Soovitage enduurokat...
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Soovitage enduurokat...
Silma jäid siis hinnaklassis kuni 40 000kr sellised rattad.
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650 Dominator
Yamaha XT 600
Yamaha TT 600
Suzuki DR 650
Eesmärk on siis metsas, männikul jne möllata ja osa võtta enduuroväljasõitudest. Maanteel pikad otsad ja linnavahel sõitmine plaanis ei ole.
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650 Dominator
Yamaha XT 600
Yamaha TT 600
Suzuki DR 650
Eesmärk on siis metsas, männikul jne möllata ja osa võtta enduuroväljasõitudest. Maanteel pikad otsad ja linnavahel sõitmine plaanis ei ole.
Stark Varg EX
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Ma vajangi ratast, millega metsas möllata, kukkudes väga kahju ei oleks ja hooldusvälp oleks mõistliku pikkusega. Tänaval sõitmiseks on teine ratas olemas.Kuzmitz kirjutas:Ega neist pole ükski maanteede kuningas... Kui tahad nii metsas, kui ka maanteel laiata, siis pead kaks ratast ostma.
Oskab keegi selle ratta hinda ja olemust kommenteerida.
Link
Viimati muutis Tihver, 08 Juul 2007, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Stark Varg EX
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Kui nüüd järgi mõelda, siis tuleb endal sama jutt meelde.... aga ma ei pea seda mingiks suureks puuduseks.... Ootan kommentaare hoolduse ja vastupidavuse koha pealt.
Kaaluks lugesin välja 131 kuivalt, kas see on sellise klassi ratta kohta hea?
Ootaks kommentaare selle ratta endistelt ja praegustelt omanikelt.
Mis vahe on TTE ja TTR mudelitel?
Kaaluks lugesin välja 131 kuivalt, kas see on sellise klassi ratta kohta hea?
Ootaks kommentaare selle ratta endistelt ja praegustelt omanikelt.
Mis vahe on TTE ja TTR mudelitel?
Stark Varg EX
see tt600er ongi ju elektristarteriga ja tegemist on minu tt600r-ist lahjema mudeliga, amordid on kehvemad ja masin on madalam.
kickstart pole kll mingi eriline puudus, akut pole on ka muret vähem, elektriskeem on lihtsam. kui osta tahad vaata minu masin ka üle helista 5153272
600E VS 600R: The TT600R is a very different beast. Kick start only, plastic 10l fuel tank, alloy swing arm with fully adjustable Ohlins shock, Adjustable Paoli forks, Regina O-ring chain, Brembo brakes with braided hoses, alloy Termignoni silencer and so on
kickstart pole kll mingi eriline puudus, akut pole on ka muret vähem, elektriskeem on lihtsam. kui osta tahad vaata minu masin ka üle helista 5153272
600E VS 600R: The TT600R is a very different beast. Kick start only, plastic 10l fuel tank, alloy swing arm with fully adjustable Ohlins shock, Adjustable Paoli forks, Regina O-ring chain, Brembo brakes with braided hoses, alloy Termignoni silencer and so on
Oled KTM LC4 620 nimekirjast välja jätnud, napilt mahuks hinnakategooriasse sisse.
XT, DR, KLR, NX ei ole kõige paremad riistad metsas ja Männikul möllamiseks ilma suuremate moderniseerimisteta. Probleemiks on eelkõige suur mass ja mitte kõige sobilikum vedrustus. Need tsiklid ei ole ehitatud selliste asjade jaoks, nende koht on kruusateel.
Kui sa aga otsustad siiski neist ühe kasuks, siis on nad küllaltki võrdsete omaduste ja kvaliteediga, kõige olulisem vahe on füüsilises sobivuses ehk millise tsikli peal sa end kõige mugavamalt tunned.
XT, DR, KLR, NX ei ole kõige paremad riistad metsas ja Männikul möllamiseks ilma suuremate moderniseerimisteta. Probleemiks on eelkõige suur mass ja mitte kõige sobilikum vedrustus. Need tsiklid ei ole ehitatud selliste asjade jaoks, nende koht on kruusateel.
Kui sa aga otsustad siiski neist ühe kasuks, siis on nad küllaltki võrdsete omaduste ja kvaliteediga, kõige olulisem vahe on füüsilises sobivuses ehk millise tsikli peal sa end kõige mugavamalt tunned.
ma ka soovitaks LC4 620 või 640. Või 620 EGS-E, mis on LC4 pmst.
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.
TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas"
Moraal - Männikul ühegagi pikalt ei sõida. Ja kiiresti sõidab vaid kogenud krossisõitja. Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E. Iseasi, kas eelarvesse mahub.
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.
TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas"

