Kett venib minu arust liiga kiiresti

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Kett venib minu arust liiga kiiresti

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Tere.

Paar nädalat tagasi pingutasin ketti ära, ning sõitsin ühest riigi otsast teisse, see järel sõitsin tallinnas ligi 100 km ning see jäärel sõitsin reedel jälle riigi teisse otsa (ehk kokku tuli läbisõit ligi 700 km). Kohapeal tsikli keskmise jala peale pannes puudutasin kogematta ketti ning see oli väga lõdva (ligi 10 cm käis üles-alla). Olin väga üllatunud ning pingutasin ketti jälle ära. Tulin paari päeva pärast tagasi Tallinnasse ning mõtlesin, et vaatan kuidas ennast kett tunneb ja avastasin jälle, et suht lõdvaks läks.

Küsimus siis selline, et kas selline ketti venimine on normaalne nähtus?

Tegemist on GS500`ga.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

Marukoer
Postitusi: 126
Liitunud: 03 Jaan 2005, 21:55
Asukoht: Tabasalu

Lugemata postitus Postitas Marukoer »

Ehk annab tagaratas liiga palju järgi?Kontrolli üle.

Clemm

Lugemata postitus Postitas Clemm »

Keti "venimine" peaks tegelikult olema ikka keti ja hammasrataste kulumine ? Pingutitel keere maas äkki ? Keerad peale aga väristab mutrid uuesti tahapoole ? Abiks ehk topeltmutrid otsa panna.

welz

Lugemata postitus Postitas welz »

Oma kogemustest: oma viimastel elupäevadel hakkabki kett järjest kiiremini lõdvaks jääma keti ja hammasrataste kulumise tulemusena! Äkki vajab varsti vahetust?
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Ehk annab tagaratas liiga palju järgi?Kontrolli üle.
Kuhu ta järgi anda saab? Ettepoole või? Mis ime läbi?
Keti "venimine" peaks tegelikult olema ikka keti ja hammasrataste kulumine?
No vahet pole kes kuidas asja nimetab. Tehnilise pilguga vaadates, on muidugi sinu märkus asjakohane.
Pingutitel keere maas äkki ? Keerad peale aga väristab mutrid uuesti tahapoole ? Abiks ehk topeltmutrid otsa panna.
. Ei, nendega kõik korras.
Oma kogemustest: oma viimastel elupäevadel hakkabki kett järjest kiiremini lõdvaks jääma keti ja hammasrataste kulumise tulemusena! Äkki vajab varsti vahetust?
Seda küll. Ratas on juba peaaegu äärmises tagumises asendis. Ju siis vast midagi muud üle ei jää kui uus kett ja hambad... :( Loodan vaid, et tõepoolest on see kulumine vaid lõpus nii kiires. Sest kui see on ikkagi algusest selline, siis seda ketti rohkem kui 10 000 km`le ei piisa.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

andre460
Postitusi: 235
Liitunud: 24 Veebr 2004, 11:39
Tsikkel: BMW R1200GS
Asukoht: läänemaa

Lugemata postitus Postitas andre460 »

Arvatavasti on see kett omadega läbi. Proovi normaalselt pingutatud
keti puhul seda tõsta tagahammaka pealt. Kui see tõuseb näppude
vahel tõstes juba üle 5mm-on aeg vahetusele mõelda. Uut ketti
hammaka pealt tõsta pole praktiliselt võimalik. :roll:
Kasutaja avatar

tige päkapikk
Postitusi: 184
Liitunud: 26 Juul 2005, 19:30
Tsikkel: VN 1500 / tl1000R
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tige päkapikk »

omal oli ka selline juhus Zephiriga ja põhjuseks oli kiigelaagrite liigne kuluvus ! vaata oma kiige üle , muidu pingutad ka uue keti kähku ribadeks.
Põleva tsikkliga ei ole tore sõita !
---------------------------------------
www.zoomfoto.ee/
Kasutaja avatar

Teema algataja
Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

Tänud soovituste eest.
Homme kontrollin kõik üle.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Kui kett venib liiga kiiresti siis on järelikult raha kokku hoitud vale koha pealt.
Või on see kett lihtsalt liiga kaua sõitnud.

Värske näide omast käest, ktm-i originaalkett sõitis ca 2 tundi belgia liivas ja oli selline soolikas et isegi karjaaia traadiks ei kõlvanud enam. Samas Tsubaki sõitis samades tingimustes ca 20 tundi ja oli ikka ok veel.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”