Heidenau k60 rehvid
Moderaator: Moded
Heidenau k60 rehvid
Tere, plaanis oma tdm 850-le alla toppida heidenau k60 rehvid. Nüüd siis suureringi küsimus, kus osaleda võivad kõik head ja paremad mehed ja miks mitte ka naised! Palun avaldage oma arvamus ja palun ärge koonerdage. Samas võib ka avaldada saladuskatte all ,kust oleks soodne antud rehvimudelit soetada. Kas Grip.ee on hea koht?
Tänan juba ette,
Kaimar
-
- Postitusi: 471
- Liitunud: 27 Veebr 2008, 21:42
- Tsikkel: TL1K, TT600R
- Asukoht: Tartu-Põlvamaa
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 41 korda
Re: Heidenau k60 rehvid
Rehvi kohta ei oska mitte midagi tarka öelda, aga grip.ee on hea koht tellimiseks.
Re: Heidenau k60 rehvid
Üle tee mul elasid veel, siis mu TDM850l olid all K60d. Täitsa ok rehv oli. Aga tagantjärgi mõeldes oleks võind ka vabalt asfaldirehviga ringi sõita. Ses osas et mudavurriks ei hakanud.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
Re: Heidenau k60 rehvid
Plaan võib ju olla,kuid TDM-ile sa K60 esirehvi ei leia. Ja kui paned tagarehvi ette, siis ole valmistu suuremaks remondiarveks peale käbla panemist.
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Heidenau k60 rehvid
Kri$o$ kirjutas:....... Ja kui paned tagarehvi ette, siis ole valmistu suuremaks remondiarveks peale käbla panemist.
MIKS
Saadetud kettaga lauatelefonist!
Re: Heidenau k60 rehvid
bullshit, lihtsalt muster tuleb õigetpidi keerata esirehvi puhul. ja noh, eks ta natuke teistmoodi juhitavuse annab vast kui mõne "päris" esirehviga aga see on kõik harjumise asi. olen sõitnud tsikliga, millel need k60'd all, tagarehv taga ja tagarehv ees...saab sõita küll
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Heidenau k60 rehvid
Mul on TDM rehvivalik läbikäidud teema. Fakt on see, et selle rattaga sa maastikule enivei ei roni. Maanteel ja ka kruusal on touring rehvid väga head.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
Mina olen aastaid K60-ga sõitnud ja erinevate ratastega, enamus rasked mammutenduurokad, üks vähe kergem ka.
Ei taha praegu mitte midagi muud, sest sõidan suurema osa ajast asfaldi peal, teinekord põikan ka välja.
Ideaalne matkarehv, peab normaalselt ka märjaga. Olen Mitase ja Maxxise analooge proovinud ning need on samuti kruusal/metsas okeid, kuid on asfaldil libedamad.
Leian, et K60 on parim universaalrehv, mis on hea igal pool, kuid väga hea mitte kusagil.
Arvesta, et kui võtad mingi rehvi, mis kusagil on väga hea, näiteks asfaldil, siis ta ei saa mujale väga kõlvata.
TDM-ga ronib metsa ka
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
K60 tagarehv kulub keskelt suht ebamugavalt kandliseks - mulle endale sellise "autorehviga" väga kallutada ei meeldinud.
Sõber vahetas ka K60-d oma Twin-il enne trippi Metzeler Karoo3 vastu (vahetasin ka endal) ja pigem soovitaks seda - klots on veidi suurem, kestab täitsa okeilt (6000km-ga on järgi silma järgi 1/3 mustrist) ja profiil ei kulu niimoodi kandiliseks.
Re: Heidenau k60 rehvid
See pole mingi fakt. Kõik on tihendis kinni.
aastaid tagasi, kui ma veel LC4-ga kakerdasin, oli väiketse metsateede tripil üks vähe kabedama rehviga TDM. Väga hästi sai hakkama, kuna julge mees lenksus. Ainus, kust omal jõul välja ei saanud, oli pehme liivaga pommilehter. Mõõtudega umbes 20m läbimõõtu ja 3m sügavust.
mms kirjutas:Fakt on see, et selle rattaga sa maastikule enivei ei roni.
Re: Heidenau k60 rehvid
Mul oli LC4 all Karoo2 ja see sai 2000km-ga suht siledaks.
retro kirjutas:K60 tagarehv kulub keskelt suht ebamugavalt kandliseks - mulle endale sellise "autorehviga" väga kallutada ei meeldinud.
