K:vastava kategooria puudumine
Moderaator: Moded
-
- Postitusi: 854
- Liitunud: 15 Mai 2005, 00:22
- Tsikkel: TDM 850
- Asukoht: mets, karjäär
- Tänatud: 1 kord
Tule taevas appi! Sa ikka ei saanud aru, et see pole teema, mida siin arutada?! Sinu kirjaviisist võib juba aru saada, et Sinul ja Sinu sõpradel on veel liiga vara liiklusesse ronida. Leidsid koha kus osta lube! On Sul peas ikka kõik korras? Loodetavasti kustutavad moded need postid.kolp kirjutas:sorry et küsisin mul endal load olemas aga sõber tahaks ka ja kui siin ainult sõimu tuleb siis peab kuidagi omal käel hakkama saama ja saage aru see oli lihtsalt küssa tegelikult nootasin veits lugupidavamat vastust oleks v lihtsalt öelda nt kui sõidad siis sõida õiglaselt v midagi sarnast mitte kohe hakkata haridusest rääkima
Õigekirjaoskus massidesse!
Ise olen kaks korda pidand näitama oma lubasid, mis hetkeseisuga veel kuni 25kw. Esimest korda kohalikule konstaablile, kes vaatas ühelt ja teiseltpoolt, kortsutas kulmu ja ütles et ma tagarehvi ära vahetaksin ja soovis head teed. teist korda sõitsin erapolitseiautost liialt kiiresti mööda, ka nemad uurisid ja helistasid igalepoole, kuid minu õnneks lõppes asi lihtsalt suulise hoiatusega. Tehnilisespassis on 72kw.
bash kirjutas:Äkki põhjendaksid, kuidas dokumentide puudumine = kogemused ja sõiduoskused ?Mari Öö kirjutas:surma saad, mis muud.
Ise leiutasid selle valemi või keegi ütles ?
Einoh.. kui paberil kirjas pole siis järelikult ei oska noh.... nohhh
Eriti raske on sellest aru saada või?
jumala loogiline värk ju.. juhiluba + inimene = valentino rossi
aga kui juhiluba pole siis kahjuks kukud koduaeg külili, istud selga ja kukud külili.. sõita nagu ei saa... noh külili kukud lihtsalt - ei saa ja kõik
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
mh, minu arvates on asi ka teistes.
st. kui minule sõidab spinna vastu 100kw rattaga, siis ma arvestan sellega, et seal kiivri taga on vähemalt 21 aastane vastava koolituse läbinud kodanik, mitte sellega, et üks 18 aastane tolgus on oma karvase ajuga nii sheff.
vahet pole kui palju nooruke sõitja oskab või ei oska - mina ju seda ei tea, aga tulenevalt seadusest arvestan.
mina arvestan ntx, et roller võib teha ebatavalisi lahendusi, tsiklite puhul ma käitun nendega kui nö. omasugustega.
eile tlna maanteel ma lasin bike vendi enda rea kaudu mööda, lihtsalt tõmbasin meetrit poolteist tee äärde ja sell kimas edasi, täiesti ohutult, ilma mingite üüber manöövriteta.
ma poleks iial julgenud sellist võimalust pakkuda 18 aastasele hayabusa vennale - tema enda ohutuse huvides
st. kui minule sõidab spinna vastu 100kw rattaga, siis ma arvestan sellega, et seal kiivri taga on vähemalt 21 aastane vastava koolituse läbinud kodanik, mitte sellega, et üks 18 aastane tolgus on oma karvase ajuga nii sheff.
vahet pole kui palju nooruke sõitja oskab või ei oska - mina ju seda ei tea, aga tulenevalt seadusest arvestan.
mina arvestan ntx, et roller võib teha ebatavalisi lahendusi, tsiklite puhul ma käitun nendega kui nö. omasugustega.
eile tlna maanteel ma lasin bike vendi enda rea kaudu mööda, lihtsalt tõmbasin meetrit poolteist tee äärde ja sell kimas edasi, täiesti ohutult, ilma mingite üüber manöövriteta.
ma poleks iial julgenud sellist võimalust pakkuda 18 aastasele hayabusa vennale - tema enda ohutuse huvides
Aga mulle meeldib.
