Mis on sõidu mõte?
Moderaator: Moded
-
Õnnekas
Teema algataja - Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Mis on sõidu mõte?
Mis on sõidu mõte?
Selline küsimus tõstatus ühes teises alafoorumis ja kuna küsimus on ju lausa filosoofiline, siis ma ei suutnud vastu panna kiusatusele algatada uus teema.
Mis on siis sõidu mõte? Kõigepealt jagunevad sõidud siis lähtuvalt praktilistest vajadustest ehk siis transport punktist A punti B. Pole vahet kas on vaja ennast transportida või hoopis oma tsikkel toimetada teise asukohta. Sellisel juhul pole ka vaja mõlgutada mõtteid sõidu vajalikkuse üle. Teine võimalus on aga hoopis emotsionaalne vajadus. Ilmselt valdav enamus Biker’lasi sõidab just nimelt emotsionaalse vajaduse tõttu ehk siis sõidetakse just ja ainult sõidumõnu saamiseks. Siinkohal võivad olla meie vajadused väga erinevad, ühed vajavad pikemaid distantse, et olla rahul, teistele aga piisab paarist kilomeetrist, et tunda ennast tsiklimehena. Ja ilmselt on ka selliseid, kes ei peagi vajalikuks sõitmist, vaid tahavad lihtsalt kuuluda nn tsiklimeeste seltskonda ja lihtsalt ennast eksponeerida.
Mida arvad sina?
Täpsustuseks!
Ma ei tahtnud korrata juba eelnevalt olnud teemat kes kui palju sõidab lõbupärast ja kes praktilistel kaalutlustel. Küsimus pigem sedapidi et kas sõidad sellepärast, et pakub naudingut või ei ole sul valikut. Kui sa teed oma praktilised sõidud sellepärast motikaga, et see pakub sulle rahuldust, siis läheb see rubriiki sõidunauding.
Selline küsimus tõstatus ühes teises alafoorumis ja kuna küsimus on ju lausa filosoofiline, siis ma ei suutnud vastu panna kiusatusele algatada uus teema.
Mis on siis sõidu mõte? Kõigepealt jagunevad sõidud siis lähtuvalt praktilistest vajadustest ehk siis transport punktist A punti B. Pole vahet kas on vaja ennast transportida või hoopis oma tsikkel toimetada teise asukohta. Sellisel juhul pole ka vaja mõlgutada mõtteid sõidu vajalikkuse üle. Teine võimalus on aga hoopis emotsionaalne vajadus. Ilmselt valdav enamus Biker’lasi sõidab just nimelt emotsionaalse vajaduse tõttu ehk siis sõidetakse just ja ainult sõidumõnu saamiseks. Siinkohal võivad olla meie vajadused väga erinevad, ühed vajavad pikemaid distantse, et olla rahul, teistele aga piisab paarist kilomeetrist, et tunda ennast tsiklimehena. Ja ilmselt on ka selliseid, kes ei peagi vajalikuks sõitmist, vaid tahavad lihtsalt kuuluda nn tsiklimeeste seltskonda ja lihtsalt ennast eksponeerida.
Mida arvad sina?
Täpsustuseks!
Ma ei tahtnud korrata juba eelnevalt olnud teemat kes kui palju sõidab lõbupärast ja kes praktilistel kaalutlustel. Küsimus pigem sedapidi et kas sõidad sellepärast, et pakub naudingut või ei ole sul valikut. Kui sa teed oma praktilised sõidud sellepärast motikaga, et see pakub sulle rahuldust, siis läheb see rubriiki sõidunauding.
Viimati muutis Õnnekas, 29 Juul 2007, 13:07, muudetud 2 korda kokku.
-
HeitiKender
- Postitusi: 450
- Liitunud: 24 Nov 2004, 08:32
-
Credo
mnjah, hakkasin just mõtlema, millal viimati autoga sõitsin. see oli vist oma 10 päeva tagasi ning siis ka 4 km, sest tsikliga ei saanud nii suurt kasti vedada.
seega praktiline vajadus. sinna juurde veel siis lisaks kõik muud asjaolud, miks inimesed tsiklitega sõidavad.
ahjaa... õnnekas, võta küsitluses "Soov olla tsikklimeeste seltskonnas" see üks üleliigne K täht ka ära. s**t grammatika lihtsalt riivab rämedalt silma
seega praktiline vajadus. sinna juurde veel siis lisaks kõik muud asjaolud, miks inimesed tsiklitega sõidavad.
ahjaa... õnnekas, võta küsitluses "Soov olla tsikklimeeste seltskonnas" see üks üleliigne K täht ka ära. s**t grammatika lihtsalt riivab rämedalt silma
-
-MeltDown-
- Postitusi: 279
- Liitunud: 06 Apr 2005, 15:35
- Asukoht: pirita ja viimsi
sõidan siis kui vaja (ehk siis, kui jala pikk maa minna või teistmoodi ei saa). Seda sellepärast, et vanust vähevõitu ja vahelejäämise riski ei taha võtta. Eelistan oma nime mitte politseile näidata, niigi on seda juba mingil määral tehtud. Igapäevasõitudeks üritan võrri ehitada. Siis jääb tsikkel pühapäevamasinaks, millega rahulikult kulgeda. Niikuinii meeldib rohkem ehitada, otsest vajadust sõiduki järele ei ole (vene masin niigi remondirõõm
). Aga ehitada on ka tore, saab pärast katsetada jne. Seega... Otsest sõidu mõtet ei olegi, põhiliselt sõidan katsetamise pärast. Aga kui vaja kuhugile minna, siis transport. Ja muidugi on motikaga palju ehtsam sõita, kui autodes loksuda, seega hääletasin sõidumõnu poolt.
