yamaha xv535 virago

Soovid osta mootorratast, nägid tänaval vinget tsiklit ja tahaks arutleda, nõu pidada ... koht, kus erinevate mootorrataste kohta arvamust avaldada ja infot otsida...kogu üldine jutt mootorratastest

Moderaator: Moded


Teema algataja
moemees

yamaha xv535 virago

Lugemata postitus Postitas moemees »

olen endine Jawa ja IZ-i mees. nüüd tuli üle aastate tsikliisu jälle peale. välimuse poolest istub yamaha 535 virago. Kw on ka vist piisav, kaalun ise 65kg. aastatelt nii vana, et tagarattale ei taha enam tõusta.
tahtsingi küsida, mis head või halba selle mudeli kohta arvatakse. kavatsen ratta tuua talvel saksast, hinnaga 1000 - 1200 EURi. siia sisse mahub vist midagi aastast 1991 - 1994. milline läbisõit võiks olla piiriks, et ka endale midagi jääks? ja kas eestis ka vajadusel remonti tehakse? mida arvata kardaanist keti või rihma asemel?
tänan kõiki vastajaid!
Kasutaja avatar

Soultrain
Postitusi: 969
Liitunud: 29 Sept 2003, 18:28
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Soultrain »

Kardaani oluline eelis võrreldes ketiga on see et teda peab oluliselt harvemini/vähem hooldama.
XV 535 on Eestis suht populaarne ratas ja seoses sellega kaldun arvama, et ka varuosade hankimine on lihtsam kui mõnele erilisele tegelasele, läbisõit võiks olla mu arvamust mööda kusagil maksimaalselt 35000 aknti et saaksid ise ka ikka hagu anda asjale enne kui hakkad olulisemaid juppe välja vahetama...
Miinus oleks ehk väike paak mis siis on kohe kole väike mu meelest, 13.5 litra ja reserv on 2 liitrit. Välimus on vanemal vennal 750nel mu meelest oluliselt parem aj veel parem on see 1100l aga kui majanduslik olukord ei luba suuremat või mis iagnes põhjus on just 535 soetada siis ma arvan et selliste aastate vahel nagu sa pakkusid ja sellise hinna juures on seal ratast küll ja küll et maanteid mõõta....
Loud pipes save lives!!!
Kasutaja avatar

Mari Öö
Postitusi: 479
Liitunud: 01 Veebr 2004, 22:16
Asukoht: Tallinn-Tartu
Tänatud: 3 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Mari Öö »

seljas oled istunud sel rattal? istu kindlasti. see on üsna väike asi, äkki peaksid pikemat raami vaatama.

ja kuna ta väike on, siis maanteel võib hakata tuul sinuga mängima, nagu ise tahab.

väike paak on tüütu küll, aga mitte midagi väga hullu. mul on umbes sama mõõtu. tartusse läheb rahumeeli ära, ca paarisaja km pealt tuleb tankida. ei ole see nii hirmus midagi.
If it wasn't for last minute, nothing would ever get done.
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

Kardaan on hea asi kui rattal piisav jõuvaru... ca 5+% sellest läheb kardaanis kaduma.
Põhiline probleem võib tõesti olla tsikli väiksus. 65 kilo kaalu ei viita küll eriti suurele pikkusele kui kindlasti proovi enne ka veidi suuremaid "allatonnaseid".
40 000 läbisõidu kandis on paljud omanikud juba tõsiselt mootori kallal käinud, a la uued kolvid jms.
Alternatiividest rääkida siis võiks vaadata veidi priskema mootoriga asju. Kui sama hinna juures aastaarv ka vanem on, saad ikkagi parema riistapuu millest jätkub sõidumõnu kauemaks.

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Teema algataja
CUSTOMaan

Lugemata postitus Postitas CUSTOMaan »

kah kogemus selle rattaga. toodetud aastal 93 ja l.s oli 20000 km.sõitsin sellega2,5 aastat, suurt midagi tegemata.sõidetud sai kokku 12000 km , seda nii maanteel kui ka linnas, yksi ja kaksi ja pakkidega ja ilma.suur ratas see kyll pole, kuid eesti vahemaad on on piisavalt väiksed ja sõit ei tapa.pikki matku on iga custom rattaga suht tyytu teha.kuid mõne päevaga eestis500-700 km pole probleem. pidada on seda yli odav( õhufilter14,95 eur, õlifilter3,45eur, piduri klotsid26,95). kokkuvõtteks- hea ja taskukohane ratas keskmise vajaduse katteks.

