Kiiruseületamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Kiiruseületamine
Võibolla peaks selle panema rumalate küsimuste rubriiki, ent prooviks esialgu siin.
Küsimus siis selline, et kukkusin radarisse täpselt möödasõidu lõpus. Möödasõit ise oli 3st autost, mis sõitsid ca 80km/h olematu pikivahega. Trügimiseks ei läinud, aga vastutulev auto oli õnnetuseks valge-sinisekirju.
Radarile tekkis nr 143 Tahaks teada, kas on kellelgi olnud viimasel ajal kokkupuudet mõõdistajatega umbes samas situatsioonis? Kuidas nad otsuse tegemisel sellesse suhtuvad, et mõõtmine möödasõidul jne. Kas panevad ikka täie rauaga või on see selline nö. leevendav asjaolu.
Ahjaa, asja täpsuse huvides, siis eelmise aasta juuni algusest on üks väike kiiruseületamine all. Tookord oli lg1, ehk siis ületamine alla 20 km/h Ma ei tea, kuipalju see käesolevat juhtumit muudab, ent paberite järgi aastat veel möödas pole.
Ärge siis väga kõvasti näkku lööge
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kiiruseületamine
Kui Sa siin küsid, siis kohapeal kiirmenetlusega ilmselt ei pääsenud? Ei taha olla see pahade uudiste tooja, aga üldmenetluses kontorisügavuses see inimene kohapealset olukorda ei näinud ja vaatab kuivalt numbreid - +53km/h ja eelnev kehtiv kiiruseületamine all. Mis tähendab, et väga tõenäoliselt tuleb lisaks politseile mõnda aega ka ühistranspordijumalale andamit viia.
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kiiruseületamine
Mnjah, protokolli läks muidugi kirja ka, et möödasõit mitmest sõidukist ja seletuses sai veidi pikemalt situatsioon lahti seletatud, ent kuipalju sellest nö kontoriotsustaja jaoks abi on, ei tea.
Kõige kurvem on see, et kui tahavad koorikuid hoiule, siis on jama majas. Kogu töötegemine ja toimetamine on igapäevaselt autorooliga seotud.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
+53 oli üle siis peaks sealt ju maha minema veel -8kmh kui nad liikumise pealt mõõtsid.
Kas videosse ka jäid? Ma kunagi ammu sain ka radarisse möödasõidu lõppedes. Tookord olid põõsas passivad mendid.
Üle oli mingi 40+ kui ma õigesti mäletan. Kirjutasin neile paberile pika jutu ja pärast käisin veel Tallinna jaoskonnas ka mingit paberit kirjutamas et ikka pikemalt lahti seletada olukorda.
Kirja sai pandud ka muidugi oma kahetsus tekkinud olukorra üle.
Kuna eelnevalt midagi mul all ei olnud siis 4700.- eeku sain tookord. Või oli see 5300.- ei mäleta.
Aga kui videosse ei jäänud siis saada !"#¤%.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kiiruseületamine
Üle +40kmh (lg 3) ei tule mingit kiirmenetlust.
edu
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
- Postitusi: 49
- Liitunud: 26 Juul 2012, 18:24
- Tsikkel: Honda CBR1000RR 2004
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Mul õnnestus ka siin hiljuti üldse elus esimest korda kiirusega patustada. Load olnud juba 20 a. Samas ületamine oli lg.4 ehk siis 60+
Kirjutasin ka oma siirad kahetsused paberile (vastulause). Lõpuks jäid load ikka taskusse (mis oligi suurim soov), aga aktsiaid ostsin ikka päris arvestatava summa eest.
Samas minul ei olnud mitte ühtegi rikkumist eelnevalt ja imestati, et mulle load alles jäeti.
Eks palju oleneb otsustaja tujust ja sinu seletuskirjast (noh möödasõit võiks natuke kergendada?), aga kui kehtiv karistus juba all, siis valmistu mingiks ajaks jalameheks ja umbes 400.- ga?
Seda parem on üllatus, kui nii ei lähe.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
Videosse ei jäänud siis ei oleks pidanud nõus olema millegagi ja kohtusse minema.
Re: Kiiruseületamine
Kiilukas kirjutas:Videosse ei jäänud, aga ...... saata on vist tiba hilja.
Perse saatma peaks alati. Parem hilja kui mitte kunagi. Siis tead vähemalt mille eest said...
Muidu poed neile perse ja nad panevad sulle ikka lõpuks kanni. Nii kui uksest sisse lähed, ütle korralikud tervitussõnad ja viska jalad laua peale.
