Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Moderaator: Moded
- teemasid võivad alustada ainult naised
- naised küsivad/arvavad/räägivad kuidas oskavad, mehed vastavad siis kui midagi asjalikku on öelda,
- rumalaid küsimusi pole olemas,
- meeste algatatud teemad leiavad siin kiire lõpu
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
kui jonnakalt V2 siis suprduke oli taltsas ja suht madal, kerge ja kuradihea juhitavusega.
irw naused ükdjuhul ei kasuta r4 115 kw ära.
tahaks neid mehi näha kes kasutavad , mina kasutasin healjuhul 70 % ja oma omast
ja esinduste testisõitudel tutikate relvadega ( moto guzzi välja arvata) veel vähem
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Mind ajavad seda sorti soovitused alati ühelt poolt naerma ja teisalt tekitavad ka kõhedust. Ja sestap saab minult 10 punkti NELESK!
Härrased, on oluline vahe, kui suur ja kui raske sa oled. Mina olen küll meesterahvas, aga sellest küsijast noorikust kõvasti lühem vudijalg, umbes samas kaalus. Ma suudan küll sõita igas suuruses ja raskuses rattaga, aga igal juhul on Eestis ja eriti linnas liiklemiseks mugavam kergem ratas. Mis mõte on kangutada igavest rasket jurakat, istuda peale, sõita jupp ja siis jälle kangutada? Ratas olgu mugav (naisterahvas on reeglina sama kasvu juures niikuinii ka mehest nõrgem). Ja väiksemale inimesele on mugavuse tähendus hoopis teistsugune, kui pikale jorsile. Võtke või jalgade pikkus - väike inimene paneb jala maha rattale hoopis lähemale, kui pikk jorss. Lisame veel ratta suurema kaalusuhte sõitja kaalu ja saate ka ise aru, kui palju lihtsam on kämbul rattaga otse paigal ümber käia. Kämbu peab manööverdades kaugelt täpsemini sõitma, kui suur koll. Ratta tagurpidi sikutamine teeservalt ülesmäge... ka minule arvestatav pingutus...
Ehk siis - istu peale, proovi kõigutada ja sikutada, vaata, kas ulatud üldse igale poole. Kui saad hakkama, siis sõida.
Teisalt muidugi on meiesugustele võõrad jälle pealemahtumise küsimused... sestap SELLEL teemal ma kaasa ei räägigi.
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Kuna naised sõidavad sirge seljaga siis perfektset sõiduriista pole veel välja mõeldud
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Tere.
Sellest varuosade saadavuse jutust ma küll aru ei saa??
Mis moodi tänavasõidu tsikliga sõita nii, et ainult varuosad meeles igas kurvis?
Naisterahval soovitaks tsiklimüüjatelt küsida ketiveoliste puhul, kui tihti peab ketti pesema-õlitama! Kepiveolisel see täiesti võõras mure.
Ja veel, Kaili, püüa mõttes oma tulevasele tsiklile paigutada asjad, mida tahad sõitma minnes kaasa võtta!
Kokkutulekud on teine asi, kuna sinna paljud saadavad asjad kellegi autoga ja ei pea selle järgi ainult otsustama/joonduma.
Edu!
-
- Postitusi: 913
- Liitunud: 28 Juul 2006, 18:09
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti
- Tänanud: 11 korda
- Tänatud: 27 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
417 kirjutas:kui jonnakalt V2 siis suprduke oli taltsas ja suht madal, kerge ja kuradihea juhitavusega.
irw naused ükdjuhul ei kasuta r4 115 kw ära.
tahaks neid mehi näha kes kasutavad , mina kasutasin healjuhul 70 % ja oma omast
ja esinduste testisõitudel tutikate relvadega ( moto guzzi välja arvata) veel vähem
Mõtlesin pigem seda, et naisterahvastel on see sõitmine pigem sihuke töristamine, milleks on tahhokale vaja 16k rpm kui reaalselt üle 6krpm masinat ei lasta ? Minul hakkab maru raske, enda kulguril on vaid mingi 11k rpm, peale seda teeb ta põnnpõnn ja karjub käiguvahetuse järele.
