Kiiruseületamine
Moderaator: Moded
Re: Kiiruseületamine
Hiljuti oli just võimalus testida auto vs ratas Tallinn-Tartu. Startisime ühest samast kohast Tallinnas, naine koos lastega sõitis autos ja mina tsikliga. Kuna naine Tallinnat väga ei tunne ja kardab seal liigelda, siis sõitsin mina ees ja tema taga. Kuni linna piirini, siis tõmbasin omas tempos edasi. Tartusse jõudsin mina temast üle poole tunni varem, hiljem küll selgus et ta tegi ühe paari minutise peatuse et osta juua, mis tegi võiduks pool tundu umbes. Ja nii ongi.
Kõik on nõus ju et Tartu-Tallinn autoga on keskmiselt 2,5 tundi, see teeb kekskmiseks umbes 74km/h. Keskmist kiirust mõjutavad asulad ja autokolonnid. See kui keegi sust mõnel lõigul mööda sõidab ja sul on kiirus 100 ei tähenda et tema keskmine oleks 100+
Nagu ma ka eelmises postituses ütlesin, siis kõik sõltub liiklusvahendist, juhist ja oludest liikluses. Arvutada ja vaielda võib alati aga klaas jääb ikka pool tühjaks.
Re: Kiiruseületamine
ja kui mugav see töristamine ikka linnavahel on. lõpuks ikka käid tööle ja koju ja mingit erilist sõidulõbu asja juures ei ole.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 160 korda
- Tänatud: 88 korda
Re: Kiiruseületamine
Oot,et kui videosse ei saada,siis võib saata pikalt v ?
pole kuulnudki,ehk seletaks keegi seda nippi
Re: Kiiruseületamine
Hurt kirjutas:/---/
Kõik on nõus ju et Tartu-Tallinn autoga on keskmiselt 2,5 tundi, see teeb kekskmiseks umbes 74km/h. Keskmist kiirust mõjutavad asulad ja autokolonnid. See kui keegi sust mõnel lõigul mööda sõidab ja sul on kiirus 100 ei tähenda et tema keskmine oleks 100+
Ja nii ongi. Märkasin mingi aeg tagasi kuskil reklaami, et "kiiruseüleatjal on väike" vms, mille lähemal uurimisel selgus tegelik sõnum - et ajavõit on marginaalne. Ma ütleks, et pool tundi on sitaks suur ajavõit, ma jõuan selle ajaga seksida, onaneerida ja munagi praadida näiteks. Ja tsikliga (isegi legaalselt liigeldes) jõuab Tln-Trt vahemaa katta märkimisväärse ajavõiduga, sest tegeikult on juba pea kõik möödasõidud tehtavad nö käigult, eriliselt hoogu mahavõtmata ja liiga ohtlikult elamata.. Seda kõike ka legaalselt sõites, võidab päris korralikult.
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
reimps kirjutas:Hurt kirjutas:/---/
Kõik on nõus ju et Tartu-Tallinn autoga on keskmiselt 2,5 tundi, see teeb kekskmiseks umbes 74km/h. Keskmist kiirust mõjutavad asulad ja autokolonnid. See kui keegi sust mõnel lõigul mööda sõidab ja sul on kiirus 100 ei tähenda et tema keskmine oleks 100+Ja nii ongi. Märkasin mingi aeg tagasi kuskil reklaami, et "kiiruseüleatjal on väike" vms, mille lähemal uurimisel selgus tegelik sõnum - et ajavõit on marginaalne. Ma ütleks, et pool tundi on sitaks suur ajavõit, ma jõuan selle ajaga seksida, onaneerida ja munagi praadida näiteks. Ja tsikliga (isegi legaalselt liigeldes) jõuab Tln-Trt vahemaa katta märkimisväärse ajavõiduga, sest tegeikult on juba pea kõik möödasõidud tehtavad nö käigult, eriliselt hoogu mahavõtmata ja liiga ohtlikult elamata.. Seda kõike ka legaalselt sõites, võidab päris korralikult.
Sa pole siis küll eriti suur naisterõõm
Re: Kiiruseületamine
Sul kas naine tegi märksa pikema peatuse või sõidab oluliselt alla lubatud max kiiruse.
Mina tulen tln-trt autoga 2.10 ja seda ajal, kui kiirteedel 90 lubatud. Püsikiirushoidja on enamuse ajast peal ja kiirus selline, et kaamerad võtma ei hakka. Praegu 110 piiranguga ilmselt veelgi kiiremini.