Sõber vahetas ka K60-d oma Twin-il enne trippi Metzeler Karoo3 vastu (vahetasin ka endal) ja pigem soovitaks seda - klots on veidi suurem, kestab täitsa okeilt (6000km-ga on järgi silma järgi 1/3 mustrist) ja profiil ei kulu niimoodi kandiliseks.
-
- Postitusi: 924
- Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
- Tsikkel: Tiger885, külkaIŽ
- Asukoht: Kohatu
- Tänanud: 16 korda
- Tänatud: 30 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
mella kirjutas:Mul oli LC4 all Karoo2 ja see sai 2000km-ga suht siledaks.
Karoo2 on klassikaline "kärn", Karoo3 on rohkem K60 jms tüüpi "universaalrehv"
Ja eks see sõltub ka "sihtotstarbelisest" kasutamisest, aga 2/3 asfalt, 1/3 kruus valikuks sobib minu hinnangul küll.
Re: Heidenau k60 rehvid
Mustri kuju võib kärna meenutada, aga tegelikult on Karoo2-l madalad laiad ristkülikukujulised plokid. Tavakärnal on muster märksa hõredam ja teravam.
retro kirjutas:Karoo2 on klassikaline "kärn",
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Heidenau k60 rehvid
Ostsin just augustis reifen66-st endale uue tagumise K60ne. Maksis koos transaga 18 euri vähem, kui seal grip.ee-s.
Re: Heidenau k60 rehvid
Nonii! tuli vastuseid,soovitusi ja kuhjaga head nõu. Nüüd siis asi niikaugel,et proovin ka ära need rehvid reaalselt. Olen väga tänulik kõikidele,kes viitsisid vastata ja teemat lugeda. Respect kõigile!
Kaimar.
-
- Postitusi: 88
- Liitunud: 25 Juun 2013, 14:41
- Tsikkel: M750,FE650E,NX650,WRE125,YZ80
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Heidenau k60 rehvid
mella kirjutas:See pole mingi fakt. Kõik on tihendis kinni.
Vabandust, tegin liiga massiivse üldistuse Kanter teeb küki 280-kg kangiga, aga keskmine eestlane seda ei suuda. Muidugi saab 230+ kg rattaga igal pool sõita kui jõudu ja oskusi on. Õigem oleks siis väita, et "tõenäoliselt ei taha sa sellega eriti maastikul sõita".
Proovi ära muidugi, jaga siis kogemusi.
-
- Postitusi: 249
- Liitunud: 05 Mai 2004, 09:08
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 5 korda
Re: Heidenau k60 rehvid
Tasuks vahet teha vana K60 ja uue K60 Scout vahel, ikka oluline vahe on neil kahel sama mudelinimega rehvil. Kui esimene oli selline 50/50 rehv, siis K60 Scout on pigem 25/75 kanti rehv asfaldi suunitlusega.Vana K60 kestis tagumiku tunde järgi ka kauem, aga kippus mammuti klassist väändega ratta all ka lihtsasti rebemema ja kärnasid küljest murdma. Sellepärast ilmselt Scout tehtigi, kus jämedas laastus rehvi keskosa kärnad, mis muidu ära murdsid, lihtsalt "sulatati" selle vältimiseks kokku. Pehmes pinnases sõites muidugi kadus ka igasugune veojõud, vaid rehvi äärtest saab mingi väikse haarde Scoutidega. Kes rohkem asfaldil kulgevad, neile Scout ilmselt täiesti adekvaatne valik.
Originaalsed Karoo (versioon 1) olid tõelised maastikusuunlitlusega rehvid, väga pehme seguga - pidasid pehmes väga hästi aga kestsid väga vähe, Karoo 2 olid rohkem asfaldisuunitlusega, Karoo 3 veelgi enam, sinna 30/70 leeri kraam minuarust.
Maastikusuunitlusega mammutiga sõidumeestele, kes tunneb puudust sellisest odavast kärnasemast siselohvita rehvist vaadaku Mitas E09 Dakar poole, kestab kaua (esirehv pole küll võimetelt nii särav), oma väga tugeva karkassiga on peaaegu võimatu neile auku sisse saada ja kannatab kõvema kuba (100Nm+) väänet (võib küll omast kogemusest rebeneda, aga vähemalt ei loobi kärnasid küljest), veab nii sügavas liivas kui mudas, tugeva miinusena märjal siledal asfaldil võivad küll kohati eluohtlikult käituda. Veel on valikus Sava MC60 (pmst Conti TKC80 sarnased). või kui leiate Golden Tyre GT200 - pole küll viimaseid ise proovinud, aga need on kiidusõnu mitmelt poolt saanud. On veel klassikalised Continentali TKC80, mis võimekuse ja kestvuse kuldne keskmine, aga nende nõrk karkass korjab auke liiga lihtsasti omast kogemusest.
