Soovitage enduurokat...

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded

Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Soovitage enduurokat...

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Silma jäid siis hinnaklassis kuni 40 000kr sellised rattad.

Kawasaki KLR 650
Honda NX 650 Dominator
Yamaha XT 600
Yamaha TT 600
Suzuki DR 650

Eesmärk on siis metsas, männikul jne möllata ja osa võtta enduuroväljasõitudest. Maanteel pikad otsad ja linnavahel sõitmine plaanis ei ole.
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

nende prioriteetiga pane paika kaal - üle 140 kg on liiga raske metsa ja männiku jaoks täiega panemiseks
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Ega neist pole ükski maanteede kuningas... Kui tahad nii metsas, kui ka maanteel laiata, siis pead kaks ratast ostma 8) .
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.
Kasutaja avatar

etv 1000
Postitusi: 113
Liitunud: 28 Aug 2006, 13:37
Asukoht: tartu lähedal

Lugemata postitus Postitas etv 1000 »

tt 600 on nendest vast kõige sobilikum metsa sõiduks.
elu on liiga lühike et, seda poole gaasiga läbida.

hello22

Lugemata postitus Postitas hello22 »

Yamu
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Kuzmitz kirjutas:
Ega neist pole ükski maanteede kuningas... Kui tahad nii metsas, kui ka maanteel laiata, siis pead kaks ratast ostma 8) .
Ma vajangi ratast, millega metsas möllata, kukkudes väga kahju ei oleks ja hooldusvälp oleks mõistliku pikkusega. Tänaval sõitmiseks on teine ratas olemas.

Oskab keegi selle ratta hinda ja olemust kommenteerida.

Link
Viimati muutis Tihver, 08 Juul 2007, 21:00, muudetud 1 kord kokku.
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Kuzmitz
Postitusi: 763
Liitunud: 30 Mai 2005, 10:00
Tsikkel: Täitsa olemas.
Asukoht: Tarvanpää

Lugemata postitus Postitas Kuzmitz »

Nu sel juhul ise soovitan TT-d. Kuigi ise olen sinu nimekirjast Kawa KLR-i fänn...
Pilt
Raibe, Rakvere Raibe.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

haiseb kick-starteri järele :D Kas ma eksin väga kui ütlen,et sel rattal el starterit kohe üldse pole ?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Kui nüüd järgi mõelda, siis tuleb endal sama jutt meelde.... aga ma ei pea seda mingiks suureks puuduseks.... Ootan kommentaare hoolduse ja vastupidavuse koha pealt.

Kaaluks lugesin välja 131 kuivalt, kas see on sellise klassi ratta kohta hea?

Ootaks kommentaare selle ratta endistelt ja praegustelt omanikelt.

Mis vahe on TTE ja TTR mudelitel?
Stark Varg EX

jack ice

Lugemata postitus Postitas jack ice »

see tt600er ongi ju elektristarteriga ja tegemist on minu tt600r-ist lahjema mudeliga, amordid on kehvemad ja masin on madalam.
kickstart pole kll mingi eriline puudus, akut pole on ka muret vähem, elektriskeem on lihtsam. kui osta tahad vaata minu masin ka üle helista 5153272

600E VS 600R: The TT600R is a very different beast. Kick start only, plastic 10l fuel tank, alloy swing arm with fully adjustable Ohlins shock, Adjustable Paoli forks, Regina O-ring chain, Brembo brakes with braided hoses, alloy Termignoni silencer and so on
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Oled KTM LC4 620 nimekirjast välja jätnud, napilt mahuks hinnakategooriasse sisse.

XT, DR, KLR, NX ei ole kõige paremad riistad metsas ja Männikul möllamiseks ilma suuremate moderniseerimisteta. Probleemiks on eelkõige suur mass ja mitte kõige sobilikum vedrustus. Need tsiklid ei ole ehitatud selliste asjade jaoks, nende koht on kruusateel.

Kui sa aga otsustad siiski neist ühe kasuks, siis on nad küllaltki võrdsete omaduste ja kvaliteediga, kõige olulisem vahe on füüsilises sobivuses ehk millise tsikli peal sa end kõige mugavamalt tunned.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

ma ka soovitaks LC4 620 või 640. Või 620 EGS-E, mis on LC4 pmst.
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.

TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas" ;)

Moraal - Männikul ühegagi pikalt ei sõida. Ja kiiresti sõidab vaid kogenud krossisõitja. Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E. Iseasi, kas eelarvesse mahub.
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E
Raudselt eelarve piiridest väljas ja ka registrisse ei saa (kui see peaks oluline olema).

cl

Lugemata postitus Postitas cl »

mella kirjutas:
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.

TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas" ;)
mis krt, peaaegu et alatu laim siin. TTR600 on taga öhlins, ees on 46mm Paioli, kickstarter on hea, akut pole, pole ka akuga probleeme. õhk-õlijahutus on hea, pole radikaid mida katki kukkuda ja ülekuumenemisega küll probleeme pole. veljed on korralikud alum veljed ees 21" ja taga 18", rehvivalik on sama hea kui teistel normaalsetel endurodel.

Päikest,

cl
Kasutaja avatar

fotek
Postitusi: 637
Liitunud: 26 Mai 2005, 09:42

Lugemata postitus Postitas fotek »

kui teepeal sõita ei kavatse eriti, siis ära neid 600+ jurakaid küll vaata.
normaalne oleks mingi 250-450 ratas.

näiteks WR 250 või 400 või EXC 400 või 520.
raha pead võibolla nats eelarvele otsa liitma, aga pärast oled õnnelikum ka,
Siim
#609

sst

Lugemata postitus Postitas sst »

Tihver kirjutas:
Kuzmitz kirjutas:
Ega neist pole ükski maanteede kuningas... Kui tahad nii metsas, kui ka maanteel laiata, siis pead kaks ratast ostma 8) .
Ma vajangi ratast, millega metsas möllata, kukkudes väga kahju ei oleks ja hooldusvälp oleks mõistliku pikkusega. Tänaval sõitmiseks on teine ratas olemas.

Oskab keegi selle ratta hinda ja olemust kommenteerida.

Link
Täitsa minu ratas. Väga korralik ja hästi hoitud. Männikule chillimiseks ideaalne. Elektristarteriga. Amordid ees ja taga regullitavad, hooldus tehtud, hooldusvälp 5000 km, seega päris pikk tsikli jaoks. Uued käekaitsmed. Kõik tuled - viled, mis küljes, kõik ka töötavad. Tule läbi ja vaata, tee proovisõitu. Hinnas saame ka kokkuleppele. Ratas on registris, ülevaatus tehtud. Peale seda, kui oled elektristarterit kasutanud, siis kicki järele küll puudust ei tunne. Helista mulle, räägime täpsemalt 5128080.
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

sang kirjutas:
Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E
Raudselt eelarve piiridest väljas ja ka registrisse ei saa (kui see peaks oluline olema).
Registrisse ikka saab
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

Tihver - :bsmile: (togi) :bsmile:
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

mella kirjutas:
ma ka soovitaks LC4 620 või 640. Või 620 EGS-E, mis on LC4 pmst.
Või sellest nimekirjast TTR 600, mis paraku on õhk-õlijahutus ja kickstarter. Samas olen mina tagaamordina näinud Öhlinsit neil. Esiamorti ei tea.
Tagumist rehvimõõtu ma ei tea, kuid kahtlustan 17". Ja siis on rehvivalik suht piiratud.

TTR sõidab edukalt LC4-ga kaasa. Samas on nähtud ka neid "väntamas" ;)

Moraal - Männikul ühegagi pikalt ei sõida. Ja kiiresti sõidab vaid kogenud krossisõitja. Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E. Iseasi, kas eelarvesse mahub.
LC4 peale olen mõelnud, Eestis müüdavatest on silma jäänud see:

Link

Teadjamad võiks kommenteerida hinna-vanuse-läbisõidu suhet....

Suzuki DRZ400E olen vaadanud, oleks justkui ideaalne variant, aga tahaks siiski arvele võetavat ratast. Kodust metsa ja metsast koju on ju ka vaja sõita.... Kas DRZ400 Supermoto`le enduuro rattad alla ostes saaks asjaliku sõiduriista või on seal mingid muud takistused....
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

Piipz
Soe ja sõbralik
Postitusi: 8873
Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 145 korda
Tänatud: 380 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Piipz »

krt tihver, kui sa leiad juba 70keek, siis leia 100keek ja osta pigem uus, ei ole vaja küsida mingeid läbisõidu-versus-performance küsimusi ;) (Husqvarna TE 610IE näiteks, väga Pilt ratas on see)
Samas, teemat alustasid sa üldse 40keek jutuga, nii et ma parem väga üle ei pinguta ja olen natuke vait nüüd :)
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Vahe on selles, et kui ostan enduuro 40k eest, siis jääb mul kõrvale ka tänavasõidu ratas, kui 70-80k eest tuleb teine maha müüa.
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

sang
Postitusi: 1796
Liitunud: 18 Veebr 2004, 11:01

Lugemata postitus Postitas sang »

Sinu eesmärgi täidaks pigem Suzuki DRZ400E

Raudselt eelarve piiridest väljas ja ka registrisse ei saa (kui see peaks oluline olema).

Registrisse ikka saab
On sul selleks puhuks mingi tagauks või saab täiesti ametlikult? Kui viimati sel teemal juttu oli, siis veel ametlikult ei saanud :roll:
Kasutaja avatar

Salvo Kelk
Postitusi: 198
Liitunud: 20 Juul 2005, 22:39
Asukoht: Tartu / FZR600/TT600

Lugemata postitus Postitas Salvo Kelk »

sang kirjutas:
On sul selleks puhuks mingi tagauks või saab täiesti ametlikult? Kui viimati sel teemal juttu oli, siis veel ametlikult ei saanud :roll:
Seda viimati juttu ei tea, aga tuttav hiljuti sai registrisse ühekohalise DRZ400E.
Edit: ja seda täiesti ametlikult. Ehkki alguses kippus asi venima.
The two rules for success are:
1: Never tell them everything you know.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Täitsa minu ratas. Väga korralik ja hästi hoitud. Männikule chillimiseks ideaalne.
jah, chillimiseks on ideaalne. St. vaadata, kuidas teised sõidavad ;)

Kui TT600E on amortide ja mootoriseade poolest sama, mis 600R, on tegu suht võimsa masinaga + hea vedrustus. Kui aga pole, on ta pann nagu suvaline teine linnaenduro.

Rebaseonu
Postitusi: 226
Liitunud: 31 Mär 2007, 21:36
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Rebaseonu »

Tihver kirjutas:
Suzuki DRZ400E olen vaadanud, oleks justkui ideaalne variant, aga tahaks siiski arvele võetavat ratast. Kodust metsa ja metsast koju on ju ka vaja sõita.... Kas DRZ400 Supermoto`le enduuro rattad alla ostes saaks asjaliku sõiduriista või on seal mingid muud takistused....
On ka DR-Z400S, mis praktiliselt SM aga enduro ratastega ja täitsa tänavalegaalne (kõik tuled ja värgid peal). SM'le rataste ostmine läheb kalliks. S ongi põhimõtteliselt siis tänavalegaalne E, mootor ainult törts lahjem ja ülekanne ka.
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Kui valida TT600R ja LC4 640 vahel, siis kumb hoolduse, tehnika, suutlikuse poolest mõistlikum on?

Kui probleemne on osaleda enduuroväljasõitudel ilma nubrita (ja sellega kaasnevate paberiteta) rattaga? Näiteks siis sellesama DRZ400E`ga?
Stark Varg EX
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

Tihver,kaua sa valid?
Osta mõni paat ära ja kao sõitma :D
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Lugemata postitus Postitas 417 »

Raigo kirjutas:
Tihver,kaua sa valid?
Osta mõni paat ära ja kao sõitma :D
nigunii ostab croomi lõpuks
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

Teema algataja
Tihver
Postitusi: 374
Liitunud: 07 Juun 2005, 18:56
Asukoht: Haapsalu
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas Tihver »

Raigo kirjutas:
Tihver,kaua sa valid?
Osta mõni paat ära ja kao sõitma :D
Et tulemus oleks nagu sinul, kaks korda metsa ja ratas müüki??? :lol:

PS. paat on mul olemas, nüüd tahaks midagi kergemat...

Aga asjast ka... kuna Eestis neid müügis ei ole, siis ei oska hinnast midagi arvata, ehk teadjamad kommenteerivad seda isendit:

Link
Stark Varg EX
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”