Teema algataja
CUSTOMaan

Lugemata postitus Postitas CUSTOMaan »

milline läbisõit võiks olla piiriks, et ka endale midagi jääks? ja kas eestis ka vajadusel remonti tehakse? mida arvata kardaanist keti või rihma asemel?
tänan kõiki vastajaid!



sai seda kah uuritud-hea hoolduse korral peaks 50000 km suht hooletu olema.kolb rõngastega maksab esinduses 2300 ,klapisääre tihendid(ja veel miski pudi,mis sinnajuurde kuulub)581 kr. riiulist on enamus osi saada ja louisis on suisa mitu lk. V2 mootor on nii lihtne, et remont õnnestub igas ratta töökojas.[/quote]
Kasutaja avatar

kris.
Postitusi: 2411
Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
Tsikkel: FLTRXS
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 14 korda
Tänatud: 26 korda

Lugemata postitus Postitas kris. »

CUSTOMaan kirjutas:
sai seda kah uuritud-hea hoolduse korral peaks 50000 km suht hooletu olema.
Aga katsu sa seda hea hooldusega ratast leida ... :( Suisa uskumatu kui pohhuistlikult hooldusesse suhtutakse ja oleme ausad, ega ise eelmist ratast müües ... ja see kestis päris pikalt ... eriti hoolde peale raha ei raisanud :shock: Kui nüüd suisa esimese omaniku käest ei osta siis ... jumal teab mis vahepeal tehtud, st. tegemata on. Olen kunagi autodega kokku puutunud ja mõnel oli küll tunne et õli polnud kunagi vahetatud ...

terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light

Teema algataja
moemees

Tänks

Lugemata postitus Postitas moemees »

nonii, juhtisite mu tähelpanu ja mõtted õiges suunas! aitäh!
minu pikkus ja kaal ei ole päris norm suhtes - 65kg versus 175cm. aga väeti ma ka pole. nüüd siis pean astuma treffil mõnele yammumehele(naisele) ligi, ehk lubab tsikli peale istuda või isegi mootori häält kuulata.
ostuni veel 0,5 aastat aega - jõuab uurimistööd teha.
kui mõni nüanss meenub, andke teada. :)

U79
Postitusi: 86
Liitunud: 06 Jaan 2004, 11:12
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas U79 »

Nuhjah, ma siin küll vaikselt imestan, et see mootori ressurss nii lahja mitme eelpool kõneleja arvates on. No võrdluseks toome mõne 1, 6 liitrise automootori, mille eluiga üldreeglina julgelt 350 000 km on. (millel ikka korrapäraselt muiudgi õli ja õhufiltreid vahetatud) Selle loogiga kohaselt on selle tsikli mootori eluiga 100 000 julgelt. Pöördeid on auto mootoriga võrreldes tiba rohkem aga üldiselt ikka hooldatakse kah ratast paremini kui autot. Vähemalt Saksamaal enamasti küll. Siinsed vennad sageli ei viitsi õli vahetada eriti ja siis pole muidugi mingi ime kui ca 50 tuhhi juures hakkab ratas koolema.Kogu pika jutu mõte on järgmine, et läbisõidule ei maksa liigselt tähelepanu pöörata. Nagu õnnelikud auto ostjad, kes ostavad nn. kirikuõpetaja autosid, millel odomeetrit rahulikult 100 tuhhi maha keritud. Kui on alla 50 000 siis jätkub seda veel samapalju vähemalt sõitmiseks:) Kui mitte rohkem, kui uskuda lääne foorumeid, kus ratas ei vaja ka peale 100 000 muud kui vaid uusi rõngaid ja hoonimistki vaid südamerahustuseks .Ühesõnaga, eks peab ratast ikke nagu laiemalt uurima, enne kui osta. Ja pole sellel Yamahal häda midagi. Ei pea ketiga jamama, mis on ääretult mõnus. Odav pidada ja kannatab väga häste sõita, suurt kola on veidi raskem kaasas vedada nagu custom rattal ikke. Õhkjahutus võib kuuma ilmaga olemise palavaks teha aga no meie kliimas seda ohtu ka väga pole:)

Teema algataja
CUSTOMaan

Lugemata postitus Postitas CUSTOMaan »

Pöördeid on auto mootoriga võrreldes tiba rohkem aga üldiselt ikka hooldatakse kah ratast paremini kui autot. Vähemalt Saksamaal enamasti küll.
ega see saksa nii hea koht ka pole. tõin sealt omale shadow. oli ilus sile pealtnäha. hakates siin hooldust tegema..............KRT,##***..!!!##?????????????. õhufiltri ribid olid nii umbes, et silmaga vahesid ei eralda, jahutus vedelik kui roheline seep(kes seda jubedust veel mäletab)kõik kohad kuhu silm ei ulatu oli s...a ja saepuru täis.õli oli ainuke vähe värskema väljanägemisega(mida ei saa filtri kohta öelda) .fuckin fritsud. sorry ,läks teemast välja, a ei saand ytlemata jätta.