-
Teema algataja
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Aris kirjutas:417 kirjutas:kui jonnakalt V2 siis suprduke oli taltsas ja suht madal, kerge ja kuradihea juhitavusega.
irw naused ükdjuhul ei kasuta r4 115 kw ära.
tahaks neid mehi näha kes kasutavad , mina kasutasin healjuhul 70 % ja oma omast
ja esinduste testisõitudel tutikate relvadega ( moto guzzi välja arvata) veel vähemMõtlesin pigem seda, et naisterahvastel on see sõitmine pigem sihuke töristamine, milleks on tahhokale vaja 16k rpm kui reaalselt üle 6krpm masinat ei lasta ? Minul hakkab maru raske, enda kulguril on vaid mingi 11k rpm, peale seda teeb ta põnnpõnn ja karjub käiguvahetuse järele.
Aris, kas sa lisaks selle, et naisterahva sõitmine on töristamine, arvad veel ka, et nad peaksid vähem palka saama kui mehed ning valimisõiguse andmine oli väär?
Haavleid vaja.
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
''neegrid pidid ikka kõige suuremad rassismi õhutajad olema''
teemasse ka: minu arvates on naisele paras üks kuuesajane R4. Olgu selleks ükskõik milline japs. Kuuesajased on reeglina madalama istmeasendiga ja kergemad. Selge see, et suure rattaga pole naisterahval mõttekas võimlema hakata. V mootorid tõmbavad äkitselt ja väga madalalt, milleks seda alustuseks vaja? R4 on vastupidi rahulik madalatel pööretel, ja hiljem kui kogemused lubavad, siis saab suuremate tuuride juures hakata juba lõbutsema.
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
võib olla, et asi on minus aga kas see teema pole mitte natuke naljakas? Kuidas saab inimesele ratast soovitada? Igaüks peaks ikka ise õige rattani jõudma, naisterahvas saab väga hästi hakkama suurte baikidega ka kui natuke kogemust juba, samas saab ennast juppideks sõita 125cc rattaga. Soovitusi saab jagada igasuguseid aga ratta ostul otsustab siiski inimene ise ju? Ma ei usu, et oleks toodetud spetsiaalset naisteratast algajale mis oleks kindlasti baik ja kardaan ülekandega ja odavate varuosade ja madala kütusekuluga. Nii palju peaks otsustusvõimet ju ikka olema, et suudad endale ratta välja valida? Selliseid teemasi on aastate jooksul siit juba päris mitmeid kordi läbi käinud, ülimat tõde pole vist ükski kord välja tulnud. Samas on jälle teine aspekt asjal, et seda teemat lugedes võibolla saab tulevane ratta ostja tehnilist infot ja saab ise järje peale selle mõtlemise raske tegevusega.
aga üldiselt oleks naisterahvale parim ratas mõni megavõimas asjandus, oleks vähemalt natuke aega kena vaadata, maskuliinne ratas ja õrn naisterahvas, kontrastid noh..
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Sellised kontrastid on paraku liigirreaalsed,et pädeda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Teema on juba tsiklivalikust ja võrdõiguslikkusest maasturi parkimiseni välja. Lõpuks lähed ja ostad ikka, mis hetkel kõige rohkem meeldis ja taskukohane oli, muig. Ei maksa selle esimese tsikliga oma aju üle pingutada, nagunii vahetad peagi välja kui vähegi sõiduinimene oled.
-
Teema algataja
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Kuna naised sõidavad sirge seljaga siis perfektset sõiduriista pole veel välja mõeldud
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
" naisterahvas saab väga hästi hakkama suurte baikidega ka kui natuke kogemust juba"
Muidugi saavad. Ma saan kinnise kõhuga s...misega ka hakkama, aga ega ma seda just naudi.....
Ma olen näinud raske masinaga naisi. Saavad hakkama paremini kui mina. Mõnda aega. Aga poole päevaga on nii väsinud, et lasevad ratta otse paigal külili. Väsimus, muide, on eluohtlik.
Aga noh, igale oma!
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Aga poole päevaga on nii väsinud, et lasevad ratta otse paigal külili. Väsimus, muide, on eluohtlik.
Tsikkelröövel, proovi ise pool päeva naisterahva jalgevahel olla ja siis veel püsti jääda!
