soovitage ratast saksast kuni 700EUR
Moderaator: Moded
soovitage ratast saksast kuni 700EUR
Hind võiks olla kuni 700EUR pakkuda võib endurot ja biket, chopperit ei taha..
võiks olla alates 500cc
võiks olla alates 500cc
-
- Mode
- Postitusi: 3132
- Liitunud: 26 Mai 2003, 21:00
- Asukoht: TLN
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
kuidas saab Piret siit soovitada sulle ratast saksast
kas keegi üldse viitsiks sellega tegeleda
otsi endale ikka ise ratas välja ja küsi konkreetseid küsimusi kui nõuannet vajad
kas keegi üldse viitsiks sellega tegeleda
otsi endale ikka ise ratas välja ja küsi konkreetseid küsimusi kui nõuannet vajad
Viimati muutis Pihelgas, 05 Jaan 2004, 17:55, muudetud 1 kord kokku.
Kas Eestist ei leia sobivat ratast? Kui ei siis loe seda teemat:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=147
pead arvestama üpriski suure närvikuluga enne kui saad siin rõõmsalt ringi põristama hakata. Mina tõin ratta saksast, sest mai lõpus ma tõesti siit endale sobivat ei leidnud. Praegu & varakevadel peaks valikuvõimalus suurem olema.
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=147
pead arvestama üpriski suure närvikuluga enne kui saad siin rõõmsalt ringi põristama hakata. Mina tõin ratta saksast, sest mai lõpus ma tõesti siit endale sobivat ei leidnud. Praegu & varakevadel peaks valikuvõimalus suurem olema.
Soovitamisest niipalju, et pead ikka ise ära otsustama ja mingid valikud tegema, -siis küsi milline neist ja me meeleldi anname oma hääle.
Mõtle järgi:
- kus sõidad (kruus, asfalt?)
- kellega sõidad (rohkem üksi, või kahekesi?)
- kui palju sõita kavatsed (pikad otsad?)
- öeldakse et, julge hundi rind on rasvane, kuid ma arvan et senine sõidukogemus mängib kah rolli.
- jne.
Mõtle järgi:
- kus sõidad (kruus, asfalt?)
- kellega sõidad (rohkem üksi, või kahekesi?)
- kui palju sõita kavatsed (pikad otsad?)
- öeldakse et, julge hundi rind on rasvane, kuid ma arvan et senine sõidukogemus mängib kah rolli.
- jne.
sõidan linnavahel kuid tahaks ka metsa pöörata.CB500 kirjutas:Soovitamisest niipalju, et pead ikka ise ära otsustama ja mingid valikud tegema, -siis küsi milline neist ja me meeleldi anname oma hääle.
Mõtle järgi:
- kus sõidad (kruus, asfalt?)
- kellega sõidad (rohkem üksi, või kahekesi?)
- kui palju sõita kavatsed (pikad otsad?)
- öeldakse et, julge hundi rind on rasvane, kuid ma arvan et senine sõidukogemus mängib kah rolli.
- jne.
sõidan üksi, kuid sõbra võiks ka kaasa võtta.
pikkasid otsasid on ka plaanis sõita
Seda sa vist ei taha, aga vaat kui kallis teine: http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... egory=9951
Vana Jawa on muutumas reliikviaks, palju see aastal 1975 maksiski, 300rubla? Nägin muide üpris hiljuti sellist sooloriista Torupillli Selveri juures, vend vist saia järgi käis...
Vana Jawa on muutumas reliikviaks, palju see aastal 1975 maksiski, 300rubla? Nägin muide üpris hiljuti sellist sooloriista Torupillli Selveri juures, vend vist saia järgi käis...
kunagi uurisin kah pikalt laialt ja põhjalikult seda saksa võimalust ja tollimajandust. kokkuvõttes peale pikka tööd ja vaeva leidsin et enne ostan Eestist ja maksan rohkem kui saksast asja mida olen aint piltidel näinud... see ei välistanud küll võimalust et ise saksa minna ja asi ülevaadata aga see on kah nagu ta on ja soovitaks siin eelkõnelejate kombel osta asi kodumaalt ehkki Saksa hinnad tunduvad vahel lausa nutma ajavalt odavamad olevat.