-
LendavHollandlane
-
Raiducii
-
Õnnekas
Teema algataja - Postitusi: 842
- Liitunud: 21 Apr 2007, 11:05
- Tsikkel: Suzuki DL650 V Strom
- Asukoht: Tartumaa
- Kontakt:
Vot! Spinna tabas kohe kümnesse. Sõidumõnu ongi see, mis paneb suvel auto seisma ja motika liikuma. Meie kliimas ei saa olla aastaringselt 100% tsiklimees aga kui ilm lubab, siis on valik lihtne - tsikkel.spinna kirjutas:Ma arvan, et nii mõnigi praktilise külje hääletaja oleks ehk pidanud hääle sõidumõnule andma. Miks? Sest ilmselt sõidumõnu tõttu valitakse auto kõrvalt hoopis tsikkel oma praktilise sõidu tegemiseks. Töö ja lõbu koos....
-
VTR
peale seda kui sai tsikkel osta on auto jäänud ikka tugevalt igapäevasõitudest kõrvale.Kaif on ka sõita tsikliga ekstreemsetes oludes ja oma oskusi proovile panna ,nagu eile Jõgeva treffilt ära tulles,kui jäin lausvihma meelevalda.Väga nõus ühe kommenteerijaga - see on vabadus !!loomha kirjutas:E-R sõidumõnu + praktiline sõit.
R-P mõnusõit.
-
Elessar
Et siis praktilise vajaduse poolele ei saagi häält anda? Või kui saab, siis ehk seletaksite täpsemalt lahti, mis kriteeriumitele vastab see päris praktline sõit?Õnnekas kirjutas:Vot! Spinna tabas kohe kümnesse. Sõidumõnu ongi see, mis paneb suvel auto seisma ja motika liikuma. Meie kliimas ei saa olla aastaringselt 100% tsiklimees aga kui ilm lubab, siis on valik lihtne - tsikkel.spinna kirjutas:Ma arvan, et nii mõnigi praktilise külje hääletaja oleks ehk pidanud hääle sõidumõnule andma. Miks? Sest ilmselt sõidumõnu tõttu valitakse auto kõrvalt hoopis tsikkel oma praktilise sõidu tegemiseks. Töö ja lõbu koos....
-
Piipz
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8876
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: Suzuki DL 1050 DE (2023)
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 145 korda
- Tänatud: 381 korda
- Kontakt:
praktilisust on minu arust asja juures üsnagi vähe.
kiireid lühikesi otsi tehes, arvestades enda riietumist jms asju, ei võida ajas, võrreldes autoga, suurt midagi. kui sa tõesti pead päev läbi aga sõeluma mööda meie liiklust, eirates palju reegleid ja ronides koguaeg igal pool ette, siis tõesti on asi praktiline, kuna jõuad oma asjad kiiremini tehtud. aga kõikidel pole selline töö, mille juures tsikkel selle praktiliseks teeks.
mina olen siin kuskil kahe asja vahepeal. mõnikord on praktiline, mõnikord mitte. enamuse ajast sõidan vist ikkagi ajaviiteks...
kiireid lühikesi otsi tehes, arvestades enda riietumist jms asju, ei võida ajas, võrreldes autoga, suurt midagi. kui sa tõesti pead päev läbi aga sõeluma mööda meie liiklust, eirates palju reegleid ja ronides koguaeg igal pool ette, siis tõesti on asi praktiline, kuna jõuad oma asjad kiiremini tehtud. aga kõikidel pole selline töö, mille juures tsikkel selle praktiliseks teeks.
mina olen siin kuskil kahe asja vahepeal. mõnikord on praktiline, mõnikord mitte. enamuse ajast sõidan vist ikkagi ajaviiteks...
Saab ikka, Kui käid näiteks tsikliga tööl, aga ei langeta valikut tsikli kasuks seetõttu, et tsikliga sõitmist nautida vaid seetõttu, et millegiga on vaja tööle jõuda. jne jne jne Ühesõnaga, kui sõidurõõm ei ole motiiviks.Elessar kirjutas:Et siis praktilise vajaduse poolele ei saagi häält anda? Või kui saab, siis ehk seletaksite täpsemalt lahti, mis kriteeriumitele vastab see päris praktline sõit?
Suzuki GSX 750 Inazuma
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.