Schuberth C3
Moderaator: Moded
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Schuberth C3
Kõikidele Schuberth-i kiivrite austajatele on rõõm teatada, et kohale on jõudnud uusim avaneva lõuaosaga mudel C3. Tegemist on täielikult uuendatud versiooniga, millel on C2-ga üsna vähe ühist. Lähemalt vaadata, proovida ja miks mitte ka osta saab meie Tallinna poes
http://www.motomarket.ee/index.php?lang ... 8&p_id=282
-
- Soe ja sõbralik
- Postitusi: 8772
- Liitunud: 05 Sept 2004, 23:28
- Tsikkel: V-Strom 1050DE
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 126 korda
- Tänatud: 325 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
Mis mulle kõige enam meeldis, on:
- Pinlock visiir on standard
- Päikesesirm läheb allapoole, kui eelmistel mudelitel ning selle positsiooni kõrgust saab reguleerida.
-
- Postitusi: 557
- Liitunud: 09 Juun 2004, 14:44
- Tsikkel: v2
- Asukoht: westestonia ....finland
- Tänatud: 1 kord
Re: Schuberth C3
kas väliskoor on normaalne või ikka selline pall nagu c1 ja c2
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
pitbull kirjutas:kas väliskoor on normaalne või ikka selline pall nagu c1 ja c2
Väliskoor on oluliselt väiksem, kujult sarnaneb Schuberth-i R1 mudelile.
Re: Schuberth C3
Soome keele jagajatele siin ka pisut harivat arutlust C3 teemadel: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin/pa ... 1339;hl=c3
Re: Schuberth C3
See on küll jama uudis,et enam ei saa visiiri ülemise serva vahele pragu tekitada.. Suvel oli ikka väga bro.
+358458693818
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Schuberth C3
Käisin just üks nädalavahetus kiivreid proovimas ja jäi ka C3 ette. Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid. Päikesevisiir on nüüd ka üsna praktiline. Jääb ainult üle otsustada, kas osta umbes sama raha eest ainult endale uus kiiver (C3) või nii endale kui ka naisele (Nolan N103 classic) ... . Ilma sõidukatset tegemata kalduks valik vägisi viimase variandi kasuks - pähe istumine, klapi avamine, päikesesirm jne on IMHO täiesti võrreldavad. Schubert on parameetrite järgi küll vaiksem, kuid inimese ajul on teatavasti rumal omadus ennast ümbritsevaga kohandada. Peale paarisadat kilomeetit kuuled tuule kohinat ikka subjektiivselt sama valjusti, sõltumata kiivri parameetritest. Puhtalt teadmise eest et "mul on vaikseim kiiver" topelthinda maksta ... mnjah, võite nüüd mind peksma hakata ja öelda et ma ei tea kiivritest midagi . Ega rohkem ei teagi, kui et viimased 4 aastat kasutuses olnud Concept on selle ajaga täielikult laibastunud - päikesevisiir ei püsi üleval, avatud klapp ei püsi üleval, klaas ei sulgu korralikult jne jne.
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Re: Schuberth C3
Erinevate andmete põhjal, mis hetkel netist leida võib, ei ole C3 mitte lihtsalt mingitest kiivritest vaiksem, vaid on ka vaiksem Schuberthi senisest lipulaevast S1 Pro´st ja see on juba suhteliselt märkimisväärne saavutus.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Schuberth C3
See saavutus on märkimisväärne paberi peal. Inimese kõrvaga kuulates ... ei ole saanud võrrelda, ei oska kommenteerida .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
kris. kirjutas:See saavutus on märkimisväärne paberi peal. Inimese kõrvaga kuulates ... ei ole saanud võrrelda, ei oska kommenteerida .
terv
kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
Meil on plaanis algaval hooajal korraldada Schuberth-i uuematele kiivrimudelitele testipäevad. Siis on kõikidel huvilistel võimalus kõrvutada paberil kirjutatut tegelikkusega. C3 on iseenesest üsna korralik edasiminek avanevate mudelite osas ja ootan isegi suure huviga võimalust seda erinevates oludes proovida
-
- Postitusi: 873
- Liitunud: 08 Mai 2004, 08:43
- Tsikkel: R1_450EXC_VTX1800_Scrambler4X4
- Asukoht: Keila lähistel.
- Tänanud: 28 korda
- Tänatud: 6 korda
Re: Schuberth C3
vilosius kirjutas:See on küll jama uudis,et enam ei saa visiiri ülemise serva vahele pragu tekitada.. Suvel oli ikka väga bro.
Panin just sama tähele ja ka mulle undub see kogu klaasi ette lükamine väge hea asi.
Kahju ,et uuel pole.
-
- Postitusi: 2391
- Liitunud: 23 Mär 2004, 18:11
- Asukoht: Tallinn
- Tänanud: 12 korda
- Tänatud: 24 korda
Re: Schuberth C3
Motomarket kirjutas:Meil on plaanis algaval hooajal korraldada Schuberth-i uuematele kiivrimudelitele testipäevad.
Ma tulen siis TDM-ga kohale sest "küproki" taga on kõik kiivrid ühtemoodi vaiksed .
terv
Kris.
XVZ-13 TF - Big Blue Light
-
- Postitusi: 720
- Liitunud: 21 Juun 2004, 22:53
- Tsikkel: Joone all on miskit
- Asukoht: Tallinn
- Tänatud: 13 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
kris. kirjutas:Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid.
Ja tegelikult see asi aja jooksul justkui kõvasti muutunud. Kui ma oma esimese C1 ostsin siis selle tehasest ees olnud visiiril toimis see uduvastane kiht lausa uskumatult hästi. Päris pikka aega olin täiesti hämmastuses ja tundus, et võib visiir kinni maratoni joosta, ikka ei ilmuks kuhugi laigukesti..täesti 100% toimis. Aga mingi aeg tuli osta uus visiir ja sellega olid lood juba tunduvalt kehvemad. Sõitsin selle kiivriga u 100000km ja vahetsin selle ajaga mõned visiirid ja kõik need olid väga palju kehvemad kui see esimene, mis kiivriga kaasa tuli (kusjuures vähemalt üks vahetusse läinud visiir tuli uue kiivri küljest, kui poes oli otsas)
Kui siis selle aasta alguses hakkasin uut kiivrit valima olin peaaegu veendunud, et ostan Nolani avatava, lootes saada hea hinna ja kvaliteedi suhtega asja. C2 ma kindlasti ei tahtbud, kuna C1 kogemuse põhjal arvasin, et C2 eest ma lihtsalt ei maksa seda hinda mida selle eest küstakse. Siis aga pakkus Louis ilmselt viimaseid C1 hea hinnaga ja kuna Neeme selle ka kiirelt kohale tõi, siis endalegi üllatuseks otsingi teise C1 endale. Põhiliselt sellepärast, et see kiiver istus mulle hästi ja sisu püsis piisavalt kaua vormis..ühesõnaga hoolimata oma olematule ventilatsioonile ja veel mõne veale ma siiski ostsin enda jaoks tuttava asja, ikkagi uus asi jne värk. Aga vot selle uue kiivri visiir on nüüd igatahes täiesti 0 uduvastase kihiga.Või milles viga, igtahes on päris hull, mismoodi see asi uduseks läheb, kuigi kasutaja ja ka ratas (klaas, asend jne) on ikka samad. Lisaks sellele hakkas ka visiir üsna varsti ülevalt sisse sadama.
Kokkuvõtteks mulle tundub, et mu esimene ja nüüd teine C1 on veidi erinevast puust ja tahaks loota, et selline areng pole C3 le oma mõju avaldanud.
Kk
ST1100N
XL600R
R1100GS
STS Pelikan MK I
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
kalle kirjutas:kris. kirjutas:Rõõm näha et ka Schubert ise on lõpuks aru saanud oma uduvisiiri mõttetusest ja läinud pinlcok-i teed. Selle eest plusspunktid.
Kokkuvõtteks mulle tundub, et mu esimene ja nüüd teine C1 on veidi erinevast puust ja tahaks loota, et selline areng pole C3 le oma mõju avaldanud.