Loud pipes save lives!!!
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Nu nüüd uue värske Saksast toodud ratta omanikuna võiks ka mõned sõnad siia lisada. Et kas maksab Saksast tuua? Nu ütleks nii, et jah ja ei. "Jah" kasuks räägib muidugi tunduvalt suurema turu e. ka pakkumise variandid..valikut on kõvasti ja igas hinnaklassis..otsima lihtsalt peab. Pluss veel, et Saksast pruugib saada ratast mida Eestis lihtsalt pole (kui mõnel on isepärased soovid nö. muud rattad peale meil siingi levinud tavapäraste ratast GS,CB,XJ,DR,jne). Minu konkreetse ratas Kawa ZX10 läks maksa kõik kokku 20k + arvelevõtmine. Millest toomine oli 4,5k, toll 2,3k, paberimajandus 200 eeku ja pangakulud 400 eeku. Arvestage ise mis ratas ise maksis
"Ei" kasuks räägib nii öelda jah see, et ei ole võimalust (ostes siit) ratast näha ja üle vaadata. Lisaks transpordi käigus ei saa asja ise jägida. Minu rattagi toomisel tehti natike karutükke, kuigi sai sõnu peale loetud autojuhile. Aga õnneks ei midagi tõsist. Selge on see, mugavam ja parem on osta ikka siit Eestist (saad ise ratast vaadata, kuhugile vaja järgi sõita või midagi..vahemaad pole suured). Lisaks Eestist on siiski suurem võimalus saada ratas, mis on juba hooldatud - õli vahetatud, kett, kummid ja muud sellised kuluosad - mida Saksa autobahn-idel "paljudest" masinatest Eestisse toodult ei pruugi olla. Endal vedas ka selles suhtes, sakslane oli alla pannud uued kummid, pidurikettad, kett värske, kaasas remondivõtmete komplekt, tulederemondikomplekt, esmaabikarp, värskelt paigaldatud sportsummuti(Devili oma). Üdiselt muid miinuseid ma hetkel ei näe..nu võimalus nö. petta saada. Aga seda võib siingi. Ahjaa..lisaks ebameeldivad maadlused tollis, märksõnadeks olgu "punane koridor" - kes teab see teab millest ma räägin. Bürokraatika meeletu. Ise maksin pool raha üle internetipanga ja pool maksis autojuht. Nagu näha tuleb tegelt miinuseid rohkem välja..aga ma ütlen, et risk on seda väärt kui tuua Saksast. Ilma riskite ei juhtu siin maailmas nagunii midagi. Nu sai pikk jutt aga vahest kasulik jutt.
Equ
"Ei" kasuks räägib nii öelda jah see, et ei ole võimalust (ostes siit) ratast näha ja üle vaadata. Lisaks transpordi käigus ei saa asja ise jägida. Minu rattagi toomisel tehti natike karutükke, kuigi sai sõnu peale loetud autojuhile. Aga õnneks ei midagi tõsist. Selge on see, mugavam ja parem on osta ikka siit Eestist (saad ise ratast vaadata, kuhugile vaja järgi sõita või midagi..vahemaad pole suured). Lisaks Eestist on siiski suurem võimalus saada ratas, mis on juba hooldatud - õli vahetatud, kett, kummid ja muud sellised kuluosad - mida Saksa autobahn-idel "paljudest" masinatest Eestisse toodult ei pruugi olla. Endal vedas ka selles suhtes, sakslane oli alla pannud uued kummid, pidurikettad, kett värske, kaasas remondivõtmete komplekt, tulederemondikomplekt, esmaabikarp, värskelt paigaldatud sportsummuti(Devili oma). Üdiselt muid miinuseid ma hetkel ei näe..nu võimalus nö. petta saada. Aga seda võib siingi. Ahjaa..lisaks ebameeldivad maadlused tollis, märksõnadeks olgu "punane koridor" - kes teab see teab millest ma räägin. Bürokraatika meeletu. Ise maksin pool raha üle internetipanga ja pool maksis autojuht. Nagu näha tuleb tegelt miinuseid rohkem välja..aga ma ütlen, et risk on seda väärt kui tuua Saksast. Ilma riskite ei juhtu siin maailmas nagunii midagi. Nu sai pikk jutt aga vahest kasulik jutt.