-
- Postitusi: 400
- Liitunud: 21 Mai 2007, 08:08
- Tsikkel: Freewind
- Asukoht: Tartu
Re: Heidenau k60 rehvid
tsiklonaut kirjutas:Tasuks vahet teha vana K60 ja uue K60 Scout vahel...
On veel ka K60 M+S Silica, mida väidetakse talverehv olema.
Re: Heidenau k60 rehvid
Nii rehvid siis käes. Siinkohal tahan tänada Grip.ee meeskonda, kes tundsid ise huvi oma kauba saatmisest klendile! Nimelt oli kuller imelikus tujus ja nähtavasti andis oma tööandjale valeinfot. (hetkel jätan kullerfirma kelle kasuks otsustasin enda teada) Grpi.ee meeskond toimis väga profilt ja lahendas probleemi ära, sügav kummardus neile ja siis kui rehvid all ja esimesed kildid vuratud annan ka infot kuis meeldib!
Re: Heidenau k60 rehvid
Nonii sõbrad! Täna siis kruttisin rehvid alla ja sai ka ringi vuratud. Esmane mulje on väga positiivne. Eks tuleb ka märg asfalt ära proovida,siis saab juba väiksematsorti kokkuvõtte teha. Tänan veelkord kaasamõtlejaid ja soovitajaid.
Kaimar.
Re: Heidenau k60 rehvid
tahaks ise ka uut tagarehvi bmw f650gs`ile, mõtlen kas heidenau_k60 või mitas e07 , kumb pehmem on , märjaga võiks just parem pidamine olla..
nagu näha siis erineb veel muster ka samal mudelil vastavalt mõõtudest
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
K60 on igal juhul pehmem ja peab märjal paremini
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Heidenau k60 rehvid
niipalju kui erinevatest foorumitest infot silma jäi siis need suurused(mustrid) millel on keskel ühtlane jutt 150/70 17 ja 140/80 17 jäävad mudasemas kohas hätta...
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
Muidugi jäävad, sest need pole mudarehvid.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
-
- Postitusi: 19
- Liitunud: 25 Jaan 2015, 13:48
- Tsikkel: Yamaha Ténéré 700
- Asukoht: Vääna-Jõesuu
- Tänatud: 1 kord
Re: Heidenau k60 rehvid
Hetkel Pegaso Trailil taga all k60 scout130/80/17 mis on veits kandiliseks ja klotsid kergelt treppi kulunud. Ees 100/90/19. Kas taha uueks rehviks 150/70/17 oleks ok?
75% asfalt, 25% kõvakatteta teid.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Re: Heidenau k60 rehvid
mortenx83 kirjutas:mida rehvi laius üldse muudab sõiduomadustes, kus on laiem/kitsam parem?
Ma võin küll eksida, kuid minu kogemus ütleb, et mida kitsam rehv, seda parem. Autoga näiteks talvel laia rehvega on oluliselt kehvem sõita, kui kitsa rehviga, ei usu, et motikatel selles suhtes midagi teistmoodi on.
Seega võimaluse korral paneksin ikkagi kitsama.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Re: Heidenau k60 rehvid
oleneb kui pehmet sa silmas pead aga üldiselt on ikkagi omad head ja vead nii ehk naa. kui sul on selline pinnas, kuhu kipub sügavale sisse vajuma siis teoreetiliselt peaks jah laiemaga ehk natuke vähem vajuma, samas veab ta ikkagi raskelt sest seda laia rehvi on seal pehme pinnase peal väga keeruline edasi suruda.
võib mõelda mingi ekstreemnäite peale. jalgratas näiteks, hästi kitsa rehviga liiva peal. vajub ja läheb raskelt edasi...aga pane sinna 5 korda laiem rehv näiteks alla, vajub küll ehk pisut vähem, kuid ega edasi ju kergemini ei lähe sest hõõrdetakistus on ikka väga suur.
minumeelest on ka nii, et kergetele ja pehme pinnase peale sõitvatele ratastele pannakse alla ikka kitsam rehv
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.