karburaator Mikuni BST 40

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

karburaator Mikuni BST 40

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Tahaks teada targemate meeste arvamust selle karburaatori kohta.Pärineb ta siis KTM LC4 SUPERMOTO 640 2004a.pealt ja on originaalis tehase poolt paigaldatud.Tegemist on siis nö.vaakum-membraaniga karburaatoriga.Kas oskab keegi võrrelda seda DellOrto PHM 40-ga....kas on mõtet vahetada seda Mikuni vastu.Kuna Mikunil käib külge igasugu vaakumvoolikuid ja mingi elektripistik ,mida mul ei ole,siis äkki kellelgi on nende voolikute kohta mingisugust ühendusjoonist,või pilti....saaks ehk midagi aretada.Kuid kõigepealt arvamused teadjamatelt meestelt.....

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

mul on peal dellorto hetkel.
Kuid ostsin ebayst ära ka Mikuni,sest too annab parema ökonoomsuse ja kui primoga kõrvuti "joonele" panime, siis ma oma dellortoga olin lõppkiiruse juures ehk max poole ratta jagu ees. Seega, ei ütleks ,et dellorto mingi eelise seaks.

paar pilti mu rattal oleva PHM40SD karburaatori sees olevatest düüsidest jne

Pilt

Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Mul PHM-il sees selline komplekt:Nõel K-51,nõelakaev DR 272,peadüüs 195.
Põhimõtteliselt mul see Mikuni BST 40 peaaegu uus,koos gaasitrosside ja käepidemega.Mis see asi maksta võiks,kui müügiks läheks?

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.

Raigo
Postitusi: 1844
Liitunud: 29 Sept 2003, 19:23
Tsikkel: Iž Planetad, Iž Jupiterid
Asukoht: Rakvere

Lugemata postitus Postitas Raigo »

ma sain ebayst 35 euriga. Aga ära gaasirutskat maha müü.. Sest ma vist pean need ka nüüd ära vahetama :D

Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

mina asendasin Adventure ´98-l kunagi Dellorto Mikuni mingi 40-se kiirenduspumbaga flatslide vastu. Sellel karpal oli võimalik nii 1 kui 2 trossi, minul tuli juba 1 trossiga komplektis.

Rutskat asendada polnud vaja. Ja kiirenduse vahe oli mäekõrgune. Jutt siis pumbaga karpast.

Minuarust selle karpal ei peaks üle 1 vaakumivooliku olema. Se ekäib sisselaskesse karpa ja silindri vahel.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

BST-l on ka kaks trossi,aga ühe koht on arusaadav,aga kuhu see teine käib, seda küll välja ei raali.Kiirenduspumpa ei tohiks sellel olla.Voolikute koha pealt on neid seal vahel päris mitu ja mida see juhtmepistik seal karbussi küljes teeb.......ebayst pilte vaadates on ühel voolikute ühenduskohal ka mingisugune elektripistikut meenutav jebinn küljes.on kellelgi mingit skeemi või pilti live`s.

Pilt
Pilt

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

saqu
Postitusi: 1051
Liitunud: 30 Aug 2005, 14:05
Tsikkel: Yamaha WR400F
Asukoht: Saku

Lugemata postitus Postitas saqu »

Üks tross tõmbab siibri lahti, teine kinni, sul ju kaks auku seal näha. See elektrijulla seal on TPS (throttle position sensor) ehk siibri asendi andur, mis annab signaali CDIle, et saaks nn. kolmemõõtmelist süüteprogrammi kasutada, kus võetakse arvesse ka segusiibri asend süütehetke määramisel. Kui sellist CDI d pole, siis pole sinna ka midagi ühendada.
Otsi parem kuskilt 39mm Keihin FCR karpa, see on saadaolevaist üks paremaid.

SAQU

WR400F
Opinions are like assholes – everybody has one.
Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Ok!Aga kas on seda üldse mõtet asendada praeguse PHM 40SD-ga.Nende vaakumvoolikute aretamine on omajagu keberniit ja kui tulemust ei ole ,siis on targem olemasolevaga edasi põrutada.Mis sellise komplekti eest küsida,kui müüa sooviks?

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Kui ma nüüd meenutan, siis pole seal ühtki vaakumvoolikut.
Ühest tuleb bensiin sisse, teistest jookseb ülearune välja. ja kaane voolikuotsad vist olid ka ventilatsioonid ainult.
.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

PHM-il ei ole jah mingit vaakumvoolikut,aga sellel Mikunil on.Praegu mul KTM-i peal on DellOrto ja küsimuse mõte ongi selles,et kas on mõtet seda olemasolevat vahetada selle pildil oleva Mikuni vastu.

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

sa ju jätsid defineerimata, mida sa selle "mõttekuse" all mõtlesid.
Paraneb käivituvus ja kütusekulu.

Kasutaja avatar

Teema algataja
ENZO
Postitusi: 264
Liitunud: 24 Mär 2004, 22:27
Tsikkel: K-750M,BMW R100RS. Husaberg TE
Asukoht: Viljandi tuled paistavad

Lugemata postitus Postitas ENZO »

Kes see metsas kütusekulu loeb ja PHM-iga pole käimalöömisega kah probleeme esinenud ei külmalt,ega kuumalt ......pigem mõtlesin küsimusega võimsuse/kiirenduse vahet.

Delta,K-175,K-750,SUZUKI GSXR 1100F,KTM600LC4,2 X KTM620LC4.KTM 525EXC,BMW R100RS.
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

Ei ole erilist vahet, nagu sa ka Raigo postist lugesid.


kõrtsmikumolu
Postitusi: 928
Liitunud: 12 Dets 2004, 19:32
Tsikkel: HusaBerg
Asukoht: pärnumaa
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas kõrtsmikumolu »

Mul vanal mootoril oli DellOrto, uuemal on pildil olev. Vana tõmbas lihtsamini täis, kui külili vajus. Tõmbe vahet ei oska kommida, sest mootor ka teine. Kui huvi on, võid tulla vaatama et mis ots kuhu käib.

Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”