Inverted springer-on kellelgi sellise asjaga kogemusi?

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Kasutaja avatar

Teema algataja
kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Inverted springer-on kellelgi sellise asjaga kogemusi?

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Tahaks teada, kas kellelgi on kogemusi sellise asjaga -inverted springer(pööratud vedruhark- täpselt ei oskagi tõlkida :? )

Pilt siin:
http://www.jeris-springer.com/bikephoto ... owmia.html

Tahaks sellise asja endale valmis ehitada- oleks paras väljakutse.

Seega. kes teab, rääkigu:

-võrdlus teleskoophargiga
-kuidas mõjub sõiduomadustele
-kuidas pidurite effektiivsus/kindlus on
-kas oskab keegi jooniseid soovitada(netist ei leidu eriti)

Muide tahaks seda sobitada 1985a Honda VT1100-le

Kui tulevad head nõuanded, siis teen ka solidedge-s 3D valmis ja küsin arvamust.

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome

matti
Postitusi: 638
Liitunud: 16 Juun 2007, 18:17
Asukoht: Tartumaa

Lugemata postitus Postitas matti »

Nagu ma aru saan siis kavatsed sellised ehitada kuna uusi amorditorusi ei leia?
Kas lihtsam ja ka vähem närve nõudev tegevus poleks proovida alla sobitada kasvõi nt. vene tehnika esiamorte.
Nii mõnelgi võib leiduda garaazinurgas sellised.
Ma olen suht kindel, et väikese poleerimise ja töötlemise abil annab neile anda täitsa turundusliku välimuse.
Iz planeta spordi omad ei sobi nt?

http://www.unic-moto.ee/gfx/museum/IZ-_ ... kross).jpg

:roll:

Kasutaja avatar

poison
Mode
Postitusi: 1005
Liitunud: 03 Veebr 2004, 12:49
Tsikkel: sporta 1200
Asukoht: Rapla
Tänanud: 17 korda
Tänatud: 13 korda

Lugemata postitus Postitas poison »

IMHO:
selline esihark sobib ikka näitusepillidele või väga headel teedel sõitmiseks. Hargi nö käik on lühike võrreldes teleskoobiga. On olemas ka pikema käiguga hargid, nt krossikülkadel, aga need ei kõlba soolomasinale alla panna, sest juhitavus pidavat imelikuks minema. Ilmselt sobivad springerid chopperite pikkadeks ja längus esiharkideks, sest teleskoophargi jäikus ja töövõime kahaneb suure längunurga puhul.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Tänud vastukaja eest.

Ma olen ka uute amortide tellimise järjekorras:D

Vene tehnikat ma oma Shadowile ei usaldaks alla panna, sest siiamaani ei ole ükski vene asi minu silmis end õigustanud.
Iz planeta spordi amordid on mul dnepri all olemas ja need on peenemad ning ei ole kindel, kas peaksid vastu.

Tavalisi springereid ikka leidub ratastel, mitte ainult chopperitel.
Tuttaval on Harley-l ees korralik springer, vist kohe tehase oma ning lisaks lihtsalt vedrudele on ka amortisaator.
Mees pole oma springeri töötamise kohta ühtegi halba sõna veel öelnud.
Aga tal pole see ka omal garaazis põlve otsas tehtud nagu mina seda plaanin:D
Ma üritan tema springerit ka natuke lähemalt uurida.

Mul on lihtsalt kõva sportlik huvi inverted springeri ehitamise vastu tekkinud, hea oleks teada kuidas välja kukub.
Algul tundus, et ei tohiks väga keeruline olla, aga nüüd süvenedes ja asja rohkem uurides tuleb välja, et ei ole see nii lihtne midagi.
Mingit käkerdist päris ei taha ka teha, millega veel oma ratta võib puruks sõita.

Äkki kellelgi on veel kogemusi springeritega ja oskab võrrelda teleskoop hargiga...

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome

rallitaja
Postitusi: 491
Liitunud: 12 Juun 2007, 08:52

Lugemata postitus Postitas rallitaja »

Kas tahad sellepärast ehitada, et originaal amorditorus on kõverad? Kui jah, siis neid saab lasta ka sirgeks teha.

Kasutaja avatar

Teema algataja
kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Lihtsalt mult varastati autost üks toru ära(kõveram:D) ja sirgem jäeti alles.
Mis alles jäi, selle lasin juba sirgeks teha.

Ja uue toru saamise nimekirjas juba olen.

Springerit tahaks endale sportlikust huvist ehitada.

Ikka rääkige oma kogemustest springeritega...

Adrenaline+Chrome=Adrenochrome
Kasutaja avatar

Teema algataja
kornholio
Postitusi: 149
Liitunud: 11 Sept 2006, 21:22
Tsikkel: Custom-Honda Shadow VT 1100c
Asukoht: Gasoline Alley-Muraste
Tänatud: 1 kord

Lugemata postitus Postitas kornholio »

Nüüd sain lõpuks oma sportliku huvi rahuldatud ja sain oma springeri valmis:D

Mõned pildid:

http://picuhost.com/viewer.php?id=jdv1210849112a.jpg

http://picuhost.com/viewer.php?id=klz1210849225l.jpg

http://picuhost.com/viewer.php?id=rgh1210849271a.jpg

http://picuhost.com/viewer.php?id=cqs1210849360h.jpg

Omaarust on küll igati kena aga sõiduomadused on meie teedel poole kehvemad :(

Tänu Motokeskuse meestele sain lõpuks ikka õige amordi kokku ja see läheb ka alla:D

Springer jääb ilu pärast toa seinale.

Volbrimöllult ka üks pilt: http://pilt.delfi.ee/picture/3023199/

Viimati muutis kornholio, 15 Mai 2008, 14:41, muudetud 1 kord kokku.
Adrenaline+Chrome=Adrenochrome
Kasutaja avatar

S.S.D.D.
Postitusi: 213
Liitunud: 14 Sept 2006, 11:05
Asukoht: Tln

Lugemata postitus Postitas S.S.D.D. »

Tubli töö, imetlen alati neid inimesi kes suudavad oma ideed ka teostada.

Küsitav on minu enda jaoks muidugi ise valmistatud detaili tugevus/vastupidavus/ turvalisus.

Only a Motorcyclist knows why a dog sticks his head out of the window of the car...
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”