-
- Mode
- Postitusi: 903
- Liitunud: 23 Veebr 2004, 12:28
- Tsikkel: GSX1300RZ K750 CRF1000l
- Asukoht: Rootsi
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 34 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
eelmine suvi nägin ühte umbes 160 cm ja maksimum 47-50 kg blondinksi siin maja ümber tiirutamas tutika lumivalge r1-ga, sama päeva õhtul nägin sedasama tsikki juba umbes 160 km eemal kiirteel painutamas, esiklaas paksult elukaid täis, see seletab, et isegi väiksed naised saavad hakkama rohkem kui pool päeva. Sõiduisu peab olema.
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Tsikkelröövel, proovi ise pool päeva naisterahva jalgevahel olla ja siis veel püsti jääda![/quote]
Väheke teemast mõõda, aga parim komentar hommikuse õlle juurte, tänan.
Yamaha XJ600S
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Palju soovitusi on lihtsalt pealeistudes ratast proovida.
Miks jäetakse tähelepanuta, et kõigil masinatel on võimalus isteasendit muuta?
Lenksu saab liigutada, istme polstri paksus muudetav, jalatugede asend muudetav ja kõige kiirem madaldus on amordi jäikuse reguleerimisega (seda saab vajadusel ka kohe tagasi tõsta).
Autos on ju tavaline liigutus istme ja rooli asendi paika sättimine.
Samas on kurbnaljakas kuulda lolli kurtmist , et mõni masin on halva isteasendiga selle asemel et seadistada see enda vajadustele vastavaks.
-
- Postitusi: 166
- Liitunud: 20 Okt 2003, 22:17
- Tsikkel: Suzuki VX800
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
sinu jutt kehtib teatud pikkuseni. 190+ cm inimesel pole seda reguleerimisruumi enam eriti mingis suunas.
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Kas fantaasiapuudus kiusab?
Ma ka ei mahu hästi ei lennuki/bussi istmele ega põlv ühegi tsikli paagiõnarusse aga siis tuleb jalatoed alla lasta ja istme polsriga mängida ning lenksule vastavad vahetükid panna.
Kuna mul jäi ikka mugavusest puudu siis panin ette ka lisatoed, et pikemal sõidul jalga puhata , nagu shopperil (pildil kokkupandud asendis).
Re: Milline bike see kõige sobilikum naisterahvale?
Kui endal tekkis mõte tsikkel osta, siis oleks tahtnud jah kohe osta RRRRrrr.. aga aru andes, et kui õhkpüssigi lasta ei oska, siis ei ole tarvis automaadiga umbropsu täristama hakata, sai kunagi Motorex'il nähtud Kawasaki mudelit ER6-f, mis enda isteasendi, jõudluse ning ka välimuse poolest süstis mu teadvusesse usku, et see ongi see tsikkel, millega ma õpiks (peale autokooli läbimist õpitakse algaja tasemel ikka veel edasi mõnda aega) tsiklit korralikult juhtima ning seejärel võib ka juba kangemate püsside poole vaadata. Mõeldud tehtud. Ja ei kahetse üldse enda instinktiivset valikut - paremat ratast alustamiseks poleks tõesti osanud tahta. Järgmiseks tuligi Honda CBR600RR, mis on oma klassi kergeima kaaluga ning võimsustki omajagu. Jällegi ei kahetse grammigi, olen sellega mõned korrad ka Euroopa kiirteedel hullamas käinud ning mingit väsimust ei saa ette heita. Päevas 700 km või natuke rohkem pole probleem, sest mina sobin sellele tsiklile ning tema minule. Olen ka ühe V2 tsikliga mõnisada km sõitnud (Aprilia RSV Factory Mille) ning siis tundsin puudust teravusest. Vedas küll jõuliselt ja madalalt, aga särtsu jäi väheks. Lisaks veel ulatusid kohapeal vaid varbaotsad maha, nii et tanklapeatusteks erilist isu ei tulnud. Paak oli pikem ja seega tuli käed liiga kaugele ette sirutada. Kuid konkreetsemalt selle Factory puhul oli sellega järsematesse ja kiirematesse kurvidesse minna parem kui enda cbr'iga. Teljevahe jms.
Seega ühest soovitust konkreetse mudeli osas anda on raske. See valik peaks tulevase sõitja peas siginema tegelikult tsikleid ise nähes reaalselt.
Benelli TNT 1130
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.