Keti pingsus

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
streetr6cer
Postitusi: 329
Liitunud: 03 Juul 2004, 02:09
Tsikkel: 2007 Honda CBF1000 ABS jpm
Asukoht: Tartu

Keti pingsus

Lugemata postitus Postitas streetr6cer »

Kas kett peab nii pingul olema, et libiseb mööda ketiliugurit(see kummist asi taga kiige peal) või kett ei tohi mööda liugurit libiseda?
R-13>Suz Sepia ZZ>Hon NS125F>R-4>R-13>Peugeot SV50>Yam DT50R>Suz TS50XK>Hon MT5>Gauja>
R-7>R-11>R-11>Suz RG80 Gamma>Delta>R-22>Benelli 491SP>Yam YQ50 Aerox R>Apr SR50R>R-4...
Kasutaja avatar

417
Postitusi: 1426
Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc

Re: Keti pingsus

Lugemata postitus Postitas 417 »

streetr6cer kirjutas:
Kas kett peab nii pingul olema, et libiseb mööda ketiliugurit(see kummist asi taga kiige peal) või kett ei tohi mööda liugurit libiseda?
keti alumise osa lõtk kui ratas oma raskuse peak seisab peab olena 2 cm

nii olen saanud aru mina . ülemise peal mul näiteks kergelt kontaktis
Hälvik mootorratturhiir Zamundast
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas mella »

otsi parem, millised parameetrid tehas sinu aparaadi keti pingutamiseks ette näeb.

Luik

Lugemata postitus Postitas Luik »

vaata ketiga on nii, et kui tallad amordi põhja ei tohi kett olla pingul nagu pillikeel, talle peab kerge liikumise maa jääma - kasuta tundeid ja meeli 8)
Kasutaja avatar

Freaksmart
Postitusi: 774
Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
Asukoht: Tallinn
Tänatud: 5 korda

Lugemata postitus Postitas Freaksmart »

http://www.mc-trade.ru/library/moto%202 ... 6-2006.jpg

Sinu tsikli manuaalis on kirjas, kui suur (mitu cm) peab olema ketti üles-alla lõtk.
Jawa 634 (15kw); Jawa 638 (17kw); Suzuki GS500E (34kw); Hyosung GT650 (60kw); BMW F800S (63kw)
Kasutaja avatar

mella
Postitusi: 4580
Liitunud: 12 Apr 2005, 19:55
Tänatud: 1 kord

Re: Keti pingsus

Lugemata postitus Postitas mella »

417 kirjutas:
streetr6cer kirjutas:
Kas kett peab nii pingul olema, et libiseb mööda ketiliugurit(see kummist asi taga kiige peal) või kett ei tohi mööda liugurit libiseda?
keti alumise osa lõtk kui ratas oma raskuse peak seisab peab olena 2 cm

nii olen saanud aru mina . ülemise peal mul näiteks kergelt kontaktis
Sa oled ikka erilahe säga küll, et ilma masina marki teadmata selliseid soovitusi jagad! Panen LC4-l sinu soovitusele vastavalt ning tood mulle uue keti, rattalaagrid hammaka ja mootorivõlli, kui hüppes peaks asi jamaks minema?
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”