Mootorite POWER-UP ja muu TUNING... kuidas ja millest...
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Aga soovitus ikkagi oma kogemusest. Kui tulemust tarvis, siis on lihtsam osta valmis tsikkel.
Sest tõsi ta on, nagu te isegi teate, Yoshimura-HRC mis iganes täislaks+ ise komplekteerin ei pruugi veel toimida.
Aga sams keegi peab muidugi selle raske ja kalli tee läbi käima

Kas härra nigga pilli kuskil näha ka saab oleks toreNigga kirjutas:Ma ütlen siis veel korra: See riia tuuning on peaaegu õige juba, aga siiski ei saa ta nii täpset tulemust kui selle süsteemiga mis mul kevadel plaanis on.
imetleda toredate inimeste aega ja vaeva seda
nagu eestis tihti ei juhtu. Eriti veel, et on
ka sõidu ja testikogemus korralik.
napalm@natuke nagu on ka ühte ja teist ehitatud


Kogu see stendi värk on üks paras lamp tore tööriist mõne sarnaseAndrez kirjutas:Nigga hakkab telemeetriat kasutama... igatahes on tal õigus, et reaalsetes tingimustes saab parima häälestuse, rääkigu need stendimehed mida iganes.
asja kontrollimiseks aga reaalne elu rajal on natuke teine asi kui need
numbrid seal masinas. Üle poolte juhtude on need parima
graafikuga pillid testil viimased reaalses elus.
Ja selle tuunimsega on ka nii, et kui pärast tuunimist pill ei on sama hea
kui originaal oli on tuuning õnnestunud see on tore huumor aga tegelikult reaalsus. Ja eks see 3000 eek reegel mis siin välja pakuti väga meelevaldne.
Kui sa oled 200hj on raha number üks kui sa oled +220 juures on raha number hoopis teine ja kui sa oled rida nelja pealt Twini või singli juures on raha number veel mingi kolmas. Mulle on elu näidanud, et see number on seal 3000-10 000 juures mitte tehase teamide juures töötavale inimesele ja relistlikute hj juures. Ma väga ka ei usu, et keegi põlve otsas suuda teha 200+ kasutatavat mootorit - see on ikka väga ???? Ja hj ning kasutatav hj ka kaks sama erinevat asja nagu lehm ja lennuõnnetus.
Seega dynos võid tõmmata üüber numbreid ja rajal on pill täielik mõtetu juhitamatu plönn. Aga selle viilimisest võib rääkida muidugi pikalt aga üldiselt ei soovitaks korralike pille vussi keerata parem võiks alustada uuest kummist iga nädal mis on enamusele kolm korda kõvem tuuning kui mingi mõtetu aretamine millest mõistus üle ei käi ja täpselt nagu aru ka ei saa miks seda tehakse. Kui sealt edasi minna võiks enne osta kerged rattad ja õiged pidurid alla mis on rattale kindlasti kordades suurem abi kui mingi blokikaane ümber saagimine. Kui sellest veel vähe võiks endale personaalselt amordid tellida ja kui siis on kurvis gixxeril kaas nii põhjas, et trossid on välja veninud ja saapa kolotsid ära kulunud ning jalarauda poole lühemad võiks mõleda tuunimise peale vast juba.
Küll Euro III norme arvestades üks sumpavahetus ja airbox'i korrastus
käib loomulikuilt asja juurde nagu ka väike pritsungi regull.
Moto jubinate ja motokultuuri nautimine ning rinka huviline
olemine aga aga teine asi keera külge mida jaksad
pea asi, et tore oleks ja teisi ei ohustaks.
Peace !
napalm@~ 350 000 eek @ ~ 70 hj

-
- s1000rr Guru
- Postitusi: 2137
- Liitunud: 20 Okt 2004, 22:53
- Tsikkel: roller
- Asukoht: Eesti / punased potased
- Tänanud: 2 korda
- Tänatud: 14 korda
- Kontakt:

