Alkoholile üle...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Alkoholile üle...
Ega mõni hull pole tulnud mõttele hakata tsikliga alkoholi pealt sõitma?
Mida kaaskond arvab sellisest asjast?
Üks link ka julgustuseks
www.jawa.cz/products.php
Kas asjal on mõtet?
Mida kaaskond arvab sellisest asjast?
Üks link ka julgustuseks
www.jawa.cz/products.php
Kas asjal on mõtet?
üks arutelu veel kus seda teemat on arutarud,aga ikka on küsimus kas tsikklile on mõtet panna:
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=24811
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=24811
esimeses lingis on viited võidusõidumootoritele ja teises lingis oli juttu alkoholi lisamisest mitte puhta alkoholiga sõitmisest.
mõte on peast läbi käinud, aga tegudeni pole jõudnud... ei tea kas jõuabki. vähemalt praegune bena hind ei kutsu häkkima.
mõtet on asjal vast siis kui tsiklil on mingi väikesemahuline, kõrge surveastmega karburaatormootor, mis sõites pikemaajaliselt kõva koormuse all on. siis peaks päris kena kasuteguri välja meelitama.
muidu üldiselt google.com abiks:)
mõte on peast läbi käinud, aga tegudeni pole jõudnud... ei tea kas jõuabki. vähemalt praegune bena hind ei kutsu häkkima.
mõtet on asjal vast siis kui tsiklil on mingi väikesemahuline, kõrge surveastmega karburaatormootor, mis sõites pikemaajaliselt kõva koormuse all on. siis peaks päris kena kasuteguri välja meelitama.
muidu üldiselt google.com abiks:)
Viimati muutis bezdomn6i, 20 Jaan 2006, 15:02, muudetud 1 kord kokku.
ajakirjas keskkonnatehnika on olnud piirituse kasutamisest kütusena juttu olnud.mina kirjutas:idee oleks ka rohkem võimu mootorist välja võtta :twisted:mitte ainult odavus.Nagunii peab küttesegu rikastama.
kunagi leidsin mingi vennikese referaadi netist milles ta oli sellise arutelu ära teinud, et palju on põlemisväärtus väiksem jne.
kas huvi pakub ainult kütuselisandina piirituse kasutamine või puhta kütusena kasutamine?
seal auto24.ee foorumis on lingid journeyforever.org lehele. seal on päris häid usa transpordiameti uurimusi sel teemal ja ka õpetusi/know-how lugusid selle temaatika kohta. ümber pole vast mõtet jutustada?mina kirjutas:Ikka ainult piirituse pealt,aga veel parem oleks kui puskari pealt
kütusena kasutamiseks peab samakas olema vähemalt 80kraadine ja seda polegi nii lihtne saada (muidugi mitte ka võimatu). igatahes loe ja ehita ja jaga omi teadmisi teistega kah!

Puupiirituse e.metanooli ametlik hind on 6kr sentidega,hind sisaldab km.
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... =2&page=-1
http://foorum.mosseliiga.ee/index.php?a ... =2&page=-1
paar aastat tagasi sai 96% joogipiiritust saksa tehasest hinnaga 8...9 eeku liiter. puhastamata peaks olema võimalik toota piiritust, mida kütusena kasutada saab (80...95%st) poole odavamalt kindlasti. iseasi on mis hinnaga seda väiksemas koguses kui raudteetsistern võimalik hankida on ja millised maksud sinna otsa väänatakse. praeguse vedelkütuseseaduse järgi piiritus kütus vist pole?
huvitav milline on maksu- ja tolliameti suhtumine piiritusega sõitmisse?
huvitav milline on maksu- ja tolliameti suhtumine piiritusega sõitmisse?
puhta alkoga ehk etanooliga sõitmine on küll võimalik aga arvestada tuleb sellega et kulu on topelt või rohkemgi ning lisaks vaja segusüteemi läbilaset suurendada ja surevt peaks ka rohkem olema, kuigi mootori poolest on alko parem kui bena sest ei tekita praktiliselt tahma, heitgaasid puhtamad, jõudu rohkem, jahutus parem.
Eks meie lapselapsed aga võibolla isegi meie sõidame alko peal tsiklitega, kui nafta peaks otsa lõppema. Sest mingite elektrimootoritega ei viitsi küll pinistada
. Loodame, et siis mootoritel pohmelli olema ei hakka.

Viimati muutis bash, 21 Jaan 2006, 12:39, muudetud 1 kord kokku.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
topelt tähendab 2 kordset kütusekulu tõusuolaf kirjutas:puhta alkoga ehk etanooliga sõitmine on küll võimalik aga arvestada tuleb sellega et kulu on topelt või rohkemgi ning lisaks vaja segusüteemi läbilaset suurendada ja surevt peaks ka rohkem olema, kuigi mootori poolest on alko parem kui bena sest ei tekita praktiliselt tahma, heitgaasid puhtamad, jõudu rohkem, jahutus parem.

arvutuslikult on kulu kasv alla 40%, praktikas 12 ja 18% vahel kuna piiritust annab suhteliselt lahjema seguga põletada.
toite ümberehitamisel peab veel silmas pidama, et piiritus on paksem kui bena ja kütuse tase karbussis jääb madalaks kui ujuk bensiini tiheduse järgi on reguleeritud. süüde tuleb samuti jupp maad varasemaks sättida ja kütusele soojenduse tekitama (käivitamiseks).
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
:D
"Bensumootoreidki ei saada siin häälde, mis muust siis veel rääkida" (agent007 jawa näiteks
) < täpselt sellepärast tahetaksegi piiritusele üle minna. Inimene on juba kord loodud sellisena, et kui midagi käib üle jõu või on liiga raske, siis otsitakse uus asjandus mille kallal pead murda. Bensiinikad käivad üle jõu
(Aga eks kunagi jõuab tõde päevavalgele, et ega piiritus lihtsam pole!)







