Rehvi kulumine?

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 101
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Rehvi kulumine?

Lugemata postitus #31 Postitas renx » 11 Mär 2016, 19:17

Rehvi kulumine ei sõltu su rehvi kõrgusest. Nagu varem öeldi, siis rehvidel teine number näitab protsenti. Ehk siis 50% või 55% 190'st on siis rehvi seina kõrgus.
Samuti loeb su velje laius... laia velje peal venib rehv rohkem laiali kui kitsal veljel. Siis loeb veel rehvide rõhk, samuti nagu autodel kui liiga palju rõhku siis kulub keskelt ja kui liiga vähe siis kuluvad servad ära.
Ning kui sa vähegi mõtled, siis sa ju sõidad praktiliselt enamus aja otse või siis nö rehvi keskel ning sellepärast kulubki keskelt kiiremini ära ja see on täiesti loogiline kulumine...
Mida rohkem gaasi anda, seda rohkem kulutab ka rehvi. Kõik sõltub ka rehvi mustrist.. kui minna endurokate maailma siis ohhooo...osad rehvid on juba uuest peast suht kandilised.

Lühidalt... pane see mis ette nähtud ja sõida :)

Vot need on juba kandilisemad. Uus ja vana rehv mis eelmine suvi vahetasin.
Pilt


Kasutaja avatar

Teema algataja
Põhja Siil
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Rehvi kulumine?

Lugemata postitus #32 Postitas Põhja Siil » 11 Mär 2016, 19:25

nu küsimus oli, et kas teoreetiliselt madalam ja lamedam rehv kulub vähem kandilisemaks. kui kõik muu tingimused on samad.
tsiklistega on ka hea meel rääkida, ja lugeda :)
Kasutaja avatar

renx
Postitusi: 101
Liitunud: 25 Mai 2012, 19:48
Tsikkel: Beta
Asukoht: Pärnumaa
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 4 korda

Re: Rehvi kulumine?

Lugemata postitus #33 Postitas renx » 11 Mär 2016, 19:35

Põhja Siil kirjutas:nu küsimus oli, et kas teoreetiliselt madalam ja lamedam rehv kulub vähem kandilisemaks. kui kõik muu tingimused on samad.
tsiklistega on ka hea meel rääkida, ja lugeda :)

Pigem on siiski asi kinni rohkem rehvirõhus... sellega mängides saab tekidada siis nö teraviku või siis lameda rehvi. Ühega veeretakistus suurem ja teisega vähem.
50 kõrgusel on diameeter 621.8mm ning 55 puhul 640.8mm ehk siis 2cm.

Üks oluline faktor on ka see, et mida kiiremini sõita seda vähem puutub rehvi kontaktpind asfaltiga.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Põhja Siil
Postitusi: 155
Liitunud: 21 Sept 2007, 22:43
Tsikkel: GSX1400
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 9 korda

Re: Rehvi kulumine?

Lugemata postitus #34 Postitas Põhja Siil » 11 Mär 2016, 21:58

Rehvirõhk on väga oluline - selles pole kahtlust. Algne küsimus oli selles, kas kuju ka mõjutab. Tuleb välja et mitte :)

Teades, et kõrgemat rehvi on parem kallutada, tekkib küsimus - milles on "lamedam" rehv parem kui "kõrgem"? Mis on tema kasutusala?
täpsustan - jutt on bike rehvidest.




Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline