Continental TKC70?

Kogu tõde mootorratta rehvidest, nende rõhust, tootjatest ja kulumisest. Kui mootorrattur tunneb huvi mootorratta rehvide vastu siis vastus tuleb siit. Ja küsimused samal teemal elik mootorratta rehvide kohta ka ikka siia.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
pets77
Postitusi: 536
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Continental TKC70?

Lugemata postitus #1 Postitas pets77 » 12 Sept 2016, 08:41

Tere.

Kas keegi on juba testinud/kasutanud conti rehve? Ise kasutan Metzeler Tourance rehve ja nendega rahul, kuid huvitavad just need rehvid omavahel võrreldes.


Ktm 525 xc , Aprilia Pegaso Garda 650i.e 02. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 3xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

villy
Postitusi: 619
Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
Tsikkel: Beta 300RR
Asukoht: Tallinn, Pääsküla
Tänanud: 15 korda
Tänatud: 3 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #2 Postitas villy » 12 Sept 2016, 09:55

http://www.revzilla.com/motorcycle/cont ... eviews_tab

Tagarehvi kiidetakse, esirehvi puhul kahtlaselt paljud kurdavad, et ei ole stabiilne.
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 41
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #3 Postitas xin » 12 Sept 2016, 12:19

Kaalun uue esirehviks hetkel TKC 70 ja GoldenTyre GT201 vahel. GT on märksa kallim, kuid tunnustatud.

Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660

kalleu
Postitusi: 203
Liitunud: 13 Juul 2011, 00:59
Tsikkel: kruusale ja asfaldile
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 20 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #4 Postitas kalleu » 13 Sept 2016, 12:21

villy kirjutas:http://www.revzilla.com/motorcycle/continental-tkc-70-tires#reviews_tab
Tagarehvi kiidetakse, esirehvi puhul kahtlaselt paljud kurdavad, et ei ole stabiilne.


Võib-olla on masina suuruses või kaalus (või sõitjas?) kinni.
Transalp ja ees-taga TKC 70. Ei ole aru saanud, et oleks ebastabiilne või kuskile libiseks.
* Põlvamaal kaitseväe polügooni kõrval olevad pehme liivaga metsateed, suhteliselt ukerdamine seal aukudes aga ära ei vajunud
* natuke kinnisema liiva ja kruusaga metsavaheteed teel eelmisesse kohta kiirusel 80-x km/h koos pidurdamiskatsetega
* sõit samadel teedel ca 5-35 km/h kiirusega jalgratturite taga koos 100kg fotograafist seljakotiga
* kuiva ilmaga sooja asfaldi peal (õhutemp u. 18C) kannatas jalarauad maha kallutada

Vaatasin ka Anakee3 aga jäi minust ostmata kuna juba tootja enda lehel oli jutt, et ega väga kruusarehv ikka pole.
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #5 Postitas KIBU » 13 Sept 2016, 12:47

tere

mina siiani (2 jooksu) sõitnud Metzelleri Tourance Next iga (väga hea rehv) kuid eile tellisin prooviks kah jooksu TKC70 ära. esirehvi muredest pajatavad postitused väljamaa foorumites olid enamasti 2014 aasta kandist. mulle jäi mulje et tootmise alguses osad esirehvid olid praagid. mitmes postituses vahetati esirehv välja ja mured kadusid.
GT201 klots "liiga lahti" pildi järgi (pigem 50/50 rehv ma arvan) ja olen suht kindel et selline rehv laulab ja asfaltil kurvis sama võimekas ei ole kui tkc70.
5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #6 Postitas KIBU » 16 Sept 2016, 18:06

nii...4 päeva ja tkc70 jooks kohal. (reifendirekt). tagarefi mustrisügavus 10mm! ja jätab suht ausa mulje. aga esimesel kõigest 5mm. kuigi korrga töötavat mustrisoont on pigem rohkelt, jätab mustrisügavus väga "lahja" ja säästuka mulje. kulumisruumi nagu polekski eriti.
igaljuhul alla nad nüüd lähevad ja eks paistab.
5248653
Kasutaja avatar

KIBU
Postitusi: 789
Liitunud: 04 Veebr 2004, 21:56
Tsikkel: R1200GS Rally
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 12 korda
Tänatud: 28 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #7 Postitas KIBU » 20 Sept 2016, 20:06

Tere.

