Teede soovitused

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Teede soovitused

Lugemata postitus #1 Postitas puhh » 16 Jaan 2007, 11:35

Ei oska küll öelda kuidas moded jt reageerivad, kuid ehk oleks võimalik siia tekitatada pisike teemake, kuhu kirja panna huvitavad teed Eestimaal. Ehk teisisõnu teed, mida kindlasti soovitaks tsikkliga läbida.
Põhjused selleks võivad olla väga lihtsad.
Esiteks kõik ei jaksa ja kõik alati ei viitsi ka sõita kuskile kaugele nautimaks huvitavaid ja põnevaid teid.
Teiseks ei ole mitte just kõik näinud toredat maalapikest, kus me elame ja neid paigakesi on küll ja küll.
Kolmandaks sellised teed võivad olla parajaks isuäratajaks nautimaks mingit pikemat matka ja ehk kellegile ka enda proovile panekuks.
Neljandaks, kuna olen ise läbinud mitmeid selliseid huvitavaid teid, siis seda sõidumõnu ja adrenaliinitulva, mis selliste teedega kogetakse, oleks patt ainult endale jätta, eriti veel kui see on käe-jala ulatuses.

Siia võiks koguda teed, mis on asfaltkattega. See ei ole küll enduuromeest kiusamiseks :wink: , sest kruusa- ja metsateid meil küll :D
Postitus võiks sisaldada tee asukohta, näiteks maakonda (või võib ka maakondade kaupa teed välja tuua), lähtepunkti või -punkte, hea kui tee nr, muu kirjeldus, info ja soovitused.
Postitama ei peaks selliseid tekste kui: "ooooo", "äge, käisin sõitmas", "mõnne tee".
Ühesõnaga postitus peaks olema informatiivne.

Kuid puust ja punaseks ette ka:
Jõgevamaa, Laiuse - Kuremaa, tee nr 5768 (näide). Asfaltkate normaalne. Vana mõisaaegne tee, mis küllalt kitsas ja keskpäraselt kurviline ning palistatud põlispuudega ja seega eeldab täpset juhtimist ning sobivat kiirust. Ohuks võivad olla mainitud puud, küllalt tee lähedal asuvad majad.

Eeskujuks on võetud sellised lehed kui: http://www.alpineroads.com ja http://www.alpentourer.de


http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Olts
Postitusi: 405
Liitunud: 22 Okt 2005, 10:04

Lugemata postitus #2 Postitas Olts » 16 Jaan 2007, 12:00

Mõte iseenesest hea. Kirjeldusele lisaks veel teelõigu ligikaudse pikkuse ja et teekatte hindamist objektiivsemaks muuta, võiks asfaldi liigitada uueks ja pinnatuks.
Kasutaja avatar

retro
Postitusi: 786
Liitunud: 27 Juun 2005, 18:20
Tsikkel: Tiger955, külkaIŽ
Asukoht: Kohatu
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 15 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #3 Postitas retro » 16 Jaan 2007, 12:23

ühinen Suzumen-iga Piibe osas ja lisan omalt poolt lõigu, mis liigub Kaberneeme sadamast mööda mere äärt Valkla poole. Seal vahel üks mõnusate kurvidega lõik. Samas tee kitsas ja pimedate kurvidega - ettevaatust kurvi lõikavate vastutulevate autodega!
Kasutaja avatar

mx77
Postitusi: 6032
Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
Tsikkel: YZ250F, XV 750 Cafe Racer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 59 korda
Tänatud: 100 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #4 Postitas mx77 » 16 Jaan 2007, 12:25

Päris huvitav teejupp on vana Pärnu maantee, mis algab Haruteelt. Otsa peale saab nii, et kui keerata Haapsalu poole siis kohe, kui eraldusriba lõpeb keerata vasakule. Tee tuleb uuele Pärnu mnt-le välja Ruunavere juures. Kate on asfalt ja kohati päris hea aga eks mõned augud on sees. Vahva ei ole just mitte kihutamiseks vaid saab aimu milline kõverik ja loogeline vanasti suur Tallinna-Pärnu mnt oli :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus #5 Postitas puhh » 16 Jaan 2007, 12:25

Valgamaa: Otepää - Kääriku. u 7 km
Uus asfalt, mida pinnatud. Otepääl kohe peale majade lõppu väike langus koos parem kurviga on sissejuhatus. Kurvid suhteliselt kiired ja lauged. Enne Käärikut 2 järsku kurvi. Miinuseks kiiruse piirang. Pluss - ilus loodus.