Kuidas sa nendesse suhtud, kes vene ajal said küsimuse peale: "mis kategooriatele linnukest soovite ?" oma A katid kätte. Vastavat koolitust nad ju ei läbinud.AzA kirjutas:mh, minu arvates on asi ka teistes.
st. kui minule sõidab spinna vastu 100kw rattaga, siis ma arvestan sellega, et seal kiivri taga on vähemalt 21 aastane vastava koolituse läbinud kodanik, mitte sellega, et üks 18 aastane tolgus on oma karvase ajuga nii sheff.
vahet pole kui palju nooruke sõitja oskab või ei oska - mina ju seda ei tea, aga tulenevalt seadusest arvestan.
mina arvestan ntx, et roller võib teha ebatavalisi lahendusi, tsiklite puhul ma käitun nendega kui nö. omasugustega.
eile tlna maanteel ma lasin bike vendi enda rea kaudu mööda, lihtsalt tõmbasin meetrit poolteist tee äärde ja sell kimas edasi, täiesti ohutult, ilma mingite üüber manöövriteta.
ma poleks iial julgenud sellist võimalust pakkuda 18 aastasele hayabusa vennale - tema enda ohutuse huvides
Just enjoy ... nothing less, nothing more
kolp kirjutas:sorry et küsisin mul endal load olemas aga sõber tahaks ka ja kui siin ainult sõimu tuleb siis peab kuidagi omal käel hakkama saama ja saage aru see oli lihtsalt küssa tegelikult nootasin veits lugupidavamat vastust oleks v lihtsalt öelda nt kui sõidad siis sõida õiglaselt v midagi sarnast mitte kohe hakkata haridusest rääkima
Ära nukrutse, minult saad neid osta. Ma eile tegin sõpradele ka lube, a vildikas sai tühjaks, et kui lube tahad too uus vildikas ka mulle, värvipaberit mul veel jagub. Samuti pole tähtis kirjutamisoskus, ma võin sinu eest allkirja ka panna.
-
Teema algataja
Aga kui juhtub olema nii, et load on piiratud 11kw peale aga masin on hoopis 34 ( mis ei ole ju tegelikult nii suur arv ). Masinaks GS 500, mis tuntud kui algajate ratas. Sõidukogemus on 125-se abil teataval määral saavutatud ( 4 aastat ) ja mõistus on paigas. Ise ei arva endast teistele liiklejatele küll suuremat ohtu, kuid mis arvaks sellest politseionu, seda ma ei tea.
Ja isegi autokooli ja eksmi tegin 250 ccm rattaga, mis ei ole ju sammuti lubatud. 500-se ja 250-se vahe ei ole ju ometi nii suur. Mõni 600-ne bike oleks muidugi hoopis teine jutt...
Ja autokoolis ei teinud ma kaugeltki kõiki mootorratta (ega ka auto) sõidutunde täis, sest juhendaja arvas, et olen igati valmis eksamile minema. Palju ohtlikum on minuarvates, kui mõni 24 aastane naisterahvas teeb endale tsikliload, saab kohe kätte täis A kati ja hakkab sõitma kohe 800-se rattaga, kusjuures enne seda igasugune sõidukogemus puudub. Kui end nii võrrelda, siis ei pea ma end küll liigsuureks patustajaks ja huligaaniks ning ohtlikuks maanteetorpeedoks.
Ja isegi autokooli ja eksmi tegin 250 ccm rattaga, mis ei ole ju sammuti lubatud. 500-se ja 250-se vahe ei ole ju ometi nii suur. Mõni 600-ne bike oleks muidugi hoopis teine jutt...
Ja autokoolis ei teinud ma kaugeltki kõiki mootorratta (ega ka auto) sõidutunde täis, sest juhendaja arvas, et olen igati valmis eksamile minema. Palju ohtlikum on minuarvates, kui mõni 24 aastane naisterahvas teeb endale tsikliload, saab kohe kätte täis A kati ja hakkab sõitma kohe 800-se rattaga, kusjuures enne seda igasugune sõidukogemus puudub. Kui end nii võrrelda, siis ei pea ma end küll liigsuureks patustajaks ja huligaaniks ning ohtlikuks maanteetorpeedoks.