Anna muidugi siis siia kah teada mis asjast lõpuks sai. Võta ennem kui sinna lähed tööjuurest paber, et load on töökohustuste täitmiseks vajalikud ja ilma nendeta vallandatakse, see on aidanud paljusid. Edu.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: 06 Veebr 2014, 11:23
- Tsikkel: xjr 1300
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 1 kord
Re: Kiiruseületamine
Eelmine aasta samas situatsioonis (autoga küll). Ka möödasõit ja ka samas vahemikus kiirus üle. Läks kohe üldmenetlusse. Alguses hirmutati arestiga lambist aga eelnevaid rikkumisi all polnud, seega saadeti tagasi teele. Kirjutasin pika kahetsuskirja (justnimelt kahetsuskirja mitte seletuskirja). Seletada pole midagi selles olukorras, sest seaduse järgi pole möödasõit kohustuslik manööver jne.
Kirjuta kindlasti sinna perfektuuri kahetuskiri kes su keissi menetleb. Igasugune ego jäta mängust välja ja vaata asja läbi seaduse.
Mulle lõppes see 540.- trahviga. Load jäid alles. Aga eks see oleneb kelle kätte su paberike satub.
Varsti on vist nii, et kiiruseületamine on tapmiskatse seaduse järgi..... Suht sõgedaks läinud see teema.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
Pole tõesti ime kui 90km/h +1 on kriminaalkeiss varsti.
Ma suutsin autoga radarisse saada +74 vms. Ka krooni aeg. ca 6k eek'i pidin andma kuid load jäid imekombel alles.
Aga see 30 päeva ootamist oli suht rõve.
Tsikli ment võttis radarisse. Oleks siis piisavalt tark olnud oleks samamoodi öelnud et "go fk yourself" näitas mulle mingisuguse föön seadeldise peal numbrit.
Kus mina pidin teadma et see just sel hektel ja minu mõõdetud kiirus sai olla. Aga noh, olin loll ja toohetk peaaegu täis pissinud end, et mingit vaidlust ei tulnud minu poolt.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
Pagan, küll vennad ikka foorumis kõvatavad - "go f**k" jne. Tahaks seda meest siit foorumist näha, kes kohtutee ette võtab.
§ 9. Nõuded mõõtmistegevusele
(1) Mõõteobjekti kaugus kiirusmõõturist peab vastama kiirusmõõturi tüübikinnitustunnistuses või tootja kasutusjuhendis määratud piiridele.
(2) Radarmõõturi kasutamisel:
1) valitakse mõõtmiseks vastav mõõte- ja suunarežiim;
2) suunatakse mõõtur mõõteobjektile;
3) ei tohi mõõtmisel tekkiv Doppleri helisignaal olla katkendlik ja selle helikõrgus ei tohi muutuda hüppeliselt.
(3) Lasermõõturi kasutamisel:
1) suunatakse mõõtur mõõteobjektile sihiku abil;
2) ei tohi mõõtesignaali sihtmärgi alas olla teisi sõidukeid.
(4) Mõõtmise tulemusel kiirusmõõturi ekraanile ilmuv lugem säilitatakse kiirusmõõturi mälus, kui see on tehniliselt võimalik.
(5) Lõplikuks mõõtetulemuseks on kiirusmõõturi lugem, millest lahutatakse laiendmääramatus. Kiirusmõõturiga sõidukiiruse mõõtmise laiendmääramatused on esitatud määruse lisas 1.
(6) Varjatud liiklusjärelevalve käigus tuvastatud sõidukiiruse ületamise korral ei kohaldata lõike 4 nõuet, vaid kiirusmõõturi lugem teatatakse koos andmetega sõiduki margi, värvuse ja sõiduki registreerimisnumbri kohta eemal asuvale politseiametnikule, kes peatab kiirust ületanud sõiduki ning alustab väärteomenetlust.
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
mx77 kirjutas:Pagan, küll vennad ikka foorumis kõvatavad - "go f**k" jne. Tahaks seda meest siit foorumist näha, kes kohtutee ette võtab.
§ 9. Nõuded mõõtmistegevusele
(1) Mõõteobjekti kaugus kiirusmõõturist peab vastama kiirusmõõturi tüübikinnitustunnistuses või tootja kasutusjuhendis määratud piiridele.
(2) Radarmõõturi kasutamisel:
1) valitakse mõõtmiseks vastav mõõte- ja suunarežiim;
2) suunatakse mõõtur mõõteobjektile;
3) ei tohi mõõtmisel tekkiv Doppleri helisignaal olla katkendlik ja selle helikõrgus ei tohi muutuda hüppeliselt.
(3) Lasermõõturi kasutamisel:
1) suunatakse mõõtur mõõteobjektile sihiku abil;
2) ei tohi mõõtesignaali sihtmärgi alas olla teisi sõidukeid.
(4) Mõõtmise tulemusel kiirusmõõturi ekraanile ilmuv lugem säilitatakse kiirusmõõturi mälus, kui see on tehniliselt võimalik.
(5) Lõplikuks mõõtetulemuseks on kiirusmõõturi lugem, millest lahutatakse laiendmääramatus. Kiirusmõõturiga sõidukiiruse mõõtmise laiendmääramatused on esitatud määruse lisas 1.
(6) Varjatud liiklusjärelevalve käigus tuvastatud sõidukiiruse ületamise korral ei kohaldata lõike 4 nõuet, vaid kiirusmõõturi lugem teatatakse koos andmetega sõiduki margi, värvuse ja sõiduki registreerimisnumbri kohta eemal asuvale politseiametnikule, kes peatab kiirust ületanud sõiduki ning alustab väärteomenetlust.
Minu keissi puhul oligi point selles et ei olnud ühtegi teist patrulli kuskil. Tüüp üksi passis põõsas oma tsikkliga.
Ja mina tean inimesi piisavalt kes on käinud kohut sellistel juhtudel ja võitnud.
Politseinik on ka kõigest inimene ja ka tema eksib. Sinu teha on see viga üles otsida ja oma õigusi tunda.
-
- Toetajaliige
- Postitusi: 6615
- Liitunud: 09 Mai 2006, 12:08
- Tsikkel: VT1300CX
- Asukoht: Head mõtted
- Tänanud: 649 korda
- Tänatud: 400 korda
Re: Kiiruseületamine
Kuidas saab olla nii, et Soomes võtab 1(üks) motopolitseinik Teid täpselt sellesama Stalkeriga kiiruse ületamisega "vahele" ja ei mingit kobinat, aga Eestis on kohe: "mendid; sead; karjuv ülekohus" jne
edu
NB! Möödasõit ei ole kohustuslik manööver.
Saadetud kettaga lauatelefonist!
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kiiruseületamine
Nojah, egas siin niikuinii midagi head tulemas ei ole, aga positiivse poole pealt ehk see, et mundrikandjate suhtumine ja käitumine tollel hetkel oli igati ok. Mitte mingisugust ülbitsemist ega ähvardusi. Olen kokku puutunud igasuguste miilitsaonudega selle 17 aasta jooksul, mil load on olnud ja pean ütlema, et tavaliselt on ainukesed ebameeldivad kogemused just Eesti Politsei töötajate suhtumisega.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
raunts kirjutas:Minu keissi puhul oligi point selles et ei olnud ühtegi teist patrulli kuskil. Tüüp üksi passis põõsas oma tsikkliga.
Ja mina tean inimesi piisavalt kes on käinud kohut sellistel juhtudel ja võitnud.
Politseinik on ka kõigest inimene ja ka tema eksib. Sinu teha on see viga üles otsida ja oma õigusi tunda.
Kas see nn. tüüp "põõsas" kvalifitseerub varjatud liiklusjärelvalve alla on veel suur küsimus. Kas see ikka kvalifitseerub selle alla?
3) politseiametnikud varjatult, eritunnusteta sõidukiga ja riietuses liiklus- ja muude õigusrikkumiste tõkestamiseks
-
- Postitusi: 141
- Liitunud: 22 Juul 2005, 14:43
- Tsikkel: Aprilia Pegaso 650
- Asukoht: Lääne-Virumaa
Re: Kiiruseületamine
yeekim kirjutas:Kuidas saab olla nii, et Soomes võtab 1(üks) motopolitseinik Teid täpselt sellesama Stalkeriga kiiruse ületamisega "vahele" ja ei mingit kobinat, aga Eestis on kohe: "mendid; sead; karjuv ülekohus" jne
Pakun et siin võibki üks see iva seista. Suhtumine.
Kuna politseiametnikke on selliseid kes ise ka ei tea mis tööd nad teevad ja veelvähem teavad seadusi ja suhtumine liiklejasse on üleolev siis automaatselt muutub ka liikleja suhtumine vormikandjasse.