Valgamaa: Sihva - Nüpli - Otepää. u 7 km
Uus asfalt. Tasub ettevaatlik olla, kuna kiirusepiirang ja teed kasutavad ka sportlased, näit. rullsuusatajad. Ettevaatlik tasub igal juhul olla, sest kurve ohtralt koos tõusude ja langustega, tihti pimedad ja asuvad järjekordse kupli taga. Soovitaks eelnevalt tee läbi sõita, teega tutvumiseks (pluss ohutus, sest mõnes kurvis võib kildu maas olla ja kurvi sisenedes võib see ebameeldivaks osutuda).
Kasuks tuleb kindlasti ratas, millel hea pöördemoment ja suht kerge.

Valgamaa - Põlvamaa: Otepää - Kanepi, tee nr 71, 19 km
Paar aastat tagasi saanud asfaltkatte. Hea tee koos kiirete kurvidega.
Viimati muutis puhh, 16 Jaan 2007, 12:57, muudetud 1 kord kokku.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

toim
Postitusi: 382
Liitunud: 16 Dets 2003, 15:44
Asukoht: Saue

Lugemata postitus #6 Postitas toim » 16 Jaan 2007, 12:40

Harjumaa: Kernust Hagerisse või vastupidi
Raplamaa: Märjamaalt Konuveresse mööda vana Pärnu mnt.
CRF250R
Kasutaja avatar

pritsu
Postitusi: 851
Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
Tsikkel: TDM 850
Asukoht: mets, karjäär

Lugemata postitus #7 Postitas pritsu » 16 Jaan 2007, 12:58

Korra olen kirjutanud ka siin, aga kordan ja kutsun taas-tulge Paldiskit vaatama. Kanama-Keila-Paldiski suht hea veel. Paldiskist läbi majakani tutakas. Vaade ilus. Inimesed ka.
Õigekirjaoskus massidesse!
Kasutaja avatar

Hans
Postitusi: 1239
Liitunud: 14 Sept 2004, 11:53
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kontakt:

Lugemata postitus #8 Postitas Hans » 16 Jaan 2007, 13:09

Põhjarannikul: Aseri-Kunda-Karepa-Vihula-Vergi-Võsu, kokku ca 50 km. Ilusad metsavahelised ja kurvilised teed. Asfalt küll Veneaegne, kuid üsna sõidetav.

Hans
V-MAX
Kasutaja avatar

Teema algataja
puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus #9 Postitas puhh » 16 Jaan 2007, 13:16

Võrumaa: Võru - Haanja - Ruusmäe, u 25 km
Asfalt - enam-vähem, keskpärane.
Rohkesi kurvesid. Plussiks samuti hea pöördemomendiga ratas. Ettevaatlik tasub olla kurvi läbides (teised võivad lõigata, ise samuti :D ).

Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km
Soovitaks alustada Puskarust. Viimased 6...8 km eriti magusad.
Asfalt - sõidetav. Kui see tee oleks kodule lähemal, käiks seal iga päev. Soovitan tungivalt. Tõusud, langused ja kurvid. Esimene kord rahulikumalt sõita, sest väike tõus või mitu, kiire langus ja samal ajal kurv. Tee suunda saad vaadata ainult puude latvade järgi, mida näed.
ZZ-R 1100 oli küll hää, kuid parem oleks mõni V2.
Tagareisijaga sõites soovitaks ehk natuke mitte väga gaasi keerata, kui ei taha 10 küünt oma ribidest välja tõmmata. :oops: :D
Mõne koha peal tee küllalt kitsas.

Viljandimaa: Olustvere - Suure-Jaani, u 7 km
Olustverest raudteeni kitsas, puude ääristatud tee. Mõned kurvid kah.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

kaska
Postitusi: 298
Liitunud: 17 Okt 2006, 10:59
Tsikkel: 900 Hornet / 650 Scrambler
Asukoht: Bern / Tallinn
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #10 Postitas kaska » 16 Jaan 2007, 13:56

Ida-Virumaal Ontika- Valaste - Toila kuulus pangapealne tee. Suurepärane vaade ja paar meetrit teeservast ka tubli 50 m kukkumist kui liiga uljaks peaks minema.
Asfalt siis see nn. veneaegne külmasfalt.

ahjaa tuli veel meelde.

