Käikude vahetamine
Moderaator: Moded
-
Teema algataja
Käikude vahetamine
praegu vahetan koguaeg siduriga
ühesõnaga et kas sellel bikel on siis poolautomaat sidur?
Ntx:
http://www.biker.ee/phpbb/viewtopic.php ... ing&t=3090
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
Kui kellelgi on aga kasutaja (mitte remondi-) manuaal, võiks mind ka valgustada, kas tootja sihukest asja ikka ette näeb.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Tervitused,
afs
-
- Postitusi: 976
- Liitunud: 25 Veebr 2005, 12:15
- Tsikkel: ZX12R turbo
- Asukoht: Tallinn / Eesti
- Tänatud: 1 kord
- Kontakt:
pole sul mingit erilist poolautomaatsidurit seal, sidur nagu motika sidur ikka aga üles saab/võib vabalt ilma sidurita vahetada, vanema suzuga lähevadki käigud tihtipeale vaiksemalt ilma siduriheeblit näppimata sisse.aggressive kirjutas:lugesin enam-vähem kõik läbi, aga polnud erilist abi...seal oli vanematest mootorratastest juttu rohkem..
tahaks teada, et kas on poolautomaat sidur??
ei julge ilma sidurita praegu käiku vahetada
gramm enne käiguvahetust veidi gaasi maha ja uus käik ludinal sees. proovi ise.
EDIT: afs jõudis ette

9,09 @ 1/4 - Suzuki Hayabusa turbo
9,8x @ 1/4 - Kawasaki ZX6R
-
Teema algataja
Kui nüüd Jawat nüüdisaja ratastega võrrelda, siis 1 erinevus on neil veel, tänapäeva rataste kast ei sure ära nii tihti ja ruttu kui see Jawal kombeks on.aggressive kirjutas:see on aga imelik, et jawa 638-l oli juba poolautomaat sidur, aga nüüdisaja bikedel pole.
ex 638 owner.
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
Aga enda jamul proovisin siis ka ( piloodi soovitusel ) ilma sidurita
kõik ok aga kui 3 või neli korda täheldasin käigu väljaviskamist lõpeatsin selle pulli ära ja kasutan sidurit
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
kui ilma sidurita täiega kiirendades vahetan siis jah enne kui pööre maximumile läheneb viskas teise välja mõnel korral .Tsikkelröövel kirjutas:417, mis käigu ta välja viskas, teise? Ja mis siis juhtus? Mul pole nii teinud, lihtsalt huvitab.
neutraali tuli hakkas põlema ja jooksis tühikäigul piirajasse.
Kuigi kui järgi mõelda võib ikkagi hoopis viga minus olla. Nimelt mul vasaku jala kõõlused läbi lõigatud ja kokku lapitud ja jalalaba liigub oluliselt vähem üles alla kui tootjad on eeldanud.
Kui käiguvahetus kang oli originaalis siis ei saanudki esimest sisse sõidusaapaga ja pidi vähe painutama ja asendit kangil muutma.
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
- Postitusi: 1754
- Liitunud: 27 Dets 2005, 17:55
- Tsikkel: Kawa GPZ 550, W800, Jawa 350
- Asukoht: Tartu
- Tänatud: 27 korda
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Ise kui endine 638 omanik mõtlesin ka selle peale ning leidsin mitu põhjust miks tänapäeva tsiklitel seda pole. Arvan siis, et põhjused on:aggressive kirjutas:ma arvan ise kah, et ei hakka vist ilma sidurita jamama....saab siduriga ka kiirelt vahetada.
see on aga imelik, et jawa 638-l oli juba poolautomaat sidur, aga nüüdisaja bikedel pole.
1. Liigne kaal
2. Käigukast peab nats pikem olema
3. liiga pikk kangi käik. (praegustel tsiklitel liigub kang hästi nats, aga Jawal liikus ikka 2-3 cm ja seda just tingitud sellega, et saaks siduri lahti)
4. Võib olla veel mõni millest ma ei tea
-
- Postitusi: 1426
- Liitunud: 11 Dets 2003, 15:15
- Asukoht: Jawad ,SZR 660; YZF 600R;KTM 620 DUKE;YZF R1 ; KTM 625 sxc ,xt125x, KTM 600sixday,gsx-R600,KTM620sc
4.Jalgsidur nüüdisaegsel bikel laseks liiga lihtsalt nokka siduriga kaasa aidataFreaksmart kirjutas:Ise kui endine 638 omanik mõtlesin ka selle peale ning leidsin mitu põhjust miks tänapäeva tsiklitel seda pole. Arvan siis, et põhjused on:aggressive kirjutas:ma arvan ise kah, et ei hakka vist ilma sidurita jamama....saab siduriga ka kiirelt vahetada.
see on aga imelik, et jawa 638-l oli juba poolautomaat sidur, aga nüüdisaja bikedel pole.
1. Liigne kaal
2. Käigukast peab nats pikem olema
3. liiga pikk kangi käik. (praegustel tsiklitel liigub kang hästi nats, aga Jawal liikus ikka 2-3 cm ja seda just tingitud sellega, et saaks siduri lahti)
4. Võib olla veel mõni millest ma ei tea
[17:51] <R417> ma pole pretendeerinudki aasta mootoratturi aunimetusele
-
Teema algataja
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Re: Käikude vahetamine
mul endal 95-nda aasta gsxr ja yles vahetab nagu ludiseb aga alla ei taha käigud ilma siduri abita enam tulla.
-
- Postitusi: 513
- Liitunud: 23 Jaan 2008, 17:01
- Asukoht: Tallinn, Tartu
Re: Käikude vahetamine
Võibolla lõhub võibolla mitte, aga igatahes nii shiteriga kui ka puhtalt gaasinõksuga lähevad käigud way paremini sisse kui siduriga mässates... Allapoole saab ilma sirdurita vahetada samuti rõõmsalt, aga krdi ohtlik on vana rattaga seda teha, eriti kurvis
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.