-
- Postitusi: 8375
- Liitunud: 25 Okt 2004, 16:50
- Tsikkel: YZ250F, Ducati Monster S4
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 317 korda
- Tänatud: 419 korda
- Kontakt:
Re: Kiiruseületamine
raunts kirjutas:yeekim kirjutas:Kuidas saab olla nii, et Soomes võtab 1(üks) motopolitseinik Teid täpselt sellesama Stalkeriga kiiruse ületamisega "vahele" ja ei mingit kobinat, aga Eestis on kohe: "mendid; sead; karjuv ülekohus" jne
Pakun et siin võibki üks see iva seista. Suhtumine.
Kuna politseiametnikke on selliseid kes ise ka ei tea mis tööd nad teevad ja veelvähem teavad seadusi ja suhtumine liiklejasse on üleolev siis automaatselt muutub ka liikleja suhtumine vormikandjasse.
Mis nende eesti politseinike suhtumisel viga on? Nii palju kui mul nendega kokkupuudet on olnud, siis suhtumise probleemi pole küll olnud. Korra lendasin autoga möödasõitu tehes radarisse kiirusega +20 üle lubatu. Mulle öeldi kohe, et me nägime et sa tegid möödasõitu, seega teeme sulle miinimumi järgi.
-
- Postitusi: 139
- Liitunud: 09 Okt 2008, 11:24
- Tsikkel: Suzuki Marauder
- Asukoht: Nõmme
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 2 korda
Re: Kiiruseületamine
Üks näide politseinike suhtumisest - kunagi sõitsin üle Tartu mnt ristmiku Sõjamäe poole, peeti kinni ja väideti et sõitsin kollase tulega ristmikule ja oldi sellise "oled tropp" suhtumisega. Ei hakka selle pärast pidureid põhja suruma, et roheline vilkuma hakkab. Ise väitsin vastu, et kui ristmikule sõitsin siis vilkus roheline aga mind ei usutud, ju vist selle pärast, et olin viimane kes üle tuli. Trahv 720 krooni ja peale mind oli veel 3 autot ootamas oma järjekorda trahvi vormistamisel. Ilmselge rahakogumine seal.
Teine kord oli kuskil Läänemaal, sõitsin öösel ega pannud tähele asula märki aga sõitsin veidi alla 70-ga, kinni pidasid mind 2 naispolitseinikku, küsisid kuidas läheb, kuidas kontsert oli (tulin haapsalust suurelt kontserdilt), tunnistasin et tõesti palju kiirust ja nii ei tohi teha jne. Trahv 180 krooni ja nad veel imestasid, et tallinnas foori eest nii palju sain (nad nägid 3a tagasi toimunut koos trahvi sumaga oma süsteemist).
Suhtumist mõjutab ka see, kuskohas ja maha võetakse.
Kui on mingi aktsioon mis näeb ilmselgelt välja trahviraha korjamisena, siis on endal juba enne tunne, et wtf teil viga on, et sellist asja korraldate siin, tehke midagi asjalikku.
Eelmine nädal oli olnud Järvevana teel mingi taoline asi, telekas uudistes näitas ja räägiti, et autosi peeti nii palju kinni, et terve üks rida oli pikalt täis paberite vormistamist ootavaid autosi.
Kui liiklust korraldatakse lollilt, ehk pannakse piiranguid kohtadesse kus nende vajalikkusega mitte keegi ei nõustu (Järvevana teel 2-3-4 rida, ühtegi ülekäiku ega foori pole, uus tee jne, miks peaks seal sõitma 70-ga?), siis suhtutakse seal kohas kiiruse mõõtmisse kui juhtide ahistamisse, mitte millegisse vajalikku.
Sama värk sellega, et pandi teele Jälgimäe-Saku 60 ja 70 piirangud, ka täiesti arusaamatu kui seni oli seal 90. Tee on küll kurviline aga ei ole kuulnud, et seal õnnetusi oleks olnud. Järjekordne loll piirang mingi kabinetiametniku poolt.
Re: Kiiruseületamine
Mõned aastat tagasi oli sisuliselt sama lugu mul, ka kiirused samad. Registreeritud sai 42 km/h ületamist.
Tulemuseks oli 240 eurot, load jäeti alles.
