tahaks nõu kawade kohta...
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
tahaks nõu kawade kohta...
et on selline kyssa,et paljuga olex norm osta kawasaki kx 125cc või 250f ,et mis olex miinused ja plussid???kumb on parem jne.
TÄNADES KMX...
TÄNADES KMX...
oleneb ju mis aasta omad , kas tahad osta tutikad , kas tahad hakata krossi s6itma , või niisama metsa vahel , kui tahad hakkata rajal sõitma siis ei soovita vanemaid kawasi kuna pead hakkama neil käigukaste prandama , aga kui niisama metsa vahel paar hyppet teed ja vägaa palju "ruunama" ei pea siis kõlbab kawa ka.
kxf250 tehakse alates sellest aastast. Ilmselt ilmnevad mingid lastehaigused. Aga muidu peaks olema super. Ma tean tüüpe, kes just tänu sellele tsiklile väga kiiresti liiguvad.
kx125? olen omanud kasutatut (01), teist sellist ei tahaks. Minu arust veider raami-geomeetria, mootoril võiks olla parem keskosa.
Kahe vahel valides võtaks kxf250
kx125? olen omanud kasutatut (01), teist sellist ei tahaks. Minu arust veider raami-geomeetria, mootoril võiks olla parem keskosa.
Kahe vahel valides võtaks kxf250
Kle kmx kui sa mõtled neid tsikleid endale osta, siis arvesta enda vanuse ja kaaluga kah veidike, 14 aastasena ei ole sa kindlasti 250 jaoks valmis ja 125 kah kahtlane. Pigem 80 ccm, krossi sõites pead sa need tsiklid ikka pöördesse kah laskma, mitte niisama töristama.
take the corner, join the crash
No ma ise käisin kah mingi 15-16 aastasena sõbra juures krossi sõitmas, sõitsin 80 ccm-iga, ma ei olnud tollal just heas füüsilisesvormis ja siis oli küll tegu tsikli kinni hoidmisega, kuigi see oli mulle nats väike. Kui krossikale ikka moment taha tuleb, annab see minna nii et vähe ei ole, krossirajal pead sa ka ju püsti seisma tsiklil, mitte ei sa maoli paagi peal olla ja esiratast maas hoida, nagu siledal teel rallides. Krossikat valides tuleb enda ja tsikli kaalusuhet ikka arvestada. Liiga raske või liiga kerge tsikel võib hüpetel ohtlikuks muutuda.
take the corner, join the crash
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.