-
- Postitusi: 332
- Liitunud: 30 Nov 2006, 20:08
- Tsikkel: Raske riisiader
- Asukoht: PÄRNUMAA
- Tänanud: 3 korda
- Tänatud: 8 korda
Päris nii see ei ole. Kui eelnevalt ei ole A kategooriat olnud, siis saab suure A ainult juhul, kui eelnevalt on olnud vähemalt kaks aastat B kategooria. Mõte on ikka elu- mitte sõidukogemuste omandamises. Kindlasti olete näinud noori, kes äsja load saanud. Mõned panevad peale enda ka teised ohtu. See kehtib nii A kui B kategooria kohta. Vanusega tuleb natuke selgemat silmavaadet juurde ja ehk jätab siis vähemalt teised ellu. Kuigi intensiivravi päev haiglas on vägagi kallis ja mida rohkem selliseid hulle on seda kallimaks muutuvad tulevikus normaalsetele inimestele meditsiiniteenused. Haigekassal ei jätku lihtsalt raha.Elessar kirjutas:Palju ohtlikum on minuarvates, kui mõni 24 aastane naisterahvas teeb endale tsikliload, saab kohe kätte täis A kati ja hakkab sõitma kohe 800-se rattaga, kusjuures enne seda igasugune sõidukogemus puudub.
Lubade illegaalse müümisega vaevalt mõni ARK büroo tegeleb. Vaevalt ka mõni erasektorist. Täna on lubade olemasolu ja väljaandmise legaalsust võimalik juba kontrollida politseiautost. Kui võltsitud lubadega vahele jääda = see kriminaalkaristusega. Ja ei ole mõtet loota heasüdamlikule politseinikule, kes võltsitud lubade esitamisel pead paitab ja ütleb, et ära sa järgmine kord nii tee. Täiesti kindlalt alustatakse menetlust.
Parem komistada uutel radadel, kui seista vanadel teedel!
Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!
Husqvarna 701 Enduro
Kõik lihtsad probleemid on juba lahendatud...
Ja välja näeks see siis midagi sellist!mrhull kirjutas:Ära nukrutse, minult saad neid osta. Ma eile tegin sõpradele ka lube, a vildikas sai tühjaks, et kui lube tahad too uus vildikas ka mulle, värvipaberit mul veel jagub. Samuti pole tähtis kirjutamisoskus, ma võin sinu eest allkirja ka panna.
http://www.aegmaha.com/?id=9194
Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.Tihver kirjutas:Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!
Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
ei teagi, aga R1 sarve ei ole normaalsel inimesel võimalik istuda 18 aastaselt ja lubadeta - ma arvestan sellega, mis teha kui ta idioot on?Soultrain kirjutas:OT, aga AzA, kust sa tead, et sell kellele sa teed pakkusid, ei olnud 18 ja lubadeta?
sa ei saanud mu jutu idule pihta?
nolev ütles hästi: mõte on elukogemuses, mitte niivõrd käiguvahetuse või rutskakeeramis oskuses.
mõte on selles, et suurema kui 25kw tsikliga osata ette näha liikluses tulenevaid situatsioone, kiiruseid, kauguseid arvestada jne.
õpi see lahjamaga ja liigu siis edasi.
mina kui kaasliikleja arvestan, et inimene kes minuga sama teed R1-ga rühib, oskab kiirustel 100+ möödasõite meetrises tunnelis teha.
see oli aga vast liiga spetsiifiline näide.
bash: kuidas sa ise egoistidest lollikestesse suhtud?
Viimati muutis AzA, 14 Apr 2007, 21:03, muudetud 1 kord kokku.
Aga mulle meeldib.
Sain pihta küll, aga mulle tundus et sa ootad et kõik, kes on 18 ja lubadeta, kirjutaksid selle omale suurelt ja puanaselt kiivrile otsaette, et kõik seda teaksid ja saaksid aru, et need on debiilid liiklused ja ohtlikud. seda ei juhtu lihtsalt.
NB. on küll võimalik istuda, kui busat saab 25kw peale piirata, siis saab seda ka R1 puhul teha, utoopia see muidugi on, et keegi seda teeb, aga võimalus kui selline eksisteerib.
Ma arvan, et eneseohtuse nimel, on mõistlikum selle teemaga steretüüpidest loobuda. Mina ei sõida küll päevad läbi selle mõttega ringi, et näe jorr sõidab R1´ga, ilmselt tal siis kah load olemas ja oskab sõita.
NB. on küll võimalik istuda, kui busat saab 25kw peale piirata, siis saab seda ka R1 puhul teha, utoopia see muidugi on, et keegi seda teeb, aga võimalus kui selline eksisteerib.