Teema algataja
wolli

Lugemata postitus Postitas wolli »

mina olen xv535 (1992. aasta, 20 kW) omanik tiba üle kuu aja, läbisõitu on lisandunud pea 3000 kilomeetrit. sõidan iga päev ja iga ilmaga, st teen rattaga ka kõik oma argisõidud. ilmselt tuleb küll järgmisel või ülejärgmisel aastal midagi tiba suuremat asemele vaadata, aga seni olen rahul. väga.

Teema algataja
unistaja

Lugemata postitus Postitas unistaja »

Eelmisel laupaeval oli Tartus raadil müüa Virago 535, 1992a, ls 35000km hinnaga vaid 25000! Oleks kohe ära võtnud, kui oleks hetkel niipalju raha olnud. Tuttavad kellele olen soovitanud hea hinna pärast kasvõi äri mõttes ära osta kukuvad kahtlustama, et äkki on mõni peidetud viga. Omanik väitis, et tõi ise kaks aastat tagasi Saksast. Mul oli digikas taskus ja sain pilte teha ja number ka olemas kui keegi soovib, aga vaevalt et sellise hinnaga veel alles on.

R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

Kommionul on ju kah see müügil ja peaaegu sama hinnaga, natuke on juurde pandud, aga peaks kah hea hind olema... :)
Kasutaja avatar

Kommionu
Postitusi: 2042
Liitunud: 02 Dets 2003, 17:16
Asukoht: Kodutu... Motikaid mis mühiseb...

Lugemata postitus Postitas Kommionu »

R1s7o kirjutas:
Kommionul on ju kah see müügil ja peaaegu sama hinnaga, natuke on juurde pandud, aga peaks kah hea hind olema... :)
27.000.- .... viige KOHE minema...

http://www.streetfighter.ee/Motikajubin ... virago.htm

Terv,
Kommionu
55 678 444
Sõida... ja ära MÖLISE!!!

Teema algataja
Martin256

yamaha xv535 virago

Lugemata postitus Postitas Martin256 »

Virago on lühike?? Tegelikult on ta ka tavalisest maanteerattast pikem, jäädes näiteks Dragstarile alla vaid 10 cm. Kergem on ta küll ja seetõttu päris hea tõmbega. Ja tuul ei vii teda küll kuhugile, endal kogemust 4 aastat. Ideaalne linnaratas, millel saab pea püsti sõita. Ainus viga ehk väike paak

Teema algataja
moemees

Lugemata postitus Postitas moemees »

oh saingi temakese ( xv535 ) seljas istuda! :D imearmas! istub nagu valatult. raam oleks võinud ehk 7cm pikem olla aga siin peaks aitama kõrgendustega pulklenks. mootor tuksus nii mahedalt - paistab, et saab öösiti vaikselt koju hiilida. :) sinist suitsu välja ei ajanud. see peaks ka olema vist tähtis näitaja.
ei tea milline kiiver sellise tsikli juurde sobiks :?:

TnX
Postitusi: 134
Liitunud: 14 Juun 2004, 01:45
Asukoht: saue

Lugemata postitus Postitas TnX »

Mõni ilma lõuata klaasiga kiiver ehk?
Kasutaja avatar

piret
Postitusi: 703
Liitunud: 16 Juul 2003, 18:46
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas piret »

mõni, mis kaitseb hästi kukkumise eest (kinnine) ja mis on sinu jaoks õige suurusega. kiiver on pea-asi!
Vahest sõidan ja teen asju.

R1s7o
Postitusi: 421
Liitunud: 26 Apr 2004, 15:55
Asukoht: Võru/X8r-X

Lugemata postitus Postitas R1s7o »

kõigepealt osta kiiver ja sõiduvarustus ära, siis vaata kas ratta jaoks ka raha jääb :P
Kasutaja avatar

Jack
Postitusi: 381
Liitunud: 29 Jaan 2004, 20:05
Tsikkel: CBR 1100 XX
Asukoht: Aruküla
Tänanud: 1 kord
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Jack »

On küll OT, aga kui juba kiivrite kohta küsiti siis soovitaks ka kinnist. Sa ei oska ettegi kujutada, millise kolakaga suuremat sorti mezimumm vastu kiivrit lajatab ja mis tal kõik seees on! Lahtise kiivriga võib pasuna umbe lüüa, kui täpselt tabab :wink:
Mina sain täna näitks vastutuleva krusa tagant kivikesega niimoodi vastu kuppu et kiivril värvil täks sees - aga oleks visiiri tulnud :(

Parem ikka kinnine
Harva kodus
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratastest üldiselt”