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
ZX10 ja väljalaskeaasta 1988. Üldse toodeti seda masinat 88-90. Enne seda oli GPX1000R mida tehti 86-88. Siis tuli mõningaste uuendustega peale ZZR1100 , mille muide vanemaid mudeleid ehk versioonid kuni C-ni (alates 94 aastast veel uuendatud D versioon) ei peeta üldse nii töökindlaks kui vanemat ZX10-t.Bruno kirjutas:Equ. Hakkas huvitama, mis aastakäigu rattaga siis tegemist?
Igatahes olen selle ratta ostuga seni sigarahul ja ning ootan jubedalt juba kevadet, et saaks sõita. Kuigi jõudu on sel masinal minujaoks hirmuäratavalt palju nii, et ilmselt tuleb nii mõnigi nädal nö. sisseelamisnädal ja õppida sellega sõitma
Equ
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
See ongi suur + asja juures. Kui tavaline ratas ammendab ennast selle 2 nädalaga ja ongi moos, siis sellise suure hj rattaga pead paar nädalat pausi ja jõudu on jällegi hirmuäratavlt paljuEqu kirjutas:[Kuigi jõudu on sel masinal minujaoks hirmuäratavalt palju nii, et ilmselt tuleb nii mõnigi nädal nö. sisseelamisnädal ja õppida sellega sõitma
Equ
Equ jutul on ilmet, endal tollimajandus veel ees, samuti transa. Saksast toomine ei pruugi ültsegi nii ldausalt minna kui mõnikord tundub. Minul näiteks tulid pühad vahele, ene pühi kõigil kiirej apärast pühi ei saa keegi vedama. sinu ratta pärast eraldi keegi ei sõida saksa. kuid see 10 kilo juut jumala õige. minulgi tuleb arvestuslikult 10k otsa tegelikult ratta hinnale. Aja kulu ei tahaks nagu sinna arvestada, kuid eestist ei oleks seda jllegi saanud. Muidugi Eestist lihtsam osta, kuid Suvel Saksa minna ja seal ringi vadates ratas osta ja eestise sõida oleks igati lahe tegevus. See tsilkile nagu kohe suurema väärtuse annab(vähemalt omaniku silmis). Kuid iga üks ise teab kust osta, 700 EUR eest saab igasugu vanu vahvaid rattaid, ise oleks peaaegu ära ostunud CB 750 '82 ja seda 350 EUR eest. minu arust igati hea hind oli, kuid sellist stiili päriselt ise ei tahnud ja otsutasin see hetk edasi otsida. Aga selliseid klassikuid liigub küll, hetkel on küll paus kuid kui Saksa jõuludest üle saab siis saab jälle nendega äri ajada:)
Erti aka Erz
Honda AT RD07
Honda AT RD07
Saksast sellise raha eest ma arvan normaalseim asi on Suzuki GS 500 E. Ca. 92-93.a. pill. Minu arvates ilusaima välimusega bike sellest aastakäigust 500-ste hulgas. Ise ostsin Motodepoost suve lõpul saksast toodud Suzuki GS 500E , olen väga rahul. Uued kummid värgid puha olemas-vedas. Kui tahad hirmsasti üle 200 km/h "painutada", siis pead midagi muud otsima, aga 190-ga kannatab igati kulgeda.
no ma 195cm seega mulle räägiti, et GS jääb väikseks mulle..polomark kirjutas:Saksast sellise raha eest ma arvan normaalseim asi on Suzuki GS 500 E. Ca. 92-93.a. pill. Minu arvates ilusaima välimusega bike sellest aastakäigust 500-ste hulgas. Ise ostsin Motodepoost suve lõpul saksast toodud Suzuki GS 500E , olen väga rahul. Uued kummid värgid puha olemas-vedas. Kui tahad hirmsasti üle 200 km/h "painutada", siis pead midagi muud otsima, aga 190-ga kannatab igati kulgeda.