Ma arvan, et eneseohtuse nimel, on mõistlikum selle teemaga steretüüpidest loobuda. Mina ei sõida küll päevad läbi selle mõttega ringi, et näe jorr sõidab R1´ga, ilmselt tal siis kah load olemas ja oskab sõita.
Loud pipes save lives!!!
-
- Mode
- Postitusi: 1674
- Liitunud: 19 Juul 2004, 15:22
- Tsikkel: Kawaspa
- Asukoht: Pärnu
- Tänanud: 435 korda
- Tänatud: 127 korda
oi ei ma ei mõelnud nii - tuli liiga äärmuslik näide, see oli esimene mis pähe kargas.Soultrain kirjutas:Sain pihta küll, aga mulle tundus et sa ootad et kõik, kes on 18 ja lubadeta, kirjutaksid selle omale suurelt ja puanaselt kiivrile otsaette, et kõik seda teaksid ja saaksid aru, et need on debiilid liiklused ja ohtlikud. seda ei juhtu lihtsalt.
see, et ma 100-150 hetkega lendava R1 teen ühe pilguga kindlaks, ka selle, et ta kindlasti pole 25kw nuditud on tõesti minu isiklik asi.
edasi ma arvestasin, et ta oskab möödasõidu teha, ehk sirgelt pooleteist meetri laiuses tunnelis 20 meetrit kiirendada
mina isiklikult arvestan nö stereotüüpidega, ma eeldan, et inimesed omavad B katti autoroolis ja A katti tsiklil, täis A-d R1-l jne.
ma arvestan sellega, et nad oskavad liikluses natukenegi käituda, kuigi igaks juhuks eeldan ka peateele ettesõitu ükskõik kelle poolt.
vastasel juhul oleks võimatu elada.
ma lootsin, et said aru, et ma püüdsin sellise spetsiifilise näitega üldisemat selgitada.
nolev ütles mõtte hästi lahti, vabandan enda kehva mõtteväljendus oskuse pärast.
ps: mufista, sul on ilus cbr, aga veelgi ilusam kollane vest - tuult tiibadesse.
Aga mulle meeldib.
tok-tok kirjutas:Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.Tihver kirjutas:Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!
Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226
1500.- saab.
-
- Postitusi: 3828
- Liitunud: 18 Mai 2004, 11:55
- Tsikkel: r6, cbr,Buell, Night rod,Gessu
- Asukoht: Keila - Tallinn
- Tänanud: 161 korda
- Tänatud: 88 korda
mina olin yx selline... eile sain loadrenxx9 kirjutas:Aga kui paljud sõidavad ilma mootorratta lubadeta?
Olen täiesti kindel ja ka tean et paljudel lube pole,aga kui paljudel siis?
kokku lubadeta läx u 3 aastat.
1 kättesaamine... trahv oli 1320ek
kokku kilomeetreid u 30tuhat millegagi
aga nyyd on kyll hea rahulik olla kui load olemas
soovitan teha ära load
Olin kah mõnda aega ilma A-kat juhtimisõiguseta sõitnud (B-kat oli olemas) ning õnnestus Leisis kuhu 56 patrulli saadeti, oma trahv ära saada. Eelnevalt ei olnud ühtegi varasemat rikkumist ning kohapeal tehti kiirmenetlusega 3000.- trahvisummaks. Tollal ei teadnud, et nad üle 30% maksimummäärast teha ei tohiks ega osanud siis ka selle 3 k peale midagi kosta. Nüüdseks ka A-kat juhtimisõigus olemas.bikemarx kirjutas:tok-tok kirjutas:Trahvi maksimumpiir on siis 6000 krooni ja kui varasemad rikkumised puuduvad (täiesti puhas leht), siis minuteada ei tehta trahvi suuremas ulatuses kui 30% maksimumist.Tihver kirjutas:Kogemus puudub, aga arvan, et see jääb vahemiku 4000-6000krooni. Sõltub kas sa kinnipidamis hetkel neile millegi muuga veel pinnuks silmas oled.bikemarx kirjutas:Kas kellegil on kogemusi kui palju A kati puhul ilma lubadeta sõidu eest väänatakse. B-kas on olemas. Esimene kord ja eelmisi karistusi ei ole!