nitse kirjutas:Natuke vara polnud jooma hakata või?
Kvaliteetne mootorratta töökoda Tallinnas http://www.mrttech.ee.
E-pood http://www.mrttech.ee Facebook - MRT Tech
ÖHLINS, Marchesini, Akrapovic, GB Racing, MRA, Brembo,Gilles, Ilmberger Carbon.
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
http://pilt.ee/view/683014/
pukad
http://pilt.ee/view/670741/
sisselaske kohendamine
http://www.pilt.ee/view/668908/
nukahammakad, häälestamine
http://www.pilt.ee/view/668979/
plokikaane modifitseerimine
http://www.pilt.ee/view/669063/
kõikvõimalike ja võimatute vidinate valmistamine (termiline alumiinium, titaan, kapron)
http://www.pilt.ee/view/669377/
võitlus ülearuste kilodega
http://www.pilt.ee/view/669481/
gondlitööd, aftermarket tulede lahendused
http://www.pilt.ee/view/669657/
lohisemiskaitsmed
-
- Postitusi: 493
- Liitunud: 04 Juun 2005, 00:04
- Asukoht: Saue
- Kontakt:
Akra teebdirektor kirjutas:Mul tekkis selline küsimus, tramm, et kui sa valmistad kõiksugu vidinaid, et kas sa sportsumpse teed??
ja üleüldse, kes teeb või teab sellest midagi, andke teada.


-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
teiseks tuleb kõigepealt endale selgeks teha millist eesmärki taotled ja mida siis ikkagi täpselt tahad...
kolmandaks - ükski sumps ei käi... olgu ta akrapovic või misiganes... käib osade koostöö ja lõpptulemuses on olulisim roll mitte parimal vaid nõrgeimal lülil
keegi kuskil vastas küsimustele nii: read the fucking manual... see on siin teemas, esimeses postis olemas

koi kirjutas:
Vat trammil on täpselt samasugused käed, nagu meil kõigil, aga erinevalt paljudest , on trammil TAHTMINE TEHA.
See minu arusaamine. Lihtne justkui, aga...
Eks ta tegelikult nii olegi..
Aga kindlasti peab annet olema, sest kõik pole sündinud meistrimeheks.
Eks kõik see tuleb kogemustega, mida rohkem teed, seda suuremaks oskutepagas koguneb.
Siiski on neid kodanikke kordades rohkem, kellel seda tahtmist jagub ja jääb ülegi aga napib mõistust ja osavaid käsi selle kõige teostamiseks (või arusaamiseks, et pole mõtetki teostumatut tahta). Saame ju siit-samast foorumistki lugeda aeg-ajalt ulmelisi "projekte" küll gigamootoriga kartidest, küll kompuutriventilaatoriga turbokarburaatoritest...koi kirjutas:...täpselt samasugused käed, nagu meil kõigil, aga erinevalt paljudest , on trammil TAHTMINE TEHA.
......
Nii, et siiski "tahtmist" meil jätkub seltsimehed!

Härra trammi aga imetlen siiralt, nii tehaoskamise pärast kui just soovipärast jagada oma tehtut ja teadmisi teiste, vähemkogenumate kolleegidega.
"Müts maha" - nagu öeldakse..
Edu!
-
- Postitusi: 606
- Liitunud: 13 Juul 2005, 23:46
- Tsikkel: VN 750 custom
- Asukoht: Kuusalu
- Tänanud: 77 korda
- Tänatud: 81 korda
Mind vaatavad sõbrad nigu idiooti kui ma ostan omale poest 2000 kroonise pisikese tööriista.Samas see asi kestab ja teenib ilmselt ka mu järglasi(ma vähemalt loodan

Aga et üldse sellist asja teha,peavad eelkõige olema olemas kogemused ja teadmised mis tulevad suht pika aja jooksul.
Mõni amatöör võib ennast puurpingis freesides ära tappa ntx,paremal juhul jääb ehk ilma näppudeta.
Aga müts mahamees teeb ja viitsib,ning mis põhiline,see tuleb ka tal välja

Jõudu edaspidiseks.
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
http://pilt.ee/view/683014/
pukad
http://pilt.ee/view/670741/
sisselaske kohendamine
ja veel pisike soovitus kuidas lappida plastmassi:
http://pilt.ee/view/684705/
plastmassi „keevitamine“
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Fazer kirjutas:Kuule Tramm! Vaatasin su galeriis teisi pilte ka ja kataloogis "issi" oli sul pilt "Soome", kus peal Männi Marko (53) oma legendaarset slaidi teeb...
???![]()
Tema Matu on minu teadmist mööda veel albumi tegemiseks vähe noor...
-
Teema algataja - Postitusi: 2430
- Liitunud: 14 Juun 2005, 01:37
- Tsikkel: gixxer
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 1 kord
- Tänatud: 9 korda
- Kontakt:
Ka valmisid kauaoodatud pukad: http://pilt.ee/view/683014/
nii, et kel soovi siis andke teada.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.