Niiet pakun sinu ajavõiduks 5 min arvestusega, et sa üle +20 lubatud max kiirust ei ületa.
Hurt kirjutas:Tartusse jõudsin mina temast üle poole tunni varem, hiljem küll selgus et ta tegi ühe paari minutise peatuse et osta juua, mis tegi võiduks pool tundu umbes. Ja nii ongi.
Re: Kiiruseületamine
mella kirjutas:Mina tulen tln-trt autoga 2.10 ja seda ajal, kui kiirteedel 90 lubatud.
See teeb su keskmiseks 90km tunnis. kaamera teeb klõpsu 97 pealt vist. Seega pidid sõitma kas olematu liiklusega või kaameratest väljas kiiremini kui 96. Mina rääkisin keksmisest kiirusest, mis on üldiselt autodel alla 80 või sinna ligi lähedale. Ei väsi kordamast, et kõik sõltub liikurist, juhist ja liiklusest.
Mina tulen ka autoga umbes sama ajaga aga see eeldab, olematut liiklust (1-2 kiiret möödasõitu), kiirteel kiiremini sõtmist kui 96 ja maanteel 96-t km/h. Sama valemiga on võimalik saada väga erinevaid vastuseid kui muutujad on teised.
Re: Kiiruseületamine
Ah ära seleta. Kui keegi sabades istuda igatseb, siis loomulikult kohale ei jõua. Kui puhkepäeva eelsel tippajal ei lähe, siis ei näe probleemi kiiretes möödasõitudes ka autoga.
isegi kaart annab linna piirist piirini 1h2m.
http://kaart.delfi.ee//?bookmark=d7830f ... eaff1caa72
Hurt kirjutas:Seega pidid sõitma kas olematu liiklusega või kaameratest väljas kiiremini kui 96.
Re: Kiiruseületamine
raunts kirjutas:mx77 kirjutas:Pagan, küll vennad ikka foorumis kõvatavad - "go f**k" jne. Tahaks seda meest siit foorumist näha, kes kohtutee ette võtab.
§ 9. Nõuded mõõtmistegevusele
(1) Mõõteobjekti kaugus kiirusmõõturist peab vastama kiirusmõõturi tüübikinnitustunnistuses või tootja kasutusjuhendis määratud piiridele.
(2) Radarmõõturi kasutamisel:
1) valitakse mõõtmiseks vastav mõõte- ja suunarežiim;
2) suunatakse mõõtur mõõteobjektile;
3) ei tohi mõõtmisel tekkiv Doppleri helisignaal olla katkendlik ja selle helikõrgus ei tohi muutuda hüppeliselt.
(3) Lasermõõturi kasutamisel:
1) suunatakse mõõtur mõõteobjektile sihiku abil;
2) ei tohi mõõtesignaali sihtmärgi alas olla teisi sõidukeid.
(4) Mõõtmise tulemusel kiirusmõõturi ekraanile ilmuv lugem säilitatakse kiirusmõõturi mälus, kui see on tehniliselt võimalik.
(5) Lõplikuks mõõtetulemuseks on kiirusmõõturi lugem, millest lahutatakse laiendmääramatus. Kiirusmõõturiga sõidukiiruse mõõtmise laiendmääramatused on esitatud määruse lisas 1.
(6) Varjatud liiklusjärelevalve käigus tuvastatud sõidukiiruse ületamise korral ei kohaldata lõike 4 nõuet, vaid kiirusmõõturi lugem teatatakse koos andmetega sõiduki margi, värvuse ja sõiduki registreerimisnumbri kohta eemal asuvale politseiametnikule, kes peatab kiirust ületanud sõiduki ning alustab väärteomenetlust.Minu keissi puhul oligi point selles et ei olnud ühtegi teist patrulli kuskil. Tüüp üksi passis põõsas oma tsikkliga.
Ja kus selles ülalolevas reeglistikus oli kirjas see, et üksi põõsas ei tohi passida? See punkt 6 lubab olukorra, kus mõõdab üks politseinik ja veidi maad hiljem peatab teine. Kui "tüüp üksi põõsas tsikliga" on, siis on tegu täiesti tavapärase järelevalvega - politseinik fikseerib kiiruse, peatab kiiruseületaja, "kui tehniliselt võimalik" siis näitab isikule ka fikseeritud näitu, täidab protokolli juurde paberi nimega "Mõõteseadme kasutamise protokoll", kus fikseerib oma kirjelduse mõõtmisest ja asi ants.
