keermed
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
keermed
silindri küljes olevad leegitoru kinni hoidvad keermed on maas kas kusagil Viimsi kandis on olemas keermepuur, millega annaks asja parandada?
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Re: keermed
Sul läheb vaja sellist komplekti...
Tööriistamarketis on müügil komplektid eraldi iga keerme jaoks (M4,M5,M6,M8,M10)
hinnad jäävad 500 krooni kanti
Re: keermed
Heh, sellised vedrud olid 15 eeguse kuuskantvõtmete komplektiga kah kaasas, isegi passib endal 1 silindri sees, leegitoru hoidaval poldiaugus.
Teisele poole on juba eelneva omaniku poolt paigaldatud keermega terashülss.
Re: keermed
ei jaga nendest riistadest just kõige rohkem... ostma ma vist ei hakka, sest vaja puurida ainult 2 auku
tänud !
-
- Postitusi: 1177
- Liitunud: 26 Jaan 2005, 15:37
- Tsikkel: GSX1200, XT660R
- Asukoht: Hiiumaa
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 70 korda
Re: keermed
xdream kirjutas:Sul läheb vaja sellist komplekti...
Kuna kogemus nendega puudub siis küsiks, et miks kasutada sellist komplekti, kui nagunii juba läheb vana augu ülepuurimiseks/keermestamiseks? Komplekti hind veel peale selle. Kas need korduval kinni-lahti keeramisel välja ei tule? Keermeliim abiks muidugi, aga kui polt ka liimiga?
Vast ainus eelis siis kui mingi spetspolt või jämedama poldi jaoks pole ruumi. Muidu aga... tundub kuidagi tati/teibiga parandamisena.
-
- Postitusi: 1112
- Liitunud: 13 Jaan 2006, 11:54
- Tsikkel: BMW R1150R , K-650
- Asukoht: Harku
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 8 korda
- Kontakt:
Re: keermed
grahv kirjutas:xdream kirjutas:Sul läheb vaja sellist komplekti...
Vast ainus eelis siis kui mingi spetspolt või jämedama poldi jaoks pole ruumi. Muidu aga... tundub kuidagi tati/teibiga parandamisena.
Olen 5 ava keermestanud ja isegi tunnet, et seal midagi võiks järele anda, ei ole. Põhiline väärtus seisneb siiski selles, et saad kasutada originaalpolte ja ei pea läbivaid avasid suuremaks puurima. Oleks ikka groteskne küll, kui n. klapikambri kaanest lajatada 6-ste poltide asemel läbi 8-sed
-
- Postitusi: 1488
- Liitunud: 14 Mär 2006, 19:17
- Tsikkel: GasGas EC300
- Asukoht: Eesti, mu kodu.
- Tänanud: 13 korda
- Tänatud: 7 korda
- Kontakt:
Re: keermed
grahv kirjutas:Kas need korduval kinni-lahti keeramisel välja ei tule? Keermeliim abiks muidugi, aga kui polt ka liimiga?
Vast ainus eelis siis kui mingi spetspolt või jämedama poldi jaoks pole ruumi. Muidu aga... tundub kuidagi tati/teibiga parandamisena.
Sellist parandamist kasutatakse ka nii vastutusrikastes sõlmedes, nagu seda on lennukite rattad. Siiani ei ole näinud, et mõni oleks järgi andnud või välja tulnud. Poldid on keermeliimiga. Mõistlik kogus keermeliimi peab muidugi olema.
Alumiiniumi keermestamine on üsna tülikas ettevõtmine, kui kogemused puuduvad. Keermepuuri sissemurdmisel on vaeva palju-palju...
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: keermed
Äkki keegi selgitab lihtsalt võhikule ära, kuidas sellise komplektiga keermete taastamine käib?
Re: keermed
Julge kirjutas:Äkki keegi selgitab lihtsalt võhikule ära, kuidas sellise komplektiga keermete taastamine käib?
- puurid vana keerme jäänused sobiva puuriga välja.
- uus keere keermepuuriga sisse, siin võiks asjale kannatlikult läheneda - alumiiniumi keerme puurimine on paras nõkerdamine.
- puhastad ava ja keerad Helicoil südamiku peale keermeliimi pealemäärimist sisse
- polt sisse ja valmis
Ise olen teinud kaks keerme taastamist mootoriplokikaane poltide tarbeks ja tulemus väga hea ning tõenäoliselt igavane.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: keermed
Bladyhell kirjutas:Julge kirjutas:Äkki keegi selgitab lihtsalt võhikule ära, kuidas sellise komplektiga keermete taastamine käib?
- puurid vana keerme jäänused sobiva puuriga välja.
- uus keere keermepuuriga sisse, siin võiks asjale kannatlikult läheneda - alumiiniumi keerme puurimine on paras nõkerdamine.
- puhastad ava ja keerad Helicoil südamiku peale keermeliimi pealemäärimist sisse
- polt sisse ja valmis
Ise olen teinud kaks keerme taastamist mootoriplokikaane poltide tarbeks ja tulemus väga hea ning tõenäoliselt igavane.
Point siis selles, et saad peale augu suuremaks puurimist endiselt vana polti kasutada?
Re: keermed
Julge kirjutas:Bladyhell kirjutas:Julge kirjutas:Äkki keegi selgitab lihtsalt võhikule ära, kuidas sellise komplektiga keermete taastamine käib?
- puurid vana keerme jäänused sobiva puuriga välja.
- uus keere keermepuuriga sisse, siin võiks asjale kannatlikult läheneda - alumiiniumi keerme puurimine on paras nõkerdamine.
- puhastad ava ja keerad Helicoil südamiku peale keermeliimi pealemäärimist sisse
- polt sisse ja valmis
Ise olen teinud kaks keerme taastamist mootoriplokikaane poltide tarbeks ja tulemus väga hea ning tõenäoliselt igavane.
Point siis selles, et saad peale augu suuremaks puurimist endiselt vana polti kasutada?
Täpselt. Näiteks plokikaane poltide puhul oleks teostatav minu rattal ka suurema poldi kasutamine peale uue keerme tegemist, kuid kui ka see peetis, siis pole enam midagi teha sest järgmist keeret enam ei tee - pole ruumi. Helicoil seevastu on vastupidav ja kindel lahendus.
Re: keermed
Neil on kaks ülesannet milleks nad on ette nähtud:
a) kehvemates oludes parema ja vastupidavama keerme saamiseks. Lennukid, alumiiniumist laevad ja paadid. Lennukiratta näites võivad nad olla ka juba tehases paigaldatud mitte remondi käigus. Alumiiniumlaevadele ja paatidele paigaldatakse nad kohe ehitamise käigus kõigile vastutusrikastele või kasutamise käigus lahti-kinni käivatele keermetele. Ikka selleks, et keere vastu peaks.
On olemas ka erisulamist selliseid helicoile/recoile/krt-teab-mis-coile mida kasutatakse ka terases. Et saada veelgi tugevam keere kui se terases ilma termotöötluseta võimalik on.
b) vanade purunenud keermete taastamiseks originaalmõõtu.
Nii et siinsel juhtumil on tegu täpselt õige asjaga täpselt õigel otstarbel.
Kel soome keel selge, saab siit üsna hea kuid pisut reklaamimaigulise selgituse. Iseenesest on se tõsijutt: http://www.masino.fi/bollhoff_pdf/HELIC ... _Esite.pdf
-
- Postitusi: 2014
- Liitunud: 03 Juun 2008, 00:00
- Tsikkel: EXC400
- Tänanud: 104 korda
- Tänatud: 96 korda
- Kontakt:
Re: keermed
andke andeks, ei jõua praegu 42 lk läbi lugeda. Lihtne küsimus - kas helicoil ja analoogid on mõeldud vaid tikkpoldikeermete taastamiseks või kannatavad nad ka korduvat kinni-lahtikeeramist? Mulle väitis üks kasutanu, et ei kannata. Korduva keeramise kohtadesse soovitas poldimüüja mulle keermepuksi - näiteks nässus 8-se keerme auk 10,6 puuriga üle ja sinna sisse isekeermestav hülss, mis seest 8 mm. Selle mõõdu hülss maksis mingi 15 raha vist.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: keermed
Kas teraspolti tugevusklassiga 12.9 on võimalik käsitsi keermestada?
Tegemist on siis üpris tugeva terasega ja hirm on, et keermelõikurid ei suuda seda metalli enam lõigata.
Kas keegi teab?
Re: keermed
On, väga hea keermelõikuriga ja hea õliga. Lõikurit küsi Attila nimelisest firmast Tallinnas, Aarne Kildema 5015360
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 1939
- Liitunud: 06 Apr 2008, 09:30
- Asukoht: Soome- Riihimäki
- Tänanud: 137 korda
- Tänatud: 179 korda
- Kontakt:
Re: keermed
Kas kellegil on kogemust, diiselmootori, eelsüüteküünla keerme taastamisest, Helicoili vms?
Jutt siis plokikaanest ja materjaliks alu. Nimelt üks otsustas minema lennata, sõidu ajal, tänu eelmise vahetaja jõuvõtetele.
Silma jäi selline http://www.biltema.fi/fi/Tyokalut/Leikk ... 000022403/
Re: keermed
Iseenesest peaks helicoil ka toimima. Hülss oleks muidugi parem. Ma tegelengi murdunud eelsüüteküünalde väja urgitsemisega ja teinekord on vaja ka keeret taastada. Mina kasutan spetsiaalset hülssi. Eeliseks on see, et keermelõikuril, mis jämedama keerme sisse keerab, on ees juhik, ehk siis keermelõikur olemasoleva keerme mõõduga. See välistab niiöelda viltu keeramise. Mulle endale tundub see puks või hülss ka kuidagi töökindlam lahendus kui see vedrulaadne coil. Spetsiaalselt eelsüüteküünaldele on mul olemas hülsid ja tööriistad 8x1, 9x1, 10x1 ja 10x1,25 keermetele. Muidugi Riihimäele ma seda keeret taastama ei viitsiks tulla. Tallinna piires käin aga küünlaid urgitsemas küll, võiksin ka selle keerme ära remontida.
Lear
5059004
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.