Re: Kiiruseületamine
120 ja natuke peale oleks mõistetav arvestades et mida rutem oma ritta saad seda ohutum kogu operatsioon on, aga 143 on lihtsalt rumal ja vastutustundetu, mitte ainult liikluskultuuri ruumis, vaid ka puhtalt sellepärast et su töö sõltub nendest lubadest millega sa oled nii vabalt nõus riskima põhimõtteliselt mugavuse ja eneseuhkuse arvelt, sest üldpildis on ikkagi enamike möödasõitude võit marginaalne eesti piires. (kui olematu pikivahe on umbes 10 meetrit ja auto keskmine pikkus on 4.3 meetrit siis umbes tuli läbida 33m ja arvestades kiirendused ja natuke siia sinna siis 120ga oleks saanud kolmest autost mööda 5 sekundi ringis, tundub igati kiire, arvestades et kolm autot ikkagi) samas võibolla poleks see midagi muutnud..
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kiiruseületamine
Matemaatikas oled Sa tugev, aga ma ei taha uskuda, et Sa ise kunagi kiirust pole ületanud. Ma ei ürita väita, et mu teguviis on õige ja et nii peabki, kuid autode taga üleskeerutatud veepilvest tahan ma küll alati võimalikult kiiresti pääseda.
Re: Kiiruseületamine
muidugi olen ületanud. ja kui trahvi olen saanud siis olen maksnud selle kinni oma raha eest ja ei ole tulnud foorumisse halama. võimalik et oleksin sattunud sinuga sarnasesse situatsiooni. aga kuna tagantjärgi on hea targutada, siis seda ma teengi.
sellesmõttes et sellest saab õppida, milleks ilmselt see ongi kasulik.
tagantjärgi kirud ennast ja mõtled et kas see veepilv oli nüüd hullem, või on hullem nüüd see et ma ei saa tööd teha või pean sõitma lubadeta riskides uue karistusega. ega enne ei mõtle, kui midagi sellist juhtub niiet võta seda kui positiivset kogemust elus
-
Teema algataja - Postitusi: 272
- Liitunud: 01 Mai 2013, 22:20
- Tsikkel: IZ,Jawa,GSXF,R1,XL1000
- Asukoht: Tartu/Stockholm
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 14 korda
Re: Kiiruseületamine
Egas siin ei oskagi midagi muud öelda, kui, et loll õpib oma ja tark teiste vigadest
Re: Kiiruseületamine
lextastic kirjutas:üldpildis on ikkagi enamike möödasõitude võit marginaalne eesti piires.
Matemaatikud võiks arvestada arvutusel seda, et keskmine kiirus maanteel (autodel) on alla 80km tunnis, mitte 90. Kui ma sõidan tsikliga 100km/h keskmiseks, pole võit mitte 10km/h vaid pigem 20-30km/h (kõik oleneb ratturist kes möödasõite teeb). Reklaamides pasundatakse ka marginaalsest ajavõidust +10 sõites ja nii tegelt ongi kui sõidad tipptunni ajal, autoga millega möödasõidud on pigem erand kui reegel ja oled vahtralehtedega naine või vanur näiteks, siis on tõesti võit üks kaks minutit kui sedagi. Kui on Tln-Trt ja reedene tipptund, olen autoga, siis ma ei viitsi never ever tõmmelda, sest see ei anna mitte midagi peale suurema kütusekulu. Asju peab võtma mõistusega.
Re: Kiiruseületamine
mai tea ma sõidan rattaga 100ga tallinn rapla vahel ja 80 protsenti inimestest sõidavad veel mööda ka...
Re: Kiiruseületamine
Olen ise tähele pannud sellist asja, et kuskil 100km/h ja isegi natuke peale sõites meeldib taga oleval autol tihti jõle lähedale mulle sõita ja sinna ka jääda, mööda ei minda. Suht vastik ebakindel tunne, kui pikivahet ei taheta hoida. Ega siis jäägi muud üle kui eesolevad kinni püüda ja mööda sõita.
Re: Kiiruseületamine
sama siin.
endale tegelt maanteel need autod eriti palju ette ega taga isegi ei jää...aga mis mind TOHUTULT häirib on ebaloogiline venimine, start-stop-start-stop jura ja kõik muu ühtlase liikumise vastand. seega ei suuda ma linnas tsikliga kunagi sõita autode vahel, lihtsalt ei suuda. see tundub omaenese elu(aja) raiskamine, käigukasti mõttetu üles alla klõpsimine. lisaks asjatu kütuse raiskamine, mis tegelikult on ju lõpuks ka veel keskkonna saastamine.
autod sõidavad linnas 40khm, ja see ei ole isegi mitte keskine kiirus vaid pigem tipp. üsna masendav. põhimõtteliselt võiks siis kõik juba jalgrattaga sõita sest mingit ajalist võitu siin enam ei ole. on vaid ajaline ja rahaline kaotus, mingisuguse "mugavuse" huvides.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.