-
- Postitusi: 2017
- Liitunud: 07 Juun 2005, 11:17
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 5 korda
- Tänatud: 165 korda
Re: Kiiruseületamine
Alatasa sõidetakse niisama Statoilide vahet ja otsitakse sõidukaaslast. Kui aga sõiduks läheb, siis on kohe lõppu vaja jõuda. Miks te siis ei naudi sõitu? Pidi äge olema ju.
Re: Kiiruseületamine
Tort kirjutas:Alatasa sõidetakse niisama Statoilide vahet ja otsitakse sõidukaaslast. Kui aga sõiduks läheb, siis on kohe lõppu vaja jõuda. Miks te siis ei naudi sõitu? Pidi äge olema ju.
Eesti mees jõuab lõppu keskmiselt 2,4 minutiga. Nauditavus on kaheldav, aga ega nad kauem suudakski
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
Ja kus selles ülalolevas reeglistikus oli kirjas see, et üksi põõsas ei tohi passida? See punkt 6 lubab olukorra, kus mõõdab üks politseinik ja veidi maad hiljem peatab teine. Kui "tüüp üksi põõsas tsikliga" on, siis on tegu täiesti tavapärase järelevalvega - politseinik fikseerib kiiruse, peatab kiiruseületaja, "kui tehniliselt võimalik" siis näitab isikule ka fikseeritud näitu, täidab protokolli juurde paberi nimega "Mõõteseadme kasutamise protokoll", kus fikseerib oma kirjelduse mõõtmisest ja asi ants.
Aga eemal asuv politseiametnik on siis kuidas paika pandud? Kui eemal on eemal?
Kui ratturpolitsei peab eraldi patrulli kohale kutsuma kuskilt maakonnapealt kas see on siis "eemal asuv politseiametnik".
Ja kui see põõsarattur näitab mulle mingit numbrit mingi fööni peal siis miks mina pean uskuma teda ja võtma seda numbrit kui minu kiiruseületust?
Kurat teab mis ajast tal see number seal ees.
Kui ei ole videosalvestist siis minu silmis on küll asi kahtlane ja kohe mitte ei taha enam säärase asjaga nõustuda.
Edit :
Ma siin praegu paugutan lihtsalt vaidlemise mõttes. Ei ütle et minu kirjutatud tekst kuidagi tõde on või üldse kellelegi meeldima peab. Lihtlsalt minu 2senti.
Re: Kiiruseületamine
raunts kirjutas:Aga eemal asuv politseiametnik on siis kuidas paika pandud? Kui eemal on eemal?
Kui ratturpolitsei peab eraldi patrulli kohale kutsuma kuskilt maakonnapealt kas see on siis "eemal asuv politseiametnik".
Bottom line on see, et mõõteseadme kasutamine peab olema fikseeritud ja protokollitud. Tavaolukorras toimub asi nii, et politseinik A mõõdab ja fikseerib kiiruse, peatab ise rikkuja, vormistab mõõtmise kohta mõõteseadme vormistamise protokolli X, mis lisatakse väärteoprotokolli (või kiirmenetlusotsuse) juurde ja asi tehtud. Mõõteseadme kasutamise protokoll sisaldab siis infot kasutatud seadme, selle taatlusinfo, mõõtmise aja ja koha, tee- ja ilmastikuolude jms kohta. Kui ma kunagi ammu seda tööd tegin, siis oli see 4 A4 lehekülge blanketti.
Eelpoolmainitud seadusepunkt lubab kasutada taktikat nimega "kombineeritud liiklusjärelevalve", mille puhul politseinik A vormistab ühise mõõteseadme protokolli, kuhu kantakse radari, tee- ja ilmastikuolude ja selline info ühe korra ja siis edasi tabel kellaaeg, sõiduki number, fikseeritud kiirus. Politseinik A teatab raadio vms vahendi teel eemal asuvale politseinikule B auto numbri ja kiiruse, see peatab sõidukijuhi ja vormistab väärteoprotokolli või kiirmenetlusotsuse, kus viidatakse sellele ühtsele mõõtmise protokollile.