Moraal - Männikul ühegagi pikalt ei sõida. Ja kiiresti sõidab vaid kogenud krossisõitja. Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E. Iseasi, kas eelarvesse mahub.
mis krt, peaaegu et alatu laim siin. TTR600 on taga öhlins, ees on 46mm Paioli, kickstarter on hea, akut pole, pole ka akuga probleeme. õhk-õlijahutus on hea, pole radikaid mida katki kukkuda ja ülekuumenemisega küll probleeme pole. veljed on korralikud alum veljed ees 21" ja taga 18", rehvivalik on sama hea kui teistel normaalsetel endurodel.mella kirjutas:Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.
TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas"
Päikest,
cl
Täitsa minu ratas. Väga korralik ja hästi hoitud. Männikule chillimiseks ideaalne. Elektristarteriga. Amordid ees ja taga regullitavad, hooldus tehtud, hooldusvälp 5000 km, seega päris pikk tsikli jaoks. Uued käekaitsmed. Kõik tuled - viled, mis küljes, kõik ka töötavad. Tule läbi ja vaata, tee proovisõitu. Hinnas saame ka kokkuleppele. Ratas on registris, ülevaatus tehtud. Peale seda, kui oled elektristarterit kasutanud, siis kicki järele küll puudust ei tunne. Helista mulle, räägime täpsemalt 5128080.Tihver kirjutas:Ma vajangi ratast, millega metsas möllata, kukkudes väga kahju ei oleks ja hooldusvälp oleks mõistliku pikkusega. Tänaval sõitmiseks on teine ratas olemas.Kuzmitz kirjutas:Ega neist pole ükski maanteede kuningas... Kui tahad nii metsas, kui ka maanteel laiata, siis pead kaks ratast ostma.
Oskab keegi selle ratta hinda ja olemust kommenteerida.
Link
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
LC4 peale olen mõelnud, Eestis müüdavatest on silma jäänud see:mella kirjutas:ma ka soovitaks LC4 620 või 640. Või 620 EGS-E, mis on LC4 pmst.
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.
TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas"
Moraal - Männikul ühegagi pikalt ei sõida. Ja kiiresti sõidab vaid kogenud krossisõitja. Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E. Iseasi, kas eelarvesse mahub.
Link
Teadjamad võiks kommenteerida hinna-vanuse-läbisõidu suhet....
Suzuki DRZ400E olen vaadanud, oleks justkui ideaalne variant, aga tahaks siiski arvele võetavat ratast. Kodust metsa ja metsast koju on ju ka vaja sõita.... Kas DRZ400 Supermoto`le enduuro rattad alla ostes saaks asjaliku sõiduriista või on seal mingid muud takistused....
Stark Varg EX
-
- Postitusi: 198
- Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
- Asukoht: Tartu / FZR600/TT600
Seda viimati juttu ei tea, aga tuttav hiljuti sai registrisse ühekohalise DRZ400E.sang kirjutas:On sul selleks puhuks mingi tagauks või saab täiesti ametlikult? Kui viimati sel teemal juttu oli, siis veel ametlikult ei saanud
Edit: ja seda täiesti ametlikult. Ehkki alguses kippus asi venima.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
1: Never tell them everything you know.
jah, chillimiseks on ideaalne. St. vaadata, kuidas teised sõidavadTäitsa minu ratas. Väga korralik ja hästi hoitud. Männikule chillimiseks ideaalne.

Kui TT600E on amortide ja mootoriseade poolest sama, mis 600R, on tegu suht võimsa masinaga + hea vedrustus. Kui aga pole, on ta pann nagu suvaline teine linnaenduro.
On ka DR-Z400S, mis praktiliselt SM aga enduro ratastega ja täitsa tänavalegaalne (kõik tuled ja värgid peal). SM'le rataste ostmine läheb kalliks. S ongi põhimõtteliselt siis tänavalegaalne E, mootor ainult törts lahjem ja ülekanne ka.Tihver kirjutas:Suzuki DRZ400E olen vaadanud, oleks justkui ideaalne variant, aga tahaks siiski arvele võetavat ratast. Kodust metsa ja metsast koju on ju ka vaja sõita.... Kas DRZ400 Supermoto`le enduuro rattad alla ostes saaks asjaliku sõiduriista või on seal mingid muud takistused....
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
http://www.kool.ee/?2966[img]http://www ... TT600R.jpg[/img]
versus
http://www.kool.ee/?2926

hmmmmmmmmm raske valik
muidugi KTM
versus
http://www.kool.ee/?2926

hmmmmmmmmm raske valik
muidugi KTM
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja - Postitusi: 374
- Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
- Asukoht: Haapsalu
- Tänatud: 13 korda
Et tulemus oleks nagu sinul, kaks korda metsa ja ratas müüki???Raigo kirjutas:Tihver,kaua sa valid?
Osta mõni paat ära ja kao sõitma

PS. paat on mul olemas, nüüd tahaks midagi kergemat...
Aga asjast ka... kuna Eestis neid müügis ei ole, siis ei oska hinnast midagi arvata, ehk teadjamad kommenteerivad seda isendit:
Link
Stark Varg EX
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.