Aga liiklusseadusega saad ise tutvuda: https://www.riigiteataja.ee/ert/act.jsp?id=974226
1500.- saab.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Mismõttes ? Nendesse kes on load vene ajal saand või nendesse 18a nolkidesse, lubadeta, R1ga ? (u. nagu mina ise)AzA kirjutas:Soultrain kirjutas:OT, aga AzA, kust sa tead, et sell kellele sa teed pakkusid, ei olnud 18 ja lubadeta?
bash: kuidas sa ise egoistidest lollikestesse suhtud?
Sellest koolituse teemast veel. Aga oletame, et ma olen juba koolituse läbinud, aga pole veel arkis käinud, või isegi olen käinud näiteks aga lihtsalt plastikut pole veel käes ? (näiteks sünnipäev on kuu aja pärast). Kas ma olen siis hullem nendest, kes sõidavad plastikutega ? Käitun ma liikluses eeskujulikumalt kuidagi ?
Aga ma olen ennem ka öelnud, kui load kätte saan siis kindlasti väheneb mu seaduskuulekus, sest praegu ei taha silma paista sini-valgetele.
Liikluses on ja jäävad kõige ohtlikumaks noorukid rolleritega (13-16) ja rikaste meeste blondid naised, kes väga haigelt kihutavad, ning suudavad samal ajal ennast peeglist meikida.
Peace.
Just enjoy ... nothing less, nothing more
-
- Postitusi: 1212
- Liitunud: 18 Okt 2003, 23:52
- Tsikkel: Hmmmm, peab sebima midagi!
- Asukoht: Kohatu küla, Märjamaa vald
- Tänanud: 127 korda
- Tänatud: 50 korda
ma ise arvan ka, et ega praegusaja autokoolid suurt midagi ei õpeta. On muidugi ka 1 erand
Lubadeta ja/või ilma kategooriata tuleb aga kaaluda alati ka seda aspekti, et kui juhtub liiklusõnnetus, milles lubadeta juht ei olegi süüdi tegelikkuses, siis paljudel juhtudel võib ta jääda süüdi. Samuti on lubade puudumist ilmselt varmad ära kasutama ka kindlustusfirmad. Neile piisab vähesest, et keelduda väljamaksest või see siis hiljem teiselt poolelt sisse nõuda.
Muidu on see aga siin 1 järjekordne mõtetu vaidlus.
Lubadeta ja/või ilma kategooriata tuleb aga kaaluda alati ka seda aspekti, et kui juhtub liiklusõnnetus, milles lubadeta juht ei olegi süüdi tegelikkuses, siis paljudel juhtudel võib ta jääda süüdi. Samuti on lubade puudumist ilmselt varmad ära kasutama ka kindlustusfirmad. Neile piisab vähesest, et keelduda väljamaksest või see siis hiljem teiselt poolelt sisse nõuda.
Muidu on see aga siin 1 järjekordne mõtetu vaidlus.
Some rules can be bent. Others can be broken.
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Танки грязи не боятся !!!
In god I trust, all others pay cash !
Ära usalda naist ... ja pidureid !
Juhtimisõiguse olemasolu ei puutu kindlustusjuhtumi puhul asjasse. Kui n.ö. lubadeta juht pole süüdi, siis korvab vastaspoole kindlustus tema kahjud ikkagi, kuid seejuures on politseil õigus nimetatud persoonile määrata "lubadeta" sõidu eest trahv. Süüdi ei saa liiklusavariis jääda juhtimisõiguse puudumise tõttu, kui avarii põhjustas oma tegevuse või tegevusetusega teine osapool . Juhtimisõiguse puudumine võib kindlustusjuhtumi otsust mõjutada hoopiski kaskokindlustuse puhul.piiks kirjutas:ma ise arvan ka, et ega praegusaja autokoolid suurt midagi ei õpeta. On muidugi ka 1 erand
Lubadeta ja/või ilma kategooriata tuleb aga kaaluda alati ka seda aspekti, et kui juhtub liiklusõnnetus, milles lubadeta juht ei olegi süüdi tegelikkuses, siis paljudel juhtudel võib ta jääda süüdi. Samuti on lubade puudumist ilmselt varmad ära kasutama ka kindlustusfirmad. Neile piisab vähesest, et keelduda väljamaksest või see siis hiljem teiselt poolelt sisse nõuda.
Muidu on see aga siin 1 järjekordne mõtetu vaidlus.
Mul on väiksem kui Sul!
Benelli TNT 1130
Benelli TNT 1130
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.