"Kui eemal on eemal" ei ole otseselt kusagil paika pandud, see valitakse igas konkreetses kohas vastavalt olukorrale. Näiteks linnas ei ole seda "eemal" mõtet liiga pikaks venitada, kuna siis on sõidukijuhil vahepeal ilmselt sada võimalust kusagile ära keerata ja politseiniku B-ni ta ei jõuagi. Üldiselt, nagu Sa kaine talupojamõistusega isegi arvata võid, siis valitakse enamasti koht, kus mõõtja A väga hästi nähtav pole ja kinnipidajale B selline koht, kus ta saab sõiduki kinni pidada nii, et see ülejäänud liiklust ei häiri (teeäärne parkla vms).
raunts kirjutas:Ja kui see põõsarattur näitab mulle mingit numbrit mingi fööni peal siis miks mina pean uskuma teda ja võtma seda numbrit kui minu kiiruseületust?
Kurat teab mis ajast tal see number seal ees.
Kui ei ole videosalvestist siis minu silmis on küll asi kahtlane ja kohe mitte ei taha enam säärase asjaga nõustuda.
Meie õigussüsteem ja kohtud on üldiselt võtnud seisukoha, et politseinik on aus ja tema öeldud sõna peab paika. Ka tavainimese sõnu üldiselt kasutatakse ja usutakse kohtumenetluses päris palju, ilma tõendava videomaterjalita. Video- ja fotomaterjali võib kasutada täiendava rikkumist tõendava tõendina, aga selle puudumine ei välista menetlust.
PS. Kui näiteks mingi tegelane lükkab tänaval Su tsikli ümber ja politseil tal natist kinni õnnestub saada, siis kas nemad peaks või ei peaks ilma videomaterjalita uskuma Sinu sõnu, et just see oligi see jobu, kes sellega hakkama sai?
Re: Kiiruseületamine
mella kirjutas:Ah ära seleta.
Sa oled tubli poiss Mella, sulle võiks suisa viiuli anda kui oleks. Aga kuna kõik liiklejad pole nii tublid, siis näeme ilmselt ka edaspidi ummikuid ja troppe maanteel, tõenäoliselt sõidab ka edaspidi harju keskmine Ants tallinnast tartu 2,5 tundi jne jne. Hea ka et sa mu postitused ilusti läbi lugesid ja aru said et jutt käis just sinust, mitte keskmisest liiklejast ja keskmisest kiirusest.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Kiilukas kirjutas:Küsimus siis selline, et kukkusin radarisse täpselt möödasõidu lõpus. Möödasõit ise oli 3st autost, mis sõitsid ca 80km/h olematu pikivahega. Trügimiseks ei läinud, aga vastutulev auto oli õnnetuseks valge-sinisekirju. Radarile tekkis nr 143 Tahaks teada, kas on kellelgi olnud viimasel ajal kokkupuudet mõõdistajatega umbes samas situatsioonis? Kuidas nad otsuse tegemisel sellesse suhtuvad, et mõõtmine möödasõidul jne. Kas panevad ikka täie rauaga või on see selline nö. leevendav asjaolu.
Ahjaa, asja täpsuse huvides, siis eelmise aasta juuni algusest on üks väike kiiruseületamine all. Tookord oli lg1, ehk siis ületamine alla 20 km/h Ma ei tea, kuipalju see käesolevat juhtumit muudab, ent paberite järgi aastat veel möödas pole.
Kui radarile tuli 143, siis protokolli läks ilmselt kirja (143-90-7=) +46 km/h üle lubatud piiri. Iseenesest karm rikkumine. Kui sul juba varasem rikkumine all on, siis on tegu "paadunud kihutajaga". Eks nad ikka täie rauga pane. Mul tuli mõned aastad tagasi varakevadel +36kmh ja siis aasta lõpul +14kmh. Tehti kaheks kuuks jalameheks. Tahtsin vaidlustada aga siis vaatasin läbi sellekohased kohtuotsused ja jõudsin järeldusele, et parem on kaks kuud jala käija.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kiiruseületamine
Ma olen oma ca dekaad + staazi juures 2x kiiruse ületamise eest trahvi saanud. Mõlemil korral ületasin ka ja tunde järgi rohkem kui radari pealt vaatasin.
Julged teha, julge tunnistada .... ületanud olen pakun, et 100x rohkem kui trahvi saanud olen.
Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes on ilusti tiksunud piirang +10km/h ja siis on üritatud pähe määrida +35 ületamist?
