SaddleSore 1000 Baltics 2007
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
SaddleSore 1000 Baltics 2007
Tulenevalt sellest, et ameerikas asuv Iron Butt Association on seda sorti sõitude registreerimisega ilmselt üle koormatud (põhjuseks teema populaarsuse kiire kasv) siis 2006 aasta sõidu kokkuvõtteid veel lõplikult ära teha ei saa. Sertifikaadi taotlejaid tekkis kokku 5 (lisaks neile, kel tunnistus varasemast juba seinal). Vastust pole ookeani tagant siiani veel saabunud. Lubatud on 2006 mais läkitatud dokumendid läbi vaadata veebruari lõpuks.
Hetkel muudatuste kohta muud ei oska öelda kui, et:
- toimumise aeg on ilmselt 05.05-06.05.2007
- kaalumisel on viia kogu sõit Eesti-Läti-Leedu asemel üle Soome teedele (vähem piiriületusi ja paremad teed)
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Re: SaddleSore 1000 Baltics 2007
copy>pasteTarmo kirjutas:Eelmise aasta sõitu tutvustav info on veel siiani väljas http://ss1000baltics2006.wikispaces.com/. Sealt saab ka aimu, et millega tegu.
kaalumisel on viia kogu sõit Eesti-Läti-Leedu asemel üle Soome teedele (vähem piiriületusi ja paremad teed)
"d. Sõit toimub ajavehmikul 06.05.2006 6.00 kuni 07.05.2006 18.00 kolme Balti riigi territooriumil. f. Rada peab olema koostatud nii, et igas Balti riigis paikneb vähemalt üks kontrollpunkt (piiriületuspunkt ei lähe arvesse)."
Hakkate siis nüüd põhikirja muutma või? Igal juhul kahju, väga kahju. Teed on võib olla tõesti paremad ja piiri ületamisi pole ka, kuid samas läheb asi kohe tunduvalt kallimaks. Samuti kas mai alguses soomes tunduvalt külmem kui lätis ja leedus pole või?
Tegelt tahaks see aasta kindlasti osa võtta. Tõenäoliselt on aastatega siin inimestel juba tekkinud omad meeskonnad ning seoses sellega küsin, et kas oleks võimalik mõne meeskonnaga liituda?
-
- Postitusi: 673
- Liitunud: 22 Apr 2005, 10:13
- Tsikkel: Beta 390
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 33 korda
- Tänatud: 204 korda
- Kontakt:

Ja teiseks langeb pakutud aeg kokku täpselt "Körtsitee 2007"-ga, mis ka kindlasti väga tore üritus ja eelmise aasta kohta kuuldu põhjal kindlasti osavõttu vääriks. Nihutaks sõidu nädala jagu varasemaks või hilisemaks?
randel
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: SaddleSore 1000 Baltics 2007
1. See tekst pole klubi põhikiri vaid sõidu juhend.Freaksmart kirjutas:Hakkate siis nüüd põhikirja muutma või?
2. Vajadusel tuleb ikka kogemustest õppida ja sõidu juhendis muudatusi teha. Aga soome mineks on siiani vaid arutlusettepanek ja mitte otsus.
3. Külmem ta vast oluliselt pole aga kahjuks pisut kallim küll. Samas teeb ju kurvaks ka kui sõidu ajal seisad ettekavatsematult piiripunktis näiteks 4 tundi. (See juhtus eelmisel aastal ühe võistkonnaga.)

Aga arutame veel seda toimumiskoha asja ja otsustame pisut hiljem.

http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Reeglid värskendatud
Sai üle vaadatud reeglite inglisekeelne variant
http://ironbuttestonia.blogspot.com/200 ... glish.html
ja eestikeelne variant
http://ironbuttestonia.blogspot.com/200 ... onian.html
Kellel on huvi või küsimusi siis andke palun märku tarmo.kinkar@neti.ee.
http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 1282
- Liitunud: 08 Veebr 2005, 12:08
- Tsikkel: XTZ 750,KTM 250 EXC,Beta 430RR
- Tänanud: 8 korda
- Tänatud: 45 korda

kas hiljem ka mõni samalaadne üritus toimub?

-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Samas on Iron Butt sõidud algselt mõeldud kui individuaalse sõidud. Seega maantee on avatud alati ...
PS. Eraldi teema on muidugi see, et üldse üritused hakkavad hooajal kattuma. See näitab, et motoelu läheb vilkamaks. Ja ühel hetkel on paratamatu, et kõik üritused ei saagi olla niimoodi kalendrisse paigutatud, et miski ei kattu. See on väga hea.

http://www.motokool.ee
-
- Postitusi: 777
- Liitunud: 07 Apr 2004, 14:15
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 5 korda
Kas see eeldab, et juba reedene öö ööbitakse helsinkis. Sinna peaks veel laevaga jõudma ning siis veel järgmine öö seal ja laevaga tagasi.
Kas keegi kellel on seal ööbimise kogemusi ning sinna-tagasi tsikliga sõitmist oskaks öelda, palju selline üritus ligikaudselt maksma võib minna?
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:

Kuna start on ette nähtud vahemikus 06.00 kuni 18.00 siis sobib väga hästi mõni hommikune Tallinn-Helsinki laev. Näiteks 9.00 Tallinnast laevale, Helsinkis 10.40 ja ilmselt siis umbes 11.00 (05.mai) kandis saaksid juba registreerida stardi mingist tanklast.
Siis hakkad sõitma. Lõpetama peaksid 24 tunni jooksul oma stardist alates olles läbinud 1000 miili. Seega lõpetama peaksid enne 11.00 (06.mai).
Kui ei soovi osaleda sõidujärgsel üritusel siis pole ka midagi lahti ja võid pühapäeval näiteks kell 11.30 taas laevale asuda ja oled kell 13.10 Tallinnas.
Ratta ülevedu oli vist 235 eek üks ots. Laevahindu väga ei viitsinud otsida aga silma paistsis numbrid suurusjärgus 470 eek ots. Siis on mingid allhindlused -15% edasi-tagasi sõidule ja -10% grupile. Mis see kõik kokku teeb seda ei oska arvutadagi.