Lääne - Virumaa Rägavere vald. Põlula külas Ulvi poolt Põlulasse sõites kohe küla alguses teha tugev vasakpööre Sae poole ja sõita vanadest aegadest tuntud "Sae katset" - praegu käib mööda seda ka üks viru ralli katse - nimi loomuliult Sae katse :D Aga teekate jällegi selline keskmisepoolne asfalt.
aga seda magusamad on need kurvid ja künkad -esimene kord läbides tasuks vaiksemalt võtta, kuna järsku künkapeale jõudes võid avastada, et tee näed keerab hoopis teisele poole kui enne arvasid :D

zzrider

Lugemata postitus #11 Postitas zzrider » 16 Jaan 2007, 16:20

puhh kirjutas:Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km

Ooo, minu lemmik :D
Seda teejuppi teatakse vist ka kui Vana-Põlva maanteed. Olen pea kõik oma lõuna-eesti marsruudid selle lõigu peale sättinud.

Tallinn-Narva, täies pikkuses väga hea tee kulgeda, eriti viimane ots 20km enne Narvat, mõnusalt sujuvalt kurviline.
Kasutaja avatar

paarn
Toetajaliige
Postitusi: 559
Liitunud: 03 Juun 2004, 16:35
Tsikkel: EXC350, Lynx 600E
Asukoht: TLN - Võru
Kontakt:

Lugemata postitus #12 Postitas paarn » 16 Jaan 2007, 20:42

puhh kirjutas:Võrumaa: Võru - Haanja - Ruusmäe, u 25 km
Asfalt - enam-vähem, keskpärane.


See üks minu lemmikuid, lisaks on hea lõik veel:
Võru - Haanja - Rõuge - Nursi - Sõmerpalu - Võru, teepeale jääb ka palju huvitavat mida uudistada, mõisad, kirikud, mäed, järvi, vana sõjaväe osa ja muud! Teekatteks on asfalt, tee ise käänuline ja kitsas, aga põnev, kohtab ka üle 90 kraadiseid kurve, kohati tundub et oleks nagu peaaegu tagasipööre :)
Moto-orineteerumine: http://www.villamoto.ee
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4448
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #13 Postitas mella » 16 Jaan 2007, 20:58

Harjumaa: Paekna-Tõdva 6km käänulist kruusa.
Harjumaa: Valingu-Jõgisoo 4km käänulist kruusa (Valingu katse)

gs
Postitusi: 180
Liitunud: 21 Mär 2003, 13:27

Lugemata postitus #14 Postitas gs » 16 Jaan 2007, 21:01

Kaansoo ja Suurejõe vahel on 7 km !!! :twisted: joonsirget laudsiledat asfalti :twisted:
Kasutaja avatar

Primo
Postitusi: 2904
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:00
Tsikkel: KTM 640 Adventure R '00

Lugemata postitus #15 Postitas Primo » 16 Jaan 2007, 21:08

Panin kleepsuks, väärt kraam :)
Challenge the Adventure.Ride The World
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1598
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus #16 Postitas koi » 16 Jaan 2007, 23:58

Tere.

Mella, Valingu - Jõgisoo teel käänulist kruusa alles veel vaid hädine kilomeeter, ülejäänu asfalteeritud, aga sõita võib seal ikkagi. Seal nimelt üks äkiline kurv, mis välja kannab ja otse tohutu suurde kivisse :o
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

Teema algataja
puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus #17 Postitas puhh » 17 Jaan 2007, 09:23

Valgamaal, Rõngu - Valga.
Eelmisel aastal sai uue katte ja seega sealsed laugad kuid kiired kurvid lausa lust.

Jõgevamaa: Luua - Pikkjärve, u 4...5 km. Mõned aastad tagasi sai pinnatud. Soovitaks alustada Luualt, siis kolm nn hüpekat, teistpidi tulles kaks.
Härjanurme - Puurmani, u 20 km. Keskpärane asfalt. Liiklus päeviti üsna erinev. Laugeid kurve pluss preemiaks Puurmanis krahvi (või paruni) loss.
http://www.greenmoto.ee
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Kasutaja avatar

Gilera 180
Postitusi: 72
Liitunud: 01 Juul 2005, 11:50
Tsikkel: Suzuki Intruder 800
Asukoht: Tallinn / Türi

Lugemata postitus #18 Postitas Gilera 180 » 17 Jaan 2007, 10:33

zzrider kirjutas:
puhh kirjutas:Põlvamaa: Puskaru - Ihamaru - Karilatsi - Vooreküla, u 24 km

Ooo, minu lemmik :D
Seda teejuppi teatakse vist ka kui Vana-Põlva maanteed.


Seda teed kutsutakse ka Postiteeks. Varbuses on ka huvitav Maantee Muuseum ( enne Tilleorgu, kui Tartu poolt tulla). Ise sõidan kah seda teed pidi kui ämmale külla lähen. Ainult tähelepanu tuleb osutada sisekurvidele just peale tugevat vihma. Nimelt kannab vihm sisekurvidesse ohtralt liiva, mis ei ole sugugi meeldiv.
Gilera 180, Suzuki Intruder 800

petz
Postitusi: 1385
Liitunud: 20 Juun 2005, 11:29
Tsikkel: kmz sidecar, bandit 600
Asukoht: Lilli-Nuia-Viljandi-Emmaste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus #19 Postitas petz » 17 Jaan 2007, 10:42

mida kirjutavad puhh ja paarn lõuna-eesti teedest, see kehtib ka minu puhul. lisaks haanja ja rõuge kandi teedele ka puka-otepää vaheline kruusatee, mis sageli kipub kahjuks treppis olema.

olli
Postitusi: 379
Liitunud: 11 Okt 2004, 21:27
Tsikkel: BMW F650GS
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus #20 Postitas olli » 17 Jaan 2007, 12:17

Gilera 180 kirjutas:Seda teed kutsutakse ka Postiteeks. Varbuses on ka huvitav Maantee Muuseum ( enne Tilleorgu, kui Tartu poolt tulla). Ise sõidan kah seda teed pidi kui ämmale külla lähen. Ainult tähelepanu tuleb osutada sisekurvidele just peale tugevat vihma. Nimelt kannab vihm sisekurvidesse ohtralt liiva, mis ei ole sugugi meeldiv.


Tuntakse ka Vana Võru mnt nime all. Aastaid tagasi sai pidevalt Palojärve (nimes enam nii kindel ei ole) ääres käidud sealt kaudu. Üks huvitavamaid teesid tõesti, mida ma tean. Tsikliga pole sinna veel juhtunud, kuid suvel proovin kindlasti ära. :)

joel
Postitusi: 1293
Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
Asukoht: Tartu
Tänanud: 3 korda
Tänatud: 30 korda

Lugemata postitus #21 Postitas joel » 17 Jaan 2007, 13:18

Selle vana Võru maantee koha pealt nii palju, et vähe sportlikuma raamigeomeetriaga ratastega soovitaks ilma lenskuamordita asja suht rahulikult võtta, sest asfalt on seal üsna konarlik. Auke pole, aga raputab üksjagu. Mulle endale vähemalt tundub, et eelmise talvega läks asi mõnevõrra halvemaks, 2005 suvel polnud nagu nii hull.

Kui endal Võru kanti asja, siis tsikliga sõidan alati sealtkaudu. Autoga talvel pigem suurt teed mööda kindluse mõttes.
Joel
Kasutaja avatar

Üllar
Postitusi: 108
Liitunud: 21 Dets 2005, 16:02

Vana Võru mnt.

Lugemata postitus #22 Postitas Üllar » 17 Jaan 2007, 15:36

Kõik tõsi,mis kirjas.Palojärv hea vahepeatus teel Võrru.
Kui Tartust minna siis tasub sõita Röövlimäe suunas(a la prügimäe tee)
on mõningad huvitavad kurvid alates Reola rdt.jaamast.
Tee läheb Põlva mnt.-le välja Rebase kandis ja siis alates Liivalt uuesti vana tee peale,mida juba kirjeldatud.