Reaalsus on selline, et ühelgi politseinikul pole vaja sellise jaburusega tegeleda, seisa tee äärde, võta kolb pihku, vaata läbi silma ja punase tule peale tõsta sau püsti ... kogu muusika. Milleks peaks riskima mingi võimaliku jamaga, kui tunni jooksul saab suvaliselt teelt paari tunni jagu protokolli täita?
Igavusest? Nuhjah, inimesi on igasuguseid, aga no kamoon.
Re: Kiiruseületamine
Macintosh kirjutas:Mul tuli mõned aastad tagasi varakevadel +36kmh ja siis aasta lõpul +14kmh. Tehti kaheks kuuks jalameheks. Tahtsin vaidlustada aga siis vaatasin läbi sellekohased kohtuotsused ja jõudsin järeldusele, et parem on kaks kuud jala käija.
+14 eest ei saa kuidagi jalameheks teha.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Võimalik, et ma eksin numbri täpse suurusega aga see oli kas +14/+16/+18 või midagi sinna kanti. Igatahes alla 20. Kiiruseületamine leidis aset asulas. Tol aastal jooksis mingi eriti hüsteetriline kihutamise vastane kampaania (2009 või 2010) ja kuna minu varasemast liikluskäitumisest paistis välja, nagu oleks tegu parandamatult raske kihutajaga (enne seda oli küll 10+ aastat puhas leht) siis väänati ikka kogu südamest - seletuses, mis mulle üle anti oli ka mingi analoogne jutt selle kohta kuidas paadunud kihutajate puhul nagu mina tulebki jalamehetõendeid jagada. Ja sinna juurde kuuulus muidugi ka rasvane trahv.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 2488
- Liitunud: 15 Mai 2008, 11:42
- Tsikkel: Yamaha FZ8SA
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 181 korda
- Tänatud: 340 korda
Re: Kiiruseületamine
Macintosh kirjutas:Mul tuli mõned aastad tagasi varakevadel +36kmh ja siis aasta lõpul +14kmh. Tehti kaheks kuuks jalameheks. Tahtsin vaidlustada aga siis vaatasin läbi sellekohased kohtuotsused ja jõudsin järeldusele, et parem on kaks kuud jala käija.
Mulle üks politsei seletas, et kohapeal kiirmenetlusega (kui ei ole rohkem kui +40 kiirus) lubasid kunagi hoiule ei võeta. Ehk kui oled juba vahe jäänud, siis ole nõus kohapeal määratud karistusega ja saad "ka edaspidi" kiirust "legaalselt" ületada. Ja oma tegu kahetsev seletus protokollis tuleb samuti kasuks.
-
- Postitusi: 1038
- Liitunud: 08 Apr 2008, 21:45
- Tsikkel: TransAlp ja Africa Twin
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 20 korda
Re: Kiiruseületamine
tfr kirjutas:Macintosh kirjutas:Mul tuli mõned aastad tagasi varakevadel +36kmh ja siis aasta lõpul +14kmh. Tehti kaheks kuuks jalameheks. Tahtsin vaidlustada aga siis vaatasin läbi sellekohased kohtuotsused ja jõudsin järeldusele, et parem on kaks kuud jala käija.
+14 eest ei saa kuidagi jalameheks teha.
+22 eest olen küll mitmeid aastaid tagasi kuu aega pidanud jala kõndima. Aga mul oli lubadeta +41 all ka sellel.
Re: Kiiruseületamine
sinilind123 kirjutas:+22 eest olen küll mitmeid aastaid tagasi kuu aega pidanud jala kõndima. Aga mul oli lubadeta +41 all ka sellel.
+22 ehk "21-40 km/h üle" ehk "lõige 2" eest saab jah. Kunagi (2000ndate esimesel poolel) eksisteeris isegi aeg, kus korduva 21+ eest võeti automaatselt kuuks ajaks load ära ARK poolt, polnud isegi politseiniku otsustamise küsimus.
Aga sellist aega, kus "lõige 1" ehk "kuni 20km/h üle" eest oleks olnud seaduslik õigus juhtimisõigust peatada, mulle ei meenu.
-
- Maagia ja nõidumine
- Postitusi: 7336
- Liitunud: 11 Mai 2011, 21:47
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1074 korda
- Tänatud: 1046 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
tfr kirjutas:Aga sellist aega, kus "lõige 1" ehk "kuni 20km/h üle" eest oleks olnud seaduslik õigus juhtimisõigust peatada, mulle ei meenu.