See, et võiks peale sõitu kuskil hotellis kokku saada, toimunu üle pisut mediteerida ja võitja välja selgitada on hoospis eraldi teema.
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:

Enamik lahkub Tallinnast 05.05 kell 07.00. Siis läbitakse viide meeskonda jagunenult 1000 miili ja kogunetakse 06.05 õhtuks Helsinki Länsisatama lähedale hotelli kokkuvõtteid tegema ja sõiduväsimusest puhkama. Esmaspäev 07.05 algab Helsinki ümbruse väisamisega ja kell 17:00 lahkuvad viimased sõitjad soome pinnalt kodu poole.
Kulude suurusjärguks on 1900 eek (ülesõidud inimestele ja ratastele, SAS Seaside hotell ja öine parkimine) millele lisandub 1000 miili bensiin ja igaühe enda söödud söögid ja joodud joogid.
Kui on veel huvilisi siis on viimane aeg endast märku anda.
http://www.motokool.ee
SaddleSore 1000 Baltics 2007

Selle aasta SaddleSore 1000 läbitud. Võimas oli!
Tänan

Suurimad erinevused, võrreldes eelmisega, olid;
* head ja keskmisest põnevamad teed
* äärmiselt hõre liiklus
* külade (loe: kiiruspiirangute) peaaegu puudumine
* korrektne “viidastatus”
* arvestatav jahedus
* rahe
Eelmine aasta kirjutasin sõidu kokkuvõtteks:
Tuhat miili 24 tunniga Baltikumi piires pole midagi niisama trakside paugutamine, eeldame siinkohal et liikumiskiirus on maksimaalselt lubatu +10 (Teoreetikud ärge nüüd palun plõksima hakake). Et õnnestuda ja oma ajas püsida on vaja korralikult koostatud teekonda ja ÕNNE, millest meil seekord vajaka jäi.
Sel aastal ütleks omaltpoolt kokkuvõtteks:
Tuhat miili 24 tunniga Soomes, ettenägelikult koostatud raja ja legaalse kiirusega on rahulikult teostatav. Sel aastal oli meil ka õnne, mis sai juba eos sisse programmeeritud korraliku ja läbimõeldud ettevalmistumisega, mis tõsi küll, jättis meist visuaalselt pisut veidra mulje.

Pildid jänese kaamerast: http://www.juho.pri.ee/iron_07/
Tarmo pilte: http://tarmo.smugmug.com/gallery/2819024#150724952

jUHO @ 1200gs, 300exc
MC IronButt Estonia
Reis imedemaale
Harju Ära 2012
MÜÜA rikkaliku lisavarustusega BMW enduro
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:

Ilmaolusid iseloomustab kõige paremini videolõik
(Selle info alusel valmistusime me ka sõiduks.)
http://www.motokool.ee
-
Teema algataja - Postitusi: 148
- Liitunud: 17 Veebr 2004, 21:37
- Tsikkel: BMW R1100GS 2000
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Tunnistan, et meie poolt jääb seekord (ja ka edaspidi) stardipauk andmata. Raudtagumikluse on asendanud muud huvid. Rohkem nagu metsa poole värk või nii. (Sisuliselt on kogu seltskond roninud BMW GS-i selga.)
Ja ka uudsuse võlu on kadunud sest kolme registreeritud sõidu diplomid juba seina peal. Mitu korda sa sama nalja ikka kordad?
Sõitmise endaga pole mingit probleemi. IBA reeglid on nende kodukal väljas. Loed läbi ja teed nii nagu nad ütlesid. Kinnitan, et nõu võime anda selle juures küll (marsruut, korraldus, dokumentide ettevalmistus ja ärasaatmine jne.).
Registreerimine ongi tegelikult see millega läheb asi keerulisemaks ja mis võtab tuju ära. Soomlased meid minu teada registreerida ei tohi ega ka ei taha. Ameeriklased on ülekoormatud. Paar sõitjat ootavad oma registreerimise vastust veel 2006 aasta kevadiselt sõidult. Ja sellega ei saa keegi neid aidata. Kui ikka vastust lombi tagant ei tule siis seda ei tule.
See ameeriklaste suutmatus oma suurekspaisunud asja korraldada oligi üks põhjus miks enam nagu ei paku huvi.
Lugemismaterjali huvilistele:
http://www.ironbutt.com/about/default.cfm
http://www.advrider.com/forums/showthread.php?t=286192
PS. Katmata nõudlus tekitab alati ka pakkumise. Juba on IBA kõrvale ameerikamaale tekkinud teised kontorid, kes sisuliselt täpselt samade reeglite ja dokumentide alusel annavad seinale riputamiseks pisut teise pildiga paberi. Aga nagu ütles Urmas Ott: "See on juba teine jutt ja teised inimesed."
Kirjutage ja joonistage meile ikka!
http://www.motokool.ee
Sedaet, kohe-kohe saab avalikustatud selle aasta võistluse juhend ja kõik muu vajalik. Natuke veel kannatust!
Seltsimehed, hakake võistkondi formeerima!
Eelinfoks niipalju, et sõit toimub kõigi eelduste kohaselt 26-27 aprill 2008 ning seekord Eesti-Läti territooriumil mõnevõrra muudetud võistlusjuhendi järgi.
orgtoimkonna nimel,
wing
PS: rändkarikas otsib uut omanikku!
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.