanud? Ma omasin kungai sellist isendit, kui aus olla siis sellega on isegi otse päris piiripealne sõita. Mäletan, tollel ajal vahetasin ise samuti rehve mis olid äärtest täitsa puutumata.
-
- Postitusi: 150
- Liitunud: 15 Aug 2011, 16:57
- Tsikkel: Kawasaki Vulcan EN500
- Asukoht: Kose & Tallinn
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Pontus kirjutas:Kirjutad, et vihmaga pidamine oli ok?????? Kust kurat sa seda tead, kui sa pole kurvides kallutanud kunagi???
Esirehv ei kulu üldse ainult sel juhul, kui ei kasutata esipidurit piisavalt. Sinu puhul jumala poogen, mis rehvi alla paned, nagunii sa ei kasuta seda rehvi potensiaali isegi mitte 40% ulatuses ära... Osta kõige odavam siis jääb vähemalt raha rohkem alles. Edu.
Söör Pontus, milleks fleimi üles tõmmata?
Võib-olla on minu läbitud kilomeetrid olnud liiga sirgetel teedel ja spetsiaalselt rehviserva kulutamine ei ole minu arvates mõistlik tegevus.
Vulcan 500 pole ka mingi rinkapill, kus kurvist välja kiirendades rehvipuru lendab.
Küsimus on minu jaoks pigem, kas teiste kogemustest lähtuvalt on see Metzeleri rehvisegu omadus, et kulub kiiremini kui mõni teine. Ma ei aja mingit säästu taga, aga igaks juhuks kõige kallimat osta ei ole ka mõtet.
Re: Uue rehvi vajadus.
Pontus kirjutas:Vulcan500 kirjutas:Tänud ette!
Väga aus vastus:
Mina läheks nurka ja häbeneks, kui rehvil äärtes nubinad alles ja keskelt riideni sõidetud.
Kirjutad, et vihmaga pidamine oli ok?????? Kust kurat sa seda tead, kui sa pole kurvides kallutanud kunagi???
Esirehv ei kulu üldse ainult sel juhul, kui ei kasutata esipidurit piisavalt. Sinu puhul jumala poogen, mis rehvi alla paned, nagunii sa ei kasuta seda rehvi potensiaali isegi mitte 40% ulatuses ära... Osta kõige odavam siis jääb vähemalt raha rohkem alles. Edu.
Pontus, ma läheks nurka ja häbeneks, kui vulcan 500-ga sõites oleks küljemuster rohkem kulunud kui keskelt ja esirehv kuluks ennem ära kui tagumine. Iga sõidustiili jaoks ikka oma ratas ja täiesti loomulik, et tavalise tänavarattaga tavaliiklejal kulub rehv keskelt ära.
Ei maksa ära tõusta. Teinekord kallutab esimest hooaega sõitev tüüp vajadusel vulcaniga rohkem kui sina, 7 aastat sõitnud tegelane rinkapilliga. Las jääda ikka teema tõstataja valida, kui turvalist sõitu ta endale libedaga soovib, seega pole mõtet tühja klähvida.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Kindlasti ei saa rehvi puhul ju tähtsustada ainult kulumiskindlust - selge on see, et mida kõvem, seda vähem kulub. Kui tahta kokku hoida, tuleks valida kasutatud rehvide hulgast ja neid näiteks sagedamini vahetada. Isegi kui külje omadused ei ole olulised siis pidurdamisvõime ja vee väljutamise võime on igal juhul olulised ja siin kipub kvaliteedil olema üsna lineaarne seos hinnaga. Minu soovitus - mine pädevasse motopoodi ja lase endale rehvidest rääkida. Mõistusega inimene jõuab selle tulemusel igal juhul valikuni, v.a. rinkamehed ja saemehed, kellel on muidugi pohh . Minul väga positiivne kogemus Streetmotoga, aga ega ma mujal ka suurt rääkimas pole käinud.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6616
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 651 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Hoi!
Mina olen PONTUS'e 2'e viimase lausega 100% nõus
edu muretsemisel X2
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 988
- Liitunud: 11 Sept 2007, 21:38
- Tsikkel: Kawasaki Z900RS’22, GasGas 250
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 2 korda
- Kontakt:
Re: Uue rehvi vajadus.
Uurides Mezeleride kohta sain kuulda enda jaoks üllatuseks,et esirehv kestis 40 000 km-i.Seda enduroka all.Eks iga rehv ilmselt kindla suunitlusega jne.
Mina valisin Michelini puhtalt sisetunde järgi ja eeldusel,et kui kulub kiiremini,siis oma eluajal peab paremini.
Võimalik,et minu loogika ei pea siin kohal paika ja ei väida kindlasti,et Mezeler s*tt rehv oleks.Pika ajalooga tootja ju siiski
Re: Uue rehvi vajadus.
Kasutasin Maxxise supertouring rehvi, samad mõõdud, hetkel 9000 kilti nendega läbi sõitnud ja varsti on rehvi kulumispiir ka tasa. Mis ma oskan öelda, sõitsin sellega rinkat, väga hea pidamine, kurvis ei libisenud ka kiirendades välja, vihmase ilma hea pidamine, probleeme ei tekkinud.
Seda rehvi oskan soovitada.
Re: Uue rehvi vajadus.
jänkide Full Bore polegi nii pask kui arvatakse,terve eelmise kevade ja suve sõitsin sellisega ringi,arvasin,et mingine dunlop on.kulus ka aeglaselt.sel tsiklil oli kaalu ka 245kg ja 131kw ja väänet tuli mootorist 134nm.ma xjr alla paneks Pirelli Diablo Rosso-II siis saab vähe julgemalt sõita
-voshod
-Izh planeta 5
-k750
-yamaha yz426f
-yamaha fj1200
-kawasaki zx12r
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 7200
- Liitunud: 29 Jaan 2011, 11:52
- Tsikkel: Yamaha TDM 850
- Asukoht: Harjumaa, Saue vald
- Tänanud: 1859 korda
- Tänatud: 517 korda
Re: Uue rehvi vajadus.
Dunlop Arrowmax Streetsmart ,tagarehv mingi 14000+.Esirehviga olen saanud 3500 lisaks ja mõned tuhended sõidaks veel,aga peab enne reisi ära vahetama.
ees 110/80 R18 taga 150/70 R17
ML-Transport AS
Kiired kaubaveod Tallinn-Helsinki,Helsinki-Tallinn
Kaubavedu Scandinaavias ja Baltimaades.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.