Mootorite POWER-UP ja muu TUNING... kuidas ja millest...

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

Sry Tramm mul siin juhe jooksis vähe kokku nende powrcmndrite peale jah.

Aga soovitus ikkagi oma kogemusest. Kui tulemust tarvis, siis on lihtsam osta valmis tsikkel.
Sest tõsi ta on, nagu te isegi teate, Yoshimura-HRC mis iganes täislaks+ ise komplekteerin ei pruugi veel toimida.

Aga sams keegi peab muidugi selle raske ja kalli tee läbi käima :)

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Nigga kirjutas:
Ma ütlen siis veel korra: See riia tuuning on peaaegu õige juba, aga siiski ei saa ta nii täpset tulemust kui selle süsteemiga mis mul kevadel plaanis on.
Kas härra nigga pilli kuskil näha ka saab oleks tore
imetleda toredate inimeste aega ja vaeva seda
nagu eestis tihti ei juhtu. Eriti veel, et on
ka sõidu ja testikogemus korralik.
napalm@natuke nagu on ka ühte ja teist ehitatud ;) :arrow:
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Kindlasti avaneb sul see võimalus tuleval aastal.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Nigga kirjutas:
Kindlasti avaneb sul see võimalus tuleval aastal.
maru oleks ;)
napalm@sportlik mittetulunduslik huvi ka nelja silindri vastu puht teoreetiliselt
Kasutaja avatar

Inz001
Postitusi: 459
Liitunud: 26 Nov 2003, 15:30

Lugemata postitus Postitas Inz001 »

kui saladus pole siis mis süsteemid plaanis on? 8)
Nigga kirjutas:
Ma ütlen siis veel korra: See riia tuuning on peaaegu õige juba, aga siiski ei saa ta nii täpset tulemust kui selle süsteemiga mis mul kevadel plaanis on.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

:)
Kasutaja avatar

Andrez
Postitusi: 513
Liitunud: 05 Mai 2004, 09:30
Tsikkel: KTM 990 Supermoto
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus Postitas Andrez »

Nigga hakkab telemeetriat kasutama :wink: ... igatahes on tal õigus, et reaalsetes tingimustes saab parima häälestuse, rääkigu need stendimehed mida iganes.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

Andrez kirjutas:
Nigga hakkab telemeetriat kasutama :wink: ... igatahes on tal õigus, et reaalsetes tingimustes saab parima häälestuse, rääkigu need stendimehed mida iganes.
Kogu see stendi värk on üks paras lamp tore tööriist mõne sarnase
asja kontrollimiseks aga reaalne elu rajal on natuke teine asi kui need
numbrid seal masinas. Üle poolte juhtude on need parima
graafikuga pillid testil viimased reaalses elus.

Ja selle tuunimsega on ka nii, et kui pärast tuunimist pill ei on sama hea
kui originaal oli on tuuning õnnestunud see on tore huumor aga tegelikult reaalsus. Ja eks see 3000 eek reegel mis siin välja pakuti väga meelevaldne.
Kui sa oled 200hj on raha number üks kui sa oled +220 juures on raha number hoopis teine ja kui sa oled rida nelja pealt Twini või singli juures on raha number veel mingi kolmas. Mulle on elu näidanud, et see number on seal 3000-10 000 juures mitte tehase teamide juures töötavale inimesele ja relistlikute hj juures. Ma väga ka ei usu, et keegi põlve otsas suuda teha 200+ kasutatavat mootorit - see on ikka väga ???? Ja hj ning kasutatav hj ka kaks sama erinevat asja nagu lehm ja lennuõnnetus.

Seega dynos võid tõmmata üüber numbreid ja rajal on pill täielik mõtetu juhitamatu plönn. Aga selle viilimisest võib rääkida muidugi pikalt aga üldiselt ei soovitaks korralike pille vussi keerata parem võiks alustada uuest kummist iga nädal mis on enamusele kolm korda kõvem tuuning kui mingi mõtetu aretamine millest mõistus üle ei käi ja täpselt nagu aru ka ei saa miks seda tehakse. Kui sealt edasi minna võiks enne osta kerged rattad ja õiged pidurid alla mis on rattale kindlasti kordades suurem abi kui mingi blokikaane ümber saagimine. Kui sellest veel vähe võiks endale personaalselt amordid tellida ja kui siis on kurvis gixxeril kaas nii põhjas, et trossid on välja veninud ja saapa kolotsid ära kulunud ning jalarauda poole lühemad võiks mõleda tuunimise peale vast juba.

Küll Euro III norme arvestades üks sumpavahetus ja airbox'i korrastus
käib loomulikuilt asja juurde nagu ka väike pritsungi regull.