Käisin tegin TKC 70 jooksuga väikese proovitiiru. kruusal kiiresti sõitu ei saanud katsetada, kuna proovilõik oli selline keskelt täis kasvand ja väga suurte aukudega, lohkudega, (rattad sain maast lahti siiski :) või siis liig lühike. heinamaal, lintidega harvesteri songitud, kohati mudases jäljes ja metsarajal. kokkuvõtvalt: pidamine on väga hea. esirehv haakub hästi ja leiab väga konkreetse pidamise nii väheste lahtiste kividega kruusal kui ka heinamaal ja pinnasteel. paar korda ühest jäljest teise minnes pehmel, märjal pinnasel ja ka korra ka mudasel, oli tunda esiratta kerget libisemist/mõtlemist.
Mulle meeldis, et kruusal ei olnud ültse sellist ujumist/hõljumist nagu eelmiste rehvidega (Metzeller Tourance Next). proovisin ka ilma elektrooniliste sõiduabidetta (ASC,ABS) pidurfamist, kiirendamist kruusal. esirehv oli oluliselt parem. libisema saamiseks pidi päris kõvasti pidurdama. Tagarattal seevastu on see pidev, ilma mustrisooneta osa rehvi keskel selgelt tunda. pidurdades läheb libisema vähemalt sama kergelt kui Tourance Next ja ka otse järsku kiirendades läks kruusal ratas kergelt ringi. samas oli läbi libisemine konkreetne ja sujuv nii, et aeglaselt sõites kaasiga suunamuutusele kaasaaitamine oli adrenaliinita. metsatee lõppedes tsikli ringi keeramine kitsas kohas natuke kaasiga aidates oli kontrollitum ja lihtsam. jäi mulje nagu vajadusel tagarehv libiseb ja kui vaja ei ole siis ei libise. kurvi sõites, kus ratas juba natuke kaldus, hakkab karusem mustriosa ilusti tööle.
Asfaltil korra kiirendasin ca170-ni ja siis tugevalt pidurdades 50- ni, rohkem ei proovind ja selle katse käigus midagi ebameeldivat ei täheldanud. esimestel kilomeetritel kodust minnes visiir üleval sõites ja pinksalt kuulates oli esirehvist kosta õrna zuminat kuid paarikümne kilomeetri pärast oli see kadunud.
Seega normaalseks mõistliku kiirusega sõiduks erinevatel pinnastel kindlasti väga ok rehv ja praeguse seisuga mina soovitan.
5248653
Kasutaja avatar

Teema algataja
pets77
Postitusi: 536
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #8 Postitas pets77 » 20 Sept 2016, 21:03

Vaatasin juba varasemate postide järgi, et proovin ära, kuid nüüd kindlasti. Tnx :)
Ktm 525 xc , Aprilia Pegaso Garda 650i.e 02. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 3xPegaso.BMW F650
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 41
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #9 Postitas xin » 21 Sept 2016, 10:57

pets77, jaga siis oma kogemusi ka palun.
Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660
Kasutaja avatar

Teema algataja
pets77
Postitusi: 536
Liitunud: 22 Nov 2004, 20:58
Asukoht: TLN Liiva
Tänanud: 4 korda
Tänatud: 5 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #10 Postitas pets77 » 21 Sept 2016, 12:55

Panen need alles talvel putitades alla, ehk jääb vist info hiljaks vist. :)
Ktm 525 xc , Aprilia Pegaso Garda 650i.e 02. Peugeot 55TA 125cm 1954a. Aprilia SR50 Factory 06. Kõik garages
EX: võrrid,mopid,Jawad.Yamaha: 2xRaptor 660,700, Xjr1200, Virago 750, XVS 1100.Kawa: Zr750, Z750, Z1000. Ktm 620SM. Aprilia 3xPegaso.BMW F650

rav22
Postitusi: 16
Liitunud: 13 Mai 2015, 23:40
Tsikkel: tdm900, africa twin

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #11 Postitas rav22 » 30 Sept 2016, 22:20

Tere!
On pakkuda mainitud rehvid TKC70 mis jäid üle rattast ja uuele rattale alla ei lähe.
mõõdud:
1. 150/70 R17 hind 125e.
2. 90/90 R21 hind 80e.

Zinfandel
Postitusi: 13
Liitunud: 13 Okt 2009, 11:21
Tsikkel: BMW 1200gs adv

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #12 Postitas Zinfandel » 01 Okt 2016, 08:59

Tere
Sõidan teist jooksu TKC 70 ja saan niipalju öelda, et offroadi sõites liivas, kruusal, metsateedel on väga ok! Probleem tekib siis offroadil kui metsateed või põllud on liiga märjad ja ligased, kuid see on põhimõtteliselt iga rehviga.
Märjal asfaldil suurepärane pidamine.
Kõige suurem miinus sellel rehvil on asfaldil sõites alates 150km/h tunnis ja üle selle siis hakkab rehv täiega ujuma ja teed otsima.
Kasutaja avatar

marx350
Postitusi: 157
Liitunud: 12 Juun 2004, 20:03
Tsikkel: Transalp 600, Suzuki RF900
Asukoht: Tartu
Tänatud: 3 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #13 Postitas marx350 » 01 Okt 2016, 19:16