Vanaema
Postitusi: 29
Liitunud: 15 Dets 2006, 17:59
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus #23 Postitas Vanaema » 17 Jaan 2007, 16:36

Vana Võru tee on super! Paar aastat tagasi ootas õhtuleht inimeste soove ja unistusi.Kes soovis triikrauda ja kes maailmarahu. Mina soovisin Vanakale uut katet. Minu paarimees sai ükskord Liivalt Palukani keskmiseks kiiruseks 130km/h ja rattad korduvalt õhku! Äge! Kanepi ja Otepää vaheline tee võimaldab ka kiiret ja emotsionaalset sõitu.Uus kate ja hea profiil.
Kasutaja avatar

Hondarebel
Postitusi: 329
Liitunud: 28 Juun 2004, 11:08
Tsikkel: MotoGuzzi
Asukoht: Valgamaa
Kontakt:

Lugemata postitus #24 Postitas Hondarebel » 22 Jaan 2007, 15:33

puhh kirjutas:Valgamaal, Rõngu - Valga.
Eelmisel aastal sai uue katte ja seega sealsed lauged kuid kiired kurvid lausa lust.
....

Võib-olla olen toda lõiku nii palju kordi nühkinud ,et enam ei paku midagi,ka nn. "uus asfalt" on tegelikult kah suht kehva ( võrreldes Tartu Põltsamaa lõiguga ntx)

Teravama elamuse Valga poole sõites ( või vastupidi ) saab Valga-Vilaski-Laatre eelmisel suvel asfaldi ( pinnatud) saanud lõigult.
Sisaldab nii vene sõjaväe poolt ehitatud joonlauaga tõmmatud sirgeid lõike kui ka tihedaid kurve.Värsked kraavid kahel pool ja mets nähtavust piiramas.

Valga poolt alustades kandiline sinine "soovituslik sõidukiirus" märk 70 kmh !!!

Peeter aka Basilio aka Hondarebel
Think positive
Kasutaja avatar

shadows
Postitusi: 284
Liitunud: 10 Mai 2005, 21:10
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #25 Postitas shadows » 22 Jaan 2007, 15:53

Virago535 kirjutas:Põhjarannikul: Aseri-Kunda-Karepa-Vihula-Vergi-Võsu, kokku ca 50 km. Ilusad metsavahelised ja kurvilised teed. Asfalt küll Veneaegne, kuid üsna sõidetav.

Hans


Peale Vihula mõisa Kunda poolt tulles, kui silt näitab paremale Vergi peale läheb tõsiseks kallutamiseks.
Algab langusega ja siis terve tee Altjani ongi langemine väga tihedate kurvidega. Ettevaatlik tasub olla metsloomadega eriti, autosid ka ja eriti, turistibussid liiguvad tihti kes pahatihti kitsamates kohtades tekitavad raskusi teistele. Peale altjat kuni Vergini on uus kate, tee pinnati see suvi kui ei eksi. Tagab hea pidamise, kuid seal nii mõnigi kurv pettev, ise sirgeks lasknud põllule nii mõnegi. Ja Vergi-Võsu marsuut on juba kiirem kuid ka väga tehniline, kiirused hakkavad kohati arenema.
NB! Kiiremaks sõiduks ei soovita suure kubameetriga bike.
Parim on läbida rada supermotoga, hea juhitavus + kiire manööverdus, ehk meenutad kardiradasid see tee, kus koguaeg kallutada vaja.
Vihula-Võsu on ~21km.
Mülkas kinni koguaeg !

Pilt
Kasutaja avatar

Loff
Toetajaliige
Postitusi: 2521
Liitunud: 18 Nov 2006, 18:23
Tsikkel: Husqvarna TE610, Kawa KX20F
Asukoht: Kuskil Rakvere ja Võsu vahel.
Tänanud: 5 korda
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus #26 Postitas Loff » 22 Jaan 2007, 16:49

Ja kui võsule olete jõudnud, siis kima sealt läbi rakvere poole. koljaku mäe keskelt keerab paremale - sealt saab palmse - see suht sirge. palmsest kima viitna poole ja pärast palmse mõisa mingi 500 m läheb vasakule sagadisse - see on juba kallutamise rida. sagadist võid minna rakvere või siis mõisa kaudu altjale, ehk siis uuele ringile.

teine võimalus on võsult rakvere poole sama teed aga enne koljaku mäge paremale laviku ja/või ilumäe peale sealt saab edasi palmse, sealt juba tuttav.

kolmas võimalus on võsult samuti rakvere poole ja koljaku mäe pealt kohe vasakule esku peale. see teev iib jällegi sinna vergi altja võsu trassile.

need kolm on kõik nõukaaegne asfalt.

peale selle on seal koljaku palmse sagadi altja vergi ja võsu vahel mõnusad sirged metsasihid - enduuroga seda sihti lasta on (Y) ja fan. esku metsa sihtidel tuleb ette ka korralikke trampliine!!!

kuna tegu on lahemaa rahvuspargiga siis beware!

võimalusi on sealkandis veel ja veel. mäkketõusu näiteks saab proovida saemägedes.

avastamist sitax
Impa Kulli Lohikäärme!
Yamaha TTR600 '00(panin risu)
KTM 620 LC4 '97(müüsin maha)
Kawasaki KX250F '08
Husqvarna TE610E '02
http://www.geoape.com/users/loff#act
Kasutaja avatar

pix111
Postitusi: 132
Liitunud: 27 Mär 2006, 23:36
Tsikkel: Yamaha Midnight Star XV1700
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus #27 Postitas pix111 » 22 Jaan 2007, 18:46

Puhh ja Paarn!
Paistab, et olete lõunast
Ka mulle meeldib eriti Võru - Haanja - Rõuge lõik.
Rõuges saab Suurjärve juures vesioinast, põhjapõtru ja jaanalindu vaadata. Kui kõht tühi - ka forelli maitsta
PIX
Aitan vormistada liikluskindlustuse Leedu registris olevale masinale
Kasutaja avatar

scryth
Postitusi: 1076
Liitunud: 26 Apr 2006, 09:18
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #28 Postitas scryth » 22 Jaan 2007, 18:56

Loff kirjutas:...pärast palmse mõisa mingi 500 m läheb vasakule sagadisse - see on juba kallutamise rida.

Ei saa mitte vaiki olla... olen sel teel näinud jääs kurvi tõttu võssa põrutanud autot... mai alguses :shock:
Põhjuseks teed tihedalt ümbritsev kuusemets, mis ei lase päikesel jääd sulatada. Tõenäoliselt on eestimaal küllaga neid huvitavaid käänulisi metsavaheteid, mis on puhas "kallutamise rida", kuid kus kelts kohati vaat, et jaanipäevani püsib :(
Watch out!
Kevad pole kaugel...
kus viga näed laita, seal mine ja hakka mölisema
Kasutaja avatar

spinna
Postitusi: 2961
Liitunud: 02 Veebr 2004, 19:32
Asukoht: Saaremaa

Lugemata postitus #29 Postitas spinna » 12 Veebr 2007, 12:25

Ranna maantee Saaremaal.
Orissaarest Kuressaare poolselt väljasõidult näitab viit Leisi 31 paremale. Tee sai 2006 sügisel Orissaare-Leisi vahelisel lõigul täielikult mustkatte alla. Ilus mõistlikult kurviline tee, läbib kohati ilusaid okasmetsi ja merekaldapealseid. Üksikud järsud kurvid ja mõned järskude kurvide seeriad. Kevadel võib veel esineda lahtist killustikku, metsadest kipub väga sageli teele tulema kitsi, hirvesid, rebaseid. Võib esineda ka vastutulevaid kurvide lõikajaid.
peale Leisit paraku on veel kruusakattega lõikude osakaal üsna suur.
Suzuki GSX 750 Inazuma

Stone#321

Lugemata postitus #30 Postitas Stone#321 » 26 Veebr 2007, 16:13

puhh kirjutas:Valgamaa: Sihva - Nüpli - Otepää. u 7 km
Uus asfalt. Tasub ettevaatlik olla, kuna kiirusepiirang ja teed kasutavad ka sportlased, näit. rullsuusatajad. Ettevaatlik tasub igal juhul olla, sest kurve ohtralt koos tõusude ja langustega, tihti pimedad ja asuvad järjekordse kupli taga. Soovitaks eelnevalt tee läbi sõita, teega tutvumiseks (pluss ohutus, sest mõnes kurvis võib kildu maas olla ja kurvi sisenedes võib see ebameeldivaks osutuda).
Kasuks tuleb kindlasti ratas, millel hea pöördemoment ja suht kerge.


Selle teega on nii, et see on ametlikult "sporditee" ja sellel kiiruse piirang 50km/h. Ja põhjusega, sest seda kasutavad suvel koguaeg rullusuusatajad, rulluisutajad, jalgratturid ja muud tegijad treeninguks ja seal kihutamine on küll viimane asi, mida üks normaalne tsiklimees peaks tegema!




Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist