Suzuki GSX-R 1000 K1 ohuli põleb
Moderaator: Moded
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja - Postitusi: 23
- Liitunud: 06 Mär 2007, 00:19
- Tsikkel: BMW suur Gessu
- Asukoht: Pärnu
Suzuki GSX-R 1000 K1 ohuli põleb
Et siis selline mure.
Vahetasin oma gixxeril orginaal väljalaske teravama vastu. Orginaali eemaldamisega jäi nüüd torustikul vahelt ära mingi klapp ja hunnik trosse, mille vajalikusest aimu ei ole. Kohe pärast käivitamist uue sumpaga hakkas spidol põlema punane ohutuli ja displeil vilgub F1(I). Kas nüüd midagi tuksis või kui ei siis kuidas selle veateate sealt eest ära saab. Ratas iseenesest töötab ilusti ja midagi vigast ei paista nagu olevat.
Palun abi!
FI on Fuel Injection. Märgib asi igasuguseid erinevaid probleeme. Vilkumine (mitu korda?) või põlemine tähistab konkreetset probleemi.
Service manual'ist leiad kindlasti abi:
http://biker.ee/phpbb/viewtopic.php?t=3312
Trossid olid nähtavasti servo trossid:
http://en.wikipedia.org/wiki/Suzuki_GSX-R1000
Using a servo the system dynamically adjusted the exhaust back pressure, according to engine speed, throttle position, and gear selection for increased torque, lower emissions, and decreased noise -- the (stock) exhaust noise of the GSX-R 1000 is notably lower than that of the GSX-R 600.
Google abil "gsx-r servo" otsingut tehes leiab ka üht-teist kasulikku:
http://www.stuntlife.com/forums/164-gen ... error.html
+1 either its gone bad or like i said b4 if you have exhaust valves and you put on a aftermarket pipe and didnt put the adaptor kit on right then the servo motor keeps spinnin. therefore causin the FI light to stay on.........
ColorTune küttesegu kontrollija: http://nagi.ee/photos/harimal/7776475/in-set/125775/
Kaupo Toom kaupo.toom@gmail.com 50 90 643, 52 20 897
-
- Postitusi: 367
- Liitunud: 15 Mai 2006, 22:12
- Tsikkel: HayabusaTurbo 350 HP/300 TQ
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 14 korda
- Tänatud: 4 korda
See on väljalaskegaaside vastusurve klapp madala väände ,(mida su rattal enam nii head ei ole),parandamiseks .Kui veakoodi vaadata siis näitabki sulle selle klapi viga ja selle FI tule saab kustu kui ajul üks juhe,mida ma peast ei mäleta, läbi lõigata Minu rattal läbi käidud tee
Ps :Kui sa "Commanderit" ei pane(ja muidugi ka paikka ei seadista) siis ma garanteerin sulle ,et igasugune sportfiltri ja sportsummi majandus muudab su ratta sooritusvõime sitemaks.(Ok 6000-8000 pöörde juures on korraks parem ja see on ka kõik)Pole algust,pole lõppkiirust. Kõige sellega sa võimaldad rohkem õhku mootorisse pääseda ja muudad segud lahjemaks.Kütust aga ei tule kusagilt ju juurde ja õhust ja armastusest nagu võimsust ei tekik, ikka õhust ja kütusest "Commanderiga" muidugi saab asja originaalist paremaks
Edu......terv Deiv .
K1-K4 ratastele saan teha pritsungihäälestuse olenemata kas on Power Commander(või mõni sarnane seade) või ei ole. Nagu sa isegi ütlesid, siis niikaua kuni raha ei küsi sõidad nagu on... see aeg on sellisel juhul palju kiiremini tulemas kui arvata oskad, sest tehase poolt on segu naguinii juba praktiliselt viimase piirini viidud, et kütusekulu ja CO oleks minimaalne ja samas mootorit ei kahjustaks. Kui nüüd veel kogu jooksu ära vahetasid, siis on segu ikka väga lahja. Pane veel K&N või BMC kah ja esiteks käib su ratas ikka kõvasti kilovatte ja väänet sitemini edasi ning varsti hakkab ka raha küsima äärmiselt lahja segu pärast...
Helista ja astu läbi minu juurest, nagu aru saan, siis oled samuti Pärnust.
Selle FI tule probleemi lahendame esmajärgus ära paari minutiga.
Segu kohta võib siis juba pikemalt rääkida.
kontaktid on all...