keskhark
Moderaator: Moded
keskhark
Tere!
Ostsin endale suzuki gsx600f , aga selle tõmbamine keskhargile on täielik müstika , proovisin pikalt aga ei õnnestunud.
Niisiis kas keegi oskab öelda milles probleem on .Kas tuleb jõusaali minna või on mingi nipp kuidas seda suzukit keskhargile saada .
Ostsin endale suzuki gsx600f , aga selle tõmbamine keskhargile on täielik müstika , proovisin pikalt aga ei õnnestunud.
Niisiis kas keegi oskab öelda milles probleem on .Kas tuleb jõusaali minna või on mingi nipp kuidas seda suzukit keskhargile saada .
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Hargile "astutakse" peale. Ehk siis see asi millest sa ta esialgu vastu maad surud, astu sinna kogu keharaskusega peale ja nagu nalja peaks hargil olema. Jalatsid peavad korralikud kõva tallaga olema, tossudega on üsna raske/ebamugav seda teha.
Mina saan oma 240kg kaaluva ratta vabalt hargile, ise olen ehtne kärbeskaallane:D
Mina saan oma 240kg kaaluva ratta vabalt hargile, ise olen ehtne kärbeskaallane:D
-
- Postitusi: 2130
- Liitunud: 10 Sept 2005, 19:18
- Tsikkel: Varadero XL1000 Husaberg FE570
- Asukoht: Rakvere
hästi seletatud....aga kui ikka ei õnnestu, võta üldse ära - pole harki, pole probleemi...davidsoniharald kirjutas:Hargile "astutakse" peale. Ehk siis see asi millest sa ta esialgu vastu maad surud, astu sinna kogu keharaskusega peale ja nagu nalja peaks hargil olema. Jalatsid peavad korralikud kõva tallaga olema, tossudega on üsna raske/ebamugav seda teha.
Mina saan oma 240kg kaaluva ratta vabalt hargile, ise olen ehtne kärbeskaallane:D
see on ka oluline, millisesse punkti põlv toetada. Kõige lihtsam - sõida mõne motokooli harjutusplatsile ja lase endale ette näidata.jalakask kirjutas:tegelikult on nii et seisad tsikli kõrval, tõmbad lenksu endapoole sisse, yhekäega hoiad rutskast ja teisega tagant, ning astud lihtsalt massiga selle keskjala peale, nii et kogu raskus jala peal on.. ja voila.. ongi pysti;)
-
- Postitusi: 2924
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
- Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Nagu mina olen aru saanud, töötab asi jõuõla põhimõttel - astud peale ning natuke aitad kaasa , peaks tulema küll.Ise omasin GSX'i, tuleb küll keskhargile, vabalt , astu lihtsalt peale ja sikuta lenksust.Vasaku käega hoia vasakpoolsest lenksust, päremaga hoia tagaistuja käetoekaarest kinni ning astu peale ja sikuta - küll tuleb
Edu
Edu
Challenge the Adventure.Ride The World
Dubleerisid nats jah;)Primo kirjutas:Nagu mina olen aru saanud, töötab asi jõuõla põhimõttel - astud peale ning natuke aitad kaasa , peaks tulema küll.Ise omasin GSX'i, tuleb küll keskhargile, vabalt , astu lihtsalt peale ja sikuta lenksust.Vasaku käega hoia vasakpoolsest lenksust, päremaga hoia tagaistuja käetoekaarest kinni ning astu peale ja sikuta - küll tuleb
Edu
Vajutad hargi vastu maad ja enne sikutamist veendud, et hargi MÕLEMAD jalad ON vastu maad. Olles õigesti nõnda teinud, leiad, et ratas püsib peaaegu ise püsti ning paremale küljele kukkuma ei pääse. Edasi juba "vapross tehniki". Kuipalju jõudu rakendada üles-, kuipalju tahasuunas. Küll ta tuleb!
terv, sokk@katkise rangluuga õpetust jagamas
terv, sokk@katkise rangluuga õpetust jagamas
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Põlvega aidati Jawa hargile. Praegustel on tõesti keskhargil saba, millest jalaga hargi alla vajutad. Ja kui hark maas, siis astud täie raskusega (vähemalt minu kaalu mehed) julgelt peale (st ei proovi astuda vaid astudki). Jumala eest, masin tõuseb ise jala peale.
Kas Mees ostab tsikli, pole küsimus. Küsimus on: millal?
v-olla hargis viga. mul gsx750f ja suht kergelt tuleb hargile eespool kirjeldatud viisil, et vasakuga rutskast paremaga tagant ja astud hargile...Martin767 kirjutas:Sõbral oli gsx750f, mida oli kah võimatu üksinda hargile saada, sest hargi jõuõlg oli täiesti olematu. Äkki gsxidel ongi kahemehe-hark
Üks võlusõna on kindlasti MÕLEMAD HARGI JALAD MAAS
Ja teine: PAREMA KÄEGA TÕSTA TAGUMIST OTSA, mitte ära tõmba taha poole. Taha poole liigub ta iseenesest, sul on vaja ikkagi raskusjõust võitu saada.
nors@70 kg olnud sama probleemi ees
PS. Alusta kuskil kõvema pinna peal, pehmemal pinnasel asi tunduvalt raskem.
Ja teine: PAREMA KÄEGA TÕSTA TAGUMIST OTSA, mitte ära tõmba taha poole. Taha poole liigub ta iseenesest, sul on vaja ikkagi raskusjõust võitu saada.
nors@70 kg olnud sama probleemi ees
PS. Alusta kuskil kõvema pinna peal, pehmemal pinnasel asi tunduvalt raskem.
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8783
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 130 korda
- Tänatud: 326 korda
- Kontakt:
Inksul oli sama probleem, kuid pärast harjutamist tõstis ta enda 600-se gixxefi hargile nii et kolises. Vaja ainult õigest asendist teha. Ning 60 kilosed mehed tõstsid mu GSX1100F-i hargile ilma silma pilgutamata, kuuesajasest siis rääkimata.
- Kontakt: ES või piipz (ät) biker.ee / tel 58413942
- Toeta Biker.ee foorumit, KLÕPSA SIIA
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.