Tere
Sai enda masinale TKC 80 sügiseks alla. See sõidab maaneel üllatavalt hästi ja samas poris ka hätta ei jää. Kulumise kohta ei oska veel miskit õelda.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 783
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger955, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #14 Postitas retro » 12 Okt 2016, 12:35

Kuidas ebaühtlase kulumisega on? Väljamaa foorumites justkui kurdeti - http://s224.photobucket.com/user/patres ... p.jpg.html
Ja kes seda hetkel pakub - ei paistnud üheski kohalikus poes letikaup olevat?
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2099
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti/ punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 5 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #15 Postitas korke » 19 Juul 2017, 09:24

Siin nüüd küll ei ole rehv süüdi!

Mul suur enduuro hakkas ka ujuma 150kmh+
Pärast vedrustusega jebimist, ei ole ujumist 180 kmh+ kiirustel enam

Zinfandel kirjutas:Kõige suurem miinus sellel rehvil on asfaldil sõites alates 150km/h tunnis ja üle selle siis hakkab rehv täiega ujuma ja teed otsima.
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.sbk.ee.
E-pood
http://shop.sbk.ee Facebook - MRT Tech
X-lite, Nolan ja Grex ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,....Kohapeal palju varuosi BMW S1000RR'le.
Kasutaja avatar

StreetMoto
Kaupmees
Postitusi: 2047
Liitunud: 04 Okt 2004, 15:51
Asukoht: Tallinn, Hiiu/Pääsküla
Tänatud: 21 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #16 Postitas StreetMoto » 19 Juul 2017, 10:13

StreetMotos nii TKC70 kui TKC80 laokaup või "täna tellid-homme saad" tüüpi sõltuvalt soovitavast mõõdust.
StreetMotos jätkuvalt soodsad tehingud: Castrol - Elf - Michelin - Bridgestone - Maxxis - Dunlop - D.I.D - JT + iga päev online tellimused erinevatesse Euroopa ladudesse

Neeme
527 4000
http://www.streetmoto.ee
streetmoto@streetmoto.ee

Rasmusk
Postitusi: 58
Liitunud: 16 Apr 2015, 22:35
Tsikkel: Honda Varadero XL 1000V
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 7 korda

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #17 Postitas Rasmusk » 23 Juul 2017, 20:28

Olen TKC70-ga nüüd ca 7000 km sõitnud. Võin öelda, et esirehv on problemaatiline. Tahtis saada ca 2000 km "sissesõitu". Tunnuseks oli esiotsa ujumine juba väiksematel kiirustel. Eriti andis tunda tuulekeeristes (nt veoauto taga) vms. Nüüdseks on asi stabiliseerunud. Seega seda võiks teada.

Märjal teel on rehvide pidamine minu hinnangul väga hea. Kesk-Euroopas (Alpid) sõites oli mõnus. Samas teised kurtsid (nt odava Mitas E-07 omanikud), et rehv on märjaga väga-väga libe.

Ah jaa. Rattaks on 2000. aasta Honda Varadero. Kuna ratas on tuntud oma pehmevõitu amortide poolest, siis kehvem esirehv võimendab seda veel kindlasti.
Kasutaja avatar

xin
Postitusi: 41
Liitunud: 04 Aug 2010, 11:45
Tsikkel: xt660x
Tänanud: 7 korda
Tänatud: 8 korda
Kontakt:

Re: Continental TKC70?

Lugemata postitus #18 Postitas xin » 24 Juul 2017, 12:54

Ees on TKC70 = 2500KM sõitnud. Mõnus pehme rehv. Sisse keerates veits uimane. Kiirendades 110KM/h pealt võtab vahepeal vibama. Just kiirendadas, muidu toimib hästi. Pidavus on üllatavalt hea nii asfaldil kui kruusal. Ise olen rahul. Julgen soovitada.

Taga on Mitas E-07 = 13000KM sõitnud. Segu on ikka kole kõva. Külma/märja asfaldi peal on lausa ohtlik. Mitu korda on tahtnud alt ära minna. Isegi maantel kolmanda käiguga kiirendades võib märja asfaldil ketsi ringi visata. Kuna keskel on jäme triip, siis pehmel pinnal otse sõites/pidurdades on pidavus kui suvalise tänavasõidu rehviga. Kurvis kandi peale saad, sööb muster kenasti pinnasesse ja lausa lust rutskat keerata. E-07 on pettumus, eluiga on pikk, kuid vahetan siiski lähiajal mingi teise vastu välja.
Kiisu 600, Suksu 1000, Örr 660




Mine “Rehvid, rehvid, rehvid”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist