karburaator Mikuni BST 40
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
karburaator Mikuni BST 40
Tahaks teada targemate meeste arvamust selle karburaatori kohta.Pärineb ta siis KTM LC4 SUPERMOTO 640 2004a.pealt ja on originaalis tehase poolt paigaldatud.Tegemist on siis nö.vaakum-membraaniga karburaatoriga.Kas oskab keegi võrrelda seda DellOrto PHM 40-ga....kas on mõtet vahetada seda Mikuni vastu.Kuna Mikunil käib külge igasugu vaakumvoolikuid ja mingi elektripistik ,mida mul ei ole,siis äkki kellelgi on nende voolikute kohta mingisugust ühendusjoonist,või pilti....saaks ehk midagi aretada.Kuid kõigepealt arvamused teadjamatelt meestelt.....
-
- Postitusi: 1844
- Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
- Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
- Asukoht: Rakvere
mul on peal dellorto hetkel.
Kuid ostsin ebayst ära ka Mikuni,sest too annab parema ökonoomsuse ja kui primoga kõrvuti "joonele" panime, siis ma oma dellortoga olin lõppkiiruse juures ehk max poole ratta jagu ees. Seega, ei ütleks ,et dellorto mingi eelise seaks.
paar pilti mu rattal oleva PHM40SD karburaatori sees olevatest düüsidest jne
mina asendasin Adventure ´98-l kunagi Dellorto Mikuni mingi 40-se kiirenduspumbaga flatslide vastu. Sellel karpal oli võimalik nii 1 kui 2 trossi, minul tuli juba 1 trossiga komplektis.
Rutskat asendada polnud vaja. Ja kiirenduse vahe oli mäekõrgune. Jutt siis pumbaga karpast.
Minuarust selle karpal ei peaks üle 1 vaakumivooliku olema. Se ekäib sisselaskesse karpa ja silindri vahel.
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
BST-l on ka kaks trossi,aga ühe koht on arusaadav,aga kuhu see teine käib, seda küll välja ei raali.Kiirenduspumpa ei tohiks sellel olla.Voolikute koha pealt on neid seal vahel päris mitu ja mida see juhtmepistik seal karbussi küljes teeb.......ebayst pilte vaadates on ühel voolikute ühenduskohal ka mingisugune elektripistikut meenutav jebinn küljes.on kellelgi mingit skeemi või pilti live`s.
Üks tross tõmbab siibri lahti, teine kinni, sul ju kaks auku seal näha. See elektrijulla seal on TPS (throttle position sensor) ehk siibri asendi andur, mis annab signaali CDIle, et saaks nn. kolmemõõtmelist süüteprogrammi kasutada, kus võetakse arvesse ka segusiibri asend süütehetke määramisel. Kui sellist CDI d pole, siis pole sinna ka midagi ühendada.
Otsi parem kuskilt 39mm Keihin FCR karpa, see on saadaolevaist üks paremaid.
WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
-
Teema algataja - Postitusi: 264
- Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
- Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
- Asukoht: Viljandi tuled paistavad
Ok!Aga kas on seda üldse mõtet asendada praeguse PHM 40SD-ga.Nende vaakumvoolikute aretamine on omajagu keberniit ja kui tulemust ei ole ,siis on targem olemasolevaga edasi põrutada.Mis sellise komplekti eest küsida,kui müüa sooviks?
-
- Postitusi: 928
- Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
- Tsikkel: HusaBerg
- Asukoht: pärnumaa
- Kontakt:
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.