Cz probleem õliga
Moderaator: Moded
Foorumi reeglid
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
Vältimaks asjatuid postitusi ja saamaks kiiremaid asjakohaseid vastuseid, peab teema sisaldama järnevaid detaile:
- Pealkirjas: Tsikli mark ja lühike vea kirjeldus (kui täpsemini ei ole võimalik siis näiteks: probleem mootoris, probleem piduritega jne)
- Sisus võimalikult täpne vea kirjeldus ja mootorratta mark ning väljalaskeaasta
NÄIDE: Honda Hornet, tühikäiguga probleem.
Valesti alustatud ning sisutühjade teemade puhul on moderaatoril õigus teema kustutada!
-
Teema algataja
Cz probleem õliga
Muretsesin endale cz(125) aga kui hakkasin huvipärast, peale mõningast sõitmist üle vaatama kuda õli normiga lood on, selgus, et õli on üle normi ja ei meenuta enam eriti õli, tunduvalt vedelam, mis võib olla viga.
-
- Postitusi: 1768
- Liitunud: 17 Mai 2004, 00:01
- Tsikkel: GL 1800
- Asukoht: Saue
- Tänanud: 62 korda
- Tänatud: 37 korda
Tere. Kui su pill on krossikas, siis tõenäoliselt peale poris müttamist pesti seda survepesuriga. Kindlasti on karterile tehtud tuulutus. kui see on vigane, siis võis sealt tasapisi (iga pesuga veidi) vett õlile lisanduda. Kontrolli tuulutus korki (voolik?). Vaheta kindlasti õli. Ja kuule, ära siis kohe nii väga kihuta ka.
-
Teema algataja
-
Teema algataja
Ma ütlen ka seda, et kui sul käigukastis õli ja vesi segunevad siis kaob kohe määrivus ära.Siis ma arvan, et ka käigukast jookseb vaikselt kokku.Nii ma soovitaksin sul sinna ka uus õli sisse panna, loomulikult uus spetsõli(krossimootorratastel on see eriti tähtis.)Mine siis poodi ja osta spetsiaalset õli oma sõiduvahendi jaoks.
-
Teema algataja
Jama kui palju. Kui õli vahetada, siis all on kaks punni, kust õli välja lasta, ok saad õli siis kuidagi välja, aga kui hakkad uut sisse panema, siis ju selline probleem, kuda selle õli sinna käigukasti poole saab. paned normi sisse ja korra tuksuma mootori ja vaatad, et jälle vaja õli panna, aga loogiliselt on ju ka muu võimalus, et ei peaks nii tsuksima või äkki peabki.
Liitu vestlusega
Vestluses osalemiseks pead sa olema motokommuuni liige
Avan konto
Pole veel liige? Pole probleemi, registreeru ja liitu.
Liikmena saad sa ise postitada ja vastata teisetel või tellida endale teavitusi vestluse edenemise kohta.
Kõik siin on tasuta ja võtab vaid minuti. Kohtusi sellega ei kaasne.