Ettevalmistus talviseks puhkuseks
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
Ettevalmistus talviseks puhkuseks
Alex@tänahommikulleidismustajää


Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Ratas talveks kuuri
Kui see tehtud siis lase ratas soojaks. Seejärel keera kyynlad maha ja lase silindrisse suts öli.Kui on kick starter siis vänta seda, kui starter siis maanda kyynlad vastu silindripead ja lase paar korda ringi käija. Pane kyynlad tagasi. Summutile tömba kilekott otsa ja teibiga kinni. Hea oleks kui hambaharjaga väheke ketti puhastada ja see siis mingi lubrikaatspreyiga yle lasta. Ölita köik liikuvad osad ka trossi oleks hea ölitada selleks on samuyi eriti mugavad erinevad spreyd millel on veel kaitseomadused kah.
Metallosad tömba tehnilise vaseliiniga kokku. Kummides lase röhk madalamaks. Vöta aku ära ja ära unusta seda kord kuus laadimast ning parem oleks kui hoiaksid seda toatemperatuuril. Kui kuur on kylm ja niiske siis on ka sadul mötekas soojemasse kohta viia. Ratta vöiksid veel lukku panna ja ratta koti vöi katta yle tömmata.

Ära unusta ka bensiinikraani kinni keeramast

-
Teema algataja - Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda

Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Oleks tore kui möni asjaga vähe rohkem kursis olev inimene söna vötaks


Korra või paar panen igas kuus käima ja teen tiiru ümber kvartali.
Silikooniga paitan kummiosi ning ketid asjad on vahatatud...
Akui ainult sisiseb juba sellest suurest seismisest ja juramisest - happetaset hoian testveega paigas.
To Alex
http://www.angelfire.com/mt2/mikesgs500 ... CF0097.JPG
Minu sygavad vabandused valeinfo pärast.
Karpadel on tavaliselt kõigil all selline ujukikambri tühjakslaskmise kruvi. Selle abil peaks kambri kindlasti talveks tühjaks laskma(muidugi kraan enne kinniAlex kirjutas:Aga mida karpaga teha?kevadeks oli gs500e mingit tõelist ollust karpad täis.Viga ilmselt meil müüdavas bensiinis mille lisandid hanguvad(oletus)Kas on abiks mootor tööle-kraan kinni ja oodata kuni väljasureb?(lootuses, et karpas olev bensiin läbi töötatakse)


karm...karm,.......

-
Teema algataja - Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
nüüd ei saanud küll aru...kahetaktilistel ju õli bensu sees?!Stern kirjutas:To Alexs:
Kraan kinni, mootor käima ja oodata kuni karpa bensust tühjaks imetakse unusta kohe ära.![]()
Kahetaktilistel näiteks võib niimoodi mootor kokku joosta, sest puudub õlitus. Samuti ei tee lahja küttesegu head ka neljataktilisele kuna mootor kuumeneb üleliia.
ja neljataktilisel?mida ta kuumeneb kui bensiini lõppemisel mootor seisma jääb

ootab oma arvamuse ümberlükkamist


Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
Ja kui bena ei tule siis vastavalt puudub ka õlitus, tõsi asi vast kohe kokku ei jookse aga kulutab rõngaid silindrit küll.
Küttesegu ja selle mõjust mootorile loe Palu raamatust täpsemalt.
-
Teema algataja - Postitusi: 438
- Liitunud: 20 Mär 2003, 16:13
- Tsikkel: Punane Roller
- Asukoht: Pealinna külje all
- Tänanud: 20 korda
- Tänatud: 2 korda
p.s. peale filtri pesu pikenes tööleping


Müüa 2006 V-strom, üks omanik, kallilt.
poroloonide jaoks spets


Nii et kui mootorist hoolid, siis ruttu õlitama
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Siin on päris õige jutt. Aga kaasaaegsematel karburaatoritel on selle jaoks "sita" väljalaske kruvi olemas, keerad selle lahti ja lased kolinal karpad tühjaks. Ei ole miskit mootorit käiata.Stern kirjutas:To Alexs:
Kraan kinni, mootor käima ja oodata kuni karpa bensust tühjaks imetakse unusta kohe ära.![]()
Kahetaktilistel näiteks võib niimoodi mootor kokku joosta, sest puudub õlitus. Samuti ei tee lahja küttesegu head ka neljataktilisele kuna mootor kuumeneb üleliia.
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
-
- Postitusi: 408
- Liitunud: 17 Juul 2003, 13:55
- Tsikkel: KTM 790 Adventure
- Asukoht: Ei mäleta
- Kontakt:
Live long and prosper!
MINI 50 '8x->Jawa 250 '61->Honda MBX125F '84->Honda CM400T '83->Yamaha XJ600 '90->Kawasaki ZX10 '88->Honda CBR1000F '91->BMW R1200GS '05->KTM 790 Adventure '20
Mind on õpetatud peaks nii tegema, et kummikindad kätte(igaks juhuks, keemia ikkagi) siis paned filtri vastu pudeli suud ja kallutad korraks - nii paarist kohast. Siis nätsutad seda filtrit igatpidi, et see aine laiali imbuks igale poole ja ülejääk välja jookseks. Siis paned veel ööseks nõrguma ja siis peaks korras olema.Rein kirjutas:siis tuli endal ka meelde, miks seda kasutada ei saanud, auto filtrile tuleb aerosooliga õhuke kiht peale lasta, valvoline on aga nagu lihtsalt pudelis.
Ei pruugi absoluutne tõde olla muidugi...
Üle ei tohiks pingutada, mul siiamaani kopsik seda sinist vedelikku täis... ja halvemal juhul võib karpasse ka tõmmata.
Nii et mõõdukus igas asjas

Ja yldse valage see kuradi


Sama probleem oli ka Alexsil ainult et tema oli tiba kavalam, keeras kyynlad maha ja suras starterit.
Samuti oli sead paska mul paagis nii et tuleb bensiini filter ka ära puhastada.
Raisk see Eesti kasautatav bensiin on ikka saast. Huvitav kas need debiilid kes seda solgivad ise ka sellega sõidavad?
Samas meenutaks ,et ka pidurivedelikku pekas vahetama peale igat ( või siis pean silmas uue hooaja hakul)hooaega.Lisaks siis laagrite ja muude sõlmede puhasatmine ,õlitamine jne.Miljon pisiasja.
Teie Mossemees
pepe@biker.ee
Hakkame kütma!
OÜ Potipoiss
www.potipoiss.ee
Pottsepp & Korstnapühkija
pepe@potipoiss.ee
5588 671
www.twitter.com/Potipoiss
Konsultatsioon
Küttekollete remont
Ummistuste likvideermine
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.