Cz probleem õliga

Kui mutrivõti peos püsib (või siis üldse ei püsi), kui vajad abi või nõu mootorratta remondil või soovid tehnika üle arutleda. Kui pluss ja miinus on lootusetult segi ja amprid ajavad volte taga.

Moderaator: Moded

Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:

  1. Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
  2. Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta

NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.

Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!

Teema algataja
Cman

Cz probleem õliga

Lugemata postitus #1 Postitas Cman » 24 Aug 2004, 22:49

Muretsesin endale cz(125) aga kui hakkasin huvipärast, peale mõningast sõitmist üle vaatama kuda õli normiga lood on, selgus, et õli on üle normi ja ei meenuta enam eriti õli, tunduvalt vedelam, mis võib olla viga. :?:


Kasutaja avatar

tont
Postitusi: 139
Liitunud: 25 Apr 2004, 12:41

Lugemata postitus #2 Postitas tont » 24 Aug 2004, 23:01

no lase see solk siis välja ja pane uuem/korralikum asemele.
Kasutaja avatar

koi
Toetajaliige
Postitusi: 1598
Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
Tsikkel: Honda CX 500ES
Asukoht: Saue
Tänanud: 13 korda
Tänatud: 20 korda

Lugemata postitus #3 Postitas koi » 24 Aug 2004, 23:25

Tere. Kui su pill on krossikas, siis tõenäoliselt peale poris müttamist pesti seda survepesuriga. Kindlasti on karterile tehtud tuulutus. kui see on vigane, siis võis sealt tasapisi (iga pesuga veidi) vett õlile lisanduda. Kontrolli tuulutus korki (voolik?). Vaheta kindlasti õli. Ja kuule, ära siis kohe nii väga kihuta ka.

Teema algataja
Motoman

Lugemata postitus #4 Postitas Motoman » 24 Aug 2004, 23:47

On olemas ka loputusõli!
OSTA
Lase sellega läbi ning pane uus sisse!

Ma arvan et see vedelus oli tingitud surevepesuriga pesemisest"!

Sest paljud on kannatunud selllega
Kasutaja avatar

Ints
Postitusi: 139
Liitunud: 16 Mär 2004, 21:18
Asukoht: Tartu

Lugemata postitus #5 Postitas Ints » 25 Aug 2004, 08:21

No 2 t vaevalt karterituulutus on. Ma arvan, et jutt käib käigukastiõlist, kui sinna vett on läinud, siis sellest saab ju aru, vesi ja õli nagu ei segune. Ei tunne Cz-ti aga mina laseksin õli välja ja paneksin uue asemele ja vaataksin, kas veel sama jama juhtub.
take the corner, join the crash

Teema algataja
Prez

Lugemata postitus #6 Postitas Prez » 25 Aug 2004, 12:17

Käigukasti õli ongi selline heledam, lase välja ja pane oma õli asemele ja kindlam tunne

Teema algataja
voshod175

Lugemata postitus #7 Postitas voshod175 » 02 Sept 2004, 19:14

Osta uus õli :idea:

Siller
Postitusi: 1000
Liitunud: 11 Apr 2004, 18:52
Tsikkel: Rattatu
Asukoht: Tallinn

Lugemata postitus #8 Postitas Siller » 02 Sept 2004, 20:10

Ma ütlen ka seda, et kui sul käigukastis õli ja vesi segunevad siis kaob kohe määrivus ära.Siis ma arvan, et ka käigukast jookseb vaikselt kokku.Nii ma soovitaksin sul sinna ka uus õli sisse panna, loomulikult uus spetsõli(krossimootorratastel on see eriti tähtis.)Mine siis poodi ja osta spetsiaalset õli oma sõiduvahendi jaoks.

Teema algataja
Cman

Lugemata postitus #9 Postitas Cman » 03 Sept 2004, 18:16

Jama kui palju. Kui õli vahetada, siis all on kaks punni, kust õli välja lasta, ok saad õli siis kuidagi välja, aga kui hakkad uut sisse panema, siis ju selline probleem, kuda selle õli sinna käigukasti poole saab. paned normi sisse ja korra tuksuma mootori ja vaatad, et jälle vaja õli panna, aga loogiliselt on ju ka muu võimalus, et ei peaks nii tsuksima või äkki peabki.

Teema algataja
M4rt

Lugemata postitus #10 Postitas M4rt » 03 Sept 2004, 18:32

mhh? alt õli välja, ja ülevalt sisse, kui raske see olla saab?




Mine “Mootorratta remont, tehnika, elekter ...”

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 14 külalist