Kk
On küll avaldanud Nimelt Schuberth on kõikidel uuematel mudelitel loobunud visiiride uduvastasest keemilisest töötlusest ja võtnud kasutusele "Pinlock"-i. Kuna Schuberth tellis selle keemilise töötluse allhanke korras, siis nad olid ise ka üsna õnnetud kohati selle lühikese kestvuse üle (sõltus partiist) ja loobusid nüüdseks sellest täielikult.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
Schuberthi pikaajalise kasutajana tunneks täitsa huvi, et millist konkurentsi suudaks uuele C3-le pakkuda uus Suomy D20. Samuti sees päikesevisiir ja sarnaselt Nolaniga võimalik lisada ka sidesüsteem. Schuberthi sidesüsteemi proovitud ja kahjuks ei saa just rõõmsalt kilgata. C3 tundub küll huvitav olevat ja kui ka testipäeva proovida saaks oleks tore, samas hind on jah korralik
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 1009
- Liitunud: 17 Dets 2004, 15:27
- Tsikkel: HD VRSCDX Night Rod Special
- Asukoht: Riia, Tallinn
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
puhh kirjutas:Schuberthi pikaajalise kasutajana tunneks täitsa huvi, et millist konkurentsi suudaks uuele C3-le pakkuda uus Suomy D20. Samuti sees päikesevisiir ja sarnaselt Nolaniga võimalik lisada ka sidesüsteem. Schuberthi sidesüsteemi proovitud ja kahjuks ei saa just rõõmsalt kilgata. C3 tundub küll huvitav olevat ja kui ka testipäeva proovida saaks oleks tore, samas hind on jah korralik
Oskad sa äkki mõne hea lingi ka anda selle Suomy D20 kohta?
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
no ma proovin siia midagi panna: http://www.moto.it/include/foto.asp?IMG ... 932big.jpg
ja siin teisigi kiivriuudiseid (tõsi itaalia keeli): http://www.moto.it/focus/focus01.asp?ID=287
proovisin kaeda ka Suomy kodukalt, aga sealt suurt midagi targemaks küll ei saanud, lihtsalt oli mudeli nimi kirjas, aga muud infi polnud (vähemalt 19.11.08)
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
nüüd Suomy kodukal olemas tiba infi uue D20 kohta. http://www.suomy.com/technicalrange.php
Ja nagu varem mainitud, milline võiks olla konkurents Schuberth'i C3-ga?
Aga tegelikult huvitaks millise hinna Ramo sellele kiivrile pakub ning lisaseadmete hinnad kah. Sest paistab, et Schuberth oma sidesüsteemi korjas kokku.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
puhh kirjutas:Sest paistab, et Schuberth oma sidesüsteemi korjas kokku.
Ei korjanud kokku. Seda saab endiselt tungival nõudmisel, aga isiklikult ma ei soovitaks Kuna nad üritasid selle keeruka sidelahendusega arendada raketiteadust, välja kukkus aga nagu alati sellistel puhkudel...
PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
prohor kirjutas:Aga Motomarketi poolset jõuluhinda ootaks kah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Tule oota seda meie poes, kukub parem hind ehk välja
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
Motomarket kirjutas:PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3
tore, kuid siin tuleb tiba täpsustada. See vaiksem kehtib siis naked ratta puhul. Nimelt olles proovinud ja sõitnud mitme Schuberth'iga ja ka teiste tootjate kiivritega ning ka erinevat tüüpi ratastega, siis kui aus olla pole näiteks gondlis ratta juures eriti suurt mingit vahet. Mühises ikkagi piisavalt. Samas näiteks naked ratta puhul oli Schuberth küll vaikne. Lausa uskumatult. Muidugi oleneb paljust just rattast (esiklaasi kuju jne) aga ka enda suurusest. Ja noh, oma pea 2m kasvu juures ikka ulatun rohkem klaasi tagant välja kui mõni teine.
Seega kokkuvõte: naked ratta puhul nõustun igati Motomarketiga, kuid gondlis ratta juures päriselt ei saa seda aksepteerida.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
puhh kirjutas:Motomarket kirjutas:PS. Parim ja vaikseim avaneva lõuaga kiiver maailmas on ilma sidesüsteemita C3
tore, kuid siin tuleb tiba täpsustada. See vaiksem kehtib siis naked ratta puhul. Nimelt olles proovinud ja sõitnud mitme Schuberth'iga ja ka teiste tootjate kiivritega ning ka erinevat tüüpi ratastega, siis kui aus olla pole näiteks gondlis ratta juures eriti suurt mingit vahet. Mühises ikkagi piisavalt. Samas näiteks naked ratta puhul oli Schuberth küll vaikne. Lausa uskumatult. Muidugi oleneb paljust just rattast (esiklaasi kuju jne) aga ka enda suurusest. Ja noh, oma pea 2m kasvu juures ikka ulatun rohkem klaasi tagant välja kui mõni teine.
Seega kokkuvõte: naked ratta puhul nõustun igati Motomarketiga, kuid gondlis ratta juures päriselt ei saa seda aksepteerida.
Täiesti õige, C2-ga oli küll nii, et mõnikord gondli poolt tekitatud tuulejuga tekitas mühinaid. Tehas on ise ka tunnistanud, et C2-e parimad omadused tulevad esile naked ratta peal. Kuna aga C3 on loodud nö. sportlikuma R1 mudeli baasil, peaks see mure olema lahendatud. Kuidagi on nad selle saavutanud, et müratase on isegi madalam, kui täiesti kinnisel S1 Pro-l. Tundub üsna uskumatuna, aga mõõtmistulemused kinnitavad seda. Täielik tõde selgub kevadel, katsetuste käigus
-
- Postitusi: 543
- Liitunud: 27 Okt 2003, 11:51
- Tsikkel: 90º V2
- Asukoht: lapikese keskpaik
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
ha, ma vist jätsin mainimata, et mul siis kiiver S1, mitte C2. Ja see peaks ju teoreetiliselt vaiksem olema kui C2 . Aga loodame, et C3 on siis vaiksem. Huvitav oleks kohe proovida mõnda avanevat kiivrit korraga - Schuberth C3, Suomy D20, Nolan N103 (mis küll eelmise aasta mudel), Caberg Justissimo GT. Väike vihje siit Motomaaniale
see jäi lisamata, et sellise testi puhul peaks olema ka erinevad rattad, nii naked kui gondlis.
ja muidugi kui see liig tüli ei tee, võiks ju müüjad mõne mainitud kiivri eelkäija kah välja otsida. Näiteks siis Schuberth C3 & C2 ning Nolanil N103 & N102 ja Justissimo ning Rhyno jne.
If the MTS1200 engine is not enough for you then I dont know what else to say. Nothing combines the handling, power, versatility & comfort of MTS 1200ST.
Re: Schuberth C3
Ma juba aasta otsa ootan sellist adekvaatset testi. Seni kohanud ainult "mul on parem kui sul.." arvamusi.
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
puhh kirjutas:Huvitav oleks kohe proovida mõnda avanevat kiivrit korraga - Schuberth C3, Suomy D20, Nolan N103 (mis küll eelmise aasta mudel), Caberg Justissimo GT. Väike vihje siit Motomaaniale
Meie omalt poolt plaanime testipäevasid ja tootetutvustust C3-le. Kui saame siia kõrvale ka teised kiivrid, saab neid iga huviline näiteks enda ratta peal proovida ja otsuseid langetada. Väikeses ringis tehtud testid on alati täpselt sellised nagu nad on...
-
Teema algataja - Kaupmees
- Postitusi: 527
- Liitunud: 25 Mai 2004, 11:15
- Tänatud: 42 korda
- Kontakt:
Re: Schuberth C3
gs kirjutas:Ma juba aasta otsa ootan sellist adekvaatset testi. Seni kohanud ainult "mul on parem kui sul.." arvamusi.
No C3 langeks siis sinu valikust välja, kuna antud kiiver on napilt ühe kuu jagu tehasest väljas
Re: Schuberth C3
C3 - http://webbikeworld.com/r2/motorcycle-h ... uberth-c3/
Nolan N103 - http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... olan-n103/
Caberg Justissimo - http://www.webbikeworld.com/r2/motorcyc ... /index.htm
Selle konkreetse lehe põhjal, kus tegelased on kümneid ja sadu kiivreid testinud, on enamuses punktides C3 saanud hindeks "Outstanding"
Mida veel selle müra osas võrreldes S1´ga ntx silmas peaks pidama, et kuni L suuruseni (kaasaarvatud) on C3 ikka OLULISELT väiksema väliskoorega kiiver kui seda on C2 ja S1 Pro
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.