Mälu ütleb, et oli alla 20 kmh aga kui ma seadust vaatan, siis saab sellise kombinatsiooni nagu minul karistuseks kujunes kätte ikka ainult üle 20kmh kiirusega.
§ 227. Mootorsõidukijuhi poolt lubatud sõidukiiruse ületamine
(2) Mootorsõidukijuhi poolt lubatud suurima sõidukiiruse ületamise eest 21–40 kilomeetrit tunnis – karistatakse rahatrahviga kuni 100 trahviühikut või sõiduki juhtimisõiguse äravõtmisega kuni kuue kuuni.(5) Kohus või kohtuväline menetleja võib kohaldada lisakaristusena sõiduki juhtimisõiguse äravõtmist:
1) käesoleva paragrahvi lõikes 2 sätestatud süüteo eest ühest kuust kuni kolme kuuni;
Ehk siis ma sain trahvi 6000 kr ja lisaks võeti load ära kaheks kuuks. Järelikult pidi üle 20kmh olema.
-
- Postitusi: 1798
- Liitunud: 06 Apr 2005, 18:52
- Asukoht: Tartu
- Tänanud: 7 korda
- Tänatud: 109 korda
Re: Kiiruseületamine
AzA kirjutas:Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes on ilusti tiksunud piirang +10km/h ja siis on üritatud pähe määrida +35 ületamist?
Aastaid tagasi mingis foorumis (streetrace?) keegi kirjutas, kuidas vedas slepis teist autot, püsikiirushoidja 60 km/h peale seatud ja peeti neljarealise peal kinni ning määriti 120 km/h pähe. Maksis 9keegu ringis trahvi. Ise pealt ei näinud ja enam seda juttu üles ei leidnud, seega midagi täpsemalt kommenteerida ei oska.
Samas tean inimest, kellele nõukaajal taheti Nivaga linnas mingi a la 130 km/h pähe määrida, kuigi ristmikult kiirendama asudes miilitsani jõudes poleks see auto ka parima tahtmise juuers sellist kiirust üles saanud. Lõpuks pääses trahvist sellega, et tehaseandmetes auto tippkiirus jäi alla sellele, mis tal väideti olevat
-
- Postitusi: 1458
- Liitunud: 17 Juun 2005, 14:36
- Tsikkel: VX 800
- Asukoht: Läänemaa, Lihula; Kasari
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Mu sõbral oli korralikult näpitud sigull keskooli ajal, lendas sellega 160+ radarisse, võmmid rabasid maha ja kukkusid kurjustama. Aga sõber pääses puhtalt, kuna väitis ka, et nalja teete või 76a 011 ei ole võimeline suht lühikesel sirgel sellist kiirust arendama ja üleüldse ei lähe se pill nii palju välja. Nii se asi jäigi. Tegelikkuses oli seal kapoti all puuritud kone, toru kolle, jämedad karpad, tehtud nukk jms jutud, tagadiffer oli lukustuv jne. Astus kella põhja nagu kojamehed ees käivad. Aga summuti oli korralikult tehtud, ei lärmanud jne. Põhjagaasiga oli muidugi kapotialt tulev möla suht vali. Aga ju siis sauamees ei osanud seda ära kuulda, polnud tehnikaga eriti kursis ühesõnaga.
http://www.krracing.ee/
Re: Kiiruseületamine
joel kirjutas:AzA kirjutas:Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes on ilusti tiksunud piirang +10km/h ja siis on üritatud pähe määrida +35 ületamist?
Aastaid tagasi mingis foorumis (streetrace?) keegi kirjutas, kuidas vedas slepis teist autot, püsikiirushoidja 60 km/h peale seatud ja peeti neljarealise peal kinni ning määriti 120 km/h pähe. Maksis 9keegu ringis trahvi. Ise pealt ei näinud ja enam seda juttu üles ei leidnud, seega midagi täpsemalt kommenteerida ei oska.
See Melli case oli aastaid tagasi jah. Aga toona olid kasutusel veel vanad Stalkerid, mis kergemini teatud äärmuslikemates olukordades "aiateibaid" näitama kippusid (vihmaga või tihedas liikluses mõõtmine jms). Ei usu, et keegi toona ka sihilikult vale kiirust pähe määris. Tänapäeva lidarite (ehk lasermõõturite, mitte klassikaliste Doppler-radarite) puhul on need sellised tehnilised eksimisvõimalused ikka suurusjärgu väiksemad, et mitte öelda olematud.
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
Re: Kiiruseületamine
Mõlemad jutud kipuvad legendide valdkonda. Reaalsus kisub ikkagi see olema, et pähe võidakse määrida mingist isiklikust vihast vms.
Situ politseiniku ukse ette ja järgmisel päeval ole kindel, et tulekustuti aegumistähtajale visatakse silm peale.
Aga suvalisele voldemarile nad eales ei riski sellise imemänöövriga käru keerata. Natuke mõelda, siis tänases juriidika maailmas on see lihtsalt jabur tegevus.
Neil pole tegelikult mitte mingit probleemi kõiki liiklejaid seaduslikult vigaseks trahvida, pigem on küsimus selles, et ei jõuta trahvida, ei jõuta maksta ja pole eriti arukas kah.
Kogu selline "saan asjata trahvi" on üldiselt linnalegendindus (erand muidugi kinnitab reeglit, ka kontrollijad eksivad).
Üldiselt rabatakse kõik maha, kui käsk tuleb mingeid kindlaid kohti rahustada ja muidugi patrullis olles lauslollused, mis silma jäävad .... viimasesse kategooriasse võiks +40 ületamised vist minna.
Re: Kiiruseületamine
reimps kirjutas:Eesti mees jõuab lõppu keskmiselt 2,4 minutiga. Nauditavus on kaheldav, aga ega nad kauem suudakski
mis kuradi ametkonna statistika see veel on?!
-
- Postitusi: 8374
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 316 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Veikosib kirjutas:reimps kirjutas:Eesti mees jõuab lõppu keskmiselt 2,4 minutiga. Nauditavus on kaheldav, aga ega nad kauem suudakski
mis kuradi ametkonna statistika see veel on?!
Personal best
-
- Postitusi: 1062
- Liitunud: 29 Juul 2010, 08:11
- Tsikkel: KTM690, TM300
- Asukoht: Tallinn, Pääsküla
- Tänanud: 183 korda
- Tänatud: 116 korda
Re: Kiiruseületamine
tfr kirjutas:joel kirjutas:AzA kirjutas:Kas keegi teab kedagi, kes teaks kedagi, kes on ilusti tiksunud piirang +10km/h ja siis on üritatud pähe määrida +35 ületamist?
Mul ca.10 aastat tagasi kui vahtralehega sõitsin üritati Peterburi tee Nehatu juures 70 alas.väita, et sõitsin 96km/h. Endal oli spidiomeeter 75 peal ja vaidlesin niikaua kuni nad loobusid.
Aga siis öeldi, et kui kinni pidasin siis millegi eest peab ju trahvi tegema ja sain selle eest, et vahtraleht armatuurile kukkunud nurgas seismise asemel. Toona ulmelised 400eek selle eest.
Re: Kiiruseületamine
linnalegendid või mitte, aga fakt on see, et paljud meist on vähemalt korra saanud väga kahtlasel moel, väga kahtlaste asjade eest. see ei tähenda, et kogu ametkond oleks täis kahtlasi tüüpe, pigem tähendab ja kinnitab ta seda, et absoluutselt igalpool on veidrikke, kuislikke ja võibolla mingitmoodi muidu rumalaid tüüpe. ja sellepärast ei tasugi alati pimesi iga asjaga nõus olla.
minule keerati kunagi ammu lubadeta sõitmise eest, trahv ei olnud küll in total suur, kuid ühe 1 kursuse tudengi jaoks jälle vägagi suur! case oli selline, et minu auto võeti maha (mingit rikkumist ei olnud, autol kõik korras jne), mina olin kõrvalistmel lubadega sõber roolis ja trahv kirjutati välja minule lubadeta sõidu eest. põhjus miks seda teha sai oli seal, et konkreetne auto konkreetsel hetkel olevat olnud "mitte kellegi oma". ehk siis tegu oli pärandivaraga, mis ei olnud veel seaduse silmis omanikku vahetanud ja seega põhimõtteliselt olevat onu mendil olnud õigus see sealt parkimisplatsile viia.
kõik sai vägagi selgelt ja rahulikult ära seletatud ja tõestatud, et mingit reaalset probleemi seal ei ole, kuid mind pandi siiski valiku ette, et kas see või teine. mõistlik? dont think so...
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.