soovitage ratast saksast kuni 700EUR

Otsustasid endale mootorratta load teha ja mootorratturiks hakata? Räägi siin kõigest, mis on seotud mootorratta lubade, eksamite, koolituse, lihtsalt tsiklisõidu või liikluse ja seadustega. Kindlustusest räägi ka siin.

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

soovitage ratast saksast kuni 700EUR

Lugemata postitus Postitas VW »

Hind võiks olla kuni 700EUR pakkuda võib endurot ja biket, chopperit ei taha..

võiks olla alates 500cc :)
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

Vahest sõidan ja teen asju.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

piret kirjutas:
mis ratast soovitad?
Kasutaja avatar

Pihelgas
Mode
Postitusi: 3132
Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
Asukoht: TLN
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas Pihelgas »

kuidas saab Piret siit soovitada sulle ratast saksast :?:

kas keegi üldse viitsiks sellega tegeleda :? :?:

otsi endale ikka ise ratas välja ja küsi konkreetseid küsimusi kui nõuannet vajad :idea:
Viimati muutis Pihelgas, 05 Jaan 2004, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Kas Eestist ei leia sobivat ratast? Kui ei siis loe seda teemat:

http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=147

pead arvestama üpriski suure närvikuluga enne kui saad siin rõõmsalt ringi põristama hakata. Mina tõin ratta saksast, sest mai lõpus ma tõesti siit endale sobivat ei leidnud. Praegu & varakevadel peaks valikuvõimalus suurem olema.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Soovitamisest niipalju, et pead ikka ise ära otsustama ja mingid valikud tegema, -siis küsi milline neist ja me meeleldi anname oma hääle. :)
Mõtle järgi:
- kus sõidad (kruus, asfalt?)
- kellega sõidad (rohkem üksi, või kahekesi?)
- kui palju sõita kavatsed (pikad otsad?)
- öeldakse et, julge hundi rind on rasvane, kuid ma arvan et senine sõidukogemus mängib kah rolli.
- jne.

Külaline

Lugemata postitus Postitas Külaline »

CB500 kirjutas:
Soovitamisest niipalju, et pead ikka ise ära otsustama ja mingid valikud tegema, -siis küsi milline neist ja me meeleldi anname oma hääle. :)
Mõtle järgi:
- kus sõidad (kruus, asfalt?)
- kellega sõidad (rohkem üksi, või kahekesi?)
- kui palju sõita kavatsed (pikad otsad?)
- öeldakse et, julge hundi rind on rasvane, kuid ma arvan et senine sõidukogemus mängib kah rolli.
- jne.
sõidan linnavahel kuid tahaks ka metsa pöörata.
sõidan üksi, kuid sõbra võiks ka kaasa võtta.
pikkasid otsasid on ka plaanis sõita
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

kui metsa ka tahad pöörata, siis bike kukub nagu ära.. Isegi kui sa bikega metsa lähed, saad üsna pea aru et oled vales kohas, kui oma rattast hoolid.

Näiteks CB500 owners manualis on kirjas kah, et see mootorratas on sõitmiseks ainult tee peal.

OOpiuM

Lugemata postitus Postitas OOpiuM »

Seda sa vist ei taha, aga vaat kui kallis teine: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9951
Vana Jawa on muutumas reliikviaks, palju see aastal 1975 maksiski, 300rubla? Nägin muide üpris hiljuti sellist sooloriista Torupillli Selveri juures, vend vist saia järgi käis...
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

krt, olen aru saanud, et peale gs 500 midagi normaalsemat ei saagi :lol:
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

GS500 on Eestis ju nii palju et.. Kas tõesti pead vajalikuks ühe veel juurde tuua?? :wink:
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

CB500 kirjutas:
GS500 on Eestis ju nii palju et.. Kas tõesti pead vajalikuks ühe veel juurde tuua?? :wink:
odavam :D
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Eestis saad ikkagi oma silmaga näha, käega katsuda ja võibolla isegi proovida. Samuti jääb ära risk et ratas transpordi käigus vigastada saab.
Riske on tunduvalt vähem. Sa ei pea põrsast kotis ostma.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

CB500 kirjutas:
Eestis saad ikkagi oma silmaga näha, käega katsuda ja võibolla isegi proovida. Samuti jääb ära risk et ratas transpordi käigus vigastada saab.
Riske on tunduvalt vähem. Sa ei pea põrsast kotis ostma.
´

kiire ülevaade soovi ei andnud mingeid positiivseid vastuseid..

ets
Postitusi: 241
Liitunud: 29 Okt 2003, 17:35
Asukoht: Tln-Johvi
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas ets »