Moto jubinate ja motokultuuri nautimine ning rinka huviline
olemine aga aga teine asi keera külge mida jaksad
pea asi, et tore oleks ja teisi ei ohustaks.
Peace !

napalm@~ 350 000 eek @ ~ 70 hj :roll:
Kasutaja avatar

nitse
Postitusi: 695
Liitunud: 05 Dets 2004, 17:38

Lugemata postitus Postitas nitse »

Natuke vara polnud jooma hakata või? :bsmile:

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

nitse kirjutas:
Natuke vara polnud jooma hakata või? :bsmile:
kuule normaalsetel inimestel hakkab pikku lauantai juba kolmapäeval ja pikku joulu juba augusti lõpus nii, et hilinejatel ei ole hetkel enam üldse siin midagi rääkida reede lõuna ajal :lol: :lol: :lol: :lol:
Kasutaja avatar

korke
s1000rr Guru
Postitusi: 2137
Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
Tsikkel: roller
Asukoht: Eesti / punased potased
Tänanud: 2 korda
Tänatud: 14 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas korke »

Kunagi ei ole liiga vara...alati liiga hilja... :twisted:
nitse kirjutas:
Natuke vara polnud jooma hakata või? :bsmile:

Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood
http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.

Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

nunii - et asi liiga tölamöla tasandil poleks siis viskasin teema esimesse posti lingid üles...
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Riputan ka siia pildilinke minu töödest:

http://pilt.ee/view/683014/
pukad

http://pilt.ee/view/670741/
sisselaske kohendamine

http://www.pilt.ee/view/668908/
nukahammakad, häälestamine

http://www.pilt.ee/view/668979/
plokikaane modifitseerimine

http://www.pilt.ee/view/669063/
kõikvõimalike ja võimatute vidinate valmistamine (termiline alumiinium, titaan, kapron)

http://www.pilt.ee/view/669377/
võitlus ülearuste kilodega

http://www.pilt.ee/view/669481/
gondlitööd, aftermarket tulede lahendused

http://www.pilt.ee/view/669657/
lohisemiskaitsmed
Viimati muutis tramm66, 26 Dets 2005, 07:54, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Whitebalance
Postitusi: 493
Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
Asukoht: Saue
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Whitebalance »

wow (w) (w) (w)
Tramm kaua sa enda masinat ehitasid ? Sa ehitasid teda ikka iga küljepealt kergemaks. Nojah kättevõtmise asi. Ja kui kiirendusmasin siis iga g arvel ;)
:D

direktor

Lugemata postitus Postitas direktor »

Mul tekkis selline küsimus, tramm, et kui sa valmistad kõiksugu vidinaid, et kas sa sportsumpse teed??
ja üleüldse, kes teeb või teab sellest midagi, andke teada.
Kasutaja avatar

Nigga
Postitusi: 1086
Liitunud: 21 Juul 2004, 10:39
Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel: Tsikkel

Lugemata postitus Postitas Nigga »

Kui sportsumps on ainult pütt, siis selle tegemine on väga lihtne.

napalm
Postitusi: 237
Liitunud: 07 Dets 2004, 12:55

Lugemata postitus Postitas napalm »

direktor kirjutas:
Mul tekkis selline küsimus, tramm, et kui sa valmistad kõiksugu vidinaid, et kas sa sportsumpse teed??
ja üleüldse, kes teeb või teab sellest midagi, andke teada.
Akra teeb :D Või keegi arvab, et teeb käsitsi lambist sumbutaja [Motobot: õige on "summuti"] mis käib paremini kui originaal ja seda odavamalt kui Akra kellel on kõik in-house production peale Silent Spordi villa :D giga muig
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

kordan veelkord, et tegelikult on vähe asju mida teha ei saa - küsimus pigem selles, et kas see majanduslikult otstarbekas on...

teiseks tuleb kõigepealt endale selgeks teha millist eesmärki taotled ja mida siis ikkagi täpselt tahad...

kolmandaks - ükski sumps ei käi... olgu ta akrapovic või misiganes... käib osade koostöö ja lõpptulemuses on olulisim roll mitte parimal vaid nõrgeimal lülil

keegi kuskil vastas küsimustele nii: read the fucking manual... see on siin teemas, esimeses postis olemas :wink:

racerx
Postitusi: 955
Liitunud: 13 Okt 2004, 15:56

Lugemata postitus Postitas racerx »

---------------
käib osade koostöö ja lõpptulemuses on olulisim roll mitte parimal vaid nõrgeimal lülil
--------------

Vaat see on üks kuldne lause. (w)

direktor

Lugemata postitus Postitas direktor »

Aga mis need hinnad oleksid keskel läbi .?
ja ma mõtlen tervet sumpsi- pütti ja tuslat
Kasutaja avatar

No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Lugemata postitus Postitas No_name »

Terv. Tramm sa ikka KULDSETE KÄTEGA mees.

koi
Postitusi: 1768
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: GL 1800
Asukoht: Saue
Tänanud: 62 korda
Tänatud: 37 korda

Lugemata postitus Postitas koi »

Tere.