Mis ajast etanool see ainus puhas alkohol on?:D Sama "puhtaks" saab ju nimetada metanooli, propanooli, butanooli, pentanooli jne. etanool põleb lihtsalt kõige paremini, sest süsinike arvu suurenedes põlevus kahaneb.olaf kirjutas:puhta alkoga ehk etanooliga sõitmine on küll võimalik aga arvestada tuleb sellega et kulu on topelt või rohkemgi ning lisaks vaja segusüteemi läbilaset suurendada ja surevt peaks ka rohkem olema, kuigi mootori poolest on alko parem kui bena sest ei tekita praktiliselt tahma, heitgaasid puhtamad, jõudu rohkem, jahutus parem.

Re: :D
Asi pole häälde saamises või mitte,piiritusega on mootori jahutus parem,detonatsioon parem jne. mul on ometi 600 turbobike ja sell on vaja ülerõhku juurde keerata,et asi ikka edasi liiguks ja vastu peaks,et ometi laiali ei leidaksWhitebalance kirjutas:"Bensumootoreidki ei saada siin häälde, mis muust siis veel rääkida" (agent007 jawa näiteks) < täpselt sellepärast tahetaksegi piiritusele üle minna. Inimene on juba kord loodud sellisena, et kui midagi käib üle jõu või on liiga raske, siis otsitakse uus asjandus mille kallal pead murda. Bensiinikad käivad üle jõu
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Aga eks kunagi jõuab tõde päevavalgele, et ega piiritus lihtsam pole!)


Pea nüüd natuke hoogu.Asi pole häälde saamises või mitte,piiritusega on mootori jahutus parem,detonatsioon parem jne. mul on ometi 600 turbobike ja sell on vaja ülerõhku juurde keerata,et asi ikka edasi liiguks ja vastu peaks,et ometi laiali ei leidaks nii,et piiritus paaki ja minema
Esiteks, ehk sa seletaksid ära, mis on "parem detonatsioon" ja miks üldse sisepõlemismootoris detonatsioon hea on.
Teiseks, loe natuke kirjandust. See süsteem ei ole nii lihtne, et lihtsalt teine sodi paaki.
Turborõhku juurde? Milleks? Ma lugesin just välja, et etanooli puhul peab segu võrreldes bensuga rikkam olema. Kuidas hoiab turborõhu pealekeeramine ära mootori laialilendamise?
Etanooli erikaal ja keemiline agressiivsus erinevad oluliselt bensiini omast. Ehk siis: kui on karbuss, tuleb muuta ujuki kaalu. Kui on sissepritse, tuleb uurida, kas mitte süsteemis ei kasutata kuskil materjale, mis bensiini puhul sobivad, aga mis piirituse käes lagunevad.
Lisaks on veel palju erinevaid asju, mis tuleb enne läbi arutada, kui lauaviina või Royal piirituse paaki kallad.
-
- Postitusi: 558
- Liitunud: 18 Okt 2005, 09:42
- Tsikkel: rod ja pooleli xs
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 1 kord
kui neid külmad siin veel kaua kestavad, siis peab ka ise puhta alkoholi peale üle minema ... toimib väga hästi, vähemalt nagu ühe naaberriigi kodanike pikaajalised katsetused tõestanud on 

Sex is like a card game, if you don't have a good partner, then you better have a good hand ...
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
I don't give a shit, I don't take any shit, I'm not in the shit busines!
seda et suures hädas sai katel tulele pandud ja samakaga sõidetud küll
samakas sai aetud õuna veinist mida see hetk puht juhuslikult oli u. 600L
kütuse kulu ei läind kuhugi utoopjase nagu siin räägitakse et kahekordne jne
mootori käivitumisega ei old vähimaidki probleeme
mineku sai haks ujuki taseme muutmisega
läks muidu ka a nagu lahja seguga ikka
ainus asi mis piirituse vastu räägib on see et kuna piirituse aurud jäävad mootorise peale seiskamist ja piirituse omadus on koguda õhust vett siis see tekitab roostet pisut
a kui enne mootori seisma jätmist keerata bena peale ümber siis ei ole see enam takistus, või siis lisada natuke kastrool õli. muu lihtsalt ei segune piiritusega
ja peale kõige selle jandi ei old vaja raha kasutada ka alko muretsemiseks
nii et kokku hoid kahe koha peal. bena+alko
samakas sai aetud õuna veinist mida see hetk puht juhuslikult oli u. 600L
kütuse kulu ei läind kuhugi utoopjase nagu siin räägitakse et kahekordne jne
mootori käivitumisega ei old vähimaidki probleeme
mineku sai haks ujuki taseme muutmisega
läks muidu ka a nagu lahja seguga ikka
ainus asi mis piirituse vastu räägib on see et kuna piirituse aurud jäävad mootorise peale seiskamist ja piirituse omadus on koguda õhust vett siis see tekitab roostet pisut
a kui enne mootori seisma jätmist keerata bena peale ümber siis ei ole see enam takistus, või siis lisada natuke kastrool õli. muu lihtsalt ei segune piiritusega
ja peale kõige selle jandi ei old vaja raha kasutada ka alko muretsemiseks
nii et kokku hoid kahe koha peal. bena+alko
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.