700 EURi eest nagu ei saa sealt suurt midagi, kui siis midagi vanemat!!!
Äratoomine ka veel ligi 10K
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 970
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

kunagi uurisin kah pikalt laialt ja põhjalikult seda saksa võimalust ja tollimajandust. kokkuvõttes peale pikka tööd ja vaeva leidsin et enne ostan Eestist ja maksan rohkem kui saksast asja mida olen aint piltidel näinud... see ei välistanud küll võimalust et ise saksa minna ja asi ülevaadata aga see on kah nagu ta on ja soovitaks siin eelkõnelejate kombel osta asi kodumaalt ehkki Saksa hinnad tunduvad vahel lausa nutma ajavalt odavamad olevat.
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

äratoomine on 3-5k eeq, kust sa selle müstilise 10 said?
Vahest sõidan ja teen asju.
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Nu nüüd uue värske Saksast toodud ratta omanikuna võiks ka mõned sõnad siia lisada. Et kas maksab Saksast tuua? Nu ütleks nii, et jah ja ei. "Jah" kasuks räägib muidugi tunduvalt suurema turu e. ka pakkumise variandid..valikut on kõvasti ja igas hinnaklassis..otsima lihtsalt peab. Pluss veel, et Saksast pruugib saada ratast mida Eestis lihtsalt pole (kui mõnel on isepärased soovid nö. muud rattad peale meil siingi levinud tavapäraste ratast GS,CB,XJ,DR,jne). Minu konkreetse ratas Kawa ZX10 läks maksa kõik kokku 20k + arvelevõtmine. Millest toomine oli 4,5k, toll 2,3k, paberimajandus 200 eeku ja pangakulud 400 eeku. Arvestage ise mis ratas ise maksis :)
"Ei" kasuks räägib nii öelda jah see, et ei ole võimalust (ostes siit) ratast näha ja üle vaadata. Lisaks transpordi käigus ei saa asja ise jägida. Minu rattagi toomisel tehti natike karutükke, kuigi sai sõnu peale loetud autojuhile. Aga õnneks ei midagi tõsist. Selge on see, mugavam ja parem on osta ikka siit Eestist (saad ise ratast vaadata, kuhugile vaja järgi sõita või midagi..vahemaad pole suured). Lisaks Eestist on siiski suurem võimalus saada ratas, mis on juba hooldatud - õli vahetatud, kett, kummid ja muud sellised kuluosad - mida Saksa autobahn-idel "paljudest" masinatest Eestisse toodult ei pruugi olla. Endal vedas ka selles suhtes, sakslane oli alla pannud uued kummid, pidurikettad, kett värske, kaasas remondivõtmete komplekt, tulederemondikomplekt, esmaabikarp, värskelt paigaldatud sportsummuti(Devili oma). Üdiselt muid miinuseid ma hetkel ei näe..nu võimalus nö. petta saada. Aga seda võib siingi. Ahjaa..lisaks ebameeldivad maadlused tollis, märksõnadeks olgu "punane koridor" - kes teab see teab millest ma räägin. Bürokraatika meeletu. Ise maksin pool raha üle internetipanga ja pool maksis autojuht. Nagu näha tuleb tegelt miinuseid rohkem välja..aga ma ütlen, et risk on seda väärt kui tuua Saksast. Ilma riskite ei juhtu siin maailmas nagunii midagi. Nu sai pikk jutt aga vahest kasulik jutt.

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

Bruno
Postitusi: 50
Liitunud: 22 Nov 2003, 17:19
Tsikkel: Suzuki TL 1000R; Buell XB12S
Asukoht: Tartu
Tänatud: 2 korda

Lugemata postitus Postitas Bruno »

Equ. Hakkas huvitama, mis aastakäigu rattaga siis tegemist?
Kasutaja avatar

Equ
Postitusi: 408
Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
Tsikkel: KTM 790 Adventure
Asukoht: Ei mäleta
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Equ »

Bruno kirjutas:
Equ. Hakkas huvitama, mis aastakäigu rattaga siis tegemist?
ZX10 ja väljalaskeaasta 1988. Üldse toodeti seda masinat 88-90. Enne seda oli GPX1000R mida tehti 86-88. Siis tuli mõningaste uuendustega peale ZZR1100 , mille muide vanemaid mudeleid ehk versioonid kuni C-ni (alates 94 aastast veel uuendatud D versioon) ei peeta üldse nii töökindlaks kui vanemat ZX10-t.
Igatahes olen selle ratta ostuga seni sigarahul ja ning ootan jubedalt juba kevadet, et saaks sõita. Kuigi jõudu on sel masinal minujaoks hirmuäratavalt palju nii, et ilmselt tuleb nii mõnigi nädal nö. sisseelamisnädal ja õppida sellega sõitma :)

Equ

Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20

Kasutaja avatar

piiks
Postitusi: 1212
Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
Tänanud: 127 korda
Tänatud: 50 korda

Lugemata postitus Postitas piiks »

Equ kirjutas:
[Kuigi jõudu on sel masinal minujaoks hirmuäratavalt palju nii, et ilmselt tuleb nii mõnigi nädal nö. sisseelamisnädal ja õppida sellega sõitma :)

Equ
See ongi suur + asja juures. Kui tavaline ratas ammendab ennast selle 2 nädalaga ja ongi moos, siis sellise suure hj rattaga pead paar nädalat pausi ja jõudu on jällegi hirmuäratavlt palju :twisted:
Kasutaja avatar

Erz
Postitusi: 87
Liitunud: 02 Dets 2003, 11:47
Asukoht: Tallinn / XRV750

Lugemata postitus Postitas Erz »

Equ jutul on ilmet, endal tollimajandus veel ees, samuti transa. Saksast toomine ei pruugi ültsegi nii ldausalt minna kui mõnikord tundub. Minul näiteks tulid pühad vahele, ene pühi kõigil kiirej apärast pühi ei saa keegi vedama. sinu ratta pärast eraldi keegi ei sõida saksa. kuid see 10 kilo juut jumala õige. minulgi tuleb arvestuslikult 10k otsa tegelikult ratta hinnale. Aja kulu ei tahaks nagu sinna arvestada, kuid eestist ei oleks seda jllegi saanud. Muidugi Eestist lihtsam osta, kuid Suvel Saksa minna ja seal ringi vadates ratas osta ja eestise sõida oleks igati lahe tegevus. See tsilkile nagu kohe suurema väärtuse annab(vähemalt omaniku silmis). Kuid iga üks ise teab kust osta, 700 EUR eest saab igasugu vanu vahvaid rattaid, ise oleks peaaegu ära ostunud CB 750 '82 ja seda 350 EUR eest. minu arust igati hea hind oli, kuid sellist stiili päriselt ise ei tahnud ja otsutasin see hetk edasi otsida. Aga selliseid klassikuid liigub küll, hetkel on küll paus kuid kui Saksa jõuludest üle saab siis saab jälle nendega äri ajada:)
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

no, mina sõidan saksa ise rattale järgi, seega saan kauba ennem ikka üle ka vaadata :lol:

polomark

Lugemata postitus Postitas polomark »

Saksast sellise raha eest ma arvan normaalseim asi on Suzuki GS 500 E. Ca. 92-93.a. pill. Minu arvates ilusaima välimusega bike sellest aastakäigust 500-ste hulgas. Ise ostsin Motodepoost suve lõpul saksast toodud Suzuki GS 500E , olen väga rahul. Uued kummid värgid puha olemas-vedas. Kui tahad hirmsasti üle 200 km/h "painutada", siis pead midagi muud otsima, aga 190-ga kannatab igati kulgeda.
Kasutaja avatar

CB500
Postitusi: 2190
Liitunud: 25 Juul 2003, 21:52
Asukoht: CB900F Hornet

Lugemata postitus Postitas CB500 »

Erz, kas transa maksab 10K? kuidas nii kallis??
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

polomark kirjutas:
Saksast sellise raha eest ma arvan normaalseim asi on Suzuki GS 500 E. Ca. 92-93.a. pill. Minu arvates ilusaima välimusega bike sellest aastakäigust 500-ste hulgas. Ise ostsin Motodepoost suve lõpul saksast toodud Suzuki GS 500E , olen väga rahul. Uued kummid värgid puha olemas-vedas. Kui tahad hirmsasti üle 200 km/h "painutada", siis pead midagi muud otsima, aga 190-ga kannatab igati kulgeda.
no ma 195cm seega mulle räägiti, et GS jääb väikseks mulle..

polomark

Lugemata postitus Postitas polomark »

Siis jääb väikseks jah, gs suht madal . Ma olen 179cm , see on paras pikkus.
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

polomark kirjutas:
Siis jääb väikseks jah, gs suht madal . Ma olen 179cm , see on paras pikkus.
ma ostan ikka ärä :D

polomark

Lugemata postitus Postitas polomark »

eht, mul siis üks kolleeg kohe juures. Ükskord võiks kogu pundi kokku ajada ja pisut muljetada.

HEA VALIK!
Kasutaja avatar

Teema algataja
VW
Postitusi: 192
Liitunud: 20 Juul 2003, 17:39
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas VW »

ega kellegil mõnda tuttavat saksamaal ei ela?
vaja üht paberit sealt ennem saada..
Suletud

Mine “Mootorratta load, liiklus, motokoolitus ja sõit”