Vat trammil on täpselt samasugused käed, nagu meil kõigil, aga erinevalt paljudest , on trammil TAHTMINE TEHA.
See minu arusaamine. Lihtne justkui, aga...
Nii loll pole keegi, et teisi õpetada ei oskaks.
Kasutaja avatar

No_name
Postitusi: 211
Liitunud: 19 Apr 2005, 20:31
Tsikkel: Varsti tuleb..

Lugemata postitus Postitas No_name »

koi kirjutas:


Vat trammil on täpselt samasugused käed, nagu meil kõigil, aga erinevalt paljudest , on trammil TAHTMINE TEHA.
See minu arusaamine. Lihtne justkui, aga...

Eks ta tegelikult nii olegi..
Aga kindlasti peab annet olema, sest kõik pole sündinud meistrimeheks.
Eks kõik see tuleb kogemustega, mida rohkem teed, seda suuremaks oskutepagas koguneb.
Viimati muutis No_name, 14 Jaan 2013, 03:30, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Mix
Postitusi: 1247
Liitunud: 18 Mär 2004, 16:25
Tsikkel: tsiklit netu.
Asukoht: Tartu, Estonia

Lugemata postitus Postitas Mix »

koi kirjutas:
...täpselt samasugused käed, nagu meil kõigil, aga erinevalt paljudest , on trammil TAHTMINE TEHA.
......
Siiski on neid kodanikke kordades rohkem, kellel seda tahtmist jagub ja jääb ülegi aga napib mõistust ja osavaid käsi selle kõige teostamiseks (või arusaamiseks, et pole mõtetki teostumatut tahta). Saame ju siit-samast foorumistki lugeda aeg-ajalt ulmelisi "projekte" küll gigamootoriga kartidest, küll kompuutriventilaatoriga turbokarburaatoritest...
Nii, et siiski "tahtmist" meil jätkub seltsimehed! :)
Härra trammi aga imetlen siiralt, nii tehaoskamise pärast kui just soovipärast jagada oma tehtut ja teadmisi teiste, vähemkogenumate kolleegidega.
"Müts maha" - nagu öeldakse..
Edu!
Kasutaja avatar

Kauri
Postitusi: 606
Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
Tsikkel: VN 750 custom
Asukoht: Kuusalu
Tänanud: 77 korda
Tänatud: 81 korda

Lugemata postitus Postitas Kauri »

No samas on mehel kasutada ka suht kallihinnalist tehnikat,nagu piltidelt näha on.
Mind vaatavad sõbrad nigu idiooti kui ma ostan omale poest 2000 kroonise pisikese tööriista.Samas see asi kestab ja teenib ilmselt ka mu järglasi(ma vähemalt loodan :roll: ).
Aga et üldse sellist asja teha,peavad eelkõige olema olemas kogemused ja teadmised mis tulevad suht pika aja jooksul.
Mõni amatöör võib ennast puurpingis freesides ära tappa ntx,paremal juhul jääb ehk ilma näppudeta.
Aga müts mahamees teeb ja viitsib,ning mis põhiline,see tuleb ka tal välja :)
Jõudu edaspidiseks.

max666

Lugemata postitus Postitas max666 »

A tramm66 kust sa alustasid selle asjaga üldse.pole päris nii, et võiks nüüd oma gsx-ri tuunima hakata. oh teeme ära. Sul mingi haridus, või alustasid ka sina izide jawade ja muu sellisega (st olid nö nagu need auto24 võrrituunijad?) Ja erinevalt neist arenesid natuke rohkem?
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

Veel miskit:

http://pilt.ee/view/683014/
pukad

http://pilt.ee/view/670741/
sisselaske kohendamine

ja veel pisike soovitus kuidas lappida plastmassi:
http://pilt.ee/view/684705/
plastmassi „keevitamine“

Julge
Postitusi: 1009
Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
Asukoht: Riia, Tallinn
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas Julge »

Edit: Deleted
Viimati muutis Julge, 27 Dets 2005, 13:16, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

mul pole mingeid teisi pilte... ainus galerii on minu töödest: http://pilt.ee/matipolluste
Fazer kirjutas:
Kuule Tramm! Vaatasin su galeriis teisi pilte ka ja kataloogis "issi" oli sul pilt "Soome", kus peal Männi Marko (53) oma legendaarset slaidi teeb...
??? :shock:

Tema Matu on minu teadmist mööda veel albumi tegemiseks vähe noor... :-)
Kasutaja avatar

Teema algataja
tramm66
Postitusi: 2430
Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
Tsikkel: gixxer
Asukoht: Tallinn
Tänanud: 1 kord
Tänatud: 9 korda
Kontakt:

Lugemata postitus Postitas tramm66 »

nunii - vahepeal aega edasi läinud ja kellel veeel plaanis mingeid töid värke saata siis veebruari II pool ning märts on veel võimalus mõnd suuremat asja ette võtta...

Ka valmisid kauaoodatud pukad: http://pilt.ee/view/683014/
nii, et kel soovi siis andke teada.
Vasta

Liitu vestlusega

Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige

Avan konto

Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.

Registreeru

Logi sisse

Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”