Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Schizo
Postitusi: 452
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #1 Postitas Schizo » 30 Mai 2017, 22:22

Küsimus siis Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmiseks. Uurisin netist ning ka siit veits, kuid ehk kellelgi on värskemat infot. Jutt käib siis tüübikinnituse kohta. Mida peaks jälgima/kontrollima eelnevalt rattal/dokumentidel, et kõik oleks seal korras. Niipalju kui ma leidsin, siis tüübikinnitus kellegi sõnade järgi ca 1000€, osade arvates mitte. Millest see tuleneb ning kas ka kehtib nt, kui ratas toodud Inglismaalt ja siis Leedus arvele võetud? Kas Eesti Arkil probleem üleüldiselt Leedu rataste tüübikinnitamisega? Olles nii Inglismaalt kui ka Itaaliast toodud rattaga sellist probleemi ei tekkinud. Lihtsalt esmase registreerimise riigilõiv+number ja oligi korras. Ei ole leidnud selget vastust, mis põhjusel osadele peab tüübikinnituse tegema ja osadele mitte?


Never ride faster than your Angel can fly!

franz125
Postitusi: 1988
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #2 Postitas franz125 » 30 Mai 2017, 22:29

Kui mööda ei pane siis enne 2004 a.toodetud või regatud rattad ei vaja tüübikinnitust.
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Margusxx
Postitusi: 834
Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
Tsikkel: GSXR 750 (1200) GSX1300RZ K750
Asukoht: Rootsi
Tänatud: 37 korda
Kontakt:

Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #3 Postitas Margusxx » 30 Mai 2017, 22:32

Schizo kirjutas:Küsimus siis Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmiseks. Uurisin netist ning ka siit veits, kuid ehk kellelgi on värskemat infot. Jutt käib siis tüübikinnituse kohta. Mida peaks jälgima/kontrollima eelnevalt rattal/dokumentidel, et kõik oleks seal korras. Niipalju kui ma leidsin, siis tüübikinnitus kellegi sõnade järgi ca 1000€, osade arvates mitte. Millest see tuleneb ning kas ka kehtib nt, kui ratas toodud Inglismaalt ja siis Leedus arvele võetud? Kas Eesti Arkil probleem üleüldiselt Leedu rataste tüübikinnitamisega? Olles nii Inglismaalt kui ka Itaaliast toodud rattaga sellist probleemi ei tekkinud. Lihtsalt esmase registreerimise riigilõiv+number ja oligi korras. Ei ole leidnud selget vastust, mis põhjusel osadele peab tüübikinnituse tegema ja osadele mitte?

Mis rattaga tegemist on? Enamusel ratastest on tüübikinnitus olemas. Siis polegi muud kui arvele võtmine. Kui inglismaalt pärit ratas on, siis peab enamasti esitule vahetama. Kui on mingeid tulesi/suunakaid/peegleid vahetatud siis vaata, et oleks vastav E-tähis tule klaasil.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Hardcore,hardcore,hardcore,hardcore. Nothing less and nothing more...

franz125
Postitusi: 1988
Liitunud: 29 Mär 2008, 19:37
Tsikkel: Mitmed
Asukoht: Põhja Tallinn
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 45 korda

Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #4 Postitas franz125 » 30 Mai 2017, 22:47

Kui GTS-i regasin siis oli üks kodanik miskisse Kawa baigilisega millel soome number ja jäi arvele võtmata sest helkur oli tagant puudu.
Margusxx kirjutas:
Schizo kirjutas:Küsimus siis Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmiseks. Uurisin netist ning ka siit veits, kuid ehk kellelgi on värskemat infot. Jutt käib siis tüübikinnituse kohta. Mida peaks jälgima/kontrollima eelnevalt rattal/dokumentidel, et kõik oleks seal korras. Niipalju kui ma leidsin, siis tüübikinnitus kellegi sõnade järgi ca 1000€, osade arvates mitte. Millest see tuleneb ning kas ka kehtib nt, kui ratas toodud Inglismaalt ja siis Leedus arvele võetud? Kas Eesti Arkil probleem üleüldiselt Leedu rataste tüübikinnitamisega? Olles nii Inglismaalt kui ka Itaaliast toodud rattaga sellist probleemi ei tekkinud. Lihtsalt esmase registreerimise riigilõiv+number ja oligi korras. Ei ole leidnud selget vastust, mis põhjusel osadele peab tüübikinnituse tegema ja osadele mitte?

Mis rattaga tegemist on? Enamusel ratastest on tüübikinnitus olemas. Siis polegi muud kui arvele võtmine. Kui inglismaalt pärit ratas on, siis peab enamasti esitule vahetama. Kui on mingeid tulesi/suunakaid/peegleid vahetatud siis vaata, et oleks vastav E-tähis tule klaasil.

Sent from my SM-G935F using Tapatalk
Kangutan kõveraid
VTR1000f ja VTR1000SP1.YamahaGTS selle suve sõiduriist.
VTX1800R potsataja(tjuunimisel)
98% müüdud Harleydest on ikka veel teedel....ülejäänud 2% jõudsid koju
Kasutaja avatar

Teema algataja
Schizo
Postitusi: 452
Liitunud: 11 Veebr 2009, 23:36
Tsikkel: Kawa 636, Ktm 250sx
Asukoht: Rapla/Tallinn
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Re: Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #5 Postitas Schizo » 01 Juun 2017, 21:27

franz125 kirjutas:Kui mööda ei pane siis enne 2004 a.toodetud või regatud rattad ei vaja tüübikinnitust.


Tegemist 2004 aasta rattaga
Never ride faster than your Angel can fly!

imps.74
Postitusi: 39
Liitunud: 25 Apr 2010, 19:21
Tsikkel: ktm adventure 990
Asukoht: Pärnu

Re: Leedu registris oleva ratta Eestis arvelevõtmine

Lugemata postitus #6 Postitas imps.74 » 02 Juun 2017, 09:16

Tüübikas peab olema 2004+ ratastel ja see peab olema nii rattal kui ka passis.Rattal sellel tahvlil või kleepsul kus on ka vin.Kui see ja tuled viled õiged siis mingeid lisatuhandeid ei lisandu.Kui saad vin-i siis võid enne ark-st läbi keerata,enamasti tulevad vastu,kuigi pole selleks kohustatud.Üldjuhul tüübikaga probleem USA ratastel,sest enamusel see puudub,kuna pole tehtud euroopa turule.
Lihtne tehe:4x6=1 x nädalas




Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist