Rataste vastupidavus

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded


Teema algataja
kül

Rataste vastupidavus

Lugemata postitus Postitas kül »

Plaan on kevadel osta kuskil 25-30 kilo kandis maksev bike. Küsiks, et kui teil on selle hinnaklassi ratastega kogemusi, siis kuidas need vastu peavad. Kindlasti on iga ratas erinev, aga kas on mõtet loota, et kui kevadel teha selline ratas korda, siis peab see terve suve ilma suuremat remonti tegemata vastu. Ei tahaks suvi läbi näpud õlis hoida nagu teevad paar minu sõpra vene ratastega.


Kasutaja avatar

rix
Postitusi: 218
Liitunud: 02 Sept 2003, 19:35
Tsikkel: HD Street Bob
Asukoht: 5039862
Tänanud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas rix »

Sõidan ise enamvähem sama hinnaklasi rattaga (mitte eriti pikka aega) 5 kuud aga võrreldes eelmise rattaga milleks oli K-750 siis mingi hinna eest enam vene tehnikaga jännata ei taha :!: :!:

Teema algataja
bulatco2

Lugemata postitus Postitas bulatco2 »

Kui oled algaja ja pole eriti kogemusi , suuvitan osta uue ratta.
Selles hinnaklassis saab midagi juba küll.

gangsta
Postitusi: 767
Liitunud: 10 Nov 2003, 17:30
Asukoht: Tallinn/Gsx-750R K1

Lugemata postitus Postitas gangsta »

Selles hinna klassis tutikat biket. Ei usu äasti aga mõne kasutatud saab ikke ja isegi ei pea näpud õlis mkogu aeg istuma.
Kasutaja avatar

puhh
Postitusi: 543
Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
Tsikkel: 90º V2
Asukoht: lapikese keskpaik
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas puhh »

selle summa eest peaks midagi enam-vähem korralikku ikka saama. Muidugi kui soovid ja kui kannatab, võid mõelda ka mindile järelmaksu võimalusele. Selline summa sisse ja ja natuke paari järgmise kuu peale ning tuld! Ennem kui ostma lähed, järgi hoolikalt foorumis toodud soovitusi kasutatud tsikli ostmisel. :D
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

eks ta kestab nii kuidas ise hoiad ja hooldad!

Teema algataja
Jawataja

Lugemata postitus Postitas Jawataja »

bulatco2 kirjutas:
Kui oled algaja ja pole eriti kogemusi , suuvitan osta uue ratta.
Selles hinnaklassis saab midagi juba küll.

Mida sa saad selles hinnaklassis`?

Pealegi, alustuseks tulekeks valida just mingi vanem asi, millega oleks odavam kukkuda.
Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

No selles hinnaklassis saab 1 Honda CBR 600 näiteks. Aasta oli küll suht vana 89., samas ratast jumalasta kompu, miski 98 alates on seisnud ja teha on vaja täpselt niipalju, et kett õlitada ja õli vahetada. Ja ma prognoosin, et see ratas sõidab veel mitu hooaega ilma midagi tõsisemat ette võtmata.

Pakkusin seda ratast ka siin:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=491
sõber ostis ära ja nüüd on ta tallinnas ja regitud juba ja prooviringidki tehtud, liigub väga edevalt 600-se kohta :twisted:

Paldiski mnt. oli samasugune aint ilma gondlita ja aasta vanem müügil miski 28 000.- a tundub, et ka see on ära läinud.

Teema algataja
täpi

Lugemata postitus Postitas täpi »

esiteks peaksid väiksema kubatuuriga rattad kiiremini kapsastuma ja teiseks soovitan mina rida4 mootorit. see on suhtelisel töökindel ja kõlab ka hästi :P kolmandaks on hondal väga hea maine.
Kasutaja avatar

attrs
Postitusi: 175
Liitunud: 05 Apr 2004, 22:26
Tsikkel: 790 adv
Asukoht: Laagri
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas attrs »

Isiklikult soovitan suzuki gs500 e-d suhteliselt odav ratas (hinnad umbes 23-30K eesti raha) ja vastupidavuse kohta pole mul küll midagi halba öelda.... Ise juba 2 aastat sellisega ringi sõitnud ja pole veel ühtegi probleemi kohand. Isend mul siis aastast 1990 ja läbisõit nii umbes 44K millest ise umbes 10K sõitnud. Kiirendus suht hea, kütusekulu seal 5l kandis. Ainsaks miinuseks antud ratta juures võib pidada tema väikest kaalu (tühimass 198 kg), millest tingituna venib pidurdusteekond natuke pikemaks võrreldes raskemate liikurvahenditega.

Edu!

Martään
Postitusi: 323
Liitunud: 01 Okt 2003, 18:58
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Martään »

äkki ikka a = F/m ? kergem ratas pidurdab kiiremini? Vähem inertsi jne?
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Mis selle GS500 nii raskeks teeb? Sama aastakäigu GSX600F, mis silmaga vaadates ikka jupimaad massiivsem on, kaalub spetsifikatsiooni järgi ainult kilo rohkem (199).

Aga kui inimene tahab bike'i, siis GS500 soovitamine on üsna mõttetu. Ja nagu mitmelt poolt kuulda olnud, kasvab sellest rattast ikka lootusetult kiiresti välja.
TransAlp '02

Teema algataja
Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

gs500e on kuivkaaluga u 169kg, ja tühikaaluga u. 188 kg. siit juba koorub väike vahe.

PS reg tunnistusel olev väiksem kaalunumber on tühimass ehk siis tangitud-õlitatud ratta kaal ilma juhi ja sõitjateta.
Kasutaja avatar

tfr
Postitusi: 560
Liitunud: 07 Okt 2003, 12:12
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas tfr »

Okei, vaatasin praegu spetsifikatsioonist järele - see number, mida ma peast teadsin (ehk 199kg) on ikkagi dry weight ehk kuivmass. Ja tühimass on 222kg. Sellega võrreldes on 169/188 juba täitsa usutavad